Om vores rivaler VII
- Fa97
- Gæst
-
For mig at se, ligner det altså ikke en spiller som Mourinho har tænkt sig at bruge. Også når man tænker på at de har hentet Willian.
mortenj skrev: Nogen der har opsnappet nogle rygter omkring Juan Mata her på det seneste?
For mig at se, ligner det altså ikke en spiller som Mourinho har tænkt sig at bruge. Også når man tænker på at de har hentet Willian.
Ganske som den evigt Barca-liderlige Frimann netop har sagt ;-) Men det er godt nok et dumt træk af Mou, Juan Mata er jo genial! Vil til enhver tid foretrække ham fremfor Willian.
"Maybe they hate me because I'm too good."
mortenj skrev: Nogen der har opsnappet nogle rygter omkring Juan Mata her på det seneste?
For mig at se, ligner det altså ikke en spiller som Mourinho har tænkt sig at bruge. Også når man tænker på at de har hentet Willian.
Jep, det ligger klart nu, han bliver i Chelsea. Ifølge Mourinho selv så vil han gerne bruge ham, og Mata vil også gerne blive i Chelsea. Di Marzio skrev i går at Tottenham har fået et €35M bud afvist.
Jeg kan heller ikke se hvordan han skal kunne få fast spilletid... Vi må se hvordan Mou vælger at bruge de forskellige spillere. Indtil videre så har han brugt Mata ude på højreside, hvilket begrænser hans spil. Oscar ser også ud til at være en spiller José godt kan lide, så at Mata kommer til at varme bænken tit, tror jeg ikke er så usandsynligt.
Jeg vil ikke udelukke et skifte næste sommer.
Har valgt at takke af på forum!
Spændende. Må indrømme at jeg ikke kender ret meget til Tiago Ilori, men Moses og Sakho er jo to rigtig stærke spillere, som jeg tror kan gå ind og gøre en god figur hos Liverpool.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también
Jaken skrev: Higuain med mål og assist mod Chievo ;)
MOM i følge Whoscored.com.
Det bliver sjovt at følge ham gennem sæsonen. Jeg regner stærkt med, at hans stats bliver bedre en Benzemas.
Det kan godt være, at jeg ikke altid har ret, men jeg tager aldrig fejl...
Dette er i mine øjne et decideret røverkøb. Har set et par kampe med Atsu - Han er lynhurtig og teknisk fremragende. Kan spille som venstrekant eller som hængende angriber.
Ham kan man godt forvente sig noget af i fremtiden, vil jeg mene.
- Real Madrid
-
Emne forfatter
- Offline
- Platin bruger
-
mortenj skrev: Christian Atsu skifter fra FC Porto til Chelsea for 3,5 mio. pund, og vil i den kommende sæson så blive lejet ud til Vitesse i Holland.
Dette er i mine øjne et decideret røverkøb. Har set et par kampe med Atsu - Han er lynhurtig og teknisk fremragende. Kan spille som venstrekant eller som hængende angriber.
Ham kan man godt forvente sig noget af i fremtiden, vil jeg mene.
Haha vanvittig med alle de offensiv spiller Chelsea, selv hvis Atsu først kommer rigtig til i næste sæson.
No solo soy perfecto, también soy Madridista
