Om vores rivaler VII
- Raul7-2880
- Offline
- Platin bruger
-
10 mål i 9 kampe i premier league...
- rezamadridista
-
- Offline
- Platin bruger
-
Raul7-2880 skrev: Suarez er jo bindegal - både som fodboldspiller og som person!
10 mål i 9 kampe i premier league...
Man kan kalde ham alt fra kannibal til psykopat, men en fantastisk spiller er han!
- Ingen svæver på banen som Zizou!
rezamadridista skrev:
Raul7-2880 skrev: Suarez er jo bindegal - både som fodboldspiller og som person!
10 mål i 9 kampe i premier league...
Man kan kalde ham alt fra kannibal til psykopat, men en fantastisk spiller er han!
Synes han er rigtig god, men også utrolig frustrerende at se spille bold. Han laver nogle fantastiske ting , men han forsøger sig til gengæld også altid på det spektakulære . Han mister bolden 4 ud af 5 gange han er på den
Edit: selvfølgelig laver han hattrick på én halvleg efter jeg siger sådan noget ;)
- rezamadridista
-
- Offline
- Platin bruger
-
elle44 skrev:
rezamadridista skrev:
Raul7-2880 skrev: Suarez er jo bindegal - både som fodboldspiller og som person!
10 mål i 9 kampe i premier league...
Man kan kalde ham alt fra kannibal til psykopat, men en fantastisk spiller er han!
Synes han er rigtig god, men også utrolig frustrerende at se spille bold. Han laver nogle fantastiske ting , men han forsøger sig til gengæld også altid på det spektakulære . Han mister bolden 4 ud af 5 gange han er på den
Edit: selvfølgelig laver han hattrick på én halvleg efter jeg siger sådan noget ;)
Lader målet tale for sig selv.
Ej, jeg er enig i det du siger, men vil man lave det spektakulære, så skal man også prøve en masse. Bare se på Ronaldo. Han skyder fra umulige vinkler og distancer, men kan man brokke sig når langskudsmål som dem mod Osasuna og Porto dukker op ud af det blå?
- Ingen svæver på banen som Zizou!
- Juanito
- Gæst
-
Edit: Til Suarez-fortalere, eller hvad man nu bliver kaldt: Dette er ikke et seriøst indlæg.
- Raul7-2880
- Offline
- Platin bruger
-
Juanito skrev: Hvad skal vi dog bruge Suarez til? Han er jo kun god mod Norwich og dem møder vi ikke så tit.
Edit: Til Suarez-fortalere, eller hvad man nu bliver kaldt: Dette er ikke et seriøst indlæg.
Så lad vær' med at post det?;-)
Suarez skal forholde sig helt i ro og blive i England! vi har en angriber som er flyvende i øjeblikket, samt en Morata og en Jese som kan gå ind og overtage om nødvendigt. Desuden har vi Bale og Ronaldo, som lader til at være i en scorings-stime som sjældent er set mage til før. De tre i front er uden tvivl den vildeste offensiv verden har set i mange år.
Jeg er her stadig XOXO
Benzema med spilleglæde klæder Real Madrid afsindig godt!
Suarez bliver formentlig kun aktuel, hvis Benzema skifter og det er usandsynligt i min verden :-)
- Juanito
- Gæst
-
Der er vel også plads til en smule sjov og spas en gang imellem :)JimmyBroe skrev:
Juanito skrev: Hvad skal vi dog bruge Suarez til? Han er jo kun god mod Norwich og dem møder vi ikke så tit.
Edit: Til Suarez-fortalere, eller hvad man nu bliver kaldt: Dette er ikke et seriøst indlæg.
Så lad vær' med at post det?;-)
Suarez skal forholde sig helt i ro og blive i England! vi har en angriber som er flyvende i øjeblikket, samt en Morata og en Jese som kan gå ind og overtage om nødvendigt. Desuden har vi Bale og Ronaldo, som lader til at være i en scorings-stime som sjældent er set mage til før. De tre i front er uden tvivl den vildeste offensiv verden har set i mange år.
Raul-rik skrev: del Nido 7 år i fængsel...! Skal den under "vores rivaler" eller "sjov og spas" tråden????
Det er vanvittig morsomt, men lad os bare tage den her! ;-)
Svindleren fra Sevilla er dømt for, at have omdirigeret offentlige midler fra byrådet i Marbella, i perioden 1999 til 2003. Så nu har han lidt mere tilfælles med Berlusconi!
Det er lidt morsomt. Del Nido har været meget aktiv i debatten om TV-aftalen. Og han har ofte udtalt stærkt kritisk overfor aftalen, samt Real Madrid og Barcelona i den sammenhæng. Som ventet har han et solidt forhold til penge! Længe leve politikere, magt, penge og korruption!
José María Cruz er ny præsident for Sevilla FC.
