Om vores rivaler VII

  • Marcelohoppen12
  • Gæst
  • Gæst
12 år 6 måneder siden #2905 af Marcelohoppen12
Besvaret af Marcelohoppen12 på emne Om vores rivaler VII
Bayern har lige vundet 7-0 over Werder Bremen. Det viser lidt om kvaliteten i den ringe liga.
Emnet er blevet låst.
12 år 6 måneder siden #2906 af asp3200
Besvaret af asp3200 på emne Om vores rivaler VII

Marcelohoppen12 skrev: Bayern har lige vundet 7-0 over Werder Bremen. Det viser lidt om kvaliteten i den ringe liga.


Tja, tror ikke Madrid ville vinde 7-0. De er bare for gode.
Emnet er blevet låst.
12 år 6 måneder siden #2907 af mortenj
Besvaret af mortenj på emne Om vores rivaler VII

Marcelohoppen12 skrev: Bayern har lige vundet 7-0 over Werder Bremen. Det viser lidt om kvaliteten i den ringe liga.


Det viser nok nærmere at Bayern bare er et fuldstændig vanvittig stærkt fodboldhold.
Følgende bruger(e) sagde tak: Vildfaren
Emnet er blevet låst.
12 år 6 måneder siden #2908 af El_Juan
Besvaret af El_Juan på emne Om vores rivaler VII
Lækker scoring af Pablo Osvaldo i Southamptons opgør med Manchester City: ekstrabladet.dk/sport/fodbold/udenlandsk...e/article2168553.ece
Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe
Emnet er blevet låst.
  • Zizou1981
  • Gæst
  • Gæst
12 år 6 måneder siden #2909 af Zizou1981
Besvaret af Zizou1981 på emne Om vores rivaler VII
Bemærkelsesværdigt at en forholdsvis ukendt træner ( Guardiola) ender med at stå i spidsen for de to bedste hold, verden har set de sidste 10 år. Ikke at det nødvendigvis er hans fortjeneste, men hold da op han må vågne op med et stort smil hver eneste dag.
Emnet er blevet låst.
12 år 6 måneder siden #2910 af Vildfaren
Besvaret af Vildfaren på emne Om vores rivaler VII
Celta Vigo-Ath. Bilbao er altså topunderholdning.

De gir den samme gas

Det kan godt være, at jeg ikke altid har ret, men jeg tager aldrig fejl...
Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe
Emnet er blevet låst.
12 år 6 måneder siden #2911 af MMM
Besvaret af MMM på emne Om vores rivaler VII
Barcelona leverer klart deres del af det daglige drama i disse dage - et medlem af en af Barcas oppositionsgrupper har anmeldt Rosell for bedrageri for €40 mio i forbindelse med købet af Neymar, enten for egen eller andres vinding.

Mere her fra El Mundo, på spansk: www.elmundo.es/deportes/2013/12/09/52a58...e70928d&t=1386587132
Emnet er blevet låst.
12 år 6 måneder siden #2912 af M_linding
Besvaret af M_linding på emne Om vores rivaler VII

MMM skrev: Barcelona leverer klart deres del af det daglige drama i disse dage - et medlem af en af Barcas oppositionsgrupper har anmeldt Rosell for bedrageri for €40 mio i forbindelse med købet af Neymar, enten for egen eller andres vinding.

Mere her fra El Mundo, på spansk: www.elmundo.es/deportes/2013/12/09/52a58...e70928d&t=1386587132


Det er efterhånden også to måneder siden, at jeg sidst har undret mig over, hvordan den usympatisk, korrupte og !#&%!! af en mafia-boss blev præsident i Barcelona...(!)
Emnet er blevet låst.
12 år 6 måneder siden #2913 af DarioGomez
Besvaret af DarioGomez på emne Om vores rivaler VII
*Suk...*

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Emnet er blevet låst.
12 år 6 måneder siden #2914 af Daniel
Besvaret af Daniel på emne Om vores rivaler VII
De har helt ret i det catalanske; Barcelona er sgu mere end en klub!
Emnet er blevet låst.
12 år 6 måneder siden #2915 af MMM
Besvaret af MMM på emne Om vores rivaler VII

M_linding skrev:

MMM skrev: Barcelona leverer klart deres del af det daglige drama i disse dage - et medlem af en af Barcas oppositionsgrupper har anmeldt Rosell for bedrageri for €40 mio i forbindelse med købet af Neymar, enten for egen eller andres vinding.

Mere her fra El Mundo, på spansk: www.elmundo.es/deportes/2013/12/09/52a58...e70928d&t=1386587132


Det er efterhånden også to måneder siden, at jeg sidst har undret mig over, hvordan den usympatisk, korrupte og !#&%!! af en mafia-boss blev præsident i Barcelona...(!)


Som Del Nidos endelige afgang i dag, efter at højesteret har afvist hans appel og der ikke længere er nogen vej uden om de 7 års fængsel der venter ham, mindede om, hvad er så lidt svindel mellem venner? Da ikke noget der burde forhindre en lang og gloværdig karriere i spansk fodbold.
Emnet er blevet låst.
12 år 6 måneder siden #2916 af nono
Besvaret af nono på emne Om vores rivaler VII
Det er så vildt med Del Nido.

Har tidligere haft stor respekt for manden..
Emnet er blevet låst.
Leveret af Kunena Forum