Om vores rivaler VII

• Græskmønt
  • Gæst
  • Gæst
12 år 11 måneder siden #2245 af Græskmønt
Besvaret af Græskmønt på emne Om vores rivaler VII

falle skrev: Barca er jo ikke andet end fuskere. Messi er den værste, han gør sit fusk udenom dommeres radar.

Vi har Di Maria, som diver i ny og næ og kun når det ikke fungerer for ham. Barcas spillere gør alle deres ugerninger bevidst og systematisk.

Det er da helt ærgerligt, at vi mistede den karma-funktion der, for det indlæg fortjener da i den grad et minus..
Emnet er blevet låst.
  • falle
  • Gæst
  • Gæst
12 år 11 måneder siden #2246 af falle
Besvaret af falle på emne Om vores rivaler VII

Græskmønt skrev:

falle skrev: Barca er jo ikke andet end fuskere. Messi er den værste, han gør sit fusk udenom dommeres radar.

Vi har Di Maria, som diver i ny og næ og kun når det ikke fungerer for ham. Barcas spillere gør alle deres ugerninger bevidst og systematisk.

Det er da helt ærgerligt, at vi mistede den karma-funktion der, for det indlæg fortjener da i den grad et minus..

Forklar mig hvorfor. Fordi jeg siger sandheden om vores rivaler eller erkender at vores egne også gør? :)
Emnet er blevet låst.
  • falle
  • Gæst
  • Gæst
12 år 11 måneder siden #2247 af falle
Besvaret af falle på emne Om vores rivaler VII

Steen skrev: Det kan man ikke bare sige. Ramos slipper, da han er vellidt.

I just did ;)
Emnet er blevet låst.
12 år 11 måneder siden #2248 af baggins
Besvaret af baggins på emne Om vores rivaler VII

Amerhassan skrev: Baggins:

hvordan kan 3 gange 25 min blive til 3 kampe for ?

Nej der er ikke 3 gange 90, men "kampe" er et generelt udtryk, når man bliver skiftet ind. Og det gør det ikke bedre for neymar.

!Illa, Illa, Illa, Juanito Maravilla¡ !Hala Madrid¡!
Emnet er blevet låst.
12 år 11 måneder siden #2249 af JesperA
Besvaret af JesperA på emne Om vores rivaler VII

Steen skrev:

JesperA skrev: Jeg synes sgu næsten det er lige så usselt at spytte på folk som det er at bide, og hvis en Real Madrid-spiller bevidst spytter på en modspiller så er det sgu bare ud af vagten, hvis det stod til mig!

Diego Costa er ikke blot en svinsk spiller, han er også vanvittig provokerende og øretæveindbydende, hans attitude er til at brække sig over.

Så, hvis det stod til dig, så skulle både Ramos og Pepe væk :)?

Pepe må godt smutte for min skyld. Ramos er undtaget fordi det netop var Diego Costa han spyttede efter!
Følgende bruger(e) sagde tak: asp3200
Emnet er blevet låst.
12 år 11 måneder siden #2250 af JesperA
Besvaret af JesperA på emne Om vores rivaler VII

Real Madrid skrev: Bare så folk er forberedt, så er Gareth Bale op til flere gange blevet beskyldt for også at være en glimrende skuespiller ;)

Det er til gengæld latterligt at se som det rygte forfulgte ham i sidste sæson. Jeg mindes mindst at han har fået 3 advarsler for film der var fuldstændig vanvittige og lodret forkerte, alene i sidste sæson. Og så vidt jeg kunne forstå på eksperterne på Sky der dækkede en af kampene, var der også flere tilfælde, hvor han var blevet decideret snydt.

Endnu et punkt hvor Bale minder meget om Ronaldo i øvrigt, jeg synes bestemt at det er en del af sin opførsel som han har lagt på hylden, men ligesom tilfældet er med Ronaldo er det jo et prædikat der er svært at slippe af med.
Emnet er blevet låst.
12 år 11 måneder siden #2251 af pm
Besvaret af pm på emne Om vores rivaler VII
JesperA til gengæld slap han også flere gange for kort, på trods af klar film, så det er altså ikke helt uberettiget han er kendt som en diver. Ikke den værste men han er altså heller ikke nogen Mario Klose
Emnet er blevet låst.
12 år 11 måneder siden #2252 af MMM
Besvaret af MMM på emne Om vores rivaler VII
Ok, den her historie har floreret i et stykke tid, men på gårsdagens pressekonference efter Rayo kampen bekræftede Simione, at den er god nok - Atleti har indledt forhandlinger med Chelsea om et lån af Mata. Flere journalister har på twitter givet udtryk for at de mener Atleti har grund til optimisme (bl.a. her og her ), men skyldes det indtryk i det spanske af, at Mou har udviklet en voldsom allergi mod alting spansk eller er der noget om snakken?
Sidste redigering: 12 år 11 måneder siden ved MMM.
Emnet er blevet låst.
12 år 11 måneder siden #2253 af M_linding
Besvaret af M_linding på emne Om vores rivaler VII

MMM skrev: Ok, den her historie har floreret i et stykke tid, men på gårsdagens pressekonference efter Rayo kampen bekræftede Simione, at den er god nok - Atleti har indledt forhandlinger med Chelsea om et lån af Mata. Flere journalister har på twitter givet udtryk for at de mener Atleti har grund til optimisme (bl.a. her og her ), men skyldes det indtryk i det spanske af, at Mou har udviklet en voldsom allergi mod alting spansk eller er der noget om snakken?

Det lyder bare helt uhørt, at en verdensklasse-spiller, som er holdets største stjerne, skulle udlejes....?!

Er det overhovedet set før?

Men hatten af for lillesøster hvis det lykkedes. De har vel nærmest ageret perfekt, de seneste 4-6 transfervinduer?
Emnet er blevet låst.
12 år 11 måneder siden #2254 af baggins
Besvaret af baggins på emne Om vores rivaler VII
Perfekt, men urealistisk slutning på transfervinduet: Bale ryger til Man Utd, Rooney ryger til Chelsea, Di Maria ryger til Arsenal og Mata ryger til Real Madrid.

!Illa, Illa, Illa, Juanito Maravilla¡ !Hala Madrid¡!
Sidste redigering: 12 år 11 måneder siden ved baggins.
Emnet er blevet låst.
12 år 11 måneder siden #2255 af M_linding
Besvaret af M_linding på emne Om vores rivaler VII
Ahhhh.... Ozil, Isco OG Mata på samme hold, lugter langt væk af luksusproblem x2!
Følgende bruger(e) sagde tak: Steen, pm
Emnet er blevet låst.
Leveret af Kunena Forum