Om vores rivaler VII
- Hierro 2.0
- Offline
- Ekspert bruger
-
- Fernando Ruiz Hierro
Men stop nu det der lort vedrørende dommerhjælp.. Vi får ligeså meget hjælp som dem i løbet af en sæson, så det udligner sig sgu.. Det andet er for søgt og pinligt..
Men nu SKAL der 3 point på kontoen i aften.. Baseret på Barcelonas spil, skal de nok sætte en del point til i år :-)..
Fernando Ruiz Hierro - Ord er overflødige!
- falle
- Gæst
-
Var det en indrømmelse at dommeren var betalt? ;)
Jeg mener at der var frispark på en Sevilla-spiller ved første scoring (eller andet, kan ikke huske), samt forkert annulleret mål til Sevilla, og Messis "oversete" frispark tilsidst i feltet, som førte til en scoring.
Flot.
- Raul7-2880
- Offline
- Platin bruger
-
Irriterende!!!
- Storken
- Gæst
-
- Hierro 2.0
- Offline
- Ekspert bruger
-
- Fernando Ruiz Hierro
falle skrev: Barcelonas reserver gestikulerede pengetegn til Sevillas bænk lige efter dommeren tillod Messis frispark på en Sevilla-spiller, som førte til Barcelonas sejrsmål.
Var det en indrømmelse at dommeren var betalt? ;)
Jeg mener at der var frispark på en Sevilla-spiller ved første scoring (eller andet, kan ikke huske), samt forkert annulleret mål til Sevilla, og Messis "oversete" frispark tilsidst i feltet, som førte til en scoring.
Flot.
Ja, og Valdes holder bolden mere end 6 sek.. Der skulle have været dømt mange inddirekte frispark til Sevilla.. Hold nu på med at give dommeren skylden.. Der bliver givet og taget.. Selvom debatten ofte er for farvet, er det jo uhørt, du mener Messi laver frispark til sidst.. Der er lige så meget straffespark til ham, som der er frispark til Sevillaspilleren.. Kom nu videre.. Vi får også kendelser vores vej engang imellem, ligesom vi får kendelser imod.. Det samme gør sig gældende med tosserne fra Catalonien af..
Fernando Ruiz Hierro - Ord er overflødige!
- falle
- Gæst
-
falle skrev: Kaka har meddelt at han ikke vil hæve hans løn mens han er skadet. Sjovt nok havde han ikke et problem med det i Real Madrid...
Han er så falsk!
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Dios skrev:
falle skrev: Kaka har meddelt at han ikke vil hæve hans løn mens han er skadet. Sjovt nok havde han ikke et problem med det i Real Madrid...
Han er så falsk!
Man kan ikke andet end at forstå Kaka. Han var ikke elsket i Madrid og han elskede ikke klubben og derudover viste han at Madrid har røven fuld af penge. Kaka elsker Milan, fansene elsker ham og han ved at klubben har pegeproblemer, så det giver god mening.
!Illa, Illa, Illa, Juanito Maravilla¡ !Hala Madrid¡!
- raul7=kongen
-
- Offline
- Moderator
-
baggins skrev:
Dios skrev:
falle skrev: Kaka har meddelt at han ikke vil hæve hans løn mens han er skadet. Sjovt nok havde han ikke et problem med det i Real Madrid...
Han er så falsk!
Man kan ikke andet end at forstå Kaka. Han var ikke elsket i Madrid og han elskede ikke klubben og derudover viste han at Madrid har røven fuld af penge. Kaka elsker Milan, fansene elsker ham og han ved at klubben har pegeproblemer, så det giver god mening.
*host* *host*
Det er mig en gåde, hvordan Kaká kan slippe afsted med at være så blindt elsket, når man tænker på, hvordan andre spillere bliver behandlet af fansene.
- falle
- Gæst
-
Lad os kalde det for Abidal-klausul.
;)
baggins skrev:
Dios skrev:
falle skrev: Kaka har meddelt at han ikke vil hæve hans løn mens han er skadet. Sjovt nok havde han ikke et problem med det i Real Madrid...
Han er så falsk!
Man kan ikke andet end at forstå Kaka. Han var ikke elsket i Madrid og han elskede ikke klubben og derudover viste han at Madrid har røven fuld af penge. Kaka elsker Milan, fansene elsker ham og han ved at klubben har pegeproblemer, så det giver god mening.
Der er mindst 10 brugere herinde, som ikke mener han fik chancen i Real Madrid. Han var ikke elsket i Real Madrid, fordi han er historiens største flop, og spillede elendigt igennem 4 år. Han har nægtet og skifte klub, eller gå på kompromis med sin løn. Hvad er der og elske? Generelt er jeg total ligeglad med om en spiller er ydmyg eller ej, men han er da om nogen en person som er misforstået i fodboldens verden. Ja ja, han tror på gud og har sikkert begge ben plantet solidt på jorden, men er man så uambitiøs og pengegrisk som han viste sig og være i Real Madrid, så er det godt nok ikke meget respekt man har fortjent.
Oven i købet vælger han 2 eller 3 dage før transfervinduet lukker i, og ytre om et skifte. Vel vidende om, at Real Madrid intet vil få for ham, da efterspørgslen er af lig med 0, og nu ved jeg ikke om han fik noget transfer fee, men det ville slet ikke komme bag på mig, hvis han gjorde, for han er nemlig total udspekuleret i mine øjne.
Jeg har ihvertfald intet tilovers for ham!
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
