Om vores rivaler VII

12 år 10 måneder siden #2233 af mortenj
Besvaret af mortenj på emne Om vores rivaler VII

Champen skrev:

mortenj skrev: Det er en fornøjelse at se på hvordan Jesus Gamez sætter Neymar på plads!


Men fandme ingen fornøjelse at se deres ineffektivitet...


Det har du ret i. Malaga har haft masser af chancer som de burde have udnyttet. Barca er særdeles heldige med at slippe fra La Rosaleda med alle 3 point.
Sidste redigering: 12 år 10 måneder siden ved mortenj.
Emnet er blevet låst.
  • falle
  • Gæst
  • Gæst
12 år 10 måneder siden #2234 af falle
Besvaret af falle på emne Om vores rivaler VII
Tja, når nu Malaga selv ikke troede på point inden kampstart, så kan de jo ligeså godt lade være med at løbe ind på banen. Med det sagt, så synes jeg at det er dejligt at Neymar er begyndt at vise sit grimme ansigt. Piften på stadion er med til at ødelægge hans spil - og derfor kan jeg slet ikke vente på at fjolserne lægger vejen forbi Bernabeu. Her venter forhåbentligt 80.000 tilskuere iklædt i hvidt og gør deres del for at hjælpe holdet. Hala Madrid!
Emnet er blevet låst.
  • falle
  • Gæst
  • Gæst
12 år 10 måneder siden #2235 af falle
Besvaret af falle på emne Om vores rivaler VII

Steen skrev: Ved at spytte på Diego Costa, og slå andre spillere? :)


Diego fik som fortjent. De andre spillere har sikkert også fortjent det.

Ramos har sikkert gjort ting de fleste kigger ned på, men der er langt op til typer som Costa, Balotelli og Suarez. Ramos derimod ser ud til fortryde de ting han nu har gjort, mens de andre fortsætter ufortrødent. Og hvad folk som Suarez og Pepe har gjort; havde de gjort det udenfor banen, så vankede der en dom.
Emnet er blevet låst.
12 år 10 måneder siden #2236 af baggins
Besvaret af baggins på emne Om vores rivaler VII

DarioGomez skrev: Flot filmet af Neymar. I to omgange endda. Påfugl!


Neymar i barca: 3 kampe, 2 gule kort, 1 mål og over 4 forsøg på film. Godt han ikke kom til Madrid.

!Illa, Illa, Illa, Juanito Maravilla¡ !Hala Madrid¡!
Emnet er blevet låst.
12 år 10 måneder siden #2237 af NDR
Besvaret af NDR på emne Om vores rivaler VII
Malagas målmand Willy...han er da helt fantastisk!!!
Og Jordi Alba er som sædvanlig La Ligas førende klovn, absolut den dummeste fodboldspiller i Spanien, vorherre bevares et fjols. Skaber sig og filmer som en spastiker, godt vi ikke har sådan nogle idioter på holdet.
Emnet er blevet låst.
  • falle
  • Gæst
  • Gæst
12 år 10 måneder siden #2238 af falle
Besvaret af falle på emne Om vores rivaler VII
Barca er jo ikke andet end fuskere. Messi er den værste, han gør sit fusk udenom dommeres radar.

Vi har Di Maria, som diver i ny og næ og kun når det ikke fungerer for ham. Barcas spillere gør alle deres ugerninger bevidst og systematisk.
Emnet er blevet låst.
12 år 10 måneder siden #2239 af DarioGomez
Besvaret af DarioGomez på emne Om vores rivaler VII

NDR skrev: Malagas målmand Willy...han er da helt fantastisk!!!
Og Jordi Alba er som sædvanlig La Ligas førende klovn, absolut den dummeste fodboldspiller i Spanien, vorherre bevares et fjols. Skaber sig og filmer som en spastiker, godt vi ikke har sådan nogle idioter på holdet.

Ah. Dani Alves! Han er stadig den største skovl.

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Følgende bruger(e) sagde tak: Roesen7
Emnet er blevet låst.
12 år 10 måneder siden #2240 af Steen
Besvaret af Steen på emne Om vores rivaler VII

falle skrev:

Steen skrev: Ved at spytte på Diego Costa, og slå andre spillere? :)


Diego fik som fortjent. De andre spillere har sikkert også fortjent det.

Ramos har sikkert gjort ting de fleste kigger ned på, men der er langt op til typer som Costa, Balotelli og Suarez. Ramos derimod ser ud til fortryde de ting han nu har gjort, mens de andre fortsætter ufortrødent. Og hvad folk som Suarez og Pepe har gjort; havde de gjort det udenfor banen, så vankede der en dom.


Det kan man ikke bare sige. Ramos slipper, da han er vellidt.
Diego Costa's opførsel kan man, som sagt, takke Diego Simeone for. Han vil have at han spillere spiller svinsk/aggressivt. Diego Costa skabte i hvert fald ikke ret mange problemer i Rayo, da han var på lån der..
Emnet er blevet låst.
12 år 10 måneder siden #2241 af Real Madrid
Besvaret af Real Madrid på emne Om vores rivaler VII
Bare så folk er forberedt, så er Gareth Bale op til flere gange blevet beskyldt for også at være en glimrende skuespiller ;)

No solo soy perfecto, también soy Madridista
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios
Emnet er blevet låst.
  • Mlarco
  • Gæst
  • Gæst
12 år 10 måneder siden #2242 af Mlarco
Besvaret af Mlarco på emne Om vores rivaler VII
Jeg synes det var dejligt at se Neymar blive på benene da han fik en lille skalle der. Han lærer........... ;)
Emnet er blevet låst.
  • Amerhassan
  • Gæst
  • Gæst
12 år 10 måneder siden #2243 af Amerhassan
Besvaret af Amerhassan på emne Om vores rivaler VII
Baggins:

hvordan kan 3 gange 25 min blive til 3 kampe for ?
Emnet er blevet låst.
  • Amerhassan
  • Gæst
  • Gæst
12 år 10 måneder siden #2244 af Amerhassan
Besvaret af Amerhassan på emne Om vores rivaler VII
3 hele kampe ??
Emnet er blevet låst.
Leveret af Kunena Forum