Om vores rivaler VII
- madrid2000
-
- Offline
- Platin bruger
-
12 år 9 måneder siden #2353
af madrid2000
Besvaret af madrid2000 på emne Om vores rivaler VII
Håbede Real madrid, Arsenal, Liverpool, Swansea ville vinde idag. Alle sammen vundet. Det eneste som mangler er Valencia.
Emnet er blevet låst.
12 år 9 måneder siden #2354
af JesperA
Jeg vil sågar gå så langt som at sige jeg regner med at Liverpool spiller med om CL-pladserne, i hvert fald i en stor del af sæsonen, hvis ikke hele vejen.
Det kan ironisk nok vise sig at blive en hæmsko for deres offensiv, at få Suárez tilbage. I hvert fald hvis det betyder at Sturridge skal spille kant, for han har været en af ligaens største profiler siden sit skifte i januar. Sammen med Coutinho i øvrigt, men Sturridge har virkelig været fremragende. 5 mål i 4 kampe i denne sæson alene, og matchvinder i alle Liverpools kampe indtil videre :)
Besvaret af JesperA på emne Om vores rivaler VII
Pelle skrev: Andre end mig der har et godt øje til Liverpools Coutinho? Gal et talent den knægt besidder.
Jeg vil sågar gå så langt som at sige jeg regner med at Liverpool spiller med om CL-pladserne, i hvert fald i en stor del af sæsonen, hvis ikke hele vejen.
Det kan ironisk nok vise sig at blive en hæmsko for deres offensiv, at få Suárez tilbage. I hvert fald hvis det betyder at Sturridge skal spille kant, for han har været en af ligaens største profiler siden sit skifte i januar. Sammen med Coutinho i øvrigt, men Sturridge har virkelig været fremragende. 5 mål i 4 kampe i denne sæson alene, og matchvinder i alle Liverpools kampe indtil videre :)
Sidste redigering: 12 år 9 måneder siden ved JesperA.
Emnet er blevet låst.
12 år 9 måneder siden #2355
af Jaken
Så sætter Levy vel også lige prisen en ekstra 10 mio. euro op...
No soy sólo perfecto, soy Madridista también
Besvaret af Jaken på emne Om vores rivaler VII
Steen skrev: Tottenham tabte til Arsenal. Jeg ville ikke blive overrasket hvis det så betyder at Bale til Madrid heller ikke bliver officielt i dag...
Så sætter Levy vel også lige prisen en ekstra 10 mio. euro op...
No soy sólo perfecto, soy Madridista también
Emnet er blevet låst.
12 år 9 måneder siden #2356
af Pelle
Så langt vil jeg nu ikke gå, de mangler i den grad Suarez til at sparke dem i kassen. Tredje 1-0 sejr i træk :-)
"Maybe they hate me because I'm too good."
Besvaret af Pelle på emne Om vores rivaler VII
JesperA skrev:
Pelle skrev: Andre end mig der har et godt øje til Liverpools Coutinho? Gal et talent den knægt besidder.
Jeg vil sågar gå så langt som at sige jeg regner med at Liverpool spiller med om CL-pladserne, i hvert fald i en stor del af sæsonen, hvis ikke hele vejen.
Det kan ironisk nok vise sig at blive en hæmsko for deres offensiv, at få Suárez tilbage. I hvert fald hvis det betyder at Sturridge skal spille kant, for han har været en af ligaens største profiler siden sit skifte i januar. Sammen med Coutinho i øvrigt.
Så langt vil jeg nu ikke gå, de mangler i den grad Suarez til at sparke dem i kassen. Tredje 1-0 sejr i træk :-)
"Maybe they hate me because I'm too good."
Emnet er blevet låst.
12 år 9 måneder siden #2357
af Pelle
"Maybe they hate me because I'm too good."
Besvaret af Pelle på emne Om vores rivaler VII
Real Sociedad - Athletico Madrid på Canal9 lige nu. Utroligt som Diego Costa formår at gøre sig upopulær hos samtlige modstandere, de møder. Han er så bund-usympatisk!
"Maybe they hate me because I'm too good."
Emnet er blevet låst.
- madrid2000
-
- Offline
- Platin bruger
-
12 år 9 måneder siden #2358
af madrid2000
Besvaret af madrid2000 på emne Om vores rivaler VII
Rotten har bragt ....... klubben foran mod uduelige Valencia.
Emnet er blevet låst.
- Real Madrid
-
Emne forfatter
- Offline
- Platin bruger
-
12 år 9 måneder siden #2359
af Real Madrid
No solo soy perfecto, también soy Madridista
Besvaret af Real Madrid på emne Om vores rivaler VII
Scorede Postiga lige årets mål i Spanien??
Hold da fast.
Hold da fast.
No solo soy perfecto, también soy Madridista
Følgende bruger(e) sagde tak: Siempre Madrid, JimmyBroe
Emnet er blevet låst.
- Siempre Madrid
-
- Offline
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
12 år 9 måneder siden #2360
af Siempre Madrid
Du kom mig i forkøbet. Jeg ville have spurgt om det samme. Dammit, den sad!!!
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Besvaret af Siempre Madrid på emne Om vores rivaler VII
Real Madrid skrev: Scorede Postiga lige årets mål i Spanien??
Hold da fast.
Du kom mig i forkøbet. Jeg ville have spurgt om det samme. Dammit, den sad!!!
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Emnet er blevet låst.
12 år 9 måneder siden #2361
af JimmyBroe
Endnu et mål boooom... POOOOSTIGAAAAA;P
Jeg er her stadig XOXO
Besvaret af JimmyBroe på emne Om vores rivaler VII
Real Madrid skrev: Scorede Postiga lige årets mål i Spanien??
Hold da fast.
Endnu et mål boooom... POOOOSTIGAAAAA;P
Jeg er her stadig XOXO
Følgende bruger(e) sagde tak: NDR
Emnet er blevet låst.
- Real Madrid
-
Emne forfatter
- Offline
- Platin bruger
-
12 år 9 måneder siden #2362
af Real Madrid
Er blevet meget vild med Postiga ;)
Fantastisk afslutningen på 1.halvleg!
No solo soy perfecto, también soy Madridista
Besvaret af Real Madrid på emne Om vores rivaler VII
Siempre Madrid skrev:
Real Madrid skrev: Scorede Postiga lige årets mål i Spanien??
Hold da fast.
Du kom mig i forkøbet. Jeg ville have spurgt om det samme. Dammit, den sad!!!
Er blevet meget vild med Postiga ;)
Fantastisk afslutningen på 1.halvleg!
No solo soy perfecto, también soy Madridista
Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe
Emnet er blevet låst.
- Real Madrid
-
Emne forfatter
- Offline
- Platin bruger
-
12 år 9 måneder siden #2363
af Real Madrid
Så uduelige er de vist heller ikke hva ;)
No solo soy perfecto, también soy Madridista
Besvaret af Real Madrid på emne Om vores rivaler VII
madrid2000 skrev: Rotten har bragt ....... klubben foran mod uduelige Valencia.
Så uduelige er de vist heller ikke hva ;)
No solo soy perfecto, también soy Madridista
Emnet er blevet låst.
12 år 9 måneder siden #2364
af NDR
Besvaret af NDR på emne Om vores rivaler VII
For helvede hvor jeg håber Valencia får nakket Barca i anden halvleg....point lige ned i foret uden sved på panden.
Postiga er denne weekends La Liga helt...sindsyg flotte mål.
Postiga er denne weekends La Liga helt...sindsyg flotte mål.
Emnet er blevet låst.
