Om vores rivaler VII
- Marcelohoppen12
- Gæst
-
Marcelohoppen12 skrev: Nogle der ved hvor man kan se lodtrækningen imorgen ? :)
madridista.dk/index.php/forum/debat/1483...pions-league-2013-14 *wink wink* :-)
- Marcelohoppen12
- Gæst
-
El_Juan skrev:
Marcelohoppen12 skrev: Nogle der ved hvor man kan se lodtrækningen imorgen ? :)
madridista.dk/index.php/forum/debat/1483...pions-league-2013-14 *wink wink* :-)
Gracias ! ;)
EDIT: Kan man også se Uefa best player der ? :-)
- IL Capitano
-
- Offline
- Ekspert bruger
-
Dios skrev:
IL Capitano skrev:
Steen skrev: Jep, det er nu det sjove begynder. Men der kommer nok ikke særlig mange dyre transfers. De sidste store transfer jeg regner med; Bale til Real Madrid, Di Maria til Arsenal, Eto'o til Chelsea. Eto'o bliver billig at købe, men hans løn hedder 7 millioner euro om året.
Hverken Baines eller Fellaini bliver solgt, regner jeg med. Suarez og Rooney bliver også. Hvem Arsenal henter ind til midtbanen bliver spændende at se. Cabaye er klar, de har fået en pris på ham, så er det nu op til dem. Hvem United henter hvis både Baines og Fellaini glipper, bliver også spændende at se.
Bale til Real, Di Maria til Arsenal og Eto'o til Chelsea ville være perfekt IMO.
Ville være dejligt at få Eto'o tilbage til en af de store ligaer.
Jeg troede vitterligt ikke der var nogle sympatisører af Etoó i Madrid lejren? Lad ham brænde op i Rusland, selvom jeg tror han hygger meget godt med den vanvittige overbetaling!
Han præstationer taler for sig selv. Har aldrig haft nogen problemer med Eto'o. Det var dog en fejl at tage til Rusland så tidligt. Vil gerne se de bedste spillere. Og Chelsea bliver nu vist mere end Anzhi på dansk tv.
Btw, lige netop den spillertype Eto'o var i Barca og Inter, er en type Real virkelig godt kunne bruge nu.
- Marcelohoppen12
- Gæst
-
Marcelohoppen12 skrev:
El_Juan skrev:
Marcelohoppen12 skrev: Nogle der ved hvor man kan se lodtrækningen imorgen ? :)
madridista.dk/index.php/forum/debat/1483...pions-league-2013-14 *wink wink* :-)
Gracias ! ;)
EDIT: Kan man også se Uefa best player der ? :-)
Ja, de sender det hele, det er en del af lodtrækningen... :-)
- nocture
- Gæst
-
Mod Chelsea for et par år siden? Hahahha
Hvor er Atletico svinske i den er kamp.. Vanvittigt
nocture skrev: Messi brænder straffe.. Lavede han ikke den samme
Mod Chelsea for et par år siden? Hahahha
Hvor er Atletico svinske i den er kamp.. Vanvittigt
Jeg frygter langtidsskade til Ronaldo eller Isco hvis Athletico spiller så hårdt når vi skal møde dem i turneringen. Dommeren skal tidligere i kampen give kort ellers går de fuldstændig amok. Gabi laver et hav af frispark før han får kort mod slutningen.
- Mlarco
- Gæst
-
Episoden hvor Pepe træder på Messis hånd kan også sidestilles med den Gabi lavede i går, hvor han bevidst nærmest hopper på en liggende Dani Alves.
I øvrigt props til Valdes for redningen mod Turan, det er eddermame godt taget.
- henrikcomn
- Offline
- Bruger er blokkeret
-
Okay, de vandt 7-0 over Levante, men det er med sikkerhed ikke sidste gang Levante fror en røvful i denne sæson!
Siden da spillede de Atletico ude, hvor de sagtens (og måske burde?) have tabt men desværre mistede de pusten sidst i kampen!
Mod Malaga var Barca igen dårlige og skabte ikke så meget. De scorede så på et målmandsdrop og var derefter heldige med ikke at få en udligning imod sig med et stolpeskud og frit hovedstød i 90. minut fra Malaga.
Igår da de mødte Atletico igen skabte de for 3. kamp i træk ikke særlig mange chancer - Atletico stod perfekt defensivt (måske lidt for aggressivt) men igen var det rent faktisk Atletico der havde kampens 2 største chancer (Bortset fra Straffesparket til allersidst selvfølgelig)!
Jeg syntes det bliver mere og mere tydligt at Barca ikke har en plan B. Det har vi nok vidst i nogle år nu, men det fryder mig at en de fleste modstandere ikke ligger sig fladt ned når de møder dem mere (ihvertfald på deres egen hjemmebane).
Barca har bolden mest, ja, men utroligt at et så talentfuld hold ikke skaber flere chancer! Det kan ikke blive ved med at gå godt for dem
- Hierro 2.0
- Offline
- Ekspert bruger
-
- Fernando Ruiz Hierro
Vi nupper den til næste år!
Fernando Ruiz Hierro - Ord er overflødige!
