Om vores rivaler VII

12 år 10 måneder siden #2449 af Real Madrid
Besvaret af Real Madrid på emne Om vores rivaler VII
Higuain er da ved at blive en rigtig publikums favorit, endnu en scoring mod Dortmund. Cavani hvem?

No solo soy perfecto, también soy Madridista
Emnet er blevet låst.
12 år 10 måneder siden #2450 af MMM
Besvaret af MMM på emne Om vores rivaler VII
Oy, Dortmund. Hvorfor var det ikke denne udgave vi rendte ind i sidste sæson?
Emnet er blevet låst.
12 år 10 måneder siden #2451 af baggins
Besvaret af baggins på emne Om vores rivaler VII
Ja, først var det Sneijder, der førte Inter til en CHL-triumf, så var Robben med til at bringe Bayern til flere simifinaler og en triumf. Er den næste Higuain? - jeg tror nemlig godt at Napoli kan overraske i årets turnering med Benitez som træner.

!Illa, Illa, Illa, Juanito Maravilla¡ !Hala Madrid¡!
Emnet er blevet låst.
12 år 10 måneder siden #2452 af BBB
Besvaret af BBB på emne Om vores rivaler VII

baggins skrev: Ja, først var det Sneijder, der førte Inter til en CHL-triumf, så var Robben med til at bringe Bayern til flere simifinaler og en triumf. Er den næste Higuain? - jeg tror nemlig godt at Napoli kan overraske i årets turnering med Benitez som træner.

Ah... Napoli er trods alt bygget op med spillere som Albiol og Callejon. Jeg er vild med dem begge og Higuain, men jeg tror hverken at Hamsik eller Higuain kan bære resten af holdet - og Albiol og Callejon er sgu ikke dem, der vinder CL.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios
Emnet er blevet låst.
12 år 10 måneder siden #2453 af baggins
Besvaret af baggins på emne Om vores rivaler VII

BBB skrev:

baggins skrev: Ja, først var det Sneijder, der førte Inter til en CHL-triumf, så var Robben med til at bringe Bayern til flere simifinaler og en triumf. Er den næste Higuain? - jeg tror nemlig godt at Napoli kan overraske i årets turnering med Benitez som træner.

Ah... Napoli er trods alt bygget op med spillere som Albiol og Callejon. Jeg er vild med dem begge og Higuain, men jeg tror hverken at Hamsik eller Higuain kan bære resten af holdet - og Albiol og Callejon er sgu ikke dem, der vinder CL.

Jeg tror at Benitez defensive stil passer perfekt til dem, især hvis de er undertippede.

!Illa, Illa, Illa, Juanito Maravilla¡ !Hala Madrid¡!
Emnet er blevet låst.
12 år 10 måneder siden #2454 af JesperA
Besvaret af JesperA på emne Om vores rivaler VII
Sjovt som han pludselig kan score mod Dortmund, det havde han jo temmelig svært ved i sidste sæson.

Selvfølgelig er dette en noget forhastet konklusion at drage, men Dortmund virker til at have svært ved at fokusere på flere turneringer..

2011/12, mesterskab - men kæmpe fiasko i CL.
2012/13 - CL finale, men på ingen måde i NÆRHEDEN af mesterskabet
2013/14 - 5 kampe og 5 sikre sejre i Bundesligaen (samt slået Bayern i Supercup) - meget skidt start i CL, og faren for at ryge allerede i gruppespillet virker meget reel.
Sidste redigering: 12 år 10 måneder siden ved JesperA.
Emnet er blevet låst.
  • nocture
  • Gæst
  • Gæst
12 år 10 måneder siden #2455 af nocture
Besvaret af nocture på emne Om vores rivaler VII
Hattrick af Messi.. Den mand er simpelthen for vanvittig!
Som fodboldfan føler jeg mig fandme heldig for at overvære denne generations fodbold!
Vi ser to levende legender spille - på samme tid! intet mindre end fantastisk..
Skulle hilse fra mit Real hjerte og sige, gud hvor hader jeg når den mand bliver ved med at score..
Emnet er blevet låst.
12 år 10 måneder siden #2456 af Bismo
Besvaret af Bismo på emne Om vores rivaler VII
Chelsea er ved at tabe 1-2 på hjemmebane til mægtige Basel LOL
Emnet er blevet låst.
12 år 10 måneder siden #2457 af Hierro 2.0
Besvaret af Hierro 2.0 på emne Om vores rivaler VII

nocture skrev: Hattrick af Messi.. Den mand er simpelthen for vanvittig!
Som fodboldfan føler jeg mig fandme heldig for at overvære denne generations fodbold!
Vi ser to levende legender spille - på samme tid! intet mindre end fantastisk..
Skulle hilse fra mit Real hjerte og sige, gud hvor hader jeg når den mand bliver ved med at score..

Helt enig. Han er simpelthen for vild.. Det er sgu sindsygt, at ham og Ronaldo bare bliver ved og ved.. Det er jo fuldstændige vanvittige statistikker efterhånden..

Fernando Ruiz Hierro - Ord er overflødige!
Emnet er blevet låst.
12 år 10 måneder siden #2458 af MMM
Besvaret af MMM på emne Om vores rivaler VII

Bismo skrev: Chelsea er ved at tabe 1-2 på hjemmebane til mægtige Basel LOL

Nogen der så kampen? Hvad skete der? Og hvorfor startede Mata på bænken igen? Mous pressekonference skal nok blive underholdende.
Emnet er blevet låst.
12 år 10 måneder siden #2459 af JesperA
Besvaret af JesperA på emne Om vores rivaler VII
Mohamed Salah er ikke at finde i Basel i næste sæson, han har været fremragende siden de hentede ham.
Emnet er blevet låst.
12 år 10 måneder siden #2460 af Steen
Besvaret af Steen på emne Om vores rivaler VII
Der fik Messi lige 3 mål foræret, Ajax er godt nok elendige defensivt. Ellers spiller de lige op med Barcelona, Ajax kunne sagtens have fået ét point, de havde rigtig mange chancer i første halvleg.

Chelsea spiller forfærdeligt, Mou har slet ikke fået den start jeg havde regnet med. Læste lige denne her før, ret sjovt; The Special Once.
Emnet er blevet låst.
Leveret af Kunena Forum