Om vores rivaler VII

12 år 6 måneder siden #2893 af Raul7-2880
Besvaret af Raul7-2880 på emne Om vores rivaler VII
Suarez er jo bindegal - både som fodboldspiller og som person!

10 mål i 9 kampe i premier league...
Følgende bruger(e) sagde tak: rezamadridista
Emnet er blevet låst.
12 år 6 måneder siden #2894 af rezamadridista
Besvaret af rezamadridista på emne Om vores rivaler VII

Raul7-2880 skrev: Suarez er jo bindegal - både som fodboldspiller og som person!

10 mål i 9 kampe i premier league...


Man kan kalde ham alt fra kannibal til psykopat, men en fantastisk spiller er han!


- Ingen svæver på banen som Zizou!
Emnet er blevet låst.
12 år 6 måneder siden #2895 af elle44
Besvaret af elle44 på emne Om vores rivaler VII

rezamadridista skrev:

Raul7-2880 skrev: Suarez er jo bindegal - både som fodboldspiller og som person!

10 mål i 9 kampe i premier league...


Man kan kalde ham alt fra kannibal til psykopat, men en fantastisk spiller er han!


Synes han er rigtig god, men også utrolig frustrerende at se spille bold. Han laver nogle fantastiske ting , men han forsøger sig til gengæld også altid på det spektakulære . Han mister bolden 4 ud af 5 gange han er på den

Edit: selvfølgelig laver han hattrick på én halvleg efter jeg siger sådan noget ;)
Sidste redigering: 12 år 6 måneder siden ved elle44. Begrundelse: Jeg sejler
Følgende bruger(e) sagde tak: rezamadridista
Emnet er blevet låst.
12 år 6 måneder siden #2896 af rezamadridista
Besvaret af rezamadridista på emne Om vores rivaler VII

elle44 skrev:

rezamadridista skrev:

Raul7-2880 skrev: Suarez er jo bindegal - både som fodboldspiller og som person!

10 mål i 9 kampe i premier league...


Man kan kalde ham alt fra kannibal til psykopat, men en fantastisk spiller er han!


Synes han er rigtig god, men også utrolig frustrerende at se spille bold. Han laver nogle fantastiske ting , men han forsøger sig til gengæld også altid på det spektakulære . Han mister bolden 4 ud af 5 gange han er på den

Edit: selvfølgelig laver han hattrick på én halvleg efter jeg siger sådan noget ;)




Lader målet tale for sig selv.

Ej, jeg er enig i det du siger, men vil man lave det spektakulære, så skal man også prøve en masse. Bare se på Ronaldo. Han skyder fra umulige vinkler og distancer, men kan man brokke sig når langskudsmål som dem mod Osasuna og Porto dukker op ud af det blå?

- Ingen svæver på banen som Zizou!
Sidste redigering: 12 år 6 måneder siden ved rezamadridista.
Emnet er blevet låst.
12 år 6 måneder siden #2897 af asp3200
Besvaret af asp3200 på emne Om vores rivaler VII
Han må aldrig tage den hvide trøje på. Manden er simpelthen en tikkende bombe.
Emnet er blevet låst.
  • Juanito
  • Gæst
  • Gæst
12 år 6 måneder siden #2898 af Juanito
Besvaret af Juanito på emne Om vores rivaler VII
Hvad skal vi dog bruge Suarez til? Han er jo kun god mod Norwich og dem møder vi ikke så tit.

Edit: Til Suarez-fortalere, eller hvad man nu bliver kaldt: Dette er ikke et seriøst indlæg.
Sidste redigering: 12 år 6 måneder siden ved Juanito.
Emnet er blevet låst.
12 år 6 måneder siden #2899 af Raul7-2880
Besvaret af Raul7-2880 på emne Om vores rivaler VII
Hvis man sammenligner hans niveau med Benz, er det værd at tage riskoen og købe "den tikkende bombe". Han er en klasse over Benzema...
Sidste redigering: 12 år 6 måneder siden ved Raul7-2880.
Emnet er blevet låst.
12 år 6 måneder siden #2900 af JimmyBroe
Besvaret af JimmyBroe på emne Om vores rivaler VII

Juanito skrev: Hvad skal vi dog bruge Suarez til? Han er jo kun god mod Norwich og dem møder vi ikke så tit.

Edit: Til Suarez-fortalere, eller hvad man nu bliver kaldt: Dette er ikke et seriøst indlæg.


Så lad vær' med at post det?;-)

Suarez skal forholde sig helt i ro og blive i England! vi har en angriber som er flyvende i øjeblikket, samt en Morata og en Jese som kan gå ind og overtage om nødvendigt. Desuden har vi Bale og Ronaldo, som lader til at være i en scorings-stime som sjældent er set mage til før. De tre i front er uden tvivl den vildeste offensiv verden har set i mange år.

Jeg er her stadig XOXO
Sidste redigering: 12 år 6 måneder siden ved JimmyBroe.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real Madrid, Dios, Juanito
Emnet er blevet låst.
12 år 6 måneder siden #2901 af Daniel
Besvaret af Daniel på emne Om vores rivaler VII
Suarez er en enestående angriber, men med Ronaldo og Bale på kanterne, så er det simpelthen essentielt for Real Madrids spil, at man har en angribertype som Benzema, der kan assistere og arbejde lidt dybere i banen. Jeg finder det fint nok , at Benzema har et lavere scoringssnit end en typisk goalgetter, da han har så mange andre kvaliteter i godteposen at bidrage med.

Benzema med spilleglæde klæder Real Madrid afsindig godt!

Suarez bliver formentlig kun aktuel, hvis Benzema skifter og det er usandsynligt i min verden :-)
Følgende bruger(e) sagde tak: M_linding, Real Madrid, Dios, JimmyBroe
Emnet er blevet låst.
  • Juanito
  • Gæst
  • Gæst
12 år 6 måneder siden #2902 af Juanito
Besvaret af Juanito på emne Om vores rivaler VII

JimmyBroe skrev:

Juanito skrev: Hvad skal vi dog bruge Suarez til? Han er jo kun god mod Norwich og dem møder vi ikke så tit.

Edit: Til Suarez-fortalere, eller hvad man nu bliver kaldt: Dette er ikke et seriøst indlæg.


Så lad vær' med at post det?;-)

Suarez skal forholde sig helt i ro og blive i England! vi har en angriber som er flyvende i øjeblikket, samt en Morata og en Jese som kan gå ind og overtage om nødvendigt. Desuden har vi Bale og Ronaldo, som lader til at være i en scorings-stime som sjældent er set mage til før. De tre i front er uden tvivl den vildeste offensiv verden har set i mange år.

Der er vel også plads til en smule sjov og spas en gang imellem :)
Emnet er blevet låst.
12 år 6 måneder siden #2903 af Raul-rik
Besvaret af Raul-rik på emne Om vores rivaler VII
del Nido 7 år i fængsel...! Skal den under "vores rivaler" eller "sjov og spas" tråden????
Emnet er blevet låst.
12 år 6 måneder siden #2904 af El_Juan
Besvaret af El_Juan på emne Om vores rivaler VII

Raul-rik skrev: del Nido 7 år i fængsel...! Skal den under "vores rivaler" eller "sjov og spas" tråden????


Det er vanvittig morsomt, men lad os bare tage den her! ;-)

Svindleren fra Sevilla er dømt for, at have omdirigeret offentlige midler fra byrådet i Marbella, i perioden 1999 til 2003. Så nu har han lidt mere tilfælles med Berlusconi!

Det er lidt morsomt. Del Nido har været meget aktiv i debatten om TV-aftalen. Og han har ofte udtalt stærkt kritisk overfor aftalen, samt Real Madrid og Barcelona i den sammenhæng. Som ventet har han et solidt forhold til penge! Længe leve politikere, magt, penge og korruption!

José María Cruz er ny præsident for Sevilla FC.
Sidste redigering: 12 år 6 måneder siden ved El_Juan.
Emnet er blevet låst.
Leveret af Kunena Forum