Om vores rivaler VII
- Storken
- Gæst
-
Steen skrev: Sådan Getafe... Jeg tør ikke at sige noget, der er stadig laaaang tid tilbage.. Men hvor kunne det dog være dejligt hvis Barca tabte!
Jinx :-)
Jeg har penge på 1x, så det var forventet.
- Real Madrid 7
-
- Offline
- Platin bruger
-
- Fa97
- Gæst
-
Jorge Mendes skulle have formidlet kontakten mellem klubben og Lim og de to gjorde i sommers et forsøg på at tage kontrol med Middlesborough og for et par år siden gjorde Lim også et forsøg på at købe Liverpool. Han forsøgte også at investere in Atleti tidligere på året og der har sikkert været flere forsøg jeg har overset. Interesting times in Valencia ahead...
eta. Mere her: www.elconfidencial.com/deportes/futbol/2...acer-fichajes_69369/
eta. igen. Og fra Superdeporte: www.superdeporte.es/valencia/2013/12/22/...sa-salvo/213637.html
MMM skrev: Salvo, Valencias bestyrelsesformand, har netop bekræftet de seneste dages rygter om et tilbud på klubben fra milliadæren Peter Lim. Han har tilbudt at betale klubbens gæld til Bakia, investere penge i færdiggørelsen af Nou Mestella og tilvejebringe penge til at styrke spillertruppen i en grad så de kan være med i kampen om mesterskabet. Bankia har bekræftet tilbuddet og ser positivt på det, men vil afvente yderligere tilbud før de tager endelig stilling.
Jorge Mendes skulle have formidlet kontakten mellem klubben og Lim og de to gjorde i sommers et forsøg på at tage kontrol med Middlesborough og for et par år siden gjorde Lim også et forsøg på at købe Liverpool. Han forsøgte også at investere in Atleti tidligere på året og der har sikkert været flere forsøg jeg har overset. Interesting times in Valencia ahead...
eta. Mere her: www.elconfidencial.com/deportes/futbol/2...acer-fichajes_69369/
Der kom du mig lige i forekøbet! ;-)
Det er en yderst interessant udvikling i Valencia. Peter Lim er en yderst fodboldinteresseret herre og der er ingen tvivl om, at hans mange milliarder vil falde på et tørt og tiltrængt sted.
Interessant bliver det også, hvordan det vil påvirke det videre arbejde med Nou Mestella. De havde som bekendt valgt, at sætte tilskuerantallet ned, fra de godt og vel 75.000, som de ellers havde planlagt fra starten. Dette grundet de økonomiske problemer.
Spændende hvad det kommer til at betyde for Valencia. Og for spansk fodbold. Glæder mig til, at følge udviklingen.
Der er mere nyt her: futbol.as.com/futbol/2013/12/22/primera/1387734761_740445.html og her: www.marca.com/2013/12/22/futbol/equipos/...ncia/1387725149.html
Edit: Det forventes i øvrigt fortsat, at Pizzi bliver Valencias nye træner.
Amadeo Salvo ha confirmado que el Valencia tiene una oferta de Peter Lim para la compra de las acciones de la Fundación VCF y la ha calificado de “barbaridad”. El inversor de Singapur se convertiría en máximo accionista y propietario del club de Mestalla.
Para ello, Amadeo Salvo ha asegurado en rueda de prensa que Peter Lim se ha comprometido a liquidar la deuda del Valencia y de su Fundación VCF con Bankia (220 millones y 81 millones respectivamente) y “confeccionar un equipo competitivo para pelear por títulos en España y en Europa”. En este sentido, Peter Lim estaría dispuesto a invertir en el mercado invernal entre 30 y 50 millones para que el Valencia pelee hasta el final de Liga por meterse en la Liga de Campeones, además de competir en el presente curso por la Europa League.
Opsummeret: Han er villig til, at betale Valencia og Fundación VCFs gæld til Bankia, på henholdsvis 220 og 81 mio. €. Endvidere er han i første omgang villig til, at investere mellem 30 og 50 mio. € i det sportslige, for at gøre Valencia konkurrencedygtige i Spanien og Europa. Buddet står ved magt frem til den 15. januar.
Jeg kan ikke se anden mulighed, end at det kommer til, at blive gennemført.
El_Juan skrev:
Amadeo Salvo ha confirmado que el Valencia tiene una oferta de Peter Lim para la compra de las acciones de la Fundación VCF y la ha calificado de “barbaridad”. El inversor de Singapur se convertiría en máximo accionista y propietario del club de Mestalla.
Para ello, Amadeo Salvo ha asegurado en rueda de prensa que Peter Lim se ha comprometido a liquidar la deuda del Valencia y de su Fundación VCF con Bankia (220 millones y 81 millones respectivamente) y “confeccionar un equipo competitivo para pelear por títulos en España y en Europa”. En este sentido, Peter Lim estaría dispuesto a invertir en el mercado invernal entre 30 y 50 millones para que el Valencia pelee hasta el final de Liga por meterse en la Liga de Campeones, además de competir en el presente curso por la Europa League.
Opsummeret: Han er villig til, at betale Valencia og Fundación VCFs gæld til Bankia, på henholdsvis 220 og 81 mio. €. Endvidere er han i første omgang villig til, at investere mellem 30 og 50 mio. € i det sportslige, for at gøre Valencia konkurrencedygtige i Spanien og Europa. Buddet står ved magt frem til den 15. januar.
Jeg kan ikke se anden mulighed, end at det kommer til, at blive gennemført.
Bankia har udbedt sig 4-6 ugers svarfrist og vil afvente yderligere bud. Jeg kunne godt lide at vide om det er deres almindelige due dilligence regler, behovet for at mødes med de 733 andre interessenter, der har udestående gæld i klubben (lokalregeringen etc.) eller om de har kendskab til et konkret bud. Ellers virker det godt nok som højt spil. Men mon ikke de finder ud af at svare inden den 15.?
Storken skrev:
Steen skrev: Sådan Getafe... Jeg tør ikke at sige noget, der er stadig laaaang tid tilbage.. Men hvor kunne det dog være dejligt hvis Barca tabte!
Jinx :-)
Det sker altid!!!
- Siempre Madrid
-
- Offline
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Steen skrev:
Storken skrev:
Steen skrev: Sådan Getafe... Jeg tør ikke at sige noget, der er stadig laaaang tid tilbage.. Men hvor kunne det dog være dejligt hvis Barca tabte!
Jinx :-)
Det sker altid!!!
Så hold dog kæft ;-)
Det så ellers meget smukt ud, men så tidligt bliver der alligevel ikke delt julegaver ud.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
MMM skrev: Bankia har udbedt sig 4-6 ugers svarfrist og vil afvente yderligere bud. Jeg kunne godt lide at vide om det er deres almindelige due dilligence regler, behovet for at mødes med de 733 andre interessenter, der har udestående gæld i klubben (lokalregeringen etc.) eller om de har kendskab til et konkret bud. Ellers virker det godt nok som højt spil. Men mon ikke de finder ud af at svare inden den 15.?
Det første du er inde på - behovet for at mødes med de 733 andre interessenter - lyder i høj grad som tilfældet. Jeg tvivler på, at de har råd til, at spille højt spil, taget Valencias økonomiske situation i betragtning. Lur mig om ikke også de finder ud af det og det går igennem. Ligeledes spænder hvad de finder ud af i forhold til Nou Mestella, som i høj grad vil være med til, at booste Valencia. Ny ejer, nyt stadion og nye tider. Hvem ved, måske en ny æra i Valencias historie.
El_Juan skrev:
MMM skrev: Bankia har udbedt sig 4-6 ugers svarfrist og vil afvente yderligere bud. Jeg kunne godt lide at vide om det er deres almindelige due dilligence regler, behovet for at mødes med de 733 andre interessenter, der har udestående gæld i klubben (lokalregeringen etc.) eller om de har kendskab til et konkret bud. Ellers virker det godt nok som højt spil. Men mon ikke de finder ud af at svare inden den 15.?
Det første du er inde på - behovet for at mødes med de 733 andre interessenter - lyder i høj grad som tilfældet. Jeg tvivler på, at de har råd til, at spille højt spil, taget Valencias økonomiske situation i betragtning. Lur mig om ikke også de finder ud af det og det går igennem. Ligeledes spænder hvad de finder ud af i forhold til Nou Mestella, som i høj grad vil være med til, at booste Valencia. Ny ejer, nyt stadion og nye tider. Hvem ved, måske en ny æra i Valencias historie.
Enig. Og Bankia er vel stadig under udvidet tilsyn efter den seneste bail-out. Men hvis det går igennem og det ikke viser sig at være Malaga om igen, så kan det bringe meget godt til ligaen. Tænk, et veldrevet Valencia og en både konkurrencedygtig og stabil Atleti, der ikke skyder sig selv i foden - that's just plain weird.
Fra: www.marca.com/2013/12/09/en/football/barcelona/1386605880.htmlLast Thursday, Barcelona president Sandro Rosell was accused by one of his main opponents on the board, Jordi Cases, of "misappropriation of funds" according to a story in Monday's edition of the daily paper 'El Mundo'. The figure allegedly embezzled by Rosell is €40 million.
The signing of Neymar is shrouded in mystery, which Barcelona football club has refused to clarify publicly. Both Rosell and his deputy, Josep María Bartomeu, have hidden behind a confidentiality clause whenever they have been asked for a breakdown of the signing of the Brazilian player.
Officially, the €40 million commission on the transfer went to the player's father. The signing in the end would possibly have cost no less than €100 million, which explains the words of Florentino Pérez a few months ago, when he said that Real Madrid was pulling out of the bidding for Neymar as he could end up costing €150 million.
"If I could have signed him under circumstances which would not have changed the 'ecosystem' of the club, I would have. But our calculations have come out at more than €150 million", the Real Madrid president said in May.
Er der nogen der kender noget til denne sag og kan fortælle om den? Så vidt jeg har forstået det så er der ikke helt klarhed omkring HVOR Rosell har fået pengene fra til at købe Neymar?
Og så er der noget med at Perez mener at Neymar i virkeligheden kan komme til at koste op i mod 150 mio euro i alt? Hvad handler det lige om?
