Om vores rivaler VII
- Real Madrid
-
Emne forfatter
- Platin bruger
-
No solo soy perfecto, también soy Madridista
!Illa, Illa, Illa, Juanito Maravilla¡ !Hala Madrid¡!
baggins skrev: Ja, først var det Sneijder, der førte Inter til en CHL-triumf, så var Robben med til at bringe Bayern til flere simifinaler og en triumf. Er den næste Higuain? - jeg tror nemlig godt at Napoli kan overraske i årets turnering med Benitez som træner.
Ah... Napoli er trods alt bygget op med spillere som Albiol og Callejon. Jeg er vild med dem begge og Higuain, men jeg tror hverken at Hamsik eller Higuain kan bære resten af holdet - og Albiol og Callejon er sgu ikke dem, der vinder CL.
BBB skrev:
baggins skrev: Ja, først var det Sneijder, der førte Inter til en CHL-triumf, så var Robben med til at bringe Bayern til flere simifinaler og en triumf. Er den næste Higuain? - jeg tror nemlig godt at Napoli kan overraske i årets turnering med Benitez som træner.
Ah... Napoli er trods alt bygget op med spillere som Albiol og Callejon. Jeg er vild med dem begge og Higuain, men jeg tror hverken at Hamsik eller Higuain kan bære resten af holdet - og Albiol og Callejon er sgu ikke dem, der vinder CL.
Jeg tror at Benitez defensive stil passer perfekt til dem, især hvis de er undertippede.
!Illa, Illa, Illa, Juanito Maravilla¡ !Hala Madrid¡!
Selvfølgelig er dette en noget forhastet konklusion at drage, men Dortmund virker til at have svært ved at fokusere på flere turneringer..
2011/12, mesterskab - men kæmpe fiasko i CL.
2012/13 - CL finale, men på ingen måde i NÆRHEDEN af mesterskabet
2013/14 - 5 kampe og 5 sikre sejre i Bundesligaen (samt slået Bayern i Supercup) - meget skidt start i CL, og faren for at ryge allerede i gruppespillet virker meget reel.
- nocture
- Gæst
-
Som fodboldfan føler jeg mig fandme heldig for at overvære denne generations fodbold!
Vi ser to levende legender spille - på samme tid! intet mindre end fantastisk..
Skulle hilse fra mit Real hjerte og sige, gud hvor hader jeg når den mand bliver ved med at score..
- Hierro 2.0
- Ekspert bruger
-
- Fernando Ruiz Hierro
nocture skrev: Hattrick af Messi.. Den mand er simpelthen for vanvittig!
Som fodboldfan føler jeg mig fandme heldig for at overvære denne generations fodbold!
Vi ser to levende legender spille - på samme tid! intet mindre end fantastisk..
Skulle hilse fra mit Real hjerte og sige, gud hvor hader jeg når den mand bliver ved med at score..
Helt enig. Han er simpelthen for vild.. Det er sgu sindsygt, at ham og Ronaldo bare bliver ved og ved.. Det er jo fuldstændige vanvittige statistikker efterhånden..
Fernando Ruiz Hierro - Ord er overflødige!
Bismo skrev: Chelsea er ved at tabe 1-2 på hjemmebane til mægtige Basel LOL
Nogen der så kampen? Hvad skete der? Og hvorfor startede Mata på bænken igen? Mous pressekonference skal nok blive underholdende.
Chelsea spiller forfærdeligt, Mou har slet ikke fået den start jeg havde regnet med. Læste lige denne her før, ret sjovt; The Special Once.