Om vores rivaler VII

12 år 11 måneder siden #2329 af Real Madrid
Besvaret af Real Madrid på emne Om vores rivaler VII
Kevin-Prince Boateng skifter til Schalke 04 - det var da noget af en bombe!
Spændende om det betyder salg af Draxler. Jeg er sympatisør af Schalke, og håber de kommer stærkt igen, efter en sløj sæson start!

Huntelaar Szalai

Draxler Boateng Goretzka Farfan

Aogo/Fuchs Höwedes Papadopoulos Uchida

Hildebrand

www.bold.dk/nyt/Milan-profil-til-laegetjek-i-Schalke

No solo soy perfecto, también soy Madridista
Emnet er blevet låst.
12 år 11 måneder siden #2330 af Hierro 2.0
Besvaret af Hierro 2.0 på emne Om vores rivaler VII

Real Madrid skrev: www.bt.dk/fodbold/messis-mobberi-fik-holdkammerat-til-at-graede

Umiddelbart havde jeg grint af det, hvis det havde været Real Madrid (Ronaldo relateret), men man kan da godt tænke, hvordan sådan en nyhed kan opstå, hvis det ikke er bare det mindste hold i rygtet?

"Det er indiskutabelt, at Cristi er så meget mere sympatisk end Messi. Det er selvfølgelig heller ikke så overraskende, når Barca købte ham med det formål, at han skulle blive deres bedste nogensinde. Han er bare en lille robot, som spiller fodbold, og det er det. Cristi er så meget mere og meget større. Han er ikke typen, der blærer sig med, at han giver til velgørenhed, han gør det bare.
Cristi er, den han er, hvor Messi udadtil skal være ih og åh så sød. Har I set dengang, Zlatan var i Barca? Han er virkelig en usympatisk fucker. Jeg tror virkelig, han er så socialt uintelligent, det gør ondt. "

Lidt hård tone, men blev nød til at lige at kopiere det herind (kommentar på Facebook).

Det der burde høre til i Sjov og Spas tråden.. Selvom vi hader Barcelona og Messi, må man gerne være lidt kildekritisk.. Hvis Messi var sådan en primadonna og en direkte ondskabsfuld stodder, ville det være blæst langt mere op.. 9 ud af 10 interview, hvor Messi nævnes, er det jo en helt anden tone, der bliver anvendt og det er stort set ligegyldigt, hvem det er, der bliver spurgt.. Den artikler du henviser til, indholder ikke en eneste kilde, andet end El Confidencial.. Så kom nu lidt ind i kampen.. Og hvordan tror du sådan en nyhed kan opstå? Tror du ikke der er nogen ude i den store verden, der hader Messi ligeså meget som nogen gør herinde? Og det Facebook-ævl du kopiere ind i tråden, kan man jo ryste på hovedet af.. Dybt useriøst..

Synes indlægget er åndsvagt. Som Madridista skal vi selvfølgelig være kritiske overfor Barcelona og deres bedste spiller. Sådan har det altid været og vil altid være. Men ligeså snart kritikken bliver så usaglig og unuanceret, har jeg kun latter til overs.. Dette gælder også når Barcelona fansboys har travlt med at påpege, hvor stor en primadonna Ronaldo er, hvor travlt han har med at sætte håret, osv.. Det skriger til himmelen..

Hvem er der mest sympatisk af Messi og Ronaldo er det også de færreste, der har en idé om.. Nogle bygger en masse fordomme på godt og ondt fra mediernes billede.. Det er sådan set kun de få personer, der kender både Ronaldo og Messi personligt, som kan udtale sig om dette.. Selv deres mening er subjektiv og ikke sikkert, at jeg personligt ville have samme syn på personerne.. Så kom nu ud over det der usaglighed.. Nyd begge disse fantastiske fodboldspillere og støt op om ham, der bærer den hvide trøje..

Fernando Ruiz Hierro - Ord er overflødige!
Emnet er blevet låst.
12 år 11 måneder siden #2331 af Siempre Madrid
Besvaret af Siempre Madrid på emne Om vores rivaler VII
Kevin Prince Boateng til Schalke 04 for 11 millioner €...........er det bare mig, eller er det lidt af et scoop!?

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Følgende bruger(e) sagde tak: Hierro 2.0
Emnet er blevet låst.
12 år 11 måneder siden #2332 af Hierro 2.0
Besvaret af Hierro 2.0 på emne Om vores rivaler VII

Siempre Madrid skrev: Kevin Prince Boateng til Schalke 04 for 11 millioner €...........er det bare mig, eller er det lidt af et scoop!?

Jeg ser det virkelig også som et godt køb af Schalke.. Kan hans præstationer blive lidt mere stabile, bliver han et hit i tysk fodbold..

Fernando Ruiz Hierro - Ord er overflødige!
Emnet er blevet låst.
12 år 11 måneder siden #2333 af Siempre Madrid
Jeg må sige, at jeg har haft ham på min Real Madrid-liste. Måske ikke som en top 5, men jeg synes at han er en rigtig stærk spiller.

Følgende bruger(e) sagde tak: Daniel, Jaken
Emnet er blevet låst.
12 år 11 måneder siden #2334 af Mathiaska
Besvaret af Mathiaska på emne Om vores rivaler VII

Siempre Madrid skrev: Kevin Prince Boateng til Schalke 04 for 11 millioner €...........er det bare mig, eller er det lidt af et scoop!?

Nej vel?? Er det officielt?
Han er bare så underholdende et spil og han stråler væk af kvalitet synes jeg. Han er ALTID stærk når Milan møder Barca.
Emnet er blevet låst.
12 år 11 måneder siden #2335 af Real Madrid
Besvaret af Real Madrid på emne Om vores rivaler VII

Mathiaska skrev:

Han er bare så underholdende et spil og han stråler væk af kvalitet synes jeg. Han er ALTID stærk når Milan møder Barca.

Yes

www.schalke04.de/de/

No solo soy perfecto, también soy Madridista
Emnet er blevet låst.
12 år 11 måneder siden #2336 af Mathiaska
Besvaret af Mathiaska på emne Om vores rivaler VII

Real Madrid skrev:

Mathiaska skrev:

Yes

www.schalke04.de/de/

Christ. Et kæmpe scoop. Hvad laver Milan?

Off topic: FORZA Esbjerg! Super pulje i EL. (det skulle lige ud!)
Emnet er blevet låst.
12 år 11 måneder siden #2337 af Siempre Madrid
Skaffer penge, så de kan hente Kaká hjem, velsagtens.

Emnet er blevet låst.
12 år 11 måneder siden #2338 af El_Juan
Besvaret af El_Juan på emne Om vores rivaler VII
Vlad Chiriches og Erik Lamela er blevet præsenteret i Tottenham. Chiriches er en god og solid forstærkning til deres forsvar. Han er spændende centerforsvarer. Lamela bliver ligeledes utrolig spændende at følge.

Schalke 04 har bekræftet, at AC Milans Kevin-Prince Boateng er til lægetjek. Måske det baner vejen for et Kaká skifte, tilbage til Milan. Jeg håber!

Ifølge Athletics præsident, Jose Urrutia, så har baskerne angiveligt afvist et bud fra Manchester United på Ander Herrera. Athletic kræver et beløb tilsvarende spillerens frikøbsklausul. Og de vil kun sælge, hvis frikøbsklausulen aktiveres og spilleren selv giver udtryk for, at han vil væk.
Sidste redigering: 12 år 11 måneder siden ved El_Juan.
Emnet er blevet låst.
12 år 11 måneder siden #2339 af baggins
Besvaret af baggins på emne Om vores rivaler VII
Tottenham har brugt 95 mil. € på transfers (uden Eriksen, der måske kommer til klubben)
www.transfermarkt.co.uk/en/tottenham-hot...fers/verein_148.html
Så har de da også brugt Bales transfersum.

!Illa, Illa, Illa, Juanito Maravilla¡ !Hala Madrid¡!
Emnet er blevet låst.
12 år 11 måneder siden #2340 af mortenj
Besvaret af mortenj på emne Om vores rivaler VII
Tottenham er enige med Ajax om Eriksen.

Han bliver en fornøjelse at følge i PL!

Sidste redigering: 12 år 11 måneder siden ved mortenj.
Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe
Emnet er blevet låst.
Leveret af Kunena Forum