Om vores rivaler VII

12 år 9 måneder siden #2413 af DarioGomez
Besvaret af DarioGomez på emne Om vores rivaler VII
Alt i mens de hovedløse danske culé-fans herhjemme glædeligt hopper med i frihedskampen ... Ynkelige skabninger.

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Emnet er blevet låst.
12 år 9 måneder siden #2414 af madrid2000
Besvaret af madrid2000 på emne Om vores rivaler VII
Özil med første Assist.

1-0 til Arsenal.
Emnet er blevet låst.
12 år 9 måneder siden #2415 af madrid2000
Besvaret af madrid2000 på emne Om vores rivaler VII
Arsenal.com ‏@Arsenal 1m
GOAL FOR ARSENAL! Giroud fires home after a brilliant play by Ozil to bring the ball down and cross for the striker (11) 1-0 #SAFCvAFC
Emnet er blevet låst.
12 år 9 måneder siden #2416 af madrid2000
Besvaret af madrid2000 på emne Om vores rivaler VII
Özil spiller Walcot fri, men brænder. Var alene med Målmanden.
Emnet er blevet låst.
12 år 9 måneder siden #2417 af -#7-
Besvaret af -#7- på emne Om vores rivaler VII
Vores egen Christian Eriksen med sin første assist i PL til Gylfi Sigurdsson. Tidligere har han efter to skarpe driblinger inde i feltet også selv været tæt på at score i sin debut.

Er han mon den næste 100 mio. € mand vi skal plage Levy om? ;-)

DC19
Emnet er blevet låst.
12 år 9 måneder siden #2418 af Real Madrid
Besvaret af Real Madrid på emne Om vores rivaler VII

-#7- skrev: Vores egen Christian Eriksen med sin første assist i PL til Gylfi Sigurdsson. Tidligere har han efter to skarpe driblinger inde i feltet også selv været tæt på at score i sin debut.

Er han mon den næste 100 mio. € mand vi skal plage Levy om? ;-)


Håber vi har plaget Leve nok, så lad os bare lade Barca få ham ;)

No solo soy perfecto, también soy Madridista
Emnet er blevet låst.
  • Raúl 7
  • Gæst
  • Gæst
12 år 9 måneder siden #2419 af Raúl 7
Besvaret af Raúl 7 på emne Om vores rivaler VII

JesperA skrev: Johan Cruyff boykotter Camp Nou så længe Rosell er i klubben, og har udtalt at han håber de taber til Ajax.


Hvorfor det?
Emnet er blevet låst.
12 år 9 måneder siden #2420 af Dios
Besvaret af Dios på emne Om vores rivaler VII
Ja jeg ved det godt, men det hjælper nok heller ikke og se Arsenal spille. Jeg fatter stadig minus af, at Özil ikke er i klubben længere. Uanset hvad grunden så skulle være, så er det jo forkasteligt, at vi sælger en så fantastisk spiller som ham. Han lavede godt nok lækkert idag

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Emnet er blevet låst.
12 år 9 måneder siden #2421 af Steen
Besvaret af Steen på emne Om vores rivaler VII
******* fra Barcelona har igen betalt dommeren. Chokerende. Sevilla's mål til 1-1 blev annulleret , selvom intet skete.
Sidste redigering: 12 år 9 måneder siden ved Steen.
Emnet er blevet låst.
12 år 9 måneder siden #2422 af Steen
Besvaret af Steen på emne Om vores rivaler VII
3-2......
Sidste redigering: 12 år 9 måneder siden ved Steen.
Emnet er blevet låst.
12 år 9 måneder siden #2423 af Bismo
Besvaret af Bismo på emne Om vores rivaler VII
2-2!!!!!!!!!!!!!!!!


Fedt fedt FEDT! Kom så sevilla!
Emnet er blevet låst.
12 år 9 måneder siden #2424 af Bismo
Besvaret af Bismo på emne Om vores rivaler VII
NEEEEEEEJ!

Føj for den lede..De kunne have udbygget føringen, og så smider de det hele til sidst.
Sidste redigering: 12 år 9 måneder siden ved Bismo.
Emnet er blevet låst.
Leveret af Kunena Forum