Om vores rivaler VII

12 år 9 måneder siden #2425 af Hierro 2.0
Besvaret af Hierro 2.0 på emne Om vores rivaler VII
Og så laver Messi sådan noget... FOR SATAN MAND!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Men stop nu det der lort vedrørende dommerhjælp.. Vi får ligeså meget hjælp som dem i løbet af en sæson, så det udligner sig sgu.. Det andet er for søgt og pinligt..

Men nu SKAL der 3 point på kontoen i aften.. Baseret på Barcelonas spil, skal de nok sætte en del point til i år :-)..

Fernando Ruiz Hierro - Ord er overflødige!
Emnet er blevet låst.
  • falle
  • Gæst
  • Gæst
12 år 9 måneder siden #2426 af falle
Besvaret af falle på emne Om vores rivaler VII
Barcelonas reserver gestikulerede pengetegn til Sevillas bænk lige efter dommeren tillod Messis frispark på en Sevilla-spiller, som førte til Barcelonas sejrsmål.

Var det en indrømmelse at dommeren var betalt? ;)

Jeg mener at der var frispark på en Sevilla-spiller ved første scoring (eller andet, kan ikke huske), samt forkert annulleret mål til Sevilla, og Messis "oversete" frispark tilsidst i feltet, som førte til en scoring.

Flot.
Emnet er blevet låst.
12 år 9 måneder siden #2427 af Raul7-2880
Besvaret af Raul7-2880 på emne Om vores rivaler VII
Barca VS alle spanske hold på nær Real = 3 point

Irriterende!!!
Emnet er blevet låst.
  • Storken
  • Gæst
  • Gæst
12 år 9 måneder siden #2428 af Storken
Besvaret af Storken på emne Om vores rivaler VII
Jeg kender den følelse I sidder med alt for godt. Man havde næsten ønsket, at ærkerivalen havde vundet 5-0, så man ikke blev så slemt skuffet til sidst.
Emnet er blevet låst.
12 år 9 måneder siden #2429 af Hierro 2.0
Besvaret af Hierro 2.0 på emne Om vores rivaler VII

falle skrev: Barcelonas reserver gestikulerede pengetegn til Sevillas bænk lige efter dommeren tillod Messis frispark på en Sevilla-spiller, som førte til Barcelonas sejrsmål.

Var det en indrømmelse at dommeren var betalt? ;)

Jeg mener at der var frispark på en Sevilla-spiller ved første scoring (eller andet, kan ikke huske), samt forkert annulleret mål til Sevilla, og Messis "oversete" frispark tilsidst i feltet, som førte til en scoring.

Flot.


Ja, og Valdes holder bolden mere end 6 sek.. Der skulle have været dømt mange inddirekte frispark til Sevilla.. Hold nu på med at give dommeren skylden.. Der bliver givet og taget.. Selvom debatten ofte er for farvet, er det jo uhørt, du mener Messi laver frispark til sidst.. Der er lige så meget straffespark til ham, som der er frispark til Sevillaspilleren.. Kom nu videre.. Vi får også kendelser vores vej engang imellem, ligesom vi får kendelser imod.. Det samme gør sig gældende med tosserne fra Catalonien af..

Fernando Ruiz Hierro - Ord er overflødige!
Emnet er blevet låst.
12 år 9 måneder siden #2430 af El_Juan
Besvaret af El_Juan på emne Om vores rivaler VII
Higuaín er ikke glemt i Real Madrid og det ser heller ikke ud til, at han bliver glemt lige foreløbig i Napoli. De synes snarere, at være ret vilde med ham:



Sidste redigering: 12 år 9 måneder siden ved El_Juan.
Emnet er blevet låst.
  • falle
  • Gæst
  • Gæst
12 år 9 måneder siden #2431 af falle
Besvaret af falle på emne Om vores rivaler VII
Kaka har meddelt at han ikke vil hæve hans løn mens han er skadet. Sjovt nok havde han ikke et problem med det i Real Madrid...
Emnet er blevet låst.
12 år 9 måneder siden #2432 af Dios
Besvaret af Dios på emne Om vores rivaler VII

falle skrev: Kaka har meddelt at han ikke vil hæve hans løn mens han er skadet. Sjovt nok havde han ikke et problem med det i Real Madrid...


Han er så falsk!

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Emnet er blevet låst.
12 år 9 måneder siden #2433 af baggins
Besvaret af baggins på emne Om vores rivaler VII

Dios skrev:

falle skrev: Kaka har meddelt at han ikke vil hæve hans løn mens han er skadet. Sjovt nok havde han ikke et problem med det i Real Madrid...


Han er så falsk!


Man kan ikke andet end at forstå Kaka. Han var ikke elsket i Madrid og han elskede ikke klubben og derudover viste han at Madrid har røven fuld af penge. Kaka elsker Milan, fansene elsker ham og han ved at klubben har pegeproblemer, så det giver god mening.

!Illa, Illa, Illa, Juanito Maravilla¡ !Hala Madrid¡!
Emnet er blevet låst.
12 år 9 måneder siden #2434 af raul7=kongen
Besvaret af raul7=kongen på emne Om vores rivaler VII

baggins skrev:

Dios skrev:

falle skrev: Kaka har meddelt at han ikke vil hæve hans løn mens han er skadet. Sjovt nok havde han ikke et problem med det i Real Madrid...


Han er så falsk!


Man kan ikke andet end at forstå Kaka. Han var ikke elsket i Madrid og han elskede ikke klubben og derudover viste han at Madrid har røven fuld af penge. Kaka elsker Milan, fansene elsker ham og han ved at klubben har pegeproblemer, så det giver god mening.


*host*
*host*

Det er mig en gåde, hvordan Kaká kan slippe afsted med at være så blindt elsket, når man tænker på, hvordan andre spillere bliver behandlet af fansene.
Emnet er blevet låst.
  • falle
  • Gæst
  • Gæst
12 år 9 måneder siden #2435 af falle
Besvaret af falle på emne Om vores rivaler VII
Perez burde bruge samme mafia metoder som Rosell. Få indført det i kontrakten, at så længe man er ukampsdygtig = ingen løn.

Lad os kalde det for Abidal-klausul.

;)
Emnet er blevet låst.
12 år 9 måneder siden #2436 af Dios
Besvaret af Dios på emne Om vores rivaler VII

baggins skrev:

Dios skrev:

falle skrev: Kaka har meddelt at han ikke vil hæve hans løn mens han er skadet. Sjovt nok havde han ikke et problem med det i Real Madrid...


Han er så falsk!


Man kan ikke andet end at forstå Kaka. Han var ikke elsket i Madrid og han elskede ikke klubben og derudover viste han at Madrid har røven fuld af penge. Kaka elsker Milan, fansene elsker ham og han ved at klubben har pegeproblemer, så det giver god mening.


Der er mindst 10 brugere herinde, som ikke mener han fik chancen i Real Madrid. Han var ikke elsket i Real Madrid, fordi han er historiens største flop, og spillede elendigt igennem 4 år. Han har nægtet og skifte klub, eller gå på kompromis med sin løn. Hvad er der og elske? Generelt er jeg total ligeglad med om en spiller er ydmyg eller ej, men han er da om nogen en person som er misforstået i fodboldens verden. Ja ja, han tror på gud og har sikkert begge ben plantet solidt på jorden, men er man så uambitiøs og pengegrisk som han viste sig og være i Real Madrid, så er det godt nok ikke meget respekt man har fortjent.
Oven i købet vælger han 2 eller 3 dage før transfervinduet lukker i, og ytre om et skifte. Vel vidende om, at Real Madrid intet vil få for ham, da efterspørgslen er af lig med 0, og nu ved jeg ikke om han fik noget transfer fee, men det ville slet ikke komme bag på mig, hvis han gjorde, for han er nemlig total udspekuleret i mine øjne.

Jeg har ihvertfald intet tilovers for ham!

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: raul7=kongen
Emnet er blevet låst.
Leveret af Kunena Forum