Om vores rivaler VII

• Fa97
  • Gæst
  • Gæst
12 år 9 måneder siden #2341 af Fa97
Besvaret af Fa97 på emne Om vores rivaler VII
Så er det officelt; Christian Eriksen skifter til Tottenham
Emnet er blevet låst.
12 år 9 måneder siden #2342 af mortenj
Besvaret af mortenj på emne Om vores rivaler VII
Nogen der har opsnappet nogle rygter omkring Juan Mata her på det seneste?

For mig at se, ligner det altså ikke en spiller som Mourinho har tænkt sig at bruge. Også når man tænker på at de har hentet Willian.
Emnet er blevet låst.
12 år 9 måneder siden #2343 af Pelle
Besvaret af Pelle på emne Om vores rivaler VII

mortenj skrev: Nogen der har opsnappet nogle rygter omkring Juan Mata her på det seneste?

For mig at se, ligner det altså ikke en spiller som Mourinho har tænkt sig at bruge. Også når man tænker på at de har hentet Willian.

Ganske som den evigt Barca-liderlige Frimann netop har sagt ;-) Men det er godt nok et dumt træk af Mou, Juan Mata er jo genial! Vil til enhver tid foretrække ham fremfor Willian.

"Maybe they hate me because I'm too good."
Emnet er blevet låst.
12 år 9 måneder siden #2344 af Steen
Besvaret af Steen på emne Om vores rivaler VII

mortenj skrev: Nogen der har opsnappet nogle rygter omkring Juan Mata her på det seneste?

Jep, det ligger klart nu, han bliver i Chelsea. Ifølge Mourinho selv så vil han gerne bruge ham, og Mata vil også gerne blive i Chelsea. Di Marzio skrev i går at Tottenham har fået et €35M bud afvist.

Jeg kan heller ikke se hvordan han skal kunne få fast spilletid... Vi må se hvordan Mou vælger at bruge de forskellige spillere. Indtil videre så har han brugt Mata ude på højreside, hvilket begrænser hans spil. Oscar ser også ud til at være en spiller José godt kan lide, så at Mata kommer til at varme bænken tit, tror jeg ikke er så usandsynligt.
Jeg vil ikke udelukke et skifte næste sommer.
Sidste redigering: 12 år 9 måneder siden ved Steen.
Emnet er blevet låst.
12 år 9 måneder siden #2345 af Hugol
Besvaret af Hugol på emne Om vores rivaler VII
Callejon igen på tavlen. 2-2 i første halvleg står den.

Har valgt at takke af på forum!
Emnet er blevet låst.
12 år 9 måneder siden #2346 af mortenj
Liverpool meldes tæt på en trio bestående af Victor Moses, Mamadou Sakho og Tiago Ilori.

Spændende. Må indrømme at jeg ikke kender ret meget til Tiago Ilori, men Moses og Sakho er jo to rigtig stærke spillere, som jeg tror kan gå ind og gøre en god figur hos Liverpool.
Emnet er blevet låst.
12 år 9 måneder siden #2347 af Jaken
Besvaret af Jaken på emne Om vores rivaler VII
Higuain med mål og assist mod Chievo ;)

No soy sólo perfecto, soy Madridista también
Emnet er blevet låst.
12 år 9 måneder siden #2348 af Vildfaren
Besvaret af Vildfaren på emne Om vores rivaler VII

Jaken skrev: Higuain med mål og assist mod Chievo ;)

MOM i følge Whoscored.com.

Det bliver sjovt at følge ham gennem sæsonen. Jeg regner stærkt med, at hans stats bliver bedre en Benzemas.

Det kan godt være, at jeg ikke altid har ret, men jeg tager aldrig fejl...
Emnet er blevet låst.
12 år 9 måneder siden #2349 af mortenj
Christian Atsu skifter fra FC Porto til Chelsea for 3,5 mio. pund, og vil i den kommende sæson så blive lejet ud til Vitesse i Holland.

Dette er i mine øjne et decideret røverkøb. Har set et par kampe med Atsu - Han er lynhurtig og teknisk fremragende. Kan spille som venstrekant eller som hængende angriber.

Ham kan man godt forvente sig noget af i fremtiden, vil jeg mene.
Sidste redigering: 12 år 9 måneder siden ved mortenj.
Emnet er blevet låst.
12 år 9 måneder siden #2350 af Real Madrid
Besvaret af Real Madrid på emne Om vores rivaler VII

mortenj skrev: Christian Atsu skifter fra FC Porto til Chelsea for 3,5 mio. pund, og vil i den kommende sæson så blive lejet ud til Vitesse i Holland.

Dette er i mine øjne et decideret røverkøb. Har set et par kampe med Atsu - Han er lynhurtig og teknisk fremragende. Kan spille som venstrekant eller som hængende angriber.

Ham kan man godt forvente sig noget af i fremtiden, vil jeg mene.

Haha vanvittig med alle de offensiv spiller Chelsea, selv hvis Atsu først kommer rigtig til i næste sæson.

No solo soy perfecto, también soy Madridista
Emnet er blevet låst.
12 år 9 måneder siden #2351 af Steen
Besvaret af Steen på emne Om vores rivaler VII
Tottenham tabte til Arsenal. Jeg ville ikke blive overrasket hvis det så betyder at Bale til Madrid heller ikke bliver officielt i dag...
Emnet er blevet låst.
12 år 9 måneder siden #2352 af Pelle
Besvaret af Pelle på emne Om vores rivaler VII
Andre end mig der har et godt øje til Liverpools Coutinho? Gal et talent den knægt besidder.

"Maybe they hate me because I'm too good."
Emnet er blevet låst.
Leveret af Kunena Forum