Om vores rivaler VII
- RasmusKring
- Gæst
-
12 år 5 måneder siden #3205
af RasmusKring
Besvaret af RasmusKring på emne Om vores rivaler VII
Du kan sagtens have ret, men det er bare ikke ret meget at konkludere det ud fra. Hvad med Aaron Ramsey? Han må da være også være på vej imod at blive verdens bedstemidtbanespiller med hans præstationer i første del af denne sæson ;)
Emnet er blevet låst.
12 år 5 måneder siden #3206
af Steen
Ja, ifølge dig, hvis det er det du tror. Men nu bedømmer jeg ikke spillere ud fra mål og assist. Gündogan er komplet, eneste minus er skaden, som vi endnu ikke ved hvordan udvikler sig..
Besvaret af Steen på emne Om vores rivaler VII
RasmusKring skrev: Du kan sagtens have ret, men det er bare ikke ret meget at konkludere det ud fra. Hvad med Aaron Ramsey? Han må da være også være på vej imod at blive verdens bedstemidtbanespiller med hans præstationer i første del af denne sæson ;)
Ja, ifølge dig, hvis det er det du tror. Men nu bedømmer jeg ikke spillere ud fra mål og assist. Gündogan er komplet, eneste minus er skaden, som vi endnu ikke ved hvordan udvikler sig..
Emnet er blevet låst.
- RasmusKring
- Gæst
-
12 år 5 måneder siden #3207
af RasmusKring
Jeg tror på ingen måde på Ramsey. Min pointe var bare, at man skal passe på med at lægge for meget i præstationer over en halv eller hel sæson. Mange middelmådige spillere har spillet fantastiske sæsoner.
Ser du absolut ingen chance for, at han bliver et fejlkøb?
Ser du absolut ingen chance for, at han bliver et fejlkøb?
Emnet er blevet låst.
12 år 5 måneder siden #3208
af Steen
Hvis han kommer over sin skade, så nej, så er jeg sikker på at han bliver årets køb. Gündogan er en af de få spillere der bare passer ind i alle taktikker. Han er komplet. Han var en af dem der lavede flest tacklinger i CL i sidste sæson, og også i Bundesligaen. Hans boldbehandling er perfekt, der minder ham meget om Xabi Alonso. Han er utrolig dygtig til at skille sig fornuftigt af med bolden og træffe de rette beslutninger hurtigt.
Du så kampene imod os i sidste sæson, der var han god. Og han var en af de bedste imod Bayern i CL finalen. Et hold, der i sidste sæson gjorde alt for at lukke ned for spillet centralt. Men de kunne alligevel ikke stoppe ham. Med flere perleafleveringer satte han gang i Dortmunds angreb, og han var også den BVB spiller med flest tacklinger i den kamp.
Vi mangler også en back-up/konkurrent til Isco centralt, og den position kan Gündogan også spille.
Jeg ønsker mig kun en spiller til sommer, og det er Gündogan.
Du så kampene imod os i sidste sæson, der var han god. Og han var en af de bedste imod Bayern i CL finalen. Et hold, der i sidste sæson gjorde alt for at lukke ned for spillet centralt. Men de kunne alligevel ikke stoppe ham. Med flere perleafleveringer satte han gang i Dortmunds angreb, og han var også den BVB spiller med flest tacklinger i den kamp.
Vi mangler også en back-up/konkurrent til Isco centralt, og den position kan Gündogan også spille.
Jeg ønsker mig kun en spiller til sommer, og det er Gündogan.
Følgende bruger(e) sagde tak: MMM
Emnet er blevet låst.
12 år 5 måneder siden #3209
af Dios
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Besvaret af Dios på emne Om vores rivaler VII
Man siger Ronaldo er komplet, men så har man ikke set Gündoğan endnu. Enough said!
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: Steen
Emnet er blevet låst.
- RasmusKring
- Gæst
-
12 år 5 måneder siden #3210
af RasmusKring
Jeg håber, at I har ret, og at han ender i Madrid. Men jeg vil gerne se mere fra ham, inden han bliver udråbt til en verdensklasse midtbanespiller.
Emnet er blevet låst.
12 år 5 måneder siden #3211
af El_Juan
Besvaret af El_Juan på emne Om vores rivaler VII
Gündogan er på ingen måde en komplet spiller i samme grad, som det er tilfældet med Ronaldo. Det er i øvrigt en håbløs sammenligning, af to helt vidt forskellige spillere, på to vidt forskellige positioner.
Gündogan skal i øvrigt gøre sig selv en tjeneste. Blive sin skade kvit, før han udtaler sig offentligt om sin fremtid. Der manglede lidt erfaring.
Gündogan skal i øvrigt gøre sig selv en tjeneste. Blive sin skade kvit, før han udtaler sig offentligt om sin fremtid. Der manglede lidt erfaring.
Sidste redigering: 12 år 5 måneder siden ved El_Juan.
Følgende bruger(e) sagde tak: RasmusKring
Emnet er blevet låst.
12 år 5 måneder siden #3212
af El_Juan
Sidste redigering: 12 år 5 måneder siden ved El_Juan.
Emnet er blevet låst.
- RasmusKring
- Gæst
-
12 år 5 måneder siden #3213
af RasmusKring
Alle de Suarez-haters fra i sommer siger ikke så meget mere :D
Det er sjovt hvordan en god halvsæson kan ændre folks perspektiv så meget.
Emnet er blevet låst.
12 år 5 måneder siden #3214
af El_Juan
Hvis han fortsætter på den måde resten af året (inklusiv VM-slutrunden), så er det ham, der står sammen med Messi og Ronaldo, når Ballon d'Or skal uddeles for 2014.
Emnet er blevet låst.
12 år 5 måneder siden #3215
af JimmyBroe
Det har ikke ændret mit:-)
Jeg er her stadig XOXO
Besvaret af JimmyBroe på emne Om vores rivaler VII
RasmusKring skrev: Alle de Suarez-haters fra i sommer siger ikke så meget mere :D
Det har ikke ændret mit:-)
Jeg er her stadig XOXO
Emnet er blevet låst.
12 år 5 måneder siden #3216
af Steen
Heller ikke mit. Han har dog imponeret mig og jeg følger ham og Liverpool tæt da jeg nyder at se ham spille. Han er dog stadig ikke en spiller jeg vil have til Madrid.
El_Juan skrev:
"I have not made a final decision yet. BVB are the first team I am talking to," he was quoted as saying by Sport Bild.
"I will soon make a well-thought decision. But I am keeping my options open at this point.
"Borussia Dortmund have not set me an ultimatum. I am just trying to get healthy again and get back to my best form. That's the main priority for BVB and for myself."
El_Juan skrev:
"I have not made a final decision yet. BVB are the first team I am talking to," he was quoted as saying by Sport Bild.
"I will soon make a well-thought decision. But I am keeping my options open at this point.
"Borussia Dortmund have not set me an ultimatum. I am just trying to get healthy again and get back to my best form. That's the main priority for BVB and for myself."
Sidste redigering: 12 år 5 måneder siden ved Steen.
Emnet er blevet låst.