Om vores rivaler VII
- falle
- Gæst
-
Jeg er ligeglad med at han er religiøs. De fleste mexicanske narkobosser og mordere er mega religiøse - og hvad så :D
Han hævede en fed hyre i 4 år for ingen verdens nytte. Han siger offentligt ligefør lukketid at han vil væk, hvilket betyder at man ingen penge kan få på¨ham. Milan napper ham til 0 kr. og manden går ned i løn af egen vilje - hvorfor gjorde han ikke det i Real Madrid?
De fleste regnede med at nu hvor "frelseren" kom til klubben, så vil Milan blomstre op igen, men han er ligesom alle andre brassere, peaker i midt-20erne, bliver dovne og til sidst smutter hjem med en masse mønter.
!Illa, Illa, Illa, Juanito Maravilla¡ !Hala Madrid¡!
- Real Madrid
-
Emne forfatter
- Offline
- Platin bruger
-
baggins skrev: Kaka fik chancen, men var bare utrolig fejl-castet. Jeg mener dog ikke at man kan skyde Kaka noget i skoene, for at hæve den løn, som Perez har tilbudt ham. Så hvis man skal rette skytset mod nogen i denne sag, så er det Perez og ikke Kaka. Det er Perez der stod for den store transfersum, den store løn og dermed er det Perez, der skal stå til ansvar, når spilleren ikke træder i karakter. Samtidig mistede man Sneijder, der har viste sig som en stærkere spiller igennem de fire år (Sneijder faldt kun i niveau, fordi han ikke spillede i halvt år.)
Den Kaka vi så i Milan havde klart "Real Madrid DNA", så forstår ikke helt, hvorfor du kalder ham fejl-castet. Bagklog er måske det ord du leder efter... dog er jeg enig i, at der er lidt bizart med alle de brasilianere, der topper ung og derefter ofte går markant ned af bakke. Kaka var en kæmpe stjerne i europæisk fodbold i 2009, så umiddelbart ikke en uretfærdig løn, udover (eller sammen med) Ronaldo, Messi og Beckham var der ikke mange andre fodboldspillere, der solgte ligeså mange trøjer, og med hans 23 mio. fans på Facebook (fjerde mest populære i verdenen), så har han også sin del fans worldwide.
Det eneste spørgsmål man kan stille omkring hele Kaka sagaen, det er om han havde fået succes, hvis han ikke havde haft alle de skader i sin tid i klubben. Ja, tilføj også den sidste han fik i Milan. Måske var han allerede toppet, da han kom til Real Madrid, hvilket ville være rysterende, men han var trods alt kun lige blevet 28 år, da han kom til klubben, ikke meget ældre end Modric nu.
Hvem ved, hvis ikke vi havde købt Özil og Kaka aldrig havde fået en alvorlig skade i Real, så havde situationen måske været helt anderledes nu. Men det er så nemt at være bagklog folk, har jeg ret ;)
Ps. hvis nogen er tvivl om mit standpunkt i Kaka sagaen, så så jeg ham allerede væk efter første sæson, absurd han har været i klubben så længe, og spildt Real Madrids og vel vigtigst af alt hans egen tid.
Derudover så er mit gæt, at Kaka vil få en kariere i Milan ala Ronaldo, Ronaldinho og Robinho, da de skiftede dertil.
No solo soy perfecto, también soy Madridista
- falle
- Gæst
-
Real Madrid skrev: Ps. hvis nogen er tvivl om mit standpunkt i Kaka sagaen, så så jeg ham allerede væk efter første sæson, absurd han har været i klubben så længe, og spildt Real Madrids og vel vigtigst af alt hans egen tid.
Jeg har to teorier.
1. Han solgte flere trøjer end os fans regnede med, og udgjorde en større del af økonomien i forhold til lønnen han modtog.
2. Milan udtalte jo også de havde arbejdet på at få ham tilbage i et par år - han skulle bare lige have den rette alder.. du ved, for at komme til Milan skal du helst have rundet de 32 år ;)
- DarioGomez
-
- Offline
- Eduardo
-
www.marca.com/2013/09/17/futbol/equipos/...lona/1379414918.html
Gerard Piqué acusa al Real Madrid, en declaraciones a 'La Gazzetta dello Sport', de financiar sus fichajes gracias a sus relaciones con una entidad financiera: "He leído que desde el 2002 el Madrid ha gastado 1.200 millones de euros. Nosotros también gastamos, pero no tenemos a Bankia".
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
DarioGomez skrev: ÅRH Pique jeg håber din kærestes patter eksploderer, at dine buskede øjenbryn for evigt vil være voksede sammen:
www.marca.com/2013/09/17/futbol/equipos/...lona/1379414918.html
Gerard Piqué acusa al Real Madrid, en declaraciones a 'La Gazzetta dello Sport', de financiar sus fichajes gracias a sus relaciones con una entidad financiera: "He leído que desde el 2002 el Madrid ha gastado 1.200 millones de euros. Nosotros también gastamos, pero no tenemos a Bankia".
Det katalanske mindreværd må være langt mere omfattende, end jeg indtil videre har troet... Er der nogensinde et pressemøde el.l. i Barcelona, hvor en spiller / træner / præsident ikke udtaler sig om Real Madrid?
M_linding skrev:
DarioGomez skrev: ÅRH Pique jeg håber din kærestes patter eksploderer, at dine buskede øjenbryn for evigt vil være voksede sammen:
www.marca.com/2013/09/17/futbol/equipos/...lona/1379414918.html
Gerard Piqué acusa al Real Madrid, en declaraciones a 'La Gazzetta dello Sport', de financiar sus fichajes gracias a sus relaciones con una entidad financiera: "He leído que desde el 2002 el Madrid ha gastado 1.200 millones de euros. Nosotros también gastamos, pero no tenemos a Bankia".
Det katalanske mindreværd må være langt mere omfattende, end jeg indtil videre har troet... Er der nogensinde et pressemøde el.l. i Barcelona, hvor en spiller / træner / præsident ikke udtaler sig om Real Madrid?
Ja, det er da helt utroligt, at de intet andet har at tage sig til eller udtale sig om...
No soy sólo perfecto, soy Madridista también
- Real Madrid
-
Emne forfatter
- Offline
- Platin bruger
-
Neuer
Lahm Boateng Dante Alaba
Rafinha
Robben Müller Kroos Ribery
Mandžukić
Utrolig offensiv opstilling/mærkellig opstilling?
No solo soy perfecto, también soy Madridista
- Storken
- Gæst
-
www.zonalmarking.net/2013/09/17/new-mana...mourinho-at-chelsea/
