Om vores rivaler VII
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Siempre Madrid skrev: Tre points i morgen var et must for fire timer siden, ligesom det var for fire dage siden.
Det var det også før sæsonen startede og er det hver gang Real spiller. De eneste kampe man kan stille sig tilfredse med uafgjort er ude mod Barca og Atletico, resten er must med sejr.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también.
ZizouMo skrev:
Storken skrev: He's back!
;-)
Et serie 5 forsvar kunne have gjort det bedre end Getafes halvhjertet forsvar. Der var dog momenter i hans spil, der indikerede at han 100% er tilbage (hans driblinger og drive med bolden), men lad os vente med konklusionen til kampen mod Atletico ;-)
He's not back yet ;-) 45 minutters spilletid, hvor han var usynlig i de 44 af dem. Flot kamp af Atletico der virkelig formår at give Real og Barca modstand, hvilket man faktisk har savnet de seneste par år :)
No soy sólo perfecto, soy Madridista también.
El_Juan skrev: Det meste sikre kryds længe set! Tak for gaven, Barca og Atléti!
Kan forstå jeg ikke var den eneste som satte mine penge på et kæmpe X? :)
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
- RasmusKring
- Gæst
-
Jeg er så imponeret over den gejst og aggressivitet, som Simeone har fået ind i sine spillere. De giver 100 procent i samtlige nærkampe og udstråler en gejst og aggresivitet, som ingen andre hold i Europa lige i øjeblikket.
Jeg kunne nogle gange godt ønske mig lidt af den mentalitet på vores hold. Vores spil er til tider flot at se på, men der mangler en spiller på holdet, der motiverer de andre med en syngende tackling på midtbanen.
Dios skrev: Kan forstå jeg ikke var den eneste som satte mine penge på et kæmpe X? :)
Lad os bare sige, at det var oplagt (oveni hatten det bedst tænkelige resultat for Real Madrid, selvfølgelig forudsat, at de selv gør arbejdet færdig i dag) ;-))
RasmusKring skrev: Jeg er så imponeret over den gejst og aggressivitet, som Simeone har fået ind i sine spillere. De giver 100 procent i samtlige nærkampe og udstråler en gejst og aggresivitet, som ingen andre hold i Europa lige i øjeblikket.
Jeg kunne nogle gange godt ønske mig lidt af den mentalitet på vores hold. Vores spil er til tider flot at se på, men der mangler en spiller på holdet, der motiverer de andre med en syngende tackling på midtbanen.
Man kan i hvert fald roligt sige, at den måde de spiller på, afspejler den måde, som deres træner selv var på ude på banen.
Det der ligeledes imponerer mig er holdånden og Simeones evne til, at få det bedste ud af spillere, som måske ikke er topklasse individuelt set. Jeg er især imponeret over det, som han har gjort med Adrián López og Raúl García. Ligeledes med Oliver Torres. I starten af Simeones tid, havde de svært ved, at finde sig til rette i systemet, men Simeone har arbejdet med og fået dem til at forstå, hvad han gerne vil have dem til at gøre. Ligepludselig har man så en Adrián, der rent faktisk kan komme ind og give noget ekstra, hvor han tidligere havde svært ved, at finde sig til rette. Og en Raúl García, som kommer ind, giver holdet noget ekstra, scorer mål og virkelig har vist sig fra sin bedste side. En spiller som Tiago har ligeledes løftet sig. Både Raúl García og Tiago er i øvrigt transferfrie til sommer, som det står til lige nu.
Det er egentlig meget simpelt det de gør. Alle kender deres rolle. De er meget direkte i deres spil. Meget fysiske. Og de har ikke noget imod, at lade modstanderen have bolden det meste af tiden. Modsat tidligere, så vinder de også, selv de tætte kampe, som de måske tidligere har spillet uafgjort eller tabt, hvilket kendetegner et vinderhold med deres mentalitet. Det gør de til trods for, at modstanderne egentlig ofte er mest på bolden. Defensivt står de soleklart med to bundsolide firemandskæder i en 4-4-2, hvor alle kender deres rolle. Og de er lynhurtige til, at omstille sig. Især med Arda Turan og deres - efter min mening - bedste spiller, Koke, som bidrager med et hav af assists. Så har de en bundsolid ryggrad på holdet, navnligt anført af Courtois, Gabi og Diego Costa.
- rezamadridista
-
- Platin bruger
-
"At the Santiago Bernabeu they never chanted my name, whereas here every time my name is announced there is an almighty roar."
pff...
Han har helt glemt:
as.com/videos/2014/01/11/portada/1389459348_888862.html
- Ingen svæver på banen som Zizou!
rezamadridista skrev: Higuain:
"At the Santiago Bernabeu they never chanted my name, whereas here every time my name is announced there is an almighty roar."
pff...
Han har helt glemt:
as.com/videos/2014/01/11/portada/1389459348_888862.html
For at være fair, så har han været ude og benægte, at han er nogensinde har sagt det: Forkert forbruger nøgle/hemmelighed i konfiguration
(Godmorgen til alle, jeg vil direkte benægte, at jeg har sagt at Bernabeu aldrig sang mit navn. De ord er aldrig kommet ud af min mund. Jeg vil bare gøre det klart.)
- rene
- Gæst
-
Så har Milan fyret Allegri
www.goal.com/en/news/10/italy/2014/01/13...allegri?ICID=HP_BN_1
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Hvem synes i, hvis nogen?
Jeg interesserer mig ikke det store for Italiensk fodbold, dog har jeg altid et eller andet for AC Milan hvis det endelig skulle handle om serie A.