Om vores rivaler VII
- Marcelohoppen12
- Gæst
-
Marcelohoppen12 skrev: Bayern har lige vundet 7-0 over Werder Bremen. Det viser lidt om kvaliteten i den ringe liga.
Tja, tror ikke Madrid ville vinde 7-0. De er bare for gode.
Marcelohoppen12 skrev: Bayern har lige vundet 7-0 over Werder Bremen. Det viser lidt om kvaliteten i den ringe liga.
Det viser nok nærmere at Bayern bare er et fuldstændig vanvittig stærkt fodboldhold.
- Zizou1981
- Gæst
-
De gir den samme gas
Det kan godt være, at jeg ikke altid har ret, men jeg tager aldrig fejl...
Mere her fra El Mundo, på spansk: www.elmundo.es/deportes/2013/12/09/52a58...e70928d&t=1386587132
MMM skrev: Barcelona leverer klart deres del af det daglige drama i disse dage - et medlem af en af Barcas oppositionsgrupper har anmeldt Rosell for bedrageri for €40 mio i forbindelse med købet af Neymar, enten for egen eller andres vinding.
Mere her fra El Mundo, på spansk: www.elmundo.es/deportes/2013/12/09/52a58...e70928d&t=1386587132
Det er efterhånden også to måneder siden, at jeg sidst har undret mig over, hvordan den usympatisk, korrupte og !#&%!! af en mafia-boss blev præsident i Barcelona...(!)
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
M_linding skrev:
MMM skrev: Barcelona leverer klart deres del af det daglige drama i disse dage - et medlem af en af Barcas oppositionsgrupper har anmeldt Rosell for bedrageri for €40 mio i forbindelse med købet af Neymar, enten for egen eller andres vinding.
Det er efterhånden også to måneder siden, at jeg sidst har undret mig over, hvordan den usympatisk, korrupte og !#&%!! af en mafia-boss blev præsident i Barcelona...(!)
Som Del Nidos endelige afgang i dag, efter at højesteret har afvist hans appel og der ikke længere er nogen vej uden om de 7 års fængsel der venter ham, mindede om, hvad er så lidt svindel mellem venner? Da ikke noget der burde forhindre en lang og gloværdig karriere i spansk fodbold.