Om vores rivaler VII
- Raul-Madrid
- Guld bruger
-
RAUL!!!!
Raul-Madrid skrev: Endnu federe er det at Bold.dk ikke har nævnt noget overhovedet vdr. den skattesag... er da ret sikker på hvis det var Ronaldo så var han det størreste svin og penge grisk!
Bold.dk har faktisk svaret på det, eller en af deres skribenter har. Jeg må godt nok være dig link skyldig, men tag mig på ordet. Vedkommende skrev at så længe det ikke havde noget med fodbold at gøre som sådan ville Bold.dk ikke beskæftige sig med sagen, da siden ikke er en "gossip" fodboldside.
Jeg synes iøvrigt der er en generel tendens til at rigtig mange Real Madrid tilhængere påtager sig "offer" rollen enormt hurtigt. Vær nu bare ligeglad med hvad der foregår i Barcelona af sådanne sager (jeg tror iøvrigt Messi er fuldstændig uskyldig i den her sag, det er nok bare hans hær af advokater og revisorer der har fucket op).
Og ja, jeg er godt klar over mit opstød måske er lidt malplaceret i en tråd der trods alt hedder "Om vores rivaler", men stadigvæk..
DC19
www.marca.com/2013/09/04/en/football/barcelona/1378326403.html
!Illa, Illa, Illa, Juanito Maravilla¡ !Hala Madrid¡!
- Real Madrid
-
Emne forfatter
- Platin bruger
-
No solo soy perfecto, también soy Madridista
- Mlarco
- Gæst
-
as.com/diarioas/2013/09/09/english/1378728331_807644.htmlSigning Neymar: “When we reached a pre-agreement with Neymar’s father, the player had already passed a medical with Real Madrid. We joked that we didn’t need to do one ourselves. When we were signing the contract, Madrid were sending emails to Santos. The investment fund that is demanding money from his transfer is talking to Santos and the player’s father. Barça is out of it.”
Godt at se at klubben pressede på for at hente ham, jeg håbede virkelig på at han skiftede til os. Om han ville blive en succes er noget andet, men ham som falsk 9'er kunne være spændende at se.
Med ham ville vi udfylde det hul vi har i angrebet, og vi ville så ikke købe Bale, og derfor ville Özil heller ikke sælges.
Neymar
Ronaldo-Isco-Özil
Barcelona siger at han kostede 57 millioner euro, men jeg tror at han kostede mere end det. (Minimum) 57M for en spiller der kun havde et år tilbage af sin kontrakt er dog vildt.
Klubben skal dog kritiseres for ikke at lukke købet, siden han var til lægetjekket... (som både Marca og AS skrev dengang).
Poll: "Barça's defense is ready to stop Cristiano and Bale?" Yes 16% - No 84% #fcblive (online, 11686 votes) [sport]
- Real Madrid
-
Emne forfatter
- Platin bruger
-
Steen skrev: Sandro Rosell:
as.com/diarioas/2013/09/09/english/1378728331_807644.htmlSigning Neymar: “When we reached a pre-agreement with Neymar’s father, the player had already passed a medical with Real Madrid. We joked that we didn’t need to do one ourselves. When we were signing the contract, Madrid were sending emails to Santos. The investment fund that is demanding money from his transfer is talking to Santos and the player’s father. Barça is out of it.”
Godt at se at klubben pressede på for at hente ham, jeg håbede virkelig på at han skiftede til os. Om han ville blive en succes er noget andet, men ham som falsk 9'er kunne være spændende at se.
Med ham ville vi udfylde det hul vi har i angrebet, og vi ville så ikke købe Bale, og derfor ville Özil heller ikke sælges.
Neymar
Ronaldo-Isco-Özil
Barcelona siger at han kostede 57 millioner euro, men jeg tror at han kostede mere end det. (Minimum) 57M for en spiller der kun havde et år tilbage af sin kontrakt er dog vildt.
Klubben skal dog kritiseres for ikke at lukke købet, siden han var til lægetjekket... (som både Marca og AS skrev dengang).
Jeg er lykkelig for, vi fik Bale fremfor Neymar må jeg indrømme. Derudover, så tror jeg Neymar og Santos ville have lavet en Eriksen Ajax løsning, i tilfælde af, han ikke var blevet solgt i dette transfervindue. Altså han ville have lavet en ny kontrakt, så han kunne give Santos noget tilbage. Så mon ikke han havde være endnu dyrere næste år?
Real Madrid skrev:
Steen skrev: Sandro Rosell:
Neymar
Ronaldo-Isco-Özil
Jeg er lykkelig for, vi fik Bale fremfor Neymar må jeg indrømme. Derudover, så tror jeg Neymar og Santos ville have lavet en Eriksen Ajax løsning, i tilfælde af, han ikke var blevet solgt i dette transfervindue. Altså han ville have lavet en ny kontrakt, så han kunne give Santos noget tilbage. Så mon ikke han havde være endnu dyrere næste år?
Hvis jeg skulle vælge, så ville jeg tage Neymar med det samme. Den knægt er genial, og jeg er ret sikker på at han kommer til at blive verdens bedste om 4-5 år.
Ikke i følge dem selv, begge parter udtalte at det rigtigt var meningen at han skulle skifte væk gratis efter VM 2014. Men Neymar ombestemte sig, og han tog så til Barcelona.
José Mourinho needs love. He pretends that he doesn’t. He acts tough, revelling in the role of stage villain, playing, with comically malevolent conviction, a scheming, plotting pantomime version of Shakespeare’s Richard III. But the bad guys need love too and the Portuguese football coach, quite possibly the most entertainingly controversial character in world sport, is no exception.
Interesant og langt portræt af Mou i Financial Times: www.ft.com/intl/cms/s/2/3fcb0618-15aa-11...0.html#axzz2e8A7O89s
- Real Madrid
-
Emne forfatter
- Platin bruger
-
De er ikke alle helt hjernevasket, gad vide om han bliver frysset ude af Xavi og co. efter den chokerende udmelding ;)
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Stakkels Barcelona-fan...........ja, tænk, at man skulle skrive det!
Jonathan Cruz var i El Palau for at se Barcelona indendørs fodboldhold spille super cup, men han fik kun lov til at opleve fem minutter af den kamp, før han blev flået ud af sikkerhedsfolkene.
Hans brøde: Tjoh, han havde et spansk flag med ind til kampen.
Den catalanske fanatisme er noget af det mest klamme og afskyvækkende og det værste er, at det støttes helhjertet af FC Barcelona.
Føj for satan!
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.