Om vores rivaler VII
Nej tak til dem i CHL.
LasseRMD skrev: City bliver ikke sjove at møde, hvis vi trækker dem på mandag!
Nej tak til dem i CHL.
Lad os da møde dem!
Det vil ende med en samlet 4-1 sejr til os..:)
"Maybe they hate me because I'm too good."
DarioGomez skrev: Catalonien kan godt glemme alt om at holde en folkeafstemning om uafhængighed fra Spanien.
Det siger den spanske justitsminister, Alberto Ruiz-Gallardon, til journalister umiddelbart efter Cataloniens præsident, Artur Mas, har fastsat datoen for folkeafstemningen til den 9. november næste år.
- Afstemningen vil ikke blive holdt, siger Ruiz-Gallardon.
Partier i Catalonien og præsident Mas blev tidligere på dagen enige om afstemningsdagen, og hvilket spørgsmål, som de catalonske vælgere skal svare på.
Catalonien med hovedbyen Barcelona er det økonomisk mest udviklede område i Spanien.
Kilde: jp.dk
Spændende hvordan fremtiden i Spanien tegner sig, med eller ude Catalonien, det kunne godt munde ud i massive demonstrationer eller det der var værrer hvis de ikke får lov at holde afstemningen.. Hvordan har de sportsligt tænk sig at kører showet hvis det var skete, vil de lave deres egen liga? de har jo allerede deres eget landshold,
- Real Madrid
-
Emne forfatter
- Offline
- Platin bruger
-
Steen skrev: Arsenal ydmyget, som forventet. Desværre for dem så taber de også deres næste kamp, hjemme mod Chelsea. Hvor er det lækkert, jeg er virkelig træt af at folk overvurderer dem så voldsomt.
6-3 decideret vanvid.
No solo soy perfecto, también soy Madridista
Steen skrev: Arsenal ydmyget, som forventet. Desværre for dem så taber de også deres næste kamp, hjemme mod Chelsea. Hvor er det lækkert, jeg er virkelig træt af at folk overvurderer dem så voldsomt.
Helt enig, det er dødsygt at høre på fans af Arsenal, "Det er vores i år, COYG"...... Baah, hold nu op altså. Ja, de har spillet noget flot fodbold. Men over en hel sæson har de jo bare ikke bredden til at vinde noget som helst. Men jaja, hvorfor også lave om på traditionen (tredje -fjerdeplads de sidste 8 sæsoner)!:D
Jeg er her stadig XOXO
Bismo skrev: Efter denne kamp frygter jeg hverken city eller arsenal i næste runde af CL. Kæft deres forsvar er ringe!
Premier League i en nøddeskal. Der er oceaner af plads!
Arsenal synes jeg aldrig har virket skræmmende, og City bliver det først når de får styr på deres forsvar, men deres offensiv - dén er til gengæld god.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también
JimmyBroe skrev:
Steen skrev: Arsenal ydmyget, som forventet. Desværre for dem så taber de også deres næste kamp, hjemme mod Chelsea. Hvor er det lækkert, jeg er virkelig træt af at folk overvurderer dem så voldsomt.
Helt enig, det er dødsygt at høre på fans af Arsenal, "Det er vores i år, COYG"...... Baah, hold nu op altså. Ja, de har spillet noget flot fodbold. Men over en hel sæson har de jo bare ikke bredden til at vinde noget som helst. Men jaja, hvorfor også lave om på traditionen (tredje -fjerdeplads de sidste 8 sæsoner)!:D
Haha netop. Og deres flotte fodbold har været imod Norwich, Cardiff osv..
City på hjemmebane i denne sæson:
City - Tottenham 6-0
City - United 4-1
City - Arsenal 6-3
- Real Madrid
-
Emne forfatter
- Offline
- Platin bruger
-
