Om vores rivaler VII

  • Juanito
  • Gæst
  • Gæst
12 år 6 måneder siden #2869 af Juanito
Besvaret af Juanito på emne Om vores rivaler VII

Bruger på fcbarcelona.dk skrev: Også kommer der garanteret 3-4 skader oveni. Pinligt, men tager stadig min Barca trøje på i morgen på uni.

Emnet er blevet låst.
12 år 6 måneder siden #2870 af Lars1991
Besvaret af Lars1991 på emne Om vores rivaler VII
Haha den skulle jeg også lige læse to gange. Wow, holder han stadig med Barca efter de taber en kamp?!
Emnet er blevet låst.
12 år 6 måneder siden #2871 af MMM
Besvaret af MMM på emne Om vores rivaler VII
¡Hay liga!
Følgende bruger(e) sagde tak: El_Juan
Emnet er blevet låst.
  • falle
  • Gæst
  • Gæst
12 år 6 måneder siden #2872 af falle
Besvaret af falle på emne Om vores rivaler VII

Lars1991 skrev: Haha den skulle jeg også lige læse to gange. Wow, holder han stadig med Barca efter de taber en kamp?!


2 kampe. I streg. ;)

EDIT: Sidste gang de tabte 2 kampe i streg var i februar/marts 2013 imod Real Madrid... og Real Madrid. En gang i cuppen og en i ligaen.
Sidste redigering: 12 år 6 måneder siden ved falle.
Emnet er blevet låst.
12 år 6 måneder siden #2873 af LasseRMD
Besvaret af LasseRMD på emne Om vores rivaler VII

NDR skrev: Real Madrid uden Ronaldo = målfest, for vi har Benzema og Bale!!!!!

Barcelona uden Messi = store problemer, for de har ikke andre!!!!

Konstatering: Real Madrid er verdens bedste fodboldhold, og det er selvom verdens bedste fodboldspiller sidder og drikker rødvin og ser på at gutterne hygger!!

Tillykke Ancellotti, FLOT


Selvom jeg tror på at vi kan blive det bedste fodboldhold på sigt, helst i denne sæson, og konstatere det i CHL. Så bliver jeg nødt til at sige at Bayern lige er lidt foran os, som verdens bedste fodboldhold... Desværre.

Men er enig i det med Barca og deres afhængighed af Messi -> i forhold til os, og vores afhængighed af verdens bedste Ronaldo :D
Følgende bruger(e) sagde tak: Macon
Emnet er blevet låst.
12 år 6 måneder siden #2874 af asp3200
Besvaret af asp3200 på emne Om vores rivaler VII
Bayern er skræmmende. Den store test bliver om Manchester City i deres nuværende topform kan bide skeer med dem i sidste Champions League kamp på udebanen. Hvis Man City kan spille uafgjort eller vinde, så tror jeg vi også har en chance.

Men hvis Bayern moser dem, så får vi det også svært. Nuværende top 5 hold må være Bayern, Madrid, Arsenal, PSG og City.
Sidste redigering: 12 år 6 måneder siden ved asp3200.
Emnet er blevet låst.
12 år 6 måneder siden #2875 af Macon
Besvaret af Macon på emne Om vores rivaler VII
Bayern er klart verdens bedste fodboldhold lige nu.
Emnet er blevet låst.
  • Raúl 7
  • Gæst
  • Gæst
12 år 6 måneder siden #2876 af Raúl 7
Besvaret af Raúl 7 på emne Om vores rivaler VII

asp3200 skrev: Bayern er skræmmende. Den store test bliver om Manchester City i deres nuværende topform kan bide skeer med dem i sidste Champions League kamp på udebanen. Hvis Man City kan spille uafgjort eller vinde, så tror jeg vi også har en chance.

Men hvis Bayern moser dem, så får vi det også svært. Nuværende top 5 hold må være Bayern, Madrid, Arsenal, PSG og City.


Arsenal er slet ikke på højde med hverken Bayern eller Madrid. Jeg ser slet ikke Arsenal som en trussel i år.
Emnet er blevet låst.
12 år 6 måneder siden #2877 af DarioGomez
Besvaret af DarioGomez på emne Om vores rivaler VII
Jeg vil ikke afskrive United. De har været noget HELT andet i CL, end i ligaen. Og et elendigt PrL-år kan faktisk blive en fordel for dem, da de tillade sig at spare profiler, når den engelske liga, går ind i sin afgørende fase; såfremt de altså ikke har mere at spille for.

Arsenal er en outsider, men vist heller ikke mere end det.

For mig at se har Paris heller ikke styrke på midtbanen, der er nødvendig for at vinde et CL.

Derudover skal Juventus heller ikke afskrives, de har et virkelig godt hold - og de har en tendens til at blive bedre som turneringen skrider frem. Personligt tror jeg sagtens, at de kan true de fleste af favoritterne i en knock-out-fase. Os selv inklusive.

Det kommer til at stå ml.:

Manchester United
Manchester City
Bayern München
Juventus
Real Madrid
FC Barcelona

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Emnet er blevet låst.
12 år 6 måneder siden #2878 af asp3200
Besvaret af asp3200 på emne Om vores rivaler VII
PSG skal ikke undervurderes. Heldigt Barcelona gik videre sidste år og de er kun blevet bedre med Cavani og Marquinhos (staves vist ikke sådan )
Emnet er blevet låst.
12 år 6 måneder siden #2879 af Siempre Madrid
Besvaret af Siempre Madrid på emne Om vores rivaler VII

DarioGomez skrev: Jeg vil ikke afskrive United. De har været noget HELT andet i CL, end i ligaen. Og et elendigt PrL-år kan faktisk blive en fordel for dem, da de tillade sig at spare profiler, når den engelske liga, går ind i sin afgørende fase; såfremt de altså ikke har mere at spille for.

Arsenal er en outsider, men vist heller ikke mere end det.

For mig at se har Paris heller ikke styrke på midtbanen, der er nødvendig for at vinde et CL.

Derudover skal Juventus heller ikke afskrives, de har et virkelig godt hold - og de har en tendens til at blive bedre som turneringen skrider frem. Personligt tror jeg sagtens, at de kan true de fleste af favoritterne i en knock-out-fase. Os selv inklusive.

Det kommer til at stå ml.:

Manchester United
Manchester City
Bayern München
Juventus
Real Madrid
FC Barcelona


Jeg "frygter" Chelsea mere end jeg "frygter" City. Men med den nuværende stilling i puljerne, er der 25% chance for, at netop vi skal op mod Pellegrisen. Og så synes jeg at rigtig mange glemmer noget, der hedder Dortmund!

EDIT: Forkert formuleret. Manchester City er i en situation, hvor deres mulige modstander bliver en af følgende fire hold: Real Madrid, Barcelona, Atlético Madrid eller Paris SG.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Sidste redigering: 12 år 6 måneder siden ved Siempre Madrid.
Emnet er blevet låst.
12 år 6 måneder siden #2880 af Jaken
Besvaret af Jaken på emne Om vores rivaler VII
Enig med Siempre. Jeg ser også Chelsea som en sværere modstander for os end CIty, der minder mere om os, bare svagere. Et så fysisk stærkt, arbejdsivrigt og omstillingorienteret hold som Chelsea kan sagtens volde os problemer.

Og så vil jeg også lige tilføje både Dortmund og Atletico Madrid til favoritfeltet, der under ingen omstændigheder må undervurderes (hvilket vi vel ved mere om end de fleste...). Jeg ser stadig ikke Atletico Madrid som et hold med bredden til at vinde ligaen, men over 2 knockout-kampe kan de slå hvem som helst.

Mine favoritter lyder:

Bayern
Real Madrid
Atletico Madrid
Dortmund

Og de lidt større "underdogs/boblere" (selvom det lyder fjollet, at kalde Barcelona det):

FC Barcelona
Chelsea
Juventus (2'er i deres gruppe - højst sandsynligt)
PSG
City (2'er i deres gruppe)

No soy sólo perfecto, soy Madridista también
Sidste redigering: 12 år 6 måneder siden ved Jaken.
Følgende bruger(e) sagde tak: LasseRMD
Emnet er blevet låst.
Leveret af Kunena Forum