Om vores rivaler VII

12 år 5 måneder siden #3193 af MMM
Besvaret af MMM på emne Om vores rivaler VII

DarioGomez skrev:

ZizouMo skrev:

M_linding skrev: Spørgsmålet er vel, hvor lang tid der går før vi ser denne avisoverskrift:

"Kaos i Madrid: Ronaldo ønsker Benzema udskiftet med Falcao!"

Jeg kunne også godt tænke mig at vide, hvorfor pokker Ronaldo stemte på Falcao.... Det er på alle måder underligt:)

Casillas stemte på Ribery. Marca imorgen: KAOS i Madrid, Casillas ville have Ribery!

ØH?

www.goal.com/en/news/12/spain/2013/11/21...s-my-ballon-dor-vote

Hvad er så rigtigt?

Det ene udelukker jo ikke det andet - han havde tre stemmer og stemte på Ronaldo, Ribery og Robben. Du kan se stemmerne her: www.fifa.com/mm/document/ballond'or/play...ayer2013_neutral.pdf Og stemmerne til årets træner her: www.fifa.com/mm/document/ballond'or/coac...oach2013_neutral.pdf

Casillas stemte på Heynkes, Benítez og Ancelotti, Ronaldo stemte på Ferguson, Ancelotti og Mou. Jeg synes egentlig at den største skandale ved årets afstemning var, at Simione ikke var blandt de nominerede.
Følgende bruger(e) sagde tak: ZizouMo
Emnet er blevet låst.
  • Barça
  • Gæst
  • Gæst
12 år 5 måneder siden #3194 af Barça
Besvaret af Barça på emne Om vores rivaler VII
Burde man ikke rykke Ballon dor så det fulgte en sæson frem for et år? Uanset hvor meget en træner har udrettet, så synes jeg ikke det er i orden at Ferguson og Heyknes kan være normineret begge to, når de har været arbejdsløse i et ½ år. Oooog i havde samme kritik da Guardiola var normineret i 2012 (han vandt dog ikke, men det er princippet). Simone har til gengæld holdt Atletico på et utroligt højt niveau i hele 2013, og ifølge den der IHFFS (eller hvad det er) ligger de jo faktisk over Barcelona i den der statistik over bedste hold (ikke en vurdering jeg er enig i, men det siger lidt om Atleticos fremragende form). Jeg ved godt at en træner til sådan en kåring bliver vurderet på titler - særligt en Treble, men det Simone har gang i pt er for mig mere imponerede end det Ferguson, særligt når man kigger på midlerne og konkurrenterne.
Sidste redigering: 12 år 5 måneder siden ved Barça.
Emnet er blevet låst.
12 år 5 måneder siden #3195 af Siempre Madrid
Besvaret af Siempre Madrid på emne Om vores rivaler VII
Spændende med Valencia i dag.

Interesserede købere har indtil kl. 14.00 at afgive tilbud til Bankia om at købe den fallerede klub.

Peter Lim er fortsat interesseret og han var på Calderón sammen med Jorge Mendes i går for at overvære Valencias Copa-exit.

Han skal angiveligt have gjort 50 millioner € klar til januar-indkøb og fordi han var sammen med Mendes i går, spekuleres der i Nani og Falcao, hvilket jeg personligt vil stille mig tvivlende over for, i hvert fald i forhold til sidstnævnte.

Men spændende om vi på sigt kan få en fjerde titel-bejler.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, ZizouMo, El_Juan
Emnet er blevet låst.
12 år 5 måneder siden #3196 af BBB
Besvaret af BBB på emne Om vores rivaler VII

Barça skrev: Burde man ikke rykke Ballon dor så det fulgte en sæson frem for et år? Uanset hvor meget en træner har udrettet, så synes jeg ikke det er i orden at Ferguson og Heyknes kan være normineret begge to, når de har været arbejdsløse i et ½ år. Oooog i havde samme kritik da Guardiola var normineret i 2012 (han vandt dog ikke, men det er princippet).

Der er forskel på de tre. Guardiola vandt mig bekendt kun CdR, hvilket aldrig bør være nok til at blive årets træner - så skal der præstationer med fra efteråret. Mourinho burde heller ikke blive nomineret, hvis han var stoppet som manager efter 10/11 sæsonen, men han havde et ret godt efterår.

Heynckes vandt alt, og derfor kan det sagtens forsvares, at han var med.

Ferguson har nok været i respekt for hans lange karriere, ikke ligefrem et argument jeg er enig i, men hvis nogen kan bruge det argument, så er det trods alt ham.
Følgende bruger(e) sagde tak: ZizouMo
Emnet er blevet låst.
12 år 5 måneder siden #3197 af elle44
Besvaret af elle44 på emne Om vores rivaler VII

Siempre Madrid skrev: Spændende med Valencia i dag.

Interesserede købere har indtil kl. 14.00 at afgive tilbud til Bankia om at købe den fallerede klub.

Peter Lim er fortsat interesseret og han var på Calderón sammen med Jorge Mendes i går for at overvære Valencias Copa-exit.

Han skal angiveligt have gjort 50 millioner € klar til januar-indkøb og fordi han var sammen med Mendes i går, spekuleres der i Nani og Falcao, hvilket jeg personligt vil stille mig tvivlende over for, i hvert fald i forhold til sidstnævnte.

Men spændende om vi på sigt kan få en fjerde titel-bejler.

Jeg synes også det er enormt spændende. Jeg mener Den spanske liga har hårdt brug for nogle flere hold, der rent faktisk kan udrette noget. Det er efterhånden en joke at det hold der vinder ligaen opnår de 100 point, det fortæller lidt om standarden i ligaen.

Derfor håber jeg også at tv-aftalen bliver lavet om, så de mindre klubber får nogle flere penge at gøre godt med, at de gode eller mellemgode spillere fra de små klubber udvandrer jo til alle mulige andre ligaer, og det er en skam. En mere fair tv-aftale + nogle millioner fra nogle rigmænd ville gavne ligaen. Jeg mener også det ville gavne Real Madrid i sidste ende, da de bliver presset mere fra uge til uge, og bliver vant til at de altid skal yde deres bedste.

Desuden bliver ligaen mere seværdig hvis der kommer flere profiler til de andre hold
Sidste redigering: 12 år 5 måneder siden ved elle44. Begrundelse: Glemte lige lidt
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios
Emnet er blevet låst.
12 år 5 måneder siden #3198 af Dios
Besvaret af Dios på emne Om vores rivaler VII
Jeg er kæmpe modstander af egen kapital, men den spanske liga lider, og derfor håber jeg virkelig på Valencia bliver reddet, og selvom jeg næsten ikke kan skrive det eller tænke det, så håber jeg på succes til At. Madrid. På sigt vil det igen gøre den spanske liga konkurrencedygtig.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: M_linding
Emnet er blevet låst.
12 år 5 måneder siden #3199 af Steen
Besvaret af Steen på emne Om vores rivaler VII
Så blev det officielt, Matic tilbage til Chelsea. Jeg har store forventninger til ham. Jeg har fulgt ham i denne sæson, og jeg må sige at han er en fremragende spiller, som jeg faktisk gerne så vi havde hentet i stedet for Illarramendi. Han er så dygtig, Matic. Fantastisk teknik, utrolig god til at læse spillet, fysisk stærk og er god med hovedet, og så fylder han rigtig meget defensivt. Komplet midtbanespiller. Nu må vi se om han så kan gøre det lige så godt i Chelsea.

Gündogan udtaler at han endnu ikke har besluttet sig, og han vil snart finde den bedste løsning. Hvilket er at skifte til Madrid. Forhåbentligt.
Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe
Emnet er blevet låst.
12 år 5 måneder siden #3200 af JimmyBroe
Besvaret af JimmyBroe på emne Om vores rivaler VII

Steen skrev: Så blev det officielt, Matic tilbage til Chelsea. Jeg har store forventninger til ham. Jeg har fulgt ham i denne sæson, og jeg må sige at han er en fremragende spiller, som jeg faktisk gerne så vi havde hentet i stedet for Illarramendi. Han er så dygtig, Matic. Fantastisk teknik, utrolig god til at læse spillet, fysisk stærk og er god med hovedet, og så fylder han rigtig meget defensivt. Komplet midtbanespiller. Nu må vi se om han så kan gøre det lige så godt i Chelsea.

Gündogan udtaler at han endnu ikke har besluttet sig, og han vil snart finde den bedste løsning. Hvilket er at skifte til Madrid. Forhåbentligt.

Tak^^ For Info velogmærke.:P Alt det sludder om at vi skulle ha' hentet ham istedet for Illarra, er jeg ikke enig i, og det samme gælder egentlig din "forhåbning" omkring Gündogans Real-skifte.:P

Men ved du hvad Chelsea har givet givet for ham?:-)

Jeg er her stadig XOXO
Emnet er blevet låst.
12 år 5 måneder siden #3201 af Steen

JimmyBroe skrev:

Steen skrev: Så blev det officielt, Matic tilbage til Chelsea. Jeg har store forventninger til ham. Jeg har fulgt ham i denne sæson, og jeg må sige at han er en fremragende spiller, som jeg faktisk gerne så vi havde hentet i stedet for Illarramendi. Han er så dygtig, Matic. Fantastisk teknik, utrolig god til at læse spillet, fysisk stærk og er god med hovedet, og så fylder han rigtig meget defensivt. Komplet midtbanespiller. Nu må vi se om han så kan gøre det lige så godt i Chelsea.

Tak^^ For Info velogmærke.:P Alt det sludder om at vi skulle ha' hentet ham istedet for Illarra, er jeg ikke enig i, og det samme gælder egentlig din "forhåbning" omkring Gündogans Real-skifte.:P
Men ved du hvad Chelsea har givet givet for ham?:-)

Matic kan jeg godt undvære, selvom jeg mener at han ville være et bedre køb. Men måske bliver Illarra en god spiller en dag. Lige pt. mener jeg ikke at han er det.

Gündogan til gengæld, han er et must. Du kommer aldrig nogensinde til at se så god en spiller gå for den pris igen, aldrig nogensinde.
Han er allerede i top 5 over bedste midtbanespillere i verden, og om et par år bliver han verdens bedste. Se bare Pogba, der bliver snakket om et salg til PSG for 50-60 millioner euro. Zidane udtalte i øvrigt også, indirekte, at Real Madrid er interesseret i Pogba. Jeg vil hellere have Gündogan, men hvis man ikke kan få ham, så må man for min skyld godt hente ham. Bare ikke for de 50-60 millioner euro..

Og til dit spørgsmål, Chelsea købte Matic for 187 millioner kroner.
Sidste redigering: 12 år 5 måneder siden ved Steen.
Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe
Emnet er blevet låst.
12 år 5 måneder siden #3202 af El_Juan
Besvaret af El_Juan på emne Om vores rivaler VII
Matic er Mous mand. Han ville eftersigende have ham i sommers, men der krævede Benfica angiveligt op imod 50 mio. € for ham. Den høje pris skyldtes bl.a. den store interesse. Flere klubber var ude efter ham. Omstændighederne har ændret sig og Matic selv har i den grad lagt pres på, for at få et skiftet gennemført. Det lignede ellers, at Chelsea var tæt på at hente Fredy Guarín (Inter) for i omegnen af 15 mio. €, men rygterne vil vide, at Chelsea trak sig grundet Guaríns kontraktmæssige krav.

Matic er en udmærket spiller, men han vil komme til, at passe perfekt ind i Mous måde at spille på. Det er jeg ikke ét sekund i tvivl om. Til den rolle er han et rigtig godt køb. Og til den pris - 25 mio. € - er det ganske fint. Samtidig tyder det på, at Essien er på vej væk. Der er bare et lille interessant twist omkring Matic. Da Chelsea købte David Luiz for omkring 30 mio. €, sendte de samtidig Matic til Benfica som en den af handlen, uden at Benfica betalte en rød reje for serberen. Nu har de i alt spenderet for op imod 55-60 mio. € på de to spillere (Chelsea hentede Matic i Kosice for omkring 2 mio. €).

Det er dog lige vidt nu, eftersom De Bruyne er på vej til Wolfsburg for 20 mio. € (prisen kan angiveligt stige til op imod 30 mio. €). Dét er en rigtig god handel. Det er i øvrigt en god aftale for begge parter og Allofs viser igen sine evner markedet.

Siempre Madrid skrev: Peter Lim er fortsat interesseret og han var på Calderón sammen med Jorge Mendes i går for at overvære Valencias Copa-exit.

"Peter Lim has earmarked Jackson Martínez as a transfer target should his bid to lure Falcao to Mestalla fail".
Sidste redigering: 12 år 5 måneder siden ved El_Juan.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, JimmyBroe
Emnet er blevet låst.
  • RasmusKring
  • Gæst
  • Gæst
12 år 5 måneder siden #3203 af RasmusKring
Besvaret af RasmusKring på emne Om vores rivaler VII

Steen skrev: Gündogan til gengæld, han er et must. Du kommer aldrig nogensinde til at se så god en spiller gå for den pris igen, aldrig nogensinde.
Han er allerede i top 5 over bedste midtbanespillere i verden, og om et par år bliver han verdens bedste.

Slap lige lidt af med din Gündogan-hype. Han har spillet en sæson på et meget højt niveau. Lad os nu lige se, hvordan han følger den op, når han engang kommer til at spille i denne sæson.

Han er en god spiller, og jeg ser ham gerne i Real Madrid, hvis han kan fås billigt til penge, men situationen minder alt for meget om Sahin. Han havde også en fantastisk sæson for Dortmund, der vandt Bundesligaen det år, og kunne fås billigt pga. kontraktudløb.
Emnet er blevet låst.
12 år 5 måneder siden #3204 af Steen
Så kan jeg tilføje '' i top 5 over midtbanespillere i sidste sæson'' , hvis det gør dig glad :)
Intet hype, han er en verdensklasse spiller, og når han bliver klar igen så er jeg sikker på at han kommer stærkere tilbage.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios
Emnet er blevet låst.
Leveret af Kunena Forum