Om vores rivaler VII

12 år 6 måneder siden #2929 af Steen
Besvaret af Steen på emne Om vores rivaler VII
Manchester City ydmyger Arsenal i dag. Det tror, og håber jeg.
Emnet er blevet låst.
12 år 6 måneder siden #2930 af LasseRMD
Besvaret af LasseRMD på emne Om vores rivaler VII
City bliver ikke sjove at møde, hvis vi trækker dem på mandag!

Nej tak til dem i CHL.
Følgende bruger(e) sagde tak: Steen
Emnet er blevet låst.
12 år 6 måneder siden #2931 af M_linding
Besvaret af M_linding på emne Om vores rivaler VII

LasseRMD skrev: City bliver ikke sjove at møde, hvis vi trækker dem på mandag!

Nej tak til dem i CHL.


Lad os da møde dem!

Det vil ende med en samlet 4-1 sejr til os..:)
Emnet er blevet låst.
12 år 6 måneder siden #2932 af Pelle
Besvaret af Pelle på emne Om vores rivaler VII
Der er jo en vanvittig kamp igang mellem City og Arsenal! :-)

"Maybe they hate me because I'm too good."
Emnet er blevet låst.
12 år 6 måneder siden #2933 af pm
Besvaret af pm på emne Om vores rivaler VII

DarioGomez skrev: Catalonien kan godt glemme alt om at holde en folkeafstemning om uafhængighed fra Spanien.

Det siger den spanske justitsminister, Alberto Ruiz-Gallardon, til journalister umiddelbart efter Cataloniens præsident, Artur Mas, har fastsat datoen for folkeafstemningen til den 9. november næste år.

- Afstemningen vil ikke blive holdt, siger Ruiz-Gallardon.

Partier i Catalonien og præsident Mas blev tidligere på dagen enige om afstemningsdagen, og hvilket spørgsmål, som de catalonske vælgere skal svare på.

Catalonien med hovedbyen Barcelona er det økonomisk mest udviklede område i Spanien.

Kilde: jp.dk


Spændende hvordan fremtiden i Spanien tegner sig, med eller ude Catalonien, det kunne godt munde ud i massive demonstrationer eller det der var værrer hvis de ikke får lov at holde afstemningen.. Hvordan har de sportsligt tænk sig at kører showet hvis det var skete, vil de lave deres egen liga? de har jo allerede deres eget landshold,
Emnet er blevet låst.
12 år 6 måneder siden #2934 af Steen
Besvaret af Steen på emne Om vores rivaler VII
Arsenal ydmyget, som forventet. Desværre for dem så taber de også deres næste kamp, hjemme mod Chelsea. Hvor er det lækkert, jeg er virkelig træt af at folk overvurderer dem så voldsomt.
Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe, Real Madrid 7
Emnet er blevet låst.
12 år 6 måneder siden #2935 af Real Madrid
Besvaret af Real Madrid på emne Om vores rivaler VII

Steen skrev: Arsenal ydmyget, som forventet. Desværre for dem så taber de også deres næste kamp, hjemme mod Chelsea. Hvor er det lækkert, jeg er virkelig træt af at folk overvurderer dem så voldsomt.


6-3 decideret vanvid.

No solo soy perfecto, también soy Madridista
Følgende bruger(e) sagde tak: Steen, Real Madrid 7
Emnet er blevet låst.
12 år 6 måneder siden #2936 af Bismo
Besvaret af Bismo på emne Om vores rivaler VII
Efter denne kamp frygter jeg hverken city eller arsenal i næste runde af CL. Kæft deres forsvar er ringe!
Sidste redigering: 12 år 6 måneder siden ved Bismo.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real Madrid 7
Emnet er blevet låst.
12 år 6 måneder siden #2937 af JimmyBroe
Besvaret af JimmyBroe på emne Om vores rivaler VII

Steen skrev: Arsenal ydmyget, som forventet. Desværre for dem så taber de også deres næste kamp, hjemme mod Chelsea. Hvor er det lækkert, jeg er virkelig træt af at folk overvurderer dem så voldsomt.


Helt enig, det er dødsygt at høre på fans af Arsenal, "Det er vores i år, COYG"...... Baah, hold nu op altså. Ja, de har spillet noget flot fodbold. Men over en hel sæson har de jo bare ikke bredden til at vinde noget som helst. Men jaja, hvorfor også lave om på traditionen (tredje -fjerdeplads de sidste 8 sæsoner)!:D

Jeg er her stadig XOXO
Følgende bruger(e) sagde tak: Steen, Real Madrid 7
Emnet er blevet låst.
12 år 6 måneder siden #2938 af Jaken
Besvaret af Jaken på emne Om vores rivaler VII

Bismo skrev: Efter denne kamp frygter jeg hverken city eller arsenal i næste runde af CL. Kæft deres forsvar er ringe!


Premier League i en nøddeskal. Der er oceaner af plads!

Arsenal synes jeg aldrig har virket skræmmende, og City bliver det først når de får styr på deres forsvar, men deres offensiv - dén er til gengæld god.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también
Følgende bruger(e) sagde tak: Steen, Real Madrid 7
Emnet er blevet låst.
12 år 6 måneder siden #2939 af Steen
Besvaret af Steen på emne Om vores rivaler VII

JimmyBroe skrev:

Steen skrev: Arsenal ydmyget, som forventet. Desværre for dem så taber de også deres næste kamp, hjemme mod Chelsea. Hvor er det lækkert, jeg er virkelig træt af at folk overvurderer dem så voldsomt.


Helt enig, det er dødsygt at høre på fans af Arsenal, "Det er vores i år, COYG"...... Baah, hold nu op altså. Ja, de har spillet noget flot fodbold. Men over en hel sæson har de jo bare ikke bredden til at vinde noget som helst. Men jaja, hvorfor også lave om på traditionen (tredje -fjerdeplads de sidste 8 sæsoner)!:D


Haha netop. Og deres flotte fodbold har været imod Norwich, Cardiff osv..

City på hjemmebane i denne sæson:
City - Tottenham 6-0
City - United 4-1
City - Arsenal 6-3
Følgende bruger(e) sagde tak: Real Madrid, JimmyBroe
Emnet er blevet låst.
12 år 6 måneder siden #2940 af Real Madrid
Besvaret af Real Madrid på emne Om vores rivaler VII

No solo soy perfecto, también soy Madridista
Emnet er blevet låst.
Leveret af Kunena Forum