Om vores rivaler VII
Steen skrev: Der fik Messi lige 3 mål foræret, Ajax er godt nok elendige defensivt. Ellers spiller de lige op med Barcelona, Ajax kunne sagtens have fået ét point, de havde rigtig mange chancer i første halvleg.
Det lyder meget som vores kamp i går :P
No soy sólo perfecto, soy Madridista también
- Real Madrid
-
Emne forfatter
- Offline
- Platin bruger
-
BBB skrev:
baggins skrev: Ja, først var det Sneijder, der førte Inter til en CHL-triumf, så var Robben med til at bringe Bayern til flere simifinaler og en triumf. Er den næste Higuain? - jeg tror nemlig godt at Napoli kan overraske i årets turnering med Benitez som træner.
Ah... Napoli er trods alt bygget op med spillere som Albiol og Callejon. Jeg er vild med dem begge og Higuain, men jeg tror hverken at Hamsik eller Higuain kan bære resten af holdet - og Albiol og Callejon er sgu ikke dem, der vinder CL.
Begge har ellers fået en helt fantastisk start i Napoli, tror ikke du skal undervurdere hverken dem eller Napoli.
No solo soy perfecto, también soy Madridista
JesperA skrev: Sjovt som han pludselig kan score mod Dortmund, det havde han jo temmelig svært ved i sidste sæson.
Selvfølgelig er dette en noget forhastet konklusion at drage, men Dortmund virker til at have svært ved at fokusere på flere turneringer..
2011/12, mesterskab - men kæmpe fiasko i CL.
2012/13 - CL finale, men på ingen måde i NÆRHEDEN af mesterskabet
2013/14 - 5 kampe og 5 sikre sejre i Bundesligaen (samt slået Bayern i Supercup) - meget skidt start i CL, og faren for at ryge allerede i gruppespillet virker meget reel.
Du sagde det selv, lidt tarveligt at bedømme ud fra et 2-1 nederlag med 10 mand, ude mod et spændende Napoli-hold :)
Men det er vanvittigt spændende med den pulje, har selv en del af hjertet hos Arsenal, så jeg håber de klarer den igennem. Har stor fidus til både Napoli og Dortmund, så det bliver trist at se ét af de tre hold forlade turneringen allerede efter gruppespillet.
Sikke en start på Tottenham-karrieren han har fået!
No soy sólo perfecto, soy Madridista también
www.bold.dk/nyt/Mourinho-En-proces-for-MataMourinho on Mata & Luiz: "We have 24 players for 18 places. We have Willian (instead of Mata). Luiz technical decision."
Mata blev kåret til årets spiller i Chelsea de sidste to år, hvor han både spillede på højrekanten og på 10er pladsen. Og nu kan han pludselig ikke spille på kanten.
Det svarer sig lidt til at Ancelotti sender Ronaldo på tribunen, fordi han skal lære at spille under en ny taktik...
Steen skrev: Mou hader Mata. Han er ikke engang med i deres trup i dag.
www.bold.dk/nyt/Mourinho-En-proces-for-MataMourinho on Mata & Luiz: "We have 24 players for 18 places. We have Willian (instead of Mata). Luiz technical decision."
Og hans udtalelser i går: www.theguardian.com/football/2013/sep/20...e-mourinho-juan-mata
En smagsprøve:
"The way I'm reading the situation and the reasons why, in this moment, he's not playing so much are things I can speak about with him, but not publicly," Mourinho said. "But he played against Everton from the start and you can analyse his performance. And he came on against Basel when the team were winning 1-0 – not like Demba Ba or Mikel John Obi, who came on to rescue the game –with specific tasks to do.
"It's part of a process with him, too. It is one thing to play with Ramires and Oscar closing down opponents on each side, and Mata as a No10 behind a striker with his clever assists, clever passes and fantastic actions because he has great talent. But it is another thing to adapt to the way we want to play. In this moment, Oscar is my No10 and, if anyone tells me Oscar has not been Chelsea's best player this season, I'd have todisagree. I have to prove to the fans that I am good. Now [Mata] must do the same."
Mata, Oscar and Eden Hazard featured regularly last season as an attacking trident behind a lone forward, and there remains the scope for that trio to be restored. "But only when [Mata] adapts to what we want,"
Inden dagens kamp sagde han, at "It is about a team. It is about 11. We have 24. I think Oscar is the player that is more consistent in the attacking areas. I have Willian on the bench for the same position. Juan has to fight for his opportunity. He played against Everton and Basel. His performances have been unconvincing. Luiz is tactical. I didn't like so much his game against Basel. The team needs some stability." Han fortsatte i samme genre efter kampen.
Sommerens mange rygter Matas fremtid i Chelsea begynder at se ret så overbevisende ud.
- madrid2000
-
- Offline
- Platin bruger
-
Vinder 0-4 ude over Rayo Vallecano, Pedro laver Hattrick.
After 315 games with more possession than the opponent (since May 2008), Barcelona had today less possession than Rayo [via @pedritonumeros]
Man kan ikke glæde sig over Barcelona's resultat, men de spiller dårligt. Det var dog fortjent at de vandt.
Valdes er for vild! 2. reddet straffespark på bare 4 dage!
Steen skrev: Endeligt! Rayo havde mere boldbesiddelse end Barcelona!! 51%-49% . www.fcbarcelona.com/football/first-team/...o_fc-barcelona/stats
After 315 games with more possession than the opponent (since May 2008), Barcelona had today less possession than Rayo [via @pedritonumeros]
Man kan ikke glæde sig over Barcelona's resultat, men de spiller dårligt. Det var dog fortjent at de vandt.
Valdes er for vild! 2. reddet straffespark på bare 4 dage!
Wow, Valdes er ustoppelig! Det bliver rigtig interessant at se hvad både han og Barcelona gør efter næste sommer: vælger de bare Ter Stegen og hvor tager Valdes til? Han kan vel efterhånden vælge og vrage mellem alverdens klubber.
Er der en som så kampen, der kort kan ridse kampforløbet op/vurdere opgøret? At dømme efter statistikkerne fra det ovenstående link, lader det til at have været nogenlunde jævnbyrdigt, resultatet til trods.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también
Rayo spillede flot og udfordrede Barca i de først 50-60 min.. De havde mange chancer, men desværre udnyttede de dem ikke pga. mangel på kvalitet. Deres og Barca's forsvar sejlede gevaldigt. Forskellen på de to klubber var folk i angrebet. det ene hold udnyttede deres chancer meget kynisk imens Rayo engang kunne score på straffe, som i sidste ende engang vil have ændret på slutresultatet.
Jeg spår Barcelona snart et pointtab, da deres forsvar sejler. Deres såkaldt genpres virkede slet ikke idag!!
- Jack Daniels
- Gæst
-
ElMadrid skrev: Nu så jeg ikke hele kampen, men kort fortalt:
Rayo spillede flot og udfordrede Barca i de først 50-60 min.. De havde mange chancer, men desværre udnyttede de dem ikke pga. mangel på kvalitet. Deres og Barca's forsvar sejlede gevaldigt. Forskellen på de to klubber var folk i angrebet. det ene hold udnyttede deres chancer meget kynisk imens Rayo engang kunne score på straffe, som i sidste ende engang vil have ændret på slutresultatet.
Jeg spår Barcelona snart et pointtab, da deres forsvar sejler. Deres såkaldt genpres virkede slet ikke idag!!
Valdes er fremragende lige pt. Han har reddet deres røv i stort set samtlige kampe i år, og jeg tror egentlig ikke de kommer til at tabe ret mange point før han oplever et formdyk.
