Om vores rivaler VII
12 år 6 måneder siden #2917
af Dios
Undskyld, men hvorfor dog det? Han har alle dage været en idiot og hører på! Faktisk lidt det samme med Rosell.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Besvaret af Dios på emne Om vores rivaler VII
nono skrev: Det er så vildt med Del Nido.
Har tidligere haft stor respekt for manden..
Undskyld, men hvorfor dog det? Han har alle dage været en idiot og hører på! Faktisk lidt det samme med Rosell.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: MMM
Emnet er blevet låst.
12 år 6 måneder siden #2918
af Jaken
No soy sólo perfecto, soy Madridista también
Besvaret af Jaken på emne Om vores rivaler VII
Det går helt grassat i snekampen! Sneijder til 1-0 med 5 minutter igen. Juventus er ude af Champions League på nuværende tidspunkt!
EDIT: Det er slut - Juve er ude! De har kun sig selv at takke for det. 5 point i de 4 kampe mod Galatasaray og FCK er simpelthen langt fra godt nok...
EDIT EDIT: Tænk at et hold med en målscore på 8-14 går videre :O
EDIT: Det er slut - Juve er ude! De har kun sig selv at takke for det. 5 point i de 4 kampe mod Galatasaray og FCK er simpelthen langt fra godt nok...
EDIT EDIT: Tænk at et hold med en målscore på 8-14 går videre :O
No soy sólo perfecto, soy Madridista también
Sidste redigering: 12 år 6 måneder siden ved Jaken.
Emnet er blevet låst.
- lavivareal
- Gæst
-
12 år 6 måneder siden #2919
af lavivareal
Besvaret af lavivareal på emne Om vores rivaler VII
Ja meget skidt af Juve, som inden sæsonen var at betegne som en outsider, men flot kæmpet af Galatasaray, men er godt nok skuffet over juventus, italiensk fodbold er virkelig i knæ....
Emnet er blevet låst.
12 år 6 måneder siden #2920
af Bismo
Besvaret af Bismo på emne Om vores rivaler VII
Ja, og i aften ryger Napoli højst sandsynligt ud.
Serie A er en joke for tiden. Men ja, godt kæmpet af Gala. Fortjent at de går videre.
Serie A er en joke for tiden. Men ja, godt kæmpet af Gala. Fortjent at de går videre.
Emnet er blevet låst.
- Fedtegreven
- Gæst
-
12 år 6 måneder siden #2921
af Fedtegreven
Besvaret af Fedtegreven på emne Om vores rivaler VII
Jeg har allerede hørt mange Juve fans, der har brokket sig over banen, men det var jo ikke i dag, at Champions League blev "tabt" for deres vedkommende. Hvis de bare havde vundet over FCK i Parken og mod Gala i Torino, ville de aldrig have stået i denne situation.
Emnet er blevet låst.
- Siempre Madrid
-
- Offline
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
12 år 6 måneder siden #2922
af Siempre Madrid
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Besvaret af Siempre Madrid på emne Om vores rivaler VII
Når man ser på, hvad Juventus har præsteret - eller rettere ikke præsteret - så er der absolut ingen grund til at ærgre sig over, at de ikke gik videre.
At Galatasaray, så ikke er et hak bedre er en anden sag, men Juventus har på ingen måde præsteret bare i nærheden af, hvad man kan forvente.
Men som andre nævner, så spiller den italienske Serie A ikke længere nogen rolle i Europa og det er i grunden lidt tragisk.
At Galatasaray, så ikke er et hak bedre er en anden sag, men Juventus har på ingen måde præsteret bare i nærheden af, hvad man kan forvente.
Men som andre nævner, så spiller den italienske Serie A ikke længere nogen rolle i Europa og det er i grunden lidt tragisk.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Emnet er blevet låst.
12 år 6 måneder siden #2923
af M_linding
Besvaret af M_linding på emne Om vores rivaler VII
Higuaiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiinnnnn!
Undskyld;)
Undskyld;)
Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe
Emnet er blevet låst.
12 år 6 måneder siden #2924
af pm
Besvaret af pm på emne Om vores rivaler VII
Hvor er det skidt disponering af Benitez og satse hele butikken på Marsaille. Surt for Higu & co.
Havde håbet napoli klarede den på bekostning af bvb men desværre vinder de gruppen.
Havde håbet napoli klarede den på bekostning af bvb men desværre vinder de gruppen.
Sidste redigering: 12 år 6 måneder siden ved pm.
Emnet er blevet låst.
12 år 6 måneder siden #2925
af Bismo
Besvaret af Bismo på emne Om vores rivaler VII
Syg gruppe. Grim måde Napoli ryger ud på! De er videre på 2. pladsen lige indtil Dortmund får scoret 3 minutter før slut fløjtet.
Nu overtager Dormund første pladsen og Arsenal er på den anden, hvilket vil sige, at vi sagtens kan ende med at møde dem i næste runde. Men sådan som de spillede i dag, har vi vist ikke meget at frygte. Napoli kommer til mange chancer, men er alt for uskarpe foran målet. Madrid er et helt andet bæst end Napoli. Desuden virker de ikke særligt gode, når de bliver presset.
Hellere Arsenal end City.
Nu overtager Dormund første pladsen og Arsenal er på den anden, hvilket vil sige, at vi sagtens kan ende med at møde dem i næste runde. Men sådan som de spillede i dag, har vi vist ikke meget at frygte. Napoli kommer til mange chancer, men er alt for uskarpe foran målet. Madrid er et helt andet bæst end Napoli. Desuden virker de ikke særligt gode, når de bliver presset.
Hellere Arsenal end City.
Emnet er blevet låst.
- madrid2000
-
- Offline
- Platin bruger
-
12 år 6 måneder siden #2926
af madrid2000
Besvaret af madrid2000 på emne Om vores rivaler VII
Milan skal være glæde for, at de mødte en af de dårligste hold i Europa Ajax for ellers var Italienske hold røget ud,
Ajax er ualmindelige dårlige... Spiller hele kampen med en mand i overtal, men spiller langsomme som snegle. Fik al den plads og tid, men var bare så uskarpe i alt, hvad de prøvede.
Spillede hele tiden med ballon boldte i feltet, hvor Milans forsvar overmatchede fysis svage Ajax spiller. Skulle have prøvet flade indlæg og kombinationer. De kom frem til chancer, men var total uskarpe.
Frygter ingen. Giv os Arsenal, City eller Milan, jeg er sikker på, at vi slå dem alle.
Ajax er ualmindelige dårlige... Spiller hele kampen med en mand i overtal, men spiller langsomme som snegle. Fik al den plads og tid, men var bare så uskarpe i alt, hvad de prøvede.
Spillede hele tiden med ballon boldte i feltet, hvor Milans forsvar overmatchede fysis svage Ajax spiller. Skulle have prøvet flade indlæg og kombinationer. De kom frem til chancer, men var total uskarpe.
Frygter ingen. Giv os Arsenal, City eller Milan, jeg er sikker på, at vi slå dem alle.
Emnet er blevet låst.
12 år 6 måneder siden #2927
af El_Juan
Besvaret af El_Juan på emne Om vores rivaler VII
Hihi. Bankia har simpelthen sat Valencia til salg: www.marca.com/2013/12/11/en/football/spa...ball/1386783791.html. Pudseløjerligt!
Sidste redigering: 12 år 6 måneder siden ved El_Juan.
Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe
Emnet er blevet låst.
- DarioGomez
-
- Offline
- Eduardo
-
12 år 6 måneder siden #2928
af DarioGomez
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Besvaret af DarioGomez på emne Om vores rivaler VII
Catalonien kan godt glemme alt om at holde en folkeafstemning om uafhængighed fra Spanien.
Det siger den spanske justitsminister, Alberto Ruiz-Gallardon, til journalister umiddelbart efter Cataloniens præsident, Artur Mas, har fastsat datoen for folkeafstemningen til den 9. november næste år.
- Afstemningen vil ikke blive holdt, siger Ruiz-Gallardon.
Partier i Catalonien og præsident Mas blev tidligere på dagen enige om afstemningsdagen, og hvilket spørgsmål, som de catalonske vælgere skal svare på.
Catalonien med hovedbyen Barcelona er det økonomisk mest udviklede område i Spanien.
Kilde: jp.dk
Det siger den spanske justitsminister, Alberto Ruiz-Gallardon, til journalister umiddelbart efter Cataloniens præsident, Artur Mas, har fastsat datoen for folkeafstemningen til den 9. november næste år.
- Afstemningen vil ikke blive holdt, siger Ruiz-Gallardon.
Partier i Catalonien og præsident Mas blev tidligere på dagen enige om afstemningsdagen, og hvilket spørgsmål, som de catalonske vælgere skal svare på.
Catalonien med hovedbyen Barcelona er det økonomisk mest udviklede område i Spanien.
Kilde: jp.dk
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Sidste redigering: 12 år 6 måneder siden ved DarioGomez.
Emnet er blevet låst.
