Om vores rivaler VII
Siempre Madrid skrev: Calle og så fører Napoli.
Og hele Madrid-garden er med: Reina; Maggio, Albiol, Britos, Zuniga; Inler, Behrami; Callejón, Hamsik, Pandev; Higuaín
- falle
- Gæst
-
Steen skrev:
JesperA skrev: Jeg synes sgu næsten det er lige så usselt at spytte på folk som det er at bide, og hvis en Real Madrid-spiller bevidst spytter på en modspiller så er det sgu bare ud af vagten, hvis det stod til mig!
Diego Costa er ikke blot en svinsk spiller, han er også vanvittig provokerende og øretæveindbydende, hans attitude er til at brække sig over.
Så, hvis det stod til dig, så skulle både Ramos og Pepe væk :)?
Pepe måtte gerne daffe, men han er blevet mere cool efter han blev bænket af Mou i foråret, så derfor er han velkommen til at blive. Synes iøvrigt aldrig at han var voldsom mod Barcelona, men episoden mod Getafe bliver desværre aldrig glemt.
Ramos fejler intet. Han beskytter bare Madridismos værdier ;)
Callejon callejon---- callejon
Har valgt at takke af på forum!
- falle
- Gæst
-
El_Juan skrev:
Siempre Madrid skrev: Calle og så fører Napoli.
Og hele Madrid-garden er med: Reina; Maggio, Albiol, Britos, Zuniga; Inler, Behrami; Callejón, Hamsik, Pandev; Higuaín
Real Napoli <3
- Real Madrid
-
Emne forfatter
- Offline
- Platin bruger
-
El_Juan skrev:
Siempre Madrid skrev: Calle og så fører Napoli.
Og hele Madrid-garden er med: Reina; Maggio, Albiol, Britos, Zuniga; Inler, Behrami; Callejón, Hamsik, Pandev; Higuaín
Ud med Pandev ind med Di Maria, ud med Zuniga ind med Coentrao og så kan de bruge Kaka, som fin backup til Hamsik ;)
No solo soy perfecto, también soy Madridista
Mallorca bagud 0-3 på hjemmebane, det ville være synd at se dem tage hele turen ned i segunda B
Har valgt at takke af på forum!
- IL Capitano
-
- Offline
- Ekspert bruger
-
Hugol skrev: Har vi en tilbagekøbs klausul på Callejon?
Callejon callejon---- callejon
Forhåbentlig ikke!
Hugol skrev: Har vi en tilbagekøbs klausul på Callejon?
Callejon callejon---- callejon
Nej, det har vi ikke og det er jeg ovenud tilfreds med at vi ikke har.
Han er jo langtfra god nok til at spille for Real Madrid. Han passer nok meget godt til at spille for Napoli og score mål mod hold som Bologna :-)
falle skrev:
Steen skrev:
JesperA skrev: Jeg synes sgu næsten det er lige så usselt at spytte på folk som det er at bide, og hvis en Real Madrid-spiller bevidst spytter på en modspiller så er det sgu bare ud af vagten, hvis det stod til mig!
Diego Costa er ikke blot en svinsk spiller, han er også vanvittig provokerende og øretæveindbydende, hans attitude er til at brække sig over.
Så, hvis det stod til dig, så skulle både Ramos og Pepe væk :)?
Pepe måtte gerne daffe, men han er blevet mere cool efter han blev bænket af Mou i foråret, så derfor er han velkommen til at blive. Synes iøvrigt aldrig at han var voldsom mod Barcelona, men episoden mod Getafe bliver desværre aldrig glemt.
Ramos fejler intet. Han beskytter bare Madridismos værdier ;)
Ved at spytte på Diego Costa, og slå andre spillere? :)
- DarioGomez
-
- Offline
- Eduardo
-
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
- Champen
- Gæst
-
mortenj skrev: Det er en fornøjelse at se på hvordan Jesus Gamez sætter Neymar på plads!
Men fandme ingen fornøjelse at se deres ineffektivitet...
