Om vores rivaler VII

12 år 9 måneder siden #2377 af mortenj
Besvaret af mortenj på emne Om vores rivaler VII
Arsenal undersøger mulighederne for at leje Demba Ba i den kommende sæson.
De mangler en topangriber, og det er Demba Ba altså ikke i mine øjne. Jeg synes, at Arsenal fejldisponerer lidt. Endnu engang bliver det noget forhastet noget i de sidste timer af transfervinduet; Køber Özil til en plads hvor de i forvejen er godt besat. Mesuts kvaliteter er der ingen tvivl om, men er det virkelig der de bør forstærke sig?
Og hvis Ba bliver købt, køber de en angriber som jeg ikke engang synes er bedre end Olivier Giroud.


Marouane Fellaini har fået tilladelse til foreløbigt at blive væk fra Belgiens landsholdssamling.


Peter Odemwingie på vej til Cardiff. Swansea var også interesserede, men det ser ud til at Cardiff løber med ham - det ser ud til at Swansea i stedet henter Alvaro Vazquez fra Getafe til angriberpositionen. En position som Laudrup jo i går lovede ville blive forstærket.
Altså, mere konkurrence til Andreas Cornelius i angrebet hvor også Fraizer Campbell har gjort det godt. Så det bliver ikke helt uden problemer for Andreas Cornelius at tilkæmpe sig angriberpladsen i Cardiff.
Sidste redigering: 12 år 9 måneder siden ved mortenj.
Emnet er blevet låst.
12 år 9 måneder siden #2378 af MMM
Besvaret af MMM på emne Om vores rivaler VII

Interpol have issued international arrest warrant for Anzhi owner Suleiman Kerimov, in connection with his Uralkali business.


Forkert forbruger nøgle/hemmelighed i konfiguration

Det kunne være værre end Özil til Arsenal...
Følgende bruger(e) sagde tak: El_Juan
Emnet er blevet låst.
12 år 9 måneder siden #2379 af El_Juan
Besvaret af El_Juan på emne Om vores rivaler VII

MMM skrev:

Interpol have issued international arrest warrant for Anzhi owner Suleiman Kerimov, in connection with his Uralkali business.


Forkert forbruger nøgle/hemmelighed i konfiguration

Det kunne være værre end Özil til Arsenal...


Haha! Se så sker der endelig noget i dette transfervindue! :))

Nåh, Assou-Ekotto er angiveligt på vej fra Tottenham til QPR på en lejeaftale. Og Real Madrid-emnet Siquiera skifter fra Granada til Benfica på en etårig lejeaftale.
Følgende bruger(e) sagde tak: MMM
Emnet er blevet låst.
12 år 9 måneder siden #2380 af MMM
Besvaret af MMM på emne Om vores rivaler VII

Now confirmed that they were #mufc imposters in Spain trying to close Herrera deal. Er, crumbs.


Forkert forbruger nøgle/hemmelighed i konfiguration

Ups.
Emnet er blevet låst.
12 år 9 måneder siden #2381 af El_Juan
Besvaret af El_Juan på emne Om vores rivaler VII
Glimrende artikel om Özil: www1.skysports.com/football/news/15118/8...8/everyone-needs-zil. Det forklarer ganske glimrende, hvor vigtig en spiller han var i Real Madrid. Og hvorfor han potentielt vil blive en lige så vigtig spiller for Arsenal.

Guillem Balague om Barcelona og Atlético Madrids transfervindue (www1.skysports.com/football/news/12087/8...says-guillem-balague):

Barca miss out

Barcelona proposed to Tata Martino, when he first arrived, that even before he got to know the squad it would be a good idea to get a centre-back. He said 'let me have a look at what I have'.

However, when he had a look he said 'I don't want to make a decision' because the chairman wanted David Luiz and the director of football wanted Daniel Agger; he didn't want to take one side or the other so decided not to go for either.

He thought Carles Puyol was going to come back soon, although his return has been a bit delayed, and he thought 'what I have will be enough'.

But then he realised 'I'd like a striker, a different type of striker', but by then it was too late for Barcelona to move so I just wonder if in December they try to go for that.

Clever

Atletico Madrid, meanwhile, have been clever in the market with a couple of acquisitions at the last minute in Toby Alderweireld and Joshua Guilavogui.

Belgian centre-back Alderweireld is a typical Ajax centre back that can play the ball from behind, while central midfielder Guilavogui is a recent France international and he's a typical Diego Simeone player: physical and strong. He's a good signing.

Martin Demichelis came for nothing, didn't play for them and he's gone to Manchester City for 4m euros, but Ander Herrera is still at Athletic Bilbao, after his move to Manchester United didn't go through.


Så er Mendilibar blevet fyret som Osasuna-træner, efter blot tre ligakampe...
Sidste redigering: 12 år 9 måneder siden ved El_Juan.
Følgende bruger(e) sagde tak: MMM
Emnet er blevet låst.
12 år 9 måneder siden #2382 af MMM
Besvaret af MMM på emne Om vores rivaler VII

El_Juan skrev:

Barcelona proposed to Tata Martino, when he first arrived, that even before he got to know the squad it would be a good idea to get a centre-back. He said 'let me have a look at what I have'.

However, when he had a look he said 'I don't want to make a decision' because the chairman wanted David Luiz and the director of football wanted Daniel Agger; he didn't want to take one side or the other so decided not to go for either.

He thought Carles Puyol was going to come back soon, although his return has been a bit delayed, and he thought 'what I have will be enough'.


Oy!
Emnet er blevet låst.
12 år 9 måneder siden #2383 af Daniel
Besvaret af Daniel på emne Om vores rivaler VII
www.bold.dk/nyt/Mourinho-Arsenal-titelkandidater-med-Oezil

Ovenstående kommentar fra Mourinho er sigende. Jeg tror personligt ikke, at Arsenal vinder Premier League allerede i år; deres defensiv er simpelthen for svag til dette - endnu. Men......... Özil kan forvandle Arsenal til et sikkert top-3 hold, allerede i indeværende sæson!

Jeg studser i øvrigt over denne: ":.. den bedste 10'er i verden". Man kan efterhånden mene, hvad man vil, men det er fandeme dumt, at Ancelotti indvilligede i at afhænde Özil og ikke Di María - det er i min optik en noget vag faglig beslutning!

La Decima kan naturligvis få mig til at holde kæft, men......
Emnet er blevet låst.
12 år 9 måneder siden #2384 af Siempre Madrid
Besvaret af Siempre Madrid på emne Om vores rivaler VII

El_Juan skrev: Glimrende artikel om Özil: www1.skysports.com/football/news/15118/8...8/everyone-needs-zil. Det forklarer ganske glimrende, hvor vigtig en spiller han var i Real Madrid. Og hvorfor han potentielt vil blive en lige så vigtig spiller for Arsenal.

Guillem Balague om Barcelona og Atlético Madrids transfervindue (www1.skysports.com/football/news/12087/8...says-guillem-balague):

Barca miss out



Barcelona proposed to Tata Martino, when he first arrived, that even before he got to know the squad it would be a good idea to get a centre-back. He said 'let me have a look at what I have'.

However, when he had a look he said 'I don't want to make a decision' because the chairman wanted David Luiz and the director of football wanted Daniel Agger; he didn't want to take one side or the other so decided not to go for either.

He thought Carles Puyol was going to come back soon, although his return has been a bit delayed, and he thought 'what I have will be enough'.

But then he realised 'I'd like a striker, a different type of striker', but by then it was too late for Barcelona to move so I just wonder if in December they try to go for that.

Clever

Atletico Madrid, meanwhile, have been clever in the market with a couple of acquisitions at the last minute in Toby Alderweireld and Joshua Guilavogui.

Belgian centre-back Alderweireld is a typical Ajax centre back that can play the ball from behind, while central midfielder Guilavogui is a recent France international and he's a typical Diego Simeone player: physical and strong. He's a good signing.

Martin Demichelis came for nothing, didn't play for them and he's gone to Manchester City for 4m euros, but Ander Herrera is still at Athletic Bilbao, after his move to Manchester United didn't go through.


Så er Mendilibar blevet fyret som Osasuna-træner, efter blot tre ligakampe...


Odds trygt på, at Camacho overtager!

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Sidste redigering: 12 år 9 måneder siden ved Siempre Madrid.
Emnet er blevet låst.
12 år 9 måneder siden #2385 af Siempre Madrid
Besvaret af Siempre Madrid på emne Om vores rivaler VII

Daniel skrev: www.bold.dk/nyt/Mourinho-Arsenal-titelkandidater-med-Oezil

Ovenstående kommentar fra Mourinho er sigende. Jeg tror personligt ikke, at Arsenal vinder Premier League allerede i år; deres defensiv er simpelthen for svag til dette - endnu. Men......... Özil kan forvandle Arsenal til et sikkert top-3 hold, allerede i indeværende sæson!

Jeg studser i øvrigt over denne: ":.. den bedste 10'er i verden". Man kan efterhånden mene, hvad man vil, men det er fandeme dumt, at Ancelotti indvilligede i at afhænde Özil og ikke Di María - det er i min optik en noget vag faglig beslutning!

La Decima kan naturligvis få mig til at holde kæft, men......


Men HVIS nu Mesut Özil har været helt ublu i sine lønkrav, sådan som avis-skriverierne påstår, så har Ancelotti vel truffet et rigtigt valg?

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Emnet er blevet låst.
12 år 9 måneder siden #2386 af Daniel
Besvaret af Daniel på emne Om vores rivaler VII

Siempre Madrid skrev:

Daniel skrev: www.bold.dk/nyt/Mourinho-Arsenal-titelkandidater-med-Oezil

Ovenstående kommentar fra Mourinho er sigende. Jeg tror personligt ikke, at Arsenal vinder Premier League allerede i år; deres defensiv er simpelthen for svag til dette - endnu. Men......... Özil kan forvandle Arsenal til et sikkert top-3 hold, allerede i indeværende sæson!

Jeg studser i øvrigt over denne: ":.. den bedste 10'er i verden". Man kan efterhånden mene, hvad man vil, men det er fandeme dumt, at Ancelotti indvilligede i at afhænde Özil og ikke Di María - det er i min optik en noget vag faglig beslutning!

La Decima kan naturligvis få mig til at holde kæft, men......


Men HVIS nu Mesut Özil har været helt ublu i sine lønkrav, sådan som avis-skriverierne påstår, så har Ancelotti vel truffet et rigtigt valg?


Er man ublu i sine lønkrav, HVIS man blot udsteder et ønske om dette skal honorere ens fodboldmæssige kvaliteter. Özil var en af Real Madrids absolut bedste spillere på banen, og jeg kan sagtens forstå, at Özil havde en normal(?) forventning om at dette afspejlede sig på lønchecken.

Det her er måske lidt ligegyldigt, men jeg er personligt selv blevet udstyret med en bonus på 4000 kr. oven i min almindelige elevløn pr. måned - der er yderligere to elever, som eksempelvis ikke er det - hvilket absolut stemmer overens med det jeg yder, i forhold til dem, på mit arbejde, hvorfor det var kærkomment. Jeg bad dog ikke selv om det, men alligevel...... ;)

Edit: Jeg kan fornemme, at du allerede har forliget dig med, at han er smuttet, men der er vi forskellige. Jeg troede aldrig det skulle komme så vidt, at Perez lavede en Makelele vol. 2..... jeg blev klogere.
Sidste redigering: 12 år 9 måneder siden ved Daniel.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios
Emnet er blevet låst.
12 år 9 måneder siden #2387 af Siempre Madrid
Besvaret af Siempre Madrid på emne Om vores rivaler VII
Jeg har forliget mig med det på den måde, at The show must go on, men jeg havde også gerne set, at Mesut Özil var blevet.

Rygtet - og det er bare rygter - går på, at Mesut Özil krævede en markant forhøjelse (nogen taler endda om det samme i løn som Cristiano Ronaldo) og at der var tale om ultimative krav og hvis der er hold i de rygter, så synes jeg at det er i orden, at man har fundet frem til den løsning, at tyskeren skifter til en klub, som vil honorere disse krav.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Emnet er blevet låst.
12 år 9 måneder siden #2388 af Raul-rik
Besvaret af Raul-rik på emne Om vores rivaler VII

Daniel skrev:

Siempre Madrid skrev:

Daniel skrev: www.bold.dk/nyt/Mourinho-Arsenal-titelkandidater-med-Oezil

Ovenstående kommentar fra Mourinho er sigende. Jeg tror personligt ikke, at Arsenal vinder Premier League allerede i år; deres defensiv er simpelthen for svag til dette - endnu. Men......... Özil kan forvandle Arsenal til et sikkert top-3 hold, allerede i indeværende sæson!

Jeg studser i øvrigt over denne: ":.. den bedste 10'er i verden". Man kan efterhånden mene, hvad man vil, men det er fandeme dumt, at Ancelotti indvilligede i at afhænde Özil og ikke Di María - det er i min optik en noget vag faglig beslutning!

La Decima kan naturligvis få mig til at holde kæft, men......


Men HVIS nu Mesut Özil har været helt ublu i sine lønkrav, sådan som avis-skriverierne påstår, så har Ancelotti vel truffet et rigtigt valg?


Er man ublu i sine lønkrav, HVIS man blot udsteder et ønske om dette skal honorere ens fodboldmæssige kvaliteter. Özil var en af Real Madrids absolut bedste spillere på banen, og jeg kan sagtens forstå, at Özil havde en normal(?) forventning om at dette afspejlede sig på lønchecken.

Det her er måske lidt ligegyldigt, men jeg er personligt selv blevet udstyret med en bonus på 4000 kr. oven i min almindelige elevløn pr. måned - der er yderligere to elever, som eksempelvis ikke er det - hvilket absolut stemmer overens med det jeg yder, i forhold til dem, på mit arbejde, hvorfor det var kærkomment. Jeg bad dog ikke selv om det, men alligevel...... ;)

Edit: Jeg kan fornemme, at du allerede har forliget dig med, at han er smuttet, men der er vi forskellige. Jeg troede aldrig det skulle komme så vidt, at Perez lavede en Makelele vol. 2..... jeg blev klogere.

Makelele vol. 2 ... ? Er det ikke lige lovlige store ord? Det er jo ikke fordi man modsat dengang har hentet spillere ind til at dække for det hul, som er efterladt. Desuden vil jeg nu mene, at man med Carlo's nye system ville have haft problemer med at integrere Özil ind i opstilling. IMO er han i hverfald helt malplaceret ude på kantet og derfor giver det vel mening for begge parter at deres veje skilles
Emnet er blevet låst.
Leveret af Kunena Forum