Om vores rivaler VII
- Juanito
- Gæst
-
- falle
- Gæst
-
Lars1991 skrev: Haha den skulle jeg også lige læse to gange. Wow, holder han stadig med Barca efter de taber en kamp?!
2 kampe. I streg. ;)
EDIT: Sidste gang de tabte 2 kampe i streg var i februar/marts 2013 imod Real Madrid... og Real Madrid. En gang i cuppen og en i ligaen.
NDR skrev: Real Madrid uden Ronaldo = målfest, for vi har Benzema og Bale!!!!!
Barcelona uden Messi = store problemer, for de har ikke andre!!!!
Konstatering: Real Madrid er verdens bedste fodboldhold, og det er selvom verdens bedste fodboldspiller sidder og drikker rødvin og ser på at gutterne hygger!!
Tillykke Ancellotti, FLOT
Selvom jeg tror på at vi kan blive det bedste fodboldhold på sigt, helst i denne sæson, og konstatere det i CHL. Så bliver jeg nødt til at sige at Bayern lige er lidt foran os, som verdens bedste fodboldhold... Desværre.
Men er enig i det med Barca og deres afhængighed af Messi -> i forhold til os, og vores afhængighed af verdens bedste Ronaldo :D
Men hvis Bayern moser dem, så får vi det også svært. Nuværende top 5 hold må være Bayern, Madrid, Arsenal, PSG og City.
- Raúl 7
- Gæst
-
asp3200 skrev: Bayern er skræmmende. Den store test bliver om Manchester City i deres nuværende topform kan bide skeer med dem i sidste Champions League kamp på udebanen. Hvis Man City kan spille uafgjort eller vinde, så tror jeg vi også har en chance.
Men hvis Bayern moser dem, så får vi det også svært. Nuværende top 5 hold må være Bayern, Madrid, Arsenal, PSG og City.
Arsenal er slet ikke på højde med hverken Bayern eller Madrid. Jeg ser slet ikke Arsenal som en trussel i år.
- DarioGomez
-
- Offline
- Eduardo
-
Arsenal er en outsider, men vist heller ikke mere end det.
For mig at se har Paris heller ikke styrke på midtbanen, der er nødvendig for at vinde et CL.
Derudover skal Juventus heller ikke afskrives, de har et virkelig godt hold - og de har en tendens til at blive bedre som turneringen skrider frem. Personligt tror jeg sagtens, at de kan true de fleste af favoritterne i en knock-out-fase. Os selv inklusive.
Det kommer til at stå ml.:
Manchester United
Manchester City
Bayern München
Juventus
Real Madrid
FC Barcelona
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
- Siempre Madrid
-
- Offline
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
DarioGomez skrev: Jeg vil ikke afskrive United. De har været noget HELT andet i CL, end i ligaen. Og et elendigt PrL-år kan faktisk blive en fordel for dem, da de tillade sig at spare profiler, når den engelske liga, går ind i sin afgørende fase; såfremt de altså ikke har mere at spille for.
Arsenal er en outsider, men vist heller ikke mere end det.
For mig at se har Paris heller ikke styrke på midtbanen, der er nødvendig for at vinde et CL.
Derudover skal Juventus heller ikke afskrives, de har et virkelig godt hold - og de har en tendens til at blive bedre som turneringen skrider frem. Personligt tror jeg sagtens, at de kan true de fleste af favoritterne i en knock-out-fase. Os selv inklusive.
Det kommer til at stå ml.:
Manchester United
Manchester City
Bayern München
Juventus
Real Madrid
FC Barcelona
Jeg "frygter" Chelsea mere end jeg "frygter" City. Men med den nuværende stilling i puljerne, er der 25% chance for, at netop vi skal op mod Pellegrisen. Og så synes jeg at rigtig mange glemmer noget, der hedder Dortmund!
EDIT: Forkert formuleret. Manchester City er i en situation, hvor deres mulige modstander bliver en af følgende fire hold: Real Madrid, Barcelona, Atlético Madrid eller Paris SG.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Og så vil jeg også lige tilføje både Dortmund og Atletico Madrid til favoritfeltet, der under ingen omstændigheder må undervurderes (hvilket vi vel ved mere om end de fleste...). Jeg ser stadig ikke Atletico Madrid som et hold med bredden til at vinde ligaen, men over 2 knockout-kampe kan de slå hvem som helst.
Mine favoritter lyder:
Bayern
Real Madrid
Atletico Madrid
Dortmund
Og de lidt større "underdogs/boblere" (selvom det lyder fjollet, at kalde Barcelona det):
FC Barcelona
Chelsea
Juventus (2'er i deres gruppe - højst sandsynligt)
PSG
City (2'er i deres gruppe)
No soy sólo perfecto, soy Madridista también
