Om vores rivaler VII

12 år 6 måneder siden #2977 af Real Madrid
Besvaret af Real Madrid på emne Om vores rivaler VII
Mystisk mand ham André Villas-Boas, han har endnu ikke overbevist Fodbold-England, og må endnu en gang, inden for kort tid, se sig selv uden job. Man forstår godt, der er en del kritikere, der begynder at tvivle på hans evner som træner. Om 9 år (artikel fra sidste år) vil han stadig være en ung manager, men han mener ikke, vi vil se ham i gamet i længere tid end det. Måske endda kun 4-5 år endnu?
Det tyder altså på, han ikke helt brænder for det, og det kan vel være en af grundende til, han endnu ikke har præsteret på højeste niveau.

Hvad siger i?

“For me, there is a limit and, in the next five to 10 years, I will quit coaching."


Kilde: www.mirror.co.uk/sport/football/news/tot...-boas-claims-2010008

No solo soy perfecto, también soy Madridista
Emnet er blevet låst.
12 år 6 måneder siden #2978 af Real Madrid
Besvaret af Real Madrid på emne Om vores rivaler VII
Mit top tre i sæsonen 2013-14 so far:

1. Ronaldo
2. Suarez
3. Ibrahimovic

Han er uhyggelig Suarez!! - nøj hvor spiller han magisk i dag. I det hele taget er det en stor kamp af Liverpool, der viser fantastisk presspil.

Ps. Ronaldo og Suarez ejer begge titlen, som alltime topscorer på Portugals og Uruguays landshold, hvorimod Zlatan stadig mangler et enkelt mål for samme titel ;-)

No solo soy perfecto, también soy Madridista
Sidste redigering: 12 år 6 måneder siden ved Real Madrid.
Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe
Emnet er blevet låst.
12 år 6 måneder siden #2979 af Steen
Besvaret af Steen på emne Om vores rivaler VII

El_Juan skrev:

Steen skrev: Mon ikke Suarez har fået inkluderet en frikøbsklausul i kontrakten.. Et sted tæt på 70 millioner euro.


Det tvivler jeg stærkt på. Det er ikke ligefrem kotume i England med frikøbsklausuler, så det er knap så sandsynligt :-)


Jeg ville til gengæld blive meget overrasket hvis der ikke er en eller anden slags klausul i hans kontrakt. Suarez' situation er lidt speciel. Han ville i sommeren 2012 væk, og Juventus bød på ham, men Liverpool overtalte ham til at blive en sæson ekstra, og hvis CL glippede, så måtte han skifte. Det gik han så med til. Liverpool kom ikke i top 4, men Suarez fik ikke lov til at skifte, da Arsenal var de eneste der ville købe ham. Det blev han som bekendt meget sur over. Nu har han så forlænget, men selvom at de lige pt. spiller rigtig godt og sidder på anden pladsen, så er det stadig langt fra sikkert at de gør det når sæsonen slutter.
Jeg kan slet ikke forestille mig at Suarez er gået med til at blive i Liverpool hvis de igen går glip af CL. Jeg er ret sikker på at han har en klausul der giver ham lov til at skifte for et højt beløb hvis Liverpool igen ender udenfor top 4.
Emnet er blevet låst.
  • Storken
  • Gæst
  • Gæst
12 år 6 måneder siden #2980 af Storken
Besvaret af Storken på emne Om vores rivaler VII

Real Madrid skrev: Mit top tre i sæsonen 2013-14 so far:

1. Ronaldo
2. Suarez
3. Ibrahimovic

Han er uhyggelig Suarez!! - nøj hvor spiller han magisk i dag. I det hele taget er det en stor kamp af Liverpool, der viser fantastisk presspil.

Ps. Ronaldo og Suarez ejer begge titlen, som alltime topscorer på Portugals og Uruguays landshold, hvorimod Zlatan stadig mangler et enkelt mål for samme titel ;-)


Agüero har været bedre end Zlatan, hvis du spørger mig. Man er nødt til at tage højde for klasseforskellen mellem Premier League og Ligue 1.
Emnet er blevet låst.
12 år 6 måneder siden #2981 af anes
Besvaret af anes på emne Om vores rivaler VII
Den eminente form Suarez er i, bliver understreget af at han har scoret flere mål end Tottenham og Manchester United selvom han ikke kunne deltage i de første 5 kampe i sæsonen. Han har pt. scoret 19 mål.
Det virker som om alt han rører ved bliver til guld for tiden, bliver spændende om han kan holde det helt til sommer så har Uruguay bestemt et spændende angreb med ham og Cavani som er på 12 mål i frankrig
Emnet er blevet låst.
12 år 6 måneder siden #2982 af Real Madrid
Besvaret af Real Madrid på emne Om vores rivaler VII

Storken skrev:

Real Madrid skrev: Mit top tre i sæsonen 2013-14 so far:

1. Ronaldo
2. Suarez
3. Ibrahimovic

Han er uhyggelig Suarez!! - nøj hvor spiller han magisk i dag. I det hele taget er det en stor kamp af Liverpool, der viser fantastisk presspil.

Ps. Ronaldo og Suarez ejer begge titlen, som alltime topscorer på Portugals og Uruguays landshold, hvorimod Zlatan stadig mangler et enkelt mål for samme titel ;-)


Agüero har været bedre end Zlatan, hvis du spørger mig. Man er nødt til at tage højde for klasseforskellen mellem Premier League og Ligue 1.


Kan man sagtens argumentere for :-)

Ronaldo, Suarez, Agüero, Zlatan, Cavani, Costa - De seks bedste angribere i denne sæson.

Rossi, Griezmann - sæsonens positive overraskelser.

Tevez, Lewandowski, Mandzukic, Benzema, Rooney, Van Persie, Falcao, Higuain, Balotelli, Negredo - 10 angribere, jeg forventer mig mere af, ikke flop, men der har været op -og nedture.

No solo soy perfecto, también soy Madridista
Emnet er blevet låst.
  • RasmusKring
  • Gæst
  • Gæst
12 år 6 måneder siden #2983 af RasmusKring
Besvaret af RasmusKring på emne Om vores rivaler VII
Det bliver interessant at høre, hvilke klausuler Suarez har i sin nye kontrakt. Det giver slet ikke mening for ham at skrive en ny kontrakt, medmindre der er en favorabel klausul. Klausulen kunne måske være kædet sammen med kvalifikation til CL.

Jeg var personligt stor tiltaler for at hente Suarez i sommer. Jeg husker tydeligt, hvor meget mange på dette forum var imod mig på det punkt. Den er ler sidst, ler bedst ;) Jeg ler dog først for alvor, når han spiller for os.
Emnet er blevet låst.
12 år 6 måneder siden #2984 af Real Madrid
Besvaret af Real Madrid på emne Om vores rivaler VII

RasmusKring skrev: Det bliver interessant at høre, hvilke klausuler Suarez har i sin nye kontrakt. Det giver slet ikke mening for ham at skrive en ny kontrakt, medmindre der er en favorabel klausul. Klausulen kunne måske være kædet sammen med kvalifikation til CL.

Jeg var personligt stor tiltaler for at hente Suarez i sommer. Jeg husker tydeligt, hvor meget mange på dette forum var imod mig på det punkt. Den er ler sidst, ler bedst ;) Jeg ler dog først for alvor, når han spiller for os.


Der var vel ikke nogen i sommer, der ikke mente, han var en fantastisk fodboldspiller?
Og selvom jeg roser ham, så er det ikke ensbetydende med, jeg ønsker ham frem for Benzema. Selvom 10 mål i 22 kampe, kunne have været bedre!

No solo soy perfecto, también soy Madridista
Emnet er blevet låst.
  • RasmusKring
  • Gæst
  • Gæst
12 år 6 måneder siden #2985 af RasmusKring
Besvaret af RasmusKring på emne Om vores rivaler VII

Real Madrid skrev:

RasmusKring skrev: Det bliver interessant at høre, hvilke klausuler Suarez har i sin nye kontrakt. Det giver slet ikke mening for ham at skrive en ny kontrakt, medmindre der er en favorabel klausul. Klausulen kunne måske være kædet sammen med kvalifikation til CL.

Jeg var personligt stor tiltaler for at hente Suarez i sommer. Jeg husker tydeligt, hvor meget mange på dette forum var imod mig på det punkt. Den er ler sidst, ler bedst ;) Jeg ler dog først for alvor, når han spiller for os.


Der var vel ikke nogen i sommer, der ikke mente, han var en fantastisk fodboldspiller?
Og selvom jeg roser ham, så er det ikke ensbetydende med, jeg ønsker ham frem for Benzema. Selvom 10 mål i 22 kampe, kunne have været bedre!


De største argumenter imod ham var hans opførsel, men den er tydeligvis hurtigt glemt, når nu han spiller så godt.

Siger du helt seriøst, at du hellere vil have Benzema i angrebet fremfor Suarez?

Som jeg ser det er der ingenting, Benzema gør bedre end Suarez. Derudover så arbejder Suarez stenhårdt. Benzema ser tung og doven ud i denne sæson.
Emnet er blevet låst.
12 år 6 måneder siden #2986 af Realmadrid94
Besvaret af Realmadrid94 på emne Om vores rivaler VII
Hvorfor vil folk have en egoistisk spiller mere? En målscorer? Vi har Ronaldo og Bale. De to skyder 30 skud af tilsammen i løbet af en kamp. Med Suarez nærmer vi os 50 skud, det er jo helt vildt, et skud hvert 2. minut. Forstå mit ret, Suarez er den bedste på sin plads lige for tiden, men hvis der skal købes så SKAL han altså også bare passe ind. Det gør Suarez altså ikke, som Benzema gør.
Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe
Emnet er blevet låst.
  • Jack Daniels
  • Gæst
  • Gæst
12 år 6 måneder siden #2987 af Jack Daniels
Besvaret af Jack Daniels på emne Om vores rivaler VII

Realmadrid94 skrev: Hvorfor vil folk have en egoistisk spiller mere? En målscorer? Vi har Ronaldo og Bale. De to skyder 30 skud af tilsammen i løbet af en kamp. Med Suarez nærmer vi os 50 skud, det er jo helt vildt, et skud hvert 2. minut. Forstå mit ret, Suarez er den bedste på sin plads lige for tiden, men hvis der skal købes så SKAL han altså også bare passe ind. Det gør Suarez altså ikke, som Benzema gør.


Ronaldo har i ligaen spillet 1380 minutter og haft 119 skud. Det vil sige 7,76 skud/kamp. Bale har 3,91 skud/kamp i ligaen. Suarez sparker slet ikke så ofte, som mange tror - han har 5,34 skud/kamp. Det er kun i ligaen, men det faktiske tal ligger langt fra det, du nævner - de tre tilsammen sparker ikke engang så meget i kamp (cirka 17 skud/kamp), som du insinuerer, at Suarez gør alene (cirka 20 skud/kamp). Jeg synes, at vi skal passe på med ikke at piske en stemning op, når der ikke er nogen grund til det :-)

Min pointe er bare, at når der er flere spillere, som kan score mål, så er der alt andet lige flere muligheder i det offensive spil. Alle tre spillere er desuden godt med i forhold til assists, så det er jeg som sådan heller ikke bekymret for. Det eneste bekymrende i forhold til Suarez er, som jeg ser det, hans til tider uacceptable opførsel. Spillemæssigt ville han være en klar forstærkning, synes jeg.
Sidste redigering: 12 år 6 måneder siden ved Jack Daniels.
Emnet er blevet låst.
12 år 6 måneder siden #2988 af Raul7-2880
Besvaret af Raul7-2880 på emne Om vores rivaler VII
Hvad nu hvis Bale/Ronaldo/Benzema bliver skadet...?

Tvivler på at Moratas "kvaliteter" kan gøre skade på storhold i Europa - eller faktisk et serie 5 hold...
Emnet er blevet låst.
Leveret af Kunena Forum