Om vores rivaler VII

12 år 11 måneder siden #2293 af El_Juan
Besvaret af El_Juan på emne Om vores rivaler VII
Balague om Mata (og Özil):

Mata wants to stay at Chelsea. Ozil wants to stay at Madrid. Can they be sold/bought against their wishes?

Steen skrev: Hvad i alverden skal Chelsea bruge Atsu til? Willian, Hazard, Mata, Oscar, Schurrle (Kevin De Bruyne har også været brugt som offensiv midt, og Moses ser ud til at være på vej væk, men hvis bliver, så er det endnu en spiller) til tre pladser? Eto'o skal også til Chelsea.. Jeg kan slet ikke se hvad de skulle bruge ham til..

Et godt spørgsmål. Jeg tror ikke der er nogen, der egentlig ved det. Willian og Eto'o (Chelsea har tilbudt ham en etårig aftale) ligner vennetjenester fra Abramovich til Kerimov, som har desperat brug for penge. Samtidig slipper Kerimov og Anzhi for to af deres mest løntunge spillere, ikke mindst Eto'o, som er en af verdens bedst betalte spillere.

Men det virker lidt underligt. Med mindre de sælger. Moses, som du nævner, har været sat i forbindelse med andre klubber. Og Demba Ba rygtes igen på vej væk, denne gang til Newcastle. Katalanske medier sætter igen Torres i forbindelse med FC Barcelona, men jeg tror dog Torres bliver. Hazard, Oscar, Schürrle og De Bruyne skal ingen steder.

Så er der hele sagen omkring Mata, som er noget for sig. Chelsea udtrykker, at de ikke vil af med ham og vil han angiveligt selv blive, men lad os nu se. Jeg tror han tvivler lidt på Mourinho og Chelsea motiver. Arsenal, Atlético Madrid og Liverpool lurer angiveligt på hans situation. Det har Wenger ligeledes erkendt.

Det skal dog siges, som jeg ligeledes skrev i første omgang, at Chelsea angiveligt har planer om at udleje Atsu med det samme, hvis de vel at mærke henter ham.

MMM skrev: Er der nogen der har styr på hvor mange spillere Chelsea har ude på lån efterhånden? Det må da snart være nok til at befolke de første tre hold...

Courtois (Atlético Madrid), Marin (Sevilla), Romeu (Valencia), Wallace (Inter), Lucas Piazón, Van Aanholt og Kakuta (Vitesse). Der er tvivl om Mikels fremtid. Moses og Demba Ba kan meget vel ryge. Chalobah, Ake og McEachran ryger formentlig ligeledes ud på lån. Og så er der lige Mata...
Følgende bruger(e) sagde tak: Steen
Emnet er blevet låst.
12 år 11 måneder siden #2294 af Dios
Besvaret af Dios på emne Om vores rivaler VII
Mata til Atlético vil gøre rigtig ondt i mit hjerte. Mata er først og fremmest en spiller, som jeg er kæmpe fan af. Faktisk har jeg håbet klubben havde ham i kikkerten, men Isco og Bale blev tydeligvis foretrukket, og måske også fair. Dog tror jeg man ville kunne få Mata til en god pris, medmindre Mourinho bare er Mourinho, og ville gøre alt for og "skade" Real Madrid.

Mata er som Bale i mine øjne 2 meget unødvendige køb, selvom de overhovedet ikke minder om hinanden. Konkurrence er der nok af i truppen IMO, og ingen af dem fortjener og sidde bare det mindste på bænken. Ligesom jeg heller ikke synes Modric, Khedira, Ronaldo, Özil og Benzema fortjener og sidde på bænken.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe
Emnet er blevet låst.
12 år 11 måneder siden #2295 af El_Juan

Dios skrev: Ligesom jeg heller ikke synes Modric, Khedira, Ronaldo, Özil og Benzema fortjener og sidde på bænken.

Lad os bare strege ham, for det er der ikke nogen som helst chance for, at han kommer til :-)
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios
Emnet er blevet låst.
12 år 11 måneder siden #2296 af Real Madrid
Besvaret af Real Madrid på emne Om vores rivaler VII
Officielt: Lamela til Spurs - fornuftig erstatning for Bale.

No solo soy perfecto, también soy Madridista
Emnet er blevet låst.
12 år 11 måneder siden #2297 af Steen
Besvaret af Steen på emne Om vores rivaler VII
Så blev Ljalic til Roma og Lamela til Spurs officielt. www.asroma.it/en/news/corporate_ljaji_and_lamela

Så er Bale fri. Det ville ikke overraske mig hvis det blev officielt senere på dagen, for at overskygge Barcelona - Atletico Madrid kampen. Men det sker nok i morgen. Heldigvis, så slutter denne saga snart. 87 dage gik der....
Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe
Emnet er blevet låst.
12 år 11 måneder siden #2298 af Dios

El_Juan skrev:

Dios skrev: Ligesom jeg heller ikke synes Modric, Khedira, Ronaldo, Özil og Benzema fortjener og sidde på bænken.

Lad os bare strege ham, for det er der ikke nogen som helst chance for, at han kommer til :-)

Enig, men mon ikke du havde kommet med en kommentar, hvis jeg ikke havde ham med :)

Emnet er blevet låst.
12 år 11 måneder siden #2299 af El_Juan

Steen skrev: Så blev Ljalic til Roma og Lamela til Spurs officielt. www.asroma.it/en/news/corporate_ljaji_and_lamela

Så er Bale fri. Det ville ikke overraske mig hvis det blev officielt senere på dagen, for at overskygge Barcelona - Atletico Madrid kampen. Men det sker nok i morgen. Heldigvis, så slutter denne saga snart. 87 dage gik der....

Tottenham betaler i øvrigt godt og vel 30 mio. € for Lamela. Roma har brugt de 11 af dem på købet af Ljajić.

Et par spændende handler. Og som erstatning for Ljajić, har Fiorentina hentet den blot 19-årige kroat, Ante Rebić. Tottenham virker som et hold, der for alvor kan true de store i England, selv uden Bale. Med Bale kunne de formentlig have kæmpet med om mesterskabet. Roma og Fiorentina kan meget vel begge blande sig i kampen om Champions League-pladserne i Italien, på lige fod med Napoli og Lazio. Man må i den grad blot konstatere, at de to Milano-klubber, AC Milan og Inter, taber noget terræn. Glansen er gået lidt af holdene fra modebyen. Både sportsligt og økonomisk har de tabt noget de seneste år.

Der er lidt Bale over det:

Det sætter forhåbentlig et sidste skub i Bale-handlen, så den inden længe vil blive offentliggjort. Og det vil for alvor sætte gang i transfermarkedet. Jeg spår fire helt igennem forfærdelige og hektiske dage, inden transfervinduet smækker i.
Sidste redigering: 12 år 11 måneder siden ved El_Juan.
Emnet er blevet låst.
12 år 11 måneder siden #2300 af El_Juan
Martin Demichelis skifter fra Atlético Madrid til Manchester City, samme sommer som han skiftede fra Málaga til Atlético. City betaler 5 mio. € for argentineren. Læs mere her her (engelsk).

Bleacher Report skriver (rapporteret af både BBC og The Independent):

Leighton Baines has asked Everton to sell him to Manchester United.

Tidligere i dag berettede andre britiske medier, at Manchester United ligeledes skulle have afgivet endnu et bud på Baines' holdkammerat i Everton, Marouane Fellaini. Vel at mærke et forbedret bud.

Ifølge Overmars, så har Ajax givet Christian Eriksen og hans lejr lov til, at forhandle med Tottenham. Overmars fortæller dog samtidig, at klubberne endnu ikke er enige om en transfersum.
Sidste redigering: 12 år 11 måneder siden ved El_Juan.
Emnet er blevet låst.
12 år 11 måneder siden #2301 af Steen
Besvaret af Steen på emne Om vores rivaler VII
Jep, det er nu det sjove begynder. Men der kommer nok ikke særlig mange dyre transfers. De sidste store transfer jeg regner med; Bale til Real Madrid, Di Maria til Arsenal, Eto'o til Chelsea. Eto'o bliver billig at købe, men hans løn hedder 7 millioner euro om året.
Hverken Baines eller Fellaini bliver solgt, regner jeg med. Suarez og Rooney bliver også. Hvem Arsenal henter ind til midtbanen bliver spændende at se. Cabaye er klar, de har fået en pris på ham, så er det nu op til dem. Hvem United henter hvis både Baines og Fellaini glipper, bliver også spændende at se.
Sidste redigering: 12 år 11 måneder siden ved Steen.
Følgende bruger(e) sagde tak: IL Capitano
Emnet er blevet låst.
12 år 11 måneder siden #2302 af Steen
Emnet er blevet låst.
12 år 11 måneder siden #2303 af IL Capitano
Besvaret af IL Capitano på emne Om vores rivaler VII

Steen skrev: Jep, det er nu det sjove begynder. Men der kommer nok ikke særlig mange dyre transfers. De sidste store transfer jeg regner med; Bale til Real Madrid, Di Maria til Arsenal, Eto'o til Chelsea. Eto'o bliver billig at købe, men hans løn hedder 7 millioner euro om året.
Hverken Baines eller Fellaini bliver solgt, regner jeg med. Suarez og Rooney bliver også. Hvem Arsenal henter ind til midtbanen bliver spændende at se. Cabaye er klar, de har fået en pris på ham, så er det nu op til dem. Hvem United henter hvis både Baines og Fellaini glipper, bliver også spændende at se.

Bale til Real, Di Maria til Arsenal og Eto'o til Chelsea ville være perfekt IMO.
Ville være dejligt at få Eto'o tilbage til en af de store ligaer.
Sidste redigering: 12 år 11 måneder siden ved IL Capitano.
Emnet er blevet låst.
12 år 11 måneder siden #2304 af Dios

IL Capitano skrev:

Steen skrev: Jep, det er nu det sjove begynder. Men der kommer nok ikke særlig mange dyre transfers. De sidste store transfer jeg regner med; Bale til Real Madrid, Di Maria til Arsenal, Eto'o til Chelsea. Eto'o bliver billig at købe, men hans løn hedder 7 millioner euro om året.

Bale til Real, Di Maria til Arsenal og Eto'o til Chelsea ville være perfekt IMO.
Ville være dejligt at få Eto'o tilbage til en af de store ligaer.

Jeg troede vitterligt ikke der var nogle sympatisører af Etoó i Madrid lejren? Lad ham brænde op i Rusland, selvom jeg tror han hygger meget godt med den vanvittige overbetaling!

Emnet er blevet låst.
Leveret af Kunena Forum