Om vores rivaler VII
- RasmusKring
- Gæst
-
MMM skrev: Resultatet af stemmeafgivelsen til verdensholdet:
Clasificación FIFPRO
Porteros: 1. Neuer 2. Casillas 3. Buffon 4. Valdés 5. Cech
Defensas:
1. Thiago Silva 2. Ramos 3. Alves 4. Lahm 5. David Luiz 6. Piqué 7. Marcelo 8. Alaba 9. Jordi Alba 10. Kompany 16. Pepe
Medios FIFPRO:
1.Iniesta 2.Xavi 3. Ribery 4. Özil 5. Touré 6. Bale 7. Pirlo 8 Schweinsteiger 9.Xabi 10.Robben 11.Busquets 12. Vidal 15 Isco
Delanteros:
1. Messi 2. Cristiano 3. Ibra 4. Neymar 5. Falcao 6. Van Persie 7. Lewandowski 8. Cavani 9. Kun 10. Suárez 13. Diego Costa
Jeg synes det er utroligt at Dante ikke en gange sniger sig i top 10 og midtbanen er godt nok en noget forvirret størrelse. Yaya Touré havde sin del af ansvaret for Citys sølle afslutning på sæsonen, men Schweinsteiger kan da godt være lidt fornærmet. Ligeledes Javi Martinez.
Alle Bayern-spillerne er korrekt placeret efter min vurdering. De vandt CL, fordi de er det bedste hold med gode spillere på nærmest samtlige positioner. Individuelt er de dog ikke nødvendigvis de bedste. Dante har som sagt spillet dårligt i denne sæson, Schweini havde en meget skadesplaget sæson sidste år, og derfor var han ikke for alvor afgørende for dem. Lahm, Neuer og Ribery hører dog til.
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Casillas, Buffon, Luiz, Pepe, Xavi, Neymar og Falcao... Hvad laver de på den liste? Igen må jeg undre mig over, hvad det liiiiige er som de har præsteret - i 2013 - som er så fantastisk?
Ja, jeg synes Luiz er overvurderet. Han laver masser af defensive fejl.
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
DarioGomez skrev: Neymar nummer fire?! Efter et halvt år i Europa?! Hahahahaha ...
Omtrent så grinagtigt som vores egen Iker Casillas som nr. 2.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
It could be a busy month for Benfica, with A Bola also reporting that Zenit St Petersburg want to sign striker Rodrigo Moreno. Benfica president Luis Filipe Vieira has reportedly held talks with Zenit representatives about a €35million (£29.1m) deal for Moreno, who had a spell on loan at Bolton in the 2010/11 season.
Hvis det holder stik og Zenit vitterligt betaler intet mindre end 35 mio. € for den tidligere Real Madrid C- og Real Madrid Castilla-angriber, Rodrigo, så må Benfica-ledelsen grine hele vejen til banken. Det er langt over Rodrigos markedsværdi, som ifølge transfermarkt anslås til at være i omegnen af 10 mio. €. Fuldstændig vanvittigt rygte. Benfica hentede i øvrigt Rodrigo i Castilla for blot seks mio. €.
Apropos Benfica, så synes det nu sikkert, at Nemanja Matic skifter til Chelsea:
Benfica midfielder Nemanja Matic has now confirmed he will be returning to Chelsea in an interview with A Bola. Matic, who left Stamford Bridge three years ago, will reportedly cost €26.3million (£21.9m), while Chelsea winger Gael Kakuta will move to Benfica on loan for the rest of the season.
"Yes, the game against FC Porto was my last game for Benfica. I want to improve, I want to play in a better league and I want to go to Chelsea, a club I also love. I insisted on leaving because I think this is the right moment".
Alt imens er Kevin de Bruyne på vej væk fra Chelsea. Et skifte til Wolfsburg synes, at være lige rundt om hjørnet. VW-klubben betaler eftersigende 20 mio. € for den unge belgier. Det er en ret god handel for Chelsea, der står til at tjene over 10 mio. € på ham, efter de i vinteren 2012 hentede ham til fra Genk for godt og vel otte mio. €.
Casillas, Buffon, Ramos (som nr. 2), Alves (som nr. 3), David Luiz, Pique, ingen Dante, Iniesta (som nr. 1), Xavi (som nr. 2), Schweinsteiger helt nede på 8., ingen Martinez, Neymar (som nr. 4) og Suarez kun som nr. 10.
I øvrigt stemte Messi til Ballon d'Or på Iniesta, Xavi og Neymar, og Ronaldo stemte på Falcao (som nr. 1!), Bale og Özil. De er skingrende skøre de to...
No soy sólo perfecto, soy Madridista también
"Kaos i Madrid: Ronaldo ønsker Benzema udskiftet med Falcao!"
Jeg kunne også godt tænke mig at vide, hvorfor pokker Ronaldo stemte på Falcao.... Det er på alle måder underligt:)
M_linding skrev: Spørgsmålet er vel, hvor lang tid der går før vi ser denne avisoverskrift:
Jeg kunne også godt tænke mig at vide, hvorfor pokker Ronaldo stemte på Falcao.... Det er på alle måder underligt:)
De er tilsyneladende helt tossede med Falcao i Portugal. Bento stemte også på Falcao, bare til 2. pladsen...
No soy sólo perfecto, soy Madridista también
Jaken skrev:
M_linding skrev: Spørgsmålet er vel, hvor lang tid der går før vi ser denne avisoverskrift:
De er tilsyneladende helt tossede med Falcao i Portugal. Bento stemte også på Falcao, bare til 2. pladsen...
Det er helt sikkert et rent tilfælde, at de deler agent. Og at Bento altid ender med at skulle forklare sig ud af artikler som den her: www.dn.pt/desporto/seleccao/interior.aspx?content_id=2889482 (På portugisisk, I know. Den er om det hyppigt rejse kritik, at næsten samtlige spillere udtaget under Bento tilfældigvis er repræsenteret af Mendes eller en af hans samarbejdspartnere.)
"I am here to announce that I will retire from playing after 22 years," said Seedorf.
"It has been a difficult decision, but I am satisfied with what I have achieved in my career. Here at Botafogo I am happy because I leave a team which has qualified for the (Copa) Libertadores.
"I leave an improved club, especially in terms of their mentality and team spirit.
"Yes, I will be the coach at Milan."
Læs hele historien her: www1.skysports.com/football/news/11863/9...become-ac-milan-boss
Casillas stemte på Ribery. Marca imorgen: KAOS i Madrid, Casillas ville have Ribery!
No soy sólo perfecto, soy Madridista también.
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
ZizouMo skrev:
Casillas stemte på Ribery. Marca imorgen: KAOS i Madrid, Casillas ville have Ribery!
ØH?
www.goal.com/en/news/12/spain/2013/11/21...s-my-ballon-dor-vote
Hvad er så rigtigt?
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...