Om vores rivaler VII

12 år 5 måneder siden #3169 af Siempre Madrid
Besvaret af Siempre Madrid på emne Om vores rivaler VII
Er det ikke Luis Enriques gode ven, som overtager tøjlerne midlertidigt.

Kunne Marco van Basten være en mulighed?

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Emnet er blevet låst.
  • RasmusKring
  • Gæst
  • Gæst
12 år 5 måneder siden #3170 af RasmusKring
Besvaret af RasmusKring på emne Om vores rivaler VII
Der har længe været spekulationer om, at Clarence Seedorf skulle overtage til sommer, uanset hvordan resten af sæsonen gik.

Han er vidst først færdig med en træneruddannelse på det tidspunkt, så han kan ikke overtage klubben med det samme. Det ville være mit bud.
Emnet er blevet låst.
12 år 5 måneder siden #3171 af El_Juan
Besvaret af El_Juan på emne Om vores rivaler VII
Van Basten gør et godt stykke arbejde i Heerenveen og det er ikke utænkeligt, at han - såvel som Rijkaard (for at blive ved hollandske Milan-koryfæer) - er på blokken hos AC Milan, men jeg tror ikke det bliver aktuelt.

Som RasmusKring er inde på, så sættes Clarence Seedorf kraftigt i forbindelse med jobbet. Med Jaap Stam, nuværende Ajax-assistent, som sin assistent. André Villas-Boas og Luciano Spalletti har ligeledes været nævnt på rygtebasis, hvilket umiddelbart - i hvert fald for mig - virker mere sandsynligt end Van Basten. Den nuværende italienske landstræner, Cesare Prandelli, kunne ligeledes være en mulighed efter VM-slutrunden. Skal det være en anden hollænder, udover Van Basten eller Seedorf, så kunne Frank de Boer være et bud, selv om han - til forskel fra de to andre - ikke har en fortid i klubben.

Det kan nok heller ikke afvises, at de vil forsøge, at finde plads til Maldini - på en eller anden måde. Om end han selvfølgelig ikke bliver cheftræner.
Sidste redigering: 12 år 5 måneder siden ved El_Juan.
Emnet er blevet låst.
12 år 5 måneder siden #3172 af El Rojo
Besvaret af El Rojo på emne Om vores rivaler VII
Hvad synes i om verdensholdet?

Manuel Neuer
Philipp Lahm
Sergio Ramos
Thiago Silva
Dani Alves
Andres Iniesta
Xavi
Franck Ribery
Cristiano Ronaldo
Zlatan Ibrahimovic
Lionel Messi

Om vores egne ville jeg da sætte en finger på Ramos, selv om jeg elsker ham mere end de fleste. Jeg har til tider svært ved at huske et helt år tilbage, men det er da længe siden jeg har følt han har spillet til top2 i verden. Den er også altid lidt tricky med ham, fordi han har alle de ting der skal til men bare laver nogle åndssvage blundere en gang i mellem, og så taber han selvfølgelig hovedet alt for tit. Hvis det kun var hans lejlighedsvise markeringsfejl den var gal med kunne man måske snakke om det, men med kostbare fejl og karantæner bliver det for meget. Hvem skulle have hans plads i stedet? Chiellini? Ser ikke nok italiensk, ser self heller ikke så meget fransk, men Thiago har bare verdensklasse over sig hver gang man ser ham.

Xavi er selvfølgelig lidt fræk at sætte på efterhånden, måske tror de bare han SKAL være på. Han vil selvfølgelig altid have klasse, men ligesom hos Xabi, der også beholder alle sine kvaliteter trods alderen, går det hele måske bare lidt langsommere, og han dækker måske et lidt mindre område. Schweini virker som et oplagt valg, men jeg har også en stor kærlighed til Yaya. Om han har præsteret i hele 2013 kan jeg ikke rigtigt huske.

Resten er der måske ikke så meget at sige til, offensiven synes jeg i hvert fald ser fair nok ud. Hårdt for typer som Falcao og Lewandowski at skulle sidde på bænken. På backs kunne man måske tale om det.. Alaba i stedet for Dani?
Sidste redigering: 12 år 5 måneder siden ved El Rojo.
Emnet er blevet låst.
  • RasmusKring
  • Gæst
  • Gæst
12 år 5 måneder siden #3173 af RasmusKring
Der er lidt meget "lifetime achievement award" over det hold. Ramos og Xavi, som du også nævner, har ikke været de bedste på deres positioner i 2013. Jeg ville personligt erstatte dem med Yaya Toure og Kompany.

Derudover ville jeg nok erstatte Zlatan med Luis Suarez, men det er mere personlig præference. Zlatan er klart bedre på highlights end hvis man rent faktisk ser en hel kamp. Han prøver altid at lave det spektakulære og har mange boldtab. Suarez har bare været klasse i 2013, og er klart den mest scorende spiller i engelsk fodbold på trods af 10 dages karantæne. Det er ret imponerende.
Emnet er blevet låst.
12 år 5 måneder siden #3174 af BBB
Besvaret af BBB på emne Om vores rivaler VII
Lahm, Dante, Thiago og Alaba burde være selvskrevne til XI. At Lahm bliver sat på venstre back, for at Alves kan komme på, er virkelig ulækkert. Jeg kan ikke huske, hvornår han sidst har spillet højre back i en længere periode.

Jeg så en skribent skrive Gundogan på i stedet for Xavi, og hvis Gundogan ikke havde været skadet i en relativ stor del af året (er det 20% vi nærmer os?), så havde jeg måske også smidt ham på. Yaya virker som et andet rigtig godt bud.

XI er til grin, og det er ballon d'or egentlig også, specielt når man ser, hvordan nogle personer stemmer. Journalisterne stemte i øvrigt på Messi med en stor margin ned til Ronaldo og Ribery - de burde om nogen have tid til at se kampene.
Sidste redigering: 12 år 5 måneder siden ved BBB.
Følgende bruger(e) sagde tak: asp3200
Emnet er blevet låst.
  • Raúl 7
  • Gæst
  • Gæst
12 år 5 måneder siden #3175 af Raúl 7
Besvaret af Raúl 7 på emne Om vores rivaler VII

BBB skrev: Lahm, Dante, Thiago og Alaba burde være selvskrevne til XI. At Lahm bliver sat på venstre back, for at Alves kan komme på, er virkelig ulækkert. Jeg kan ikke huske, hvornår han sidst har spillet højre back i en længere periode.

Jeg så en skribent skrive Gundogan på i stedet for Xavi, og hvis Gundogan ikke havde været skadet i en relativ stor del af året (er det 20% vi nærmer os?), så havde jeg måske også smidt ham på. Yaya virker som et andet rigtig godt bud.

XI er til grin, og det er ballon d'or egentlig også, specielt når man ser, hvordan nogle personer stemmer. Journalisterne stemte i øvrigt på Messi med en stor margin ned til Ronaldo og Ribery - de burde om nogen have tid til at se kampene.

Thiago? Altså Silva ikke? :)
Emnet er blevet låst.
12 år 5 måneder siden #3176 af BBB
Besvaret af BBB på emne Om vores rivaler VII
Selvfølgelig :-)
Emnet er blevet låst.
  • RasmusKring
  • Gæst
  • Gæst
12 år 5 måneder siden #3177 af RasmusKring
Så vidt jeg ved har Dante ikke ramt den samme form i denne sæson, som han gjorde i sidste sæson. Boateng starter vidst foran ham i Bayern og David Luiz på landsholdet. Så han hører vidst ikke hjemme på årets hold.
Emnet er blevet låst.
  • Moohh
  • Gæst
  • Gæst
12 år 5 måneder siden #3178 af Moohh
Besvaret af Moohh på emne Om vores rivaler VII
Jeg er også en af dem der har svært ved at forstå hvorfor Dani Alves og Xavi befinder sig på det hold. Ramos tildels også, dog kan jeg finde et par argumenter der kan forsvare hans placering omend de argumenter kunne bakke både et valg af Hummels, Dante, Kompany mm. Op.

Alaba eller Jordi Alba ind på den venstreback! Og så få dog for Guds skyld Lahm over på sin foretrukne højreside.
Yaya touré, gundogan og schweinsteger er gode bud på en erstatning for Xavi.
Iniestas position kan også diskuteres, en Mario Götze måske? Mig bekendt havde dortmund da masser af succes. Underligt de ikke er repræsenterede på det hold.

Desuden kunne jeg virkelig virkelig virkelig!!!! godt tænke mig at man fremover sammensatte et hold der faktisk kunne fungere og ikke bare smed alle de offensive profiler ind. Det er da helt håbløst at smide Ribery på en tremands midtbane for at få plads til ham og Zlatan og samtidig en midtbane der allerede er tynd med Xavi og iniesta. Det kan de sagtens gøre bedre det der.
Emnet er blevet låst.
12 år 5 måneder siden #3179 af MMM
Besvaret af MMM på emne Om vores rivaler VII
Resultatet af stemmeafgivelsen til verdensholdet:

Clasificación FIFPRO

Porteros: 1. Neuer 2. Casillas 3. Buffon 4. Valdés 5. Cech

Defensas:
1. Thiago Silva 2. Ramos 3. Alves 4. Lahm 5. David Luiz 6. Piqué 7. Marcelo 8. Alaba 9. Jordi Alba 10. Kompany 16. Pepe

Medios FIFPRO:
1.Iniesta 2.Xavi 3. Ribery 4. Özil 5. Touré 6. Bale 7. Pirlo 8 Schweinsteiger 9.Xabi 10.Robben 11.Busquets 12. Vidal 15 Isco

Delanteros:
1. Messi 2. Cristiano 3. Ibra 4. Neymar 5. Falcao 6. Van Persie 7. Lewandowski 8. Cavani 9. Kun 10. Suárez 13. Diego Costa

Jeg synes det er utroligt at Dante ikke en gange sniger sig i top 10 og midtbanen er godt nok en noget forvirret størrelse. Yaya Touré havde sin del af ansvaret for Citys sølle afslutning på sæsonen, men Schweinsteiger kan da godt være lidt fornærmet. Ligeledes Javi Martinez.
Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe, El Rojo
Emnet er blevet låst.
  • Gæst
  • Gæst
12 år 5 måneder siden #3180 af AvatarEyes
Besvaret af AvatarEyes på emne Om vores rivaler VII
Xavi på det hold er en decideret joke.
Emnet er blevet låst.
Leveret af Kunena Forum