Om vores rivaler VII

12 år 9 måneder siden #2221 af El_Juan
Besvaret af El_Juan på emne Om vores rivaler VII

Siempre Madrid skrev: Calle og så fører Napoli.


Og hele Madrid-garden er med: Reina; Maggio, Albiol, Britos, Zuniga; Inler, Behrami; Callejón, Hamsik, Pandev; Higuaín
Følgende bruger(e) sagde tak: Siempre Madrid, Real Madrid
Emnet er blevet låst.
  • falle
  • Gæst
  • Gæst
12 år 9 måneder siden #2222 af falle
Besvaret af falle på emne Om vores rivaler VII

Steen skrev:

JesperA skrev: Jeg synes sgu næsten det er lige så usselt at spytte på folk som det er at bide, og hvis en Real Madrid-spiller bevidst spytter på en modspiller så er det sgu bare ud af vagten, hvis det stod til mig!

Diego Costa er ikke blot en svinsk spiller, han er også vanvittig provokerende og øretæveindbydende, hans attitude er til at brække sig over.


Så, hvis det stod til dig, så skulle både Ramos og Pepe væk :)?


Pepe måtte gerne daffe, men han er blevet mere cool efter han blev bænket af Mou i foråret, så derfor er han velkommen til at blive. Synes iøvrigt aldrig at han var voldsom mod Barcelona, men episoden mod Getafe bliver desværre aldrig glemt.

Ramos fejler intet. Han beskytter bare Madridismos værdier ;)
Sidste redigering: 12 år 9 måneder siden ved falle.
Emnet er blevet låst.
12 år 9 måneder siden #2223 af Hugol
Besvaret af Hugol på emne Om vores rivaler VII
Har vi en tilbagekøbs klausul på Callejon?

Callejon callejon---- callejon

Har valgt at takke af på forum!
Emnet er blevet låst.
  • falle
  • Gæst
  • Gæst
12 år 9 måneder siden #2224 af falle
Besvaret af falle på emne Om vores rivaler VII

El_Juan skrev:

Siempre Madrid skrev: Calle og så fører Napoli.


Og hele Madrid-garden er med: Reina; Maggio, Albiol, Britos, Zuniga; Inler, Behrami; Callejón, Hamsik, Pandev; Higuaín


Real Napoli <3
Emnet er blevet låst.
12 år 9 måneder siden #2225 af Real Madrid
Besvaret af Real Madrid på emne Om vores rivaler VII

El_Juan skrev:

Siempre Madrid skrev: Calle og så fører Napoli.


Og hele Madrid-garden er med: Reina; Maggio, Albiol, Britos, Zuniga; Inler, Behrami; Callejón, Hamsik, Pandev; Higuaín


Ud med Pandev ind med Di Maria, ud med Zuniga ind med Coentrao og så kan de bruge Kaka, som fin backup til Hamsik ;)

No solo soy perfecto, también soy Madridista
Emnet er blevet låst.
12 år 9 måneder siden #2226 af Hugol
Besvaret af Hugol på emne Om vores rivaler VII
Hvis ik det var for Mallorca og Real Jaen, ja så ville vi ligge sidst. Håber virkelig at holdet snart kan komme igang med nogle sejre og points på bordet.

Mallorca bagud 0-3 på hjemmebane, det ville være synd at se dem tage hele turen ned i segunda B

Har valgt at takke af på forum!
Sidste redigering: 12 år 9 måneder siden ved Hugol.
Emnet er blevet låst.
12 år 9 måneder siden #2227 af IL Capitano
Besvaret af IL Capitano på emne Om vores rivaler VII

Hugol skrev: Har vi en tilbagekøbs klausul på Callejon?

Callejon callejon---- callejon


Forhåbentlig ikke!
Emnet er blevet låst.
12 år 9 måneder siden #2228 af mortenj
Besvaret af mortenj på emne Om vores rivaler VII

Hugol skrev: Har vi en tilbagekøbs klausul på Callejon?

Callejon callejon---- callejon


Nej, det har vi ikke og det er jeg ovenud tilfreds med at vi ikke har.

Han er jo langtfra god nok til at spille for Real Madrid. Han passer nok meget godt til at spille for Napoli og score mål mod hold som Bologna :-)
Emnet er blevet låst.
12 år 9 måneder siden #2229 af Steen
Besvaret af Steen på emne Om vores rivaler VII

falle skrev:

Steen skrev:

JesperA skrev: Jeg synes sgu næsten det er lige så usselt at spytte på folk som det er at bide, og hvis en Real Madrid-spiller bevidst spytter på en modspiller så er det sgu bare ud af vagten, hvis det stod til mig!

Diego Costa er ikke blot en svinsk spiller, han er også vanvittig provokerende og øretæveindbydende, hans attitude er til at brække sig over.


Så, hvis det stod til dig, så skulle både Ramos og Pepe væk :)?


Pepe måtte gerne daffe, men han er blevet mere cool efter han blev bænket af Mou i foråret, så derfor er han velkommen til at blive. Synes iøvrigt aldrig at han var voldsom mod Barcelona, men episoden mod Getafe bliver desværre aldrig glemt.

Ramos fejler intet. Han beskytter bare Madridismos værdier ;)


Ved at spytte på Diego Costa, og slå andre spillere? :)
Emnet er blevet låst.
12 år 9 måneder siden #2230 af mortenj
Besvaret af mortenj på emne Om vores rivaler VII
Det er en fornøjelse at se på hvordan Jesus Gamez sætter Neymar på plads! Brasilianeren skal nok gå hen og blive en hadet person på de spanske stadions.
Sidste redigering: 12 år 9 måneder siden ved mortenj.
Emnet er blevet låst.
12 år 9 måneder siden #2231 af DarioGomez
Besvaret af DarioGomez på emne Om vores rivaler VII
Flot filmet af Neymar. I to omgange endda. Påfugl!

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Emnet er blevet låst.
  • Champen
  • Gæst
  • Gæst
12 år 9 måneder siden #2232 af Champen
Besvaret af Champen på emne Om vores rivaler VII

mortenj skrev: Det er en fornøjelse at se på hvordan Jesus Gamez sætter Neymar på plads!


Men fandme ingen fornøjelse at se deres ineffektivitet...
Emnet er blevet låst.
Leveret af Kunena Forum