Om vores rivaler VII
12 år 10 måneder siden #2233
af mortenj
Det har du ret i. Malaga har haft masser af chancer som de burde have udnyttet. Barca er særdeles heldige med at slippe fra La Rosaleda med alle 3 point.
Besvaret af mortenj på emne Om vores rivaler VII
Champen skrev:
mortenj skrev: Det er en fornøjelse at se på hvordan Jesus Gamez sætter Neymar på plads!
Men fandme ingen fornøjelse at se deres ineffektivitet...
Det har du ret i. Malaga har haft masser af chancer som de burde have udnyttet. Barca er særdeles heldige med at slippe fra La Rosaleda med alle 3 point.
Sidste redigering: 12 år 10 måneder siden ved mortenj.
Emnet er blevet låst.
- falle
- Gæst
-
12 år 10 måneder siden #2234
af falle
Besvaret af falle på emne Om vores rivaler VII
Tja, når nu Malaga selv ikke troede på point inden kampstart, så kan de jo ligeså godt lade være med at løbe ind på banen. Med det sagt, så synes jeg at det er dejligt at Neymar er begyndt at vise sit grimme ansigt. Piften på stadion er med til at ødelægge hans spil - og derfor kan jeg slet ikke vente på at fjolserne lægger vejen forbi Bernabeu. Her venter forhåbentligt 80.000 tilskuere iklædt i hvidt og gør deres del for at hjælpe holdet. Hala Madrid!
Emnet er blevet låst.
- falle
- Gæst
-
12 år 10 måneder siden #2235
af falle
Diego fik som fortjent. De andre spillere har sikkert også fortjent det.
Ramos har sikkert gjort ting de fleste kigger ned på, men der er langt op til typer som Costa, Balotelli og Suarez. Ramos derimod ser ud til fortryde de ting han nu har gjort, mens de andre fortsætter ufortrødent. Og hvad folk som Suarez og Pepe har gjort; havde de gjort det udenfor banen, så vankede der en dom.
Besvaret af falle på emne Om vores rivaler VII
Steen skrev: Ved at spytte på Diego Costa, og slå andre spillere? :)
Diego fik som fortjent. De andre spillere har sikkert også fortjent det.
Ramos har sikkert gjort ting de fleste kigger ned på, men der er langt op til typer som Costa, Balotelli og Suarez. Ramos derimod ser ud til fortryde de ting han nu har gjort, mens de andre fortsætter ufortrødent. Og hvad folk som Suarez og Pepe har gjort; havde de gjort det udenfor banen, så vankede der en dom.
Emnet er blevet låst.
12 år 10 måneder siden #2236
af baggins
Neymar i barca: 3 kampe, 2 gule kort, 1 mål og over 4 forsøg på film. Godt han ikke kom til Madrid.
!Illa, Illa, Illa, Juanito Maravilla¡ !Hala Madrid¡!
Besvaret af baggins på emne Om vores rivaler VII
DarioGomez skrev: Flot filmet af Neymar. I to omgange endda. Påfugl!
Neymar i barca: 3 kampe, 2 gule kort, 1 mål og over 4 forsøg på film. Godt han ikke kom til Madrid.
!Illa, Illa, Illa, Juanito Maravilla¡ !Hala Madrid¡!
Emnet er blevet låst.
12 år 10 måneder siden #2237
af NDR
Besvaret af NDR på emne Om vores rivaler VII
Malagas målmand Willy...han er da helt fantastisk!!!
Og Jordi Alba er som sædvanlig La Ligas førende klovn, absolut den dummeste fodboldspiller i Spanien, vorherre bevares et fjols. Skaber sig og filmer som en spastiker, godt vi ikke har sådan nogle idioter på holdet.
Og Jordi Alba er som sædvanlig La Ligas førende klovn, absolut den dummeste fodboldspiller i Spanien, vorherre bevares et fjols. Skaber sig og filmer som en spastiker, godt vi ikke har sådan nogle idioter på holdet.
Emnet er blevet låst.
- falle
- Gæst
-
12 år 10 måneder siden #2238
af falle
Besvaret af falle på emne Om vores rivaler VII
Barca er jo ikke andet end fuskere. Messi er den værste, han gør sit fusk udenom dommeres radar.
Vi har Di Maria, som diver i ny og næ og kun når det ikke fungerer for ham. Barcas spillere gør alle deres ugerninger bevidst og systematisk.
Vi har Di Maria, som diver i ny og næ og kun når det ikke fungerer for ham. Barcas spillere gør alle deres ugerninger bevidst og systematisk.
Emnet er blevet låst.
- DarioGomez
-
- Offline
- Eduardo
-
12 år 10 måneder siden #2239
af DarioGomez
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Besvaret af DarioGomez på emne Om vores rivaler VII
Ah. Dani Alves! Han er stadig den største skovl.NDR skrev: Malagas målmand Willy...han er da helt fantastisk!!!
Og Jordi Alba er som sædvanlig La Ligas førende klovn, absolut den dummeste fodboldspiller i Spanien, vorherre bevares et fjols. Skaber sig og filmer som en spastiker, godt vi ikke har sådan nogle idioter på holdet.
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Følgende bruger(e) sagde tak: Roesen7
Emnet er blevet låst.
12 år 10 måneder siden #2240
af Steen
Det kan man ikke bare sige. Ramos slipper, da han er vellidt.
Diego Costa's opførsel kan man, som sagt, takke Diego Simeone for. Han vil have at han spillere spiller svinsk/aggressivt. Diego Costa skabte i hvert fald ikke ret mange problemer i Rayo, da han var på lån der..
Besvaret af Steen på emne Om vores rivaler VII
falle skrev:
Steen skrev: Ved at spytte på Diego Costa, og slå andre spillere? :)
Diego fik som fortjent. De andre spillere har sikkert også fortjent det.
Ramos har sikkert gjort ting de fleste kigger ned på, men der er langt op til typer som Costa, Balotelli og Suarez. Ramos derimod ser ud til fortryde de ting han nu har gjort, mens de andre fortsætter ufortrødent. Og hvad folk som Suarez og Pepe har gjort; havde de gjort det udenfor banen, så vankede der en dom.
Det kan man ikke bare sige. Ramos slipper, da han er vellidt.
Diego Costa's opførsel kan man, som sagt, takke Diego Simeone for. Han vil have at han spillere spiller svinsk/aggressivt. Diego Costa skabte i hvert fald ikke ret mange problemer i Rayo, da han var på lån der..
Emnet er blevet låst.
- Real Madrid
-
Emne forfatter
- Offline
- Platin bruger
-
12 år 10 måneder siden #2241
af Real Madrid
No solo soy perfecto, también soy Madridista
Besvaret af Real Madrid på emne Om vores rivaler VII
Bare så folk er forberedt, så er Gareth Bale op til flere gange blevet beskyldt for også at være en glimrende skuespiller ;)
No solo soy perfecto, también soy Madridista
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios
Emnet er blevet låst.
- Mlarco
- Gæst
-
12 år 10 måneder siden #2242
af Mlarco
Besvaret af Mlarco på emne Om vores rivaler VII
Jeg synes det var dejligt at se Neymar blive på benene da han fik en lille skalle der. Han lærer........... ;)
Emnet er blevet låst.
- Amerhassan
- Gæst
-
12 år 10 måneder siden #2243
af Amerhassan
Besvaret af Amerhassan på emne Om vores rivaler VII
Baggins:
hvordan kan 3 gange 25 min blive til 3 kampe for ?
hvordan kan 3 gange 25 min blive til 3 kampe for ?
Emnet er blevet låst.
- Amerhassan
- Gæst
-
12 år 10 måneder siden #2244
af Amerhassan
Besvaret af Amerhassan på emne Om vores rivaler VII
3 hele kampe ??
Emnet er blevet låst.
