Om vores rivaler VII
mortenj skrev: Hvorfor skal et kongeopgør som United-Chelsea og vores kamp mod Granada placeres på AKKURAT samme dag og tidspunkt?
Hvad er chancen lige for det????
Og Rafa Nadals kamp i US Open.. Det er elendig planlægning!
Mourinho says Mata is not fully fit and the stories of him leaving are "nonsense stories - he's going nowhere". #CFC
www.marca.com/2013/08/26/en/football/barcelona/1377551737.html
- DarioGomez
-
- Offline
- Eduardo
-
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
El_Juan skrev: Hvis Pedro er 40 mio. € værd, så forstår jeg pludselig hvorfor Bale er over det dobbelte værd!
www.marca.com/2013/08/26/en/football/barcelona/1377551737.html
Selvom man er Madrid fan må man da give Pedro kredit, han gør det sku godt og hvis lllarra koster 35 så er Pedro 40 værd mindst :)!
- Real Madrid
-
Emne forfatter
- Offline
- Platin bruger
-
Kondogbia meldes tæt på Monaco - gudskelov!
Romero
Fabinho Carvalho Abidal Kurzawa
Toulalan
Kondogbia Moutinho
Rodriguez Falcao Rivière/Ferreira/Ocampos
Ved at blive et slagkraftigt hold, de har fået på benene!
No solo soy perfecto, también soy Madridista
In particular, Xavi Hernández was apparently unhappy with how dry the pitch was at the Calderón, which he felt was prejudicial to his team’s style of play.
Hahaha....
- Real Madrid
-
Emne forfatter
- Offline
- Platin bruger
-
Kender ikke meget til ham, men troede der var tale om talent, og ikke en 25 årig spiller, der før har fejlet i Europa.
No solo soy perfecto, también soy Madridista
Real Madrid skrev: Dorian Pabon skifter til Valencia. en.wikipedia.org/wiki/Dorlan_Pab%C3%B3n
Kender ikke meget til ham, men troede der var tale om talent, og ikke en 25 årig spiller, der før har fejlet i Europa.
Hvordan kan du se konkludere, at han før har fejlet i Europa? :-)
Han har spillet 12 kampe for Parma og 14 kampe for Betis. Sammenlagt har han været i Europa i én enkelt sæson. Jeg vil i øvrigt sige, at otte mål i 14 kampe for Betis er ganske habilt.
Han er en god og stærk angriber. En god afløser for Soldado. Men som jeg tidligere har sagt, så kan det alt andet end lige også kun blive bedre end Heldig Postigol.
- Rubæk
- Gæst
-
"Roma have several interesting players, like Lamela. He does what he wants with the ball at his feet, so would be excellent in a circus. How he does on a playing field in Serie A is another matter."
Føj for en tøj-stil han har.....
