Om vores rivaler VII

12 år 6 måneder siden #2941 af Dios
Besvaret af Dios på emne Om vores rivaler VII

Bismo skrev: Efter denne kamp frygter jeg hverken city eller arsenal i næste runde af CL. Kæft deres forsvar er ringe!


Undskyld, men har du set vores? :) Vi skal vel ikke råbe højt når det kommer til forsvarsspil.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: asp3200
Emnet er blevet låst.
  • falle
  • Gæst
  • Gæst
12 år 6 måneder siden #2942 af falle
Besvaret af falle på emne Om vores rivaler VII

Dios skrev:

Bismo skrev: Efter denne kamp frygter jeg hverken city eller arsenal i næste runde af CL. Kæft deres forsvar er ringe!


Undskyld, men har du set vores? :) Vi skal vel ikke råbe højt når det kommer til forsvarsspil.


Jah, efter denne kamp frygter jeg for Xativa :P
Emnet er blevet låst.
12 år 6 måneder siden #2943 af madrid2000
Emnet er blevet låst.
12 år 6 måneder siden #2944 af rezamadridista
Besvaret af rezamadridista på emne Om vores rivaler VII
Man kan sige hvad man vil, men man kan ikke komme uden om at Neymar bliver verdens bedste en dag.

- Ingen svæver på banen som Zizou!
Emnet er blevet låst.
12 år 6 måneder siden #2945 af Roesen7
Besvaret af Roesen7 på emne Om vores rivaler VII

rezamadridista skrev: Man kan sige hvad man vil, men man kan ikke komme uden om at Neymar bliver verdens bedste en dag.


Giv ham et par kampe mod Ramos og Pepe. Så skal den karriere nok være slut - han kan umuligt være så robust som Messi er på det punkt ;-)

No soy Madridista de corazón, porque el corazón un dia para. Soy Madridista de alma, porque el alma es eterna.
Emnet er blevet låst.
12 år 6 måneder siden #2946 af MMM
Besvaret af MMM på emne Om vores rivaler VII
Ren sladder foreløbigt, men vi kan vel alle bruge et skadefrot grin til at starte ugen på: El Mundo skriver i dag at Messis far er under efterforskning for hvidvaskning af bl.a narkopenge fra columbianske narkokarteller.

Efterforskningen retter sig efter sigende særligt mod sommerens turné med "Messi and Friends" samt en række koncerter i Syd- og Mellemamerika. Da disse arrangementer var velgørenhedsarrangementer, var det muligt at købe plads på "række 0" for de der ikke havde til hensigt at møde op, men derimod bare ville støtte det gode formål, hvilket skulle have inflaeret billetsalget og tjent som dække for de penge, der skulle vaskes hvide. Jorge Messis rolle skulle efter sigende være som mellemmand og han skulle have stået for kontakten til narkokartellerne mod en kommission på 10-20 % af de penge, der skulle hvidvaskes. Messi, Alves, Pinto og Mascherano skulle være blandt de spillere, der allerede har været indkaldt til at afgive forklaring.

Nu betyder en efterforskning langt fra, at han er skyldig, men hvis den her historie har ben at gå på, well, holy shit then. Columbianske narkokarteller! Mere her fra El Mundo: www.elmundo.es/espana/2013/12/16/52ae508d61fd3ddc798b4571.html

eta. seneste nyt: www.elconfidencial.com/deportes/2013-12-...-narcotrafico_66823/

Det lader desværre til, at det ikke er en Messi, der er "the mastermind", de er kun perifert involveret og den del af efterforskningen skulle nu være lukket. Indtil næste læk ihvertfald.
Sidste redigering: 12 år 6 måneder siden ved MMM.
Følgende bruger(e) sagde tak: El_Juan
Emnet er blevet låst.
12 år 6 måneder siden #2947 af Siempre Madrid
Besvaret af Siempre Madrid på emne Om vores rivaler VII
Åhåh, Den tandløse kælling skal igen op mod et tyrkisk hold!

Og Higuaín, Callejón og Albiol får glæde af Laudrup!

Og selveste Borja Valero kommer forbi Esbjerg!

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Sidste redigering: 12 år 6 måneder siden ved Siempre Madrid.
Emnet er blevet låst.
  • Brylle
  • Gæst
  • Gæst
12 år 6 måneder siden #2948 af Brylle
Besvaret af Brylle på emne Om vores rivaler VII
AVB er fyret i Tottenham. Et par engelske medier har Laudrup som en af favoritterne til at overtage jobbet
Emnet er blevet låst.
  • Fedtegreven
  • Gæst
  • Gæst
12 år 6 måneder siden #2949 af Fedtegreven
Besvaret af Fedtegreven på emne Om vores rivaler VII
Steve Clarke kunne også være et godt bud, men ja, interessant med Laudrup. Jeg tror dog ikke, at han tager fra Swansea nu, og man kan vel heller ikke påstå, at det kører på skinner for waliserne i øjeblikket.
Sidste redigering: 12 år 6 måneder siden ved Fedtegreven.
Emnet er blevet låst.
12 år 6 måneder siden #2950 af mortenj
Besvaret af mortenj på emne Om vores rivaler VII

MMM skrev: Ren sladder foreløbigt, men vi kan vel alle bruge et skadefrot grin til at starte ugen på: El Mundo skriver i dag at Messis far er under efterforskning for hvidvaskning af bl.a narkopenge fra columbianske narkokarteller.

Efterforskningen retter sig efter sigende særligt mod sommerens turné med "Messi and Friends" samt en række koncerter i Syd- og Mellemamerika. Da disse arrangementer var velgørenhedsarrangementer, var det muligt at købe plads på "række 0" for de der ikke havde til hensigt at møde op, men derimod bare ville støtte det gode formål, hvilket skulle have inflaeret billetsalget og tjent som dække for de penge, der skulle vaskes hvide. Jorge Messis rolle skulle efter sigende være som mellemmand og han skulle have stået for kontakten til narkokartellerne mod en kommission på 10-20 % af de penge, der skulle hvidvaskes. Messi, Alves, Pinto og Mascherano skulle være blandt de spillere, der allerede har været indkaldt til at afgive forklaring.

Nu betyder en efterforskning langt fra, at han er skyldig, men hvis den her historie har ben at gå på, well, holy shit then. Columbianske narkokarteller! Mere her fra El Mundo: www.elmundo.es/espana/2013/12/16/52ae508d61fd3ddc798b4571.html


De danske Barcelona-liderlige medier skal nok formå at tie den historie ihjel hvis der er noget om snakken!
Emnet er blevet låst.
12 år 6 måneder siden #2951 af asp3200
Besvaret af asp3200 på emne Om vores rivaler VII

mortenj skrev:

MMM skrev: Ren sladder foreløbigt, men vi kan vel alle bruge et skadefrot grin til at starte ugen på: El Mundo skriver i dag at Messis far er under efterforskning for hvidvaskning af bl.a narkopenge fra columbianske narkokarteller.

Efterforskningen retter sig efter sigende særligt mod sommerens turné med "Messi and Friends" samt en række koncerter i Syd- og Mellemamerika. Da disse arrangementer var velgørenhedsarrangementer, var det muligt at købe plads på "række 0" for de der ikke havde til hensigt at møde op, men derimod bare ville støtte det gode formål, hvilket skulle have inflaeret billetsalget og tjent som dække for de penge, der skulle vaskes hvide. Jorge Messis rolle skulle efter sigende være som mellemmand og han skulle have stået for kontakten til narkokartellerne mod en kommission på 10-20 % af de penge, der skulle hvidvaskes. Messi, Alves, Pinto og Mascherano skulle være blandt de spillere, der allerede har været indkaldt til at afgive forklaring.

Nu betyder en efterforskning langt fra, at han er skyldig, men hvis den her historie har ben at gå på, well, holy shit then. Columbianske narkokarteller! Mere her fra El Mundo: www.elmundo.es/espana/2013/12/16/52ae508d61fd3ddc798b4571.html


De danske Barcelona-liderlige medier skal nok formå at tie den historie ihjel hvis der er noget om snakken!


Den er på eb.dk, satme store sager!!
Emnet er blevet låst.
12 år 6 måneder siden #2952 af El_Juan
Besvaret af El_Juan på emne Om vores rivaler VII
Valencia har - endelig - fyret Miroslav Djukic. Snedigt af Amadeo Salvador. Han fredede selv Djukic tidligere på sæsonen og udtalte samtidig, at Djukic ville være træner sæsonen ud, som minimum. I stedet fyrer han senere sportsdirektøren og ansætter den tidligere Valencia-spiller, Francisco Rufete, som ny sportsdirektør. Blot for at lade Rufete afgøre, om Djukic skal blive eller ej. Og nu kan præsidenten tørre den af på sportsdirektøren, eftersom det på papiret, er ham der har fyret Djukic.

Nico Estévez, ungdomstræner i klubben, tager over efter Djukic som en midlertidig løsning. Hvis den sportslige ledelse i Valencia er kloge og modige, så tager de Pepe Mel ind som ny træner. Hvis de vel at mærke ikke kan lokke Villas-Boas til. De skulle aldrig nogensinde have sagt farvel til Unai Emery...

Apropos Villas-Boas og hvem der skal afløse ham i Tottenham, så har de ansat Tim Sherwood som midlertidig træner. Sherwood har været i klubben i mange år og har en tæt relation til Daniel Levy. Baldini, sportsdirektør i klubben, skulle ellers angiveligt have forespurgt på Capello, men det bliver ikke aktuelt i denne omgang og på sigt kan jeg heller ikke se det, som en aktuel eller holdbar løsning.

Levy burde bide i det sure æble og forhøre sig hos Harry Redknapp, om han er interesseret i at vende tilbage. Alternativt ville det være interessant med Frank de Boer eller Michael Laudrup. To mænd, der vel ligeledes kan sættes i forbindelse med Valencia-jobbet. Luciano Spalletti bliver nok heller ikke i Zenit forevigt og han kunne også være interessant for Tottenham.

Steve Clarke bliver det næppe. Han er til gengæld, som jeg ser det, et emne i Swansea, hvis Laudrup forlader dem. Gianfranco Zola, der netop har opsagt sin stilling hos Watford, kunne ligeledes være en mulighed der, akkurat, som han kunne være det hos Clarkes tidligere klub, West Bromwich Albion, hvor deres tidligere træner - Zolas landsmand - Robert Di Matteo, ligeledes skulle være et emne, akkurat som bl.a. Ralf Ragnick. Di Matteo kunne også være et emne for Swansea på sigt.

Steve Clarke nævnes i øvrigt nu som en mulig afløser for Zola i Watford, mens navne som Mike Phelan, Ole Gunnar Solskjaer, Martin Jol og Real Madrids assistenttræner, Paul Clement, alle - blandt andre - ligeledes sættes i forbindelse med West Bromwich Albion.

Rundt i ring! ;-)
Sidste redigering: 12 år 6 måneder siden ved El_Juan.
Følgende bruger(e) sagde tak: falle, -#7-, JimmyBroe, Jaken, MMM
Emnet er blevet låst.
Leveret af Kunena Forum