Om vores rivaler VII
Steen skrev: www.bt.dk/fodbold/bale-millionerne-afgoe...gt-paa-eriksens-pris
Kunne være spændende med Eriksen i Tottenham, omend ville have langt til en fastplads.
M_linding skrev: Ahhhh.... Ozil, Isco OG Mata på samme hold, lugter langt væk af luksusproblem x2!
Ikke hvis Ronaldo ligger på toppen. Mata højre, Isco centralt og Özil venstre. Jese og Benzema som backup og hvis man vil ændre spillestil. Og jo jeg er stor Mata-fan.
*Mata scorede 21 mål og lavede 29 oplæg sidste sæson.
!Illa, Illa, Illa, Juanito Maravilla¡ !Hala Madrid¡!
baggins skrev:
M_linding skrev: Ahhhh.... Ozil, Isco OG Mata på samme hold, lugter langt væk af luksusproblem x2!
Ikke hvis Ronaldo ligger på toppen. Mata højre, Isco centralt og Özil venstre. Jese og Benzema som backup og hvis man vil ændre spillestil. Og jo jeg er stor Mata-fan.
*Mata scorede 21 mål og lavede 29 oplæg sidste sæson.
HAHA årets joke-indlæg. Lige til sjov og spas tråden.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también.
"We're the smallest, shittiest team in the league and unless we get that into our heads, we will not compete," the coach, Paco Jémez, said.
And Valencia's coach, Miroslav Djukic, was heading in a similar direction, quickly discovering one of the ills that has so often afflicted the club. "I can't see any stars here," he said.
Sid Lowe kigger tilbage på runden der er gået. Læs det hele her: www.theguardian.com/football/blog/2013/a...-blog-sid-lowe-elche
Hahah!!!El_Juan skrev:
"We're the smallest, shittiest team in the league and unless we get that into our heads, we will not compete," the coach, Paco Jémez, said.
Så blev Mbia til Sevilla officielt www.sevillafc.es/nuevaweb/actualidad/noticias/30096
Jeg er glad for at Kondogbia skifter til Monaco, så kan rygterne om ham til Madrid stoppe.
Hvad er chancen lige for det????
Meget mærkelig, tvetydig udtalelse fra Xavi.
mortenj skrev: Hvorfor skal et kongeopgør som United-Chelsea og vores kamp mod Granada placeres på AKKURAT samme dag og tidspunkt?
Det er så surt! Så må man bare se livestream af United - Chelsea, mens man ser vores kamp på tv'et. Men man kommer til at gå glip af stort set hele United - Chelsea kampen, da man kun fokusere på Real kampen...-
Man Utd XI: De Gea, Jones, Ferdinand, Vidic, Evra, Valencia, Cleverley, Carrick, Welbeck, Rooney, van Persie.
Chelsea line-up: Cech,
Ivanovic, Cahill, Terry, Cole, Ramires, Lampard, De Bruyne, Oscar, Hazard, Schürrle.
Steen skrev:
mortenj skrev: Hvorfor skal et kongeopgør som United-Chelsea og vores kamp mod Granada placeres på AKKURAT samme dag og tidspunkt?
Det er så surt! Så må man bare se livestream af United - Chelsea, mens man ser vores kamp på tv'et. Men man kommer til at gå glip af stort set hele United - Chelsea kampen, da man kun fokusere på Real kampen...-
Man Utd XI: De Gea, Jones, Ferdinand, Vidic, Evra, Valencia, Cleverley, Carrick, Welbeck, Rooney, van Persie.
Ivanovic, Cahill, Terry, Cole, Ramires, Lampard, De Bruyne, Oscar, Hazard, Schürrle.
...ingen Mata?
MMM skrev:
Steen skrev:
...ingen Mata?
Det havde jeg ikke engang lagt mærke til! Han sidder igen på bænken... Det viser bare hvor han står henne. Jeg håber at Atletico Madrid får ham lejet, det er synd at så dygtig en spiller skal sidde på bænken.. Willian er også snart klar til at spille...