Om vores rivaler VII
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Rogoshin skrev:
Siempre Madrid skrev: Jeg har forliget mig med det på den måde, at The show must go on, men jeg havde også gerne set, at Mesut Özil var blevet.
Rygtet - og det er bare rygter - går på, at Mesut Özil krævede en markant forhøjelse (nogen taler endda om det samme i løn som Cristiano Ronaldo) og at der var tale om ultimative krav og hvis der er hold i de rygter, så synes jeg at det er i orden, at man har fundet frem til den løsning, at tyskeren skifter til en klub, som vil honorere disse krav.
Ja man vælger jo selv hvad man vil tro på. Kan du linke til det med de ultimative krav, og det om løn på niveau med Ronaldo?
www.defensacentral.com/tertulias/91983-r...i-taka-ozil-arsenal/
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Siempre Madrid skrev:
Rogoshin skrev:
Siempre Madrid skrev: Jeg har forliget mig med det på den måde, at The show must go on, men jeg havde også gerne set, at Mesut Özil var blevet.
Rygtet - og det er bare rygter - går på, at Mesut Özil krævede en markant forhøjelse (nogen taler endda om det samme i løn som Cristiano Ronaldo) og at der var tale om ultimative krav og hvis der er hold i de rygter, så synes jeg at det er i orden, at man har fundet frem til den løsning, at tyskeren skifter til en klub, som vil honorere disse krav.
Ja man vælger jo selv hvad man vil tro på. Kan du linke til det med de ultimative krav, og det om løn på niveau med Ronaldo?
Diego Torres, der ellers er meget, meget kritisk over for salget, siger også at han bad om €10 mio: deportes.elpais.com/deportes/2013/09/03/...78237678_834167.html
Jeg håber virkelig Özil overvejer hans valg af agent, for hans egen skyld.
Rogoshin skrev:
MMM skrev:
Siempre Madrid skrev:
Rogoshin skrev:
Diego Torres, der ellers er meget, meget kritisk over for salget, siger også at han bad om €10 mio: deportes.elpais.com/deportes/2013/09/03/...78237678_834167.html
Jeg håber virkelig Özil overvejer hans valg af agent, for hans egen skyld.
Ja hvis man ikke kan spansk må man jo bare blindt tro disse udlægninger, eller lade være. Hvad er de 10 millioner i ugen og hvad valuta?
Heh, undskyld. Som nævnt er det euro og 10 mio af slagsen om året netto, hvilket giver lige under 200.000 € om ugen.
Og for kontekstens skyld: El Pais er den spanske pendant til Politiken eller The Guardian og Diego Torres en af de mest berømte/berygtede sportsjournalister i landet. Han var kendt som Mourinhos hovedfjende nr. 1, er meget kritisk over for Perez og har kilder i hele klubben. Hele muldvarpsagaen om Casillas handler mere om ham end om Marca, men efter at have læst rundt regnet hvert et ord han har skrevet de sidste fire-fem år, så er jeg ret sikker på at hans hovedkilde var Valdano og en 'udenlandsk født landsholdsspiller'. Det overraskende er at han i en artikel, der ellers hagler klubben ned for salget af Özil, bekræfter at Özils lønkrav var endnu højere end ellers rapporteret og at det var pengene det drejede sig om.
Rogoshin skrev: Ifølge påstandene er der så tale om ultimative krav?
Jep. Men hvor slemt det ser ud, kommer jo an på hvordan det spinnes. For Diego Torres, så ønskede Özil bare at blive værdsat og elsket af klubben, udtrykt ved en lønforhøjelse, for Marca er der tale om ren grådighed fra hans far. Hans far går igen i alle historierne, både i den seriøse og knap så seriøse del af den spanske presse, og han er skurken i langt de fleste.
- Realmadrid94
-
- Platin bruger
-
Anyway OT: Interessant at La Liga har brugt så lidt penge. Trækker du Real Madrid og Barcelonas indkøb fra, så har ligaen generelt brugt meget få ressourcer på spillere. Øv. Hvornår udløber tv-aftalen?
The German's €45m sale to Arsenal on deadline day proved unpopular with the fans and some of the players, but the Spanish side had their reasons for dispensing with the playmaker
Mere her: www.goal.com/en/news/1717/editorial/2013...d-to-sell-mesut-ozil
Som en del af Neymar-aftalen har Barca fået forkøbsret til Gabriel, Giva og Victor Andrade. Er der nogle der kender til de tre brasilianere?
!Illa, Illa, Illa, Juanito Maravilla¡ !Hala Madrid¡!
- Lassemadrid
- Gæst
-
Realmadrid94 skrev: Interessant at Ronaldo skulle have ytret sig. Føler at Ronaldo trækkes længere og længere væk fra en forlængelse. Øzil forærede nærmest Ronaldo mål, gad vide om dette har en indflydelse på hans valg. Man kan mene hvad man vil om salget, men jeg undrer mig gevaldigt over at man købte en kantspiller og solgte en offensiv midt. Bliver Isco skadet er vi UDEN muligheder for at spille med en decideret offensiv midt. (Modric er ikke den type spiller)
Anyway OT: Interessant at La Liga har brugt så lidt penge. Trækker du Real Madrid og Barcelonas indkøb fra, så har ligaen generelt brugt meget få ressourcer på spillere. Øv. Hvornår udløber tv-aftalen?
Bliver Isco skadet, kan en vis Bale spille på hans plads, og Angel Di Maria ude på højrekanten.
Bale blev bla brugt centralt i Tottenham, så pladsen er ikke uvant for ham.
- Realmadrid94
-
- Platin bruger
-
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
www.theguardian.com/football/2013/sep/04...i-tax-bill-barcelona
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...