Om vores rivaler VII
- Real Madrid
-
Emne forfatter
- Platin bruger
-
Spændende om det betyder salg af Draxler. Jeg er sympatisør af Schalke, og håber de kommer stærkt igen, efter en sløj sæson start!
Huntelaar Szalai
Draxler Boateng Goretzka Farfan
Aogo/Fuchs Höwedes Papadopoulos Uchida
Hildebrand
www.bold.dk/nyt/Milan-profil-til-laegetjek-i-Schalke
No solo soy perfecto, también soy Madridista
- Hierro 2.0
- Ekspert bruger
-
- Fernando Ruiz Hierro
Real Madrid skrev: www.bt.dk/fodbold/messis-mobberi-fik-holdkammerat-til-at-graede
Umiddelbart havde jeg grint af det, hvis det havde været Real Madrid (Ronaldo relateret), men man kan da godt tænke, hvordan sådan en nyhed kan opstå, hvis det ikke er bare det mindste hold i rygtet?
"Det er indiskutabelt, at Cristi er så meget mere sympatisk end Messi. Det er selvfølgelig heller ikke så overraskende, når Barca købte ham med det formål, at han skulle blive deres bedste nogensinde. Han er bare en lille robot, som spiller fodbold, og det er det. Cristi er så meget mere og meget større. Han er ikke typen, der blærer sig med, at han giver til velgørenhed, han gør det bare.
Cristi er, den han er, hvor Messi udadtil skal være ih og åh så sød. Har I set dengang, Zlatan var i Barca? Han er virkelig en usympatisk fucker. Jeg tror virkelig, han er så socialt uintelligent, det gør ondt. "
Lidt hård tone, men blev nød til at lige at kopiere det herind (kommentar på Facebook).
Det der burde høre til i Sjov og Spas tråden.. Selvom vi hader Barcelona og Messi, må man gerne være lidt kildekritisk.. Hvis Messi var sådan en primadonna og en direkte ondskabsfuld stodder, ville det være blæst langt mere op.. 9 ud af 10 interview, hvor Messi nævnes, er det jo en helt anden tone, der bliver anvendt og det er stort set ligegyldigt, hvem det er, der bliver spurgt.. Den artikler du henviser til, indholder ikke en eneste kilde, andet end El Confidencial.. Så kom nu lidt ind i kampen.. Og hvordan tror du sådan en nyhed kan opstå? Tror du ikke der er nogen ude i den store verden, der hader Messi ligeså meget som nogen gør herinde? Og det Facebook-ævl du kopiere ind i tråden, kan man jo ryste på hovedet af.. Dybt useriøst..
Synes indlægget er åndsvagt. Som Madridista skal vi selvfølgelig være kritiske overfor Barcelona og deres bedste spiller. Sådan har det altid været og vil altid være. Men ligeså snart kritikken bliver så usaglig og unuanceret, har jeg kun latter til overs.. Dette gælder også når Barcelona fansboys har travlt med at påpege, hvor stor en primadonna Ronaldo er, hvor travlt han har med at sætte håret, osv.. Det skriger til himmelen..
Hvem er der mest sympatisk af Messi og Ronaldo er det også de færreste, der har en idé om.. Nogle bygger en masse fordomme på godt og ondt fra mediernes billede.. Det er sådan set kun de få personer, der kender både Ronaldo og Messi personligt, som kan udtale sig om dette.. Selv deres mening er subjektiv og ikke sikkert, at jeg personligt ville have samme syn på personerne.. Så kom nu ud over det der usaglighed.. Nyd begge disse fantastiske fodboldspillere og støt op om ham, der bærer den hvide trøje..
Fernando Ruiz Hierro - Ord er overflødige!
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
- Hierro 2.0
- Ekspert bruger
-
- Fernando Ruiz Hierro
Siempre Madrid skrev: Kevin Prince Boateng til Schalke 04 for 11 millioner €...........er det bare mig, eller er det lidt af et scoop!?
Jeg ser det virkelig også som et godt køb af Schalke.. Kan hans præstationer blive lidt mere stabile, bliver han et hit i tysk fodbold..
Fernando Ruiz Hierro - Ord er overflødige!
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
Siempre Madrid skrev: Kevin Prince Boateng til Schalke 04 for 11 millioner €...........er det bare mig, eller er det lidt af et scoop!?
Nej vel?? Er det officielt?
Han er bare så underholdende et spil og han stråler væk af kvalitet synes jeg. Han er ALTID stærk når Milan møder Barca.
- Real Madrid
-
Emne forfatter
- Platin bruger
-
Mathiaska skrev:
Han er bare så underholdende et spil og han stråler væk af kvalitet synes jeg. Han er ALTID stærk når Milan møder Barca.
Yes
www.schalke04.de/de/
No solo soy perfecto, también soy Madridista
Real Madrid skrev:
Mathiaska skrev:
Yes
www.schalke04.de/de/
Christ. Et kæmpe scoop. Hvad laver Milan?
Off topic: FORZA Esbjerg! Super pulje i EL. (det skulle lige ud!)
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
Schalke 04 har bekræftet, at AC Milans Kevin-Prince Boateng er til lægetjek. Måske det baner vejen for et Kaká skifte, tilbage til Milan. Jeg håber!
Ifølge Athletics præsident, Jose Urrutia, så har baskerne angiveligt afvist et bud fra Manchester United på Ander Herrera. Athletic kræver et beløb tilsvarende spillerens frikøbsklausul. Og de vil kun sælge, hvis frikøbsklausulen aktiveres og spilleren selv giver udtryk for, at han vil væk.
www.transfermarkt.co.uk/en/tottenham-hot...fers/verein_148.html
Så har de da også brugt Bales transfersum.
!Illa, Illa, Illa, Juanito Maravilla¡ !Hala Madrid¡!