Om vores rivaler VII

• Storken
  • Gæst
  • Gæst
12 år 4 måneder siden #3997 af Storken
Besvaret af Storken på emne Om vores rivaler VII

MMM skrev:

@DTguardian Astonishing that Arsenal have brought Miyaichi out to Munich without realising he's ineligible. Hence only six subs tonight.

Klasse.

Mr. Miyaichi behøver ikke være på banen for at gøre en forskel. Hvem husker ikke hvad han udrettede med Daniel San fra ringhjørnet?
Emnet er blevet låst.
  • Gæst
  • Gæst
12 år 4 måneder siden #3998 af AvatarEyes
Besvaret af AvatarEyes på emne Om vores rivaler VII
Det går over min forstand hvorfor Arsenal tissede i bukserne i de første 60 minutter af kampen inden de begyndte at spille fodbold.. De var bagud med 2-0 og havde bevist i første kamp at de kunne spille op med og sågar dominere Bayern såfremt de havde 11 spillere på banen.

Håber ikke City begår samme fejl i morgen.
Emnet er blevet låst.
12 år 4 måneder siden #3999 af baggins
Besvaret af baggins på emne Om vores rivaler VII
Det går godt for Bayern, det kan man ikke diskutere, men det bliver interesant at se om Pep's stil holder i længden, nu hvor han ikke er beskyttet af Barcelonas høje murere.
Franz Beckenbauer

We're going to end up being unwatchable like Barcelona. The players will start passing the ball back even on the goal line...
I have a different vision. If I had the chance to shoot from distance, particularly up against a tight defence, I'd take it. That's the most efficient way [to play], though it's 100% up to the players

!Illa, Illa, Illa, Juanito Maravilla¡ !Hala Madrid¡!
Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe, rezamadridista, andreashn
Emnet er blevet låst.
  • Rubæk
  • Gæst
  • Gæst
12 år 4 måneder siden #4000 af Rubæk
Besvaret af Rubæk på emne Om vores rivaler VII
Vores ven Sid Lowe har interviewet Victor Valdez:

www.theguardian.com/football/2014/mar/10...ague-manchester-city

At times, you're in bits. Mentally it's exhausting. I've finished games where I've hardly touched the ball yet I've got to the dressing room dead. You think: why? Because psychologically you're completely immersed and that can be more tiring than physical exertion.

Emnet er blevet låst.
12 år 4 måneder siden #4001 af DarioGomez
Besvaret af DarioGomez på emne Om vores rivaler VII

baggins skrev: Det går godt for Bayern, det kan man ikke diskutere, men det bliver interesant at se om Pep's stil holder i længden, nu hvor han ikke er beskyttet af Barcelonas høje murere.
Franz Beckenbauer

We're going to end up being unwatchable like Barcelona. The players will start passing the ball back even on the goal line...
I have a different vision. If I had the chance to shoot from distance, particularly up against a tight defence, I'd take it. That's the most efficient way [to play], though it's 100% up to the players

I min optik har han fuldstændig ret ift. Barcelona.

Bayern netter dog plus 3,3 mål per kamp, så det er lidt svært at klandre dem for at være kedelige - altså udover at de bare er så overlegne, at kampene savner spænding, men Barcelona derimod - don't get me started. Deres pasningsspil fra midten, til målmanden, til backen, til målmanden, til midten, til kanten, til midten, til forsvaret, til backen, til målmanden, til midten, til zzzzzz...

Jeg er jo af den overbevisning, at de fleste af Barcelonas sejre kom så følge af, at de kedede deres modstandere ihjel, mere end at de rent faktisk var et bedre hold.

Så jeg håber for de Bayern-fans, der er derude, at deres hold ikke skal trækkes med Peps absolut useværdige indgangsvinkel til tingene.

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Emnet er blevet låst.
12 år 4 måneder siden #4002 af Steen
Besvaret af Steen på emne Om vores rivaler VII
Man kan allerede se hvor meget bedre Barcelona er end Manchester City. De vinder i dag, og kampen om mesterskabet og CdR bliver ikke nem.
Sidste redigering: 12 år 4 måneder siden ved Steen.
Emnet er blevet låst.
  • Brylle
  • Gæst
  • Gæst
12 år 4 måneder siden #4003 af Brylle
Besvaret af Brylle på emne Om vores rivaler VII

Steen skrev: Man kan allerede se hvor meget bedre Barcelona er end Manchester City. De vinder i dag, og kampen om mesterskabet og CdR bliver ikke nem.

Synes nu de er meget fint med. Barcelona skaber ikke det store, mens City har fået et par muligheder omkring Barcelonas felt. Kan de få nogle gode indlæg i låget på Negredo og ellers udnytte omstillingerne, så kan der sagtens være muligheder.

Jeg tror dog heller ikke på det :)
Emnet er blevet låst.
12 år 4 måneder siden #4004 af Pelle
Besvaret af Pelle på emne Om vores rivaler VII
Hold nu kæft de ligger meget ned. Der er spillet 24 min. Barcas spillere har ligget ned de 17.

"Maybe they hate me because I'm too good."
Emnet er blevet låst.
12 år 4 måneder siden #4005 af Steen
Barcelona blev snydt for et straffespark og et mål, der var ikke offside på Alba. City efterlader alt for meget plads til Barca, og de er ikke hurtige nok til at presse dem. Derudover forstår jeg heller ikke hvorfor City bygger deres spil op på indlæg når de kun har Agüero inde, og ikke en til angriber? Yaya tager løbene, men han når sjældent med ind..
Emnet er blevet låst.
12 år 4 måneder siden #4006 af Pelle
Besvaret af Pelle på emne Om vores rivaler VII

Steen skrev: Barcelona blev snydt for et straffespark og et mål, der var ikke offside på Alba. City efterlader alt for meget plads til Barca, og de er ikke hurtige nok til at presse dem. Derudover forstår jeg heller ikke hvorfor City bygger deres spil op på indlæg når de kun har Agüero inde, og ikke en til angriber? Yaya tager løbene, men han når sjældent med ind..

Ja, enig. City spiller godt nok ikke særlig godt. De kan slet ikke holde fast i bolden.
Derudover er jeg overbevist om, at deres defensiv indkasserer et rødt kort på et tidspunkt. Det der bliver ikke ved med at gå.

"Maybe they hate me because I'm too good."
Emnet er blevet låst.
  • Brylle
  • Gæst
  • Gæst
12 år 4 måneder siden #4007 af Brylle
Besvaret af Brylle på emne Om vores rivaler VII

Steen skrev: Barcelona blev snydt for et straffespark og et mål, der var ikke offside på Alba. City efterlader alt for meget plads til Barca, og de er ikke hurtige nok til at presse dem. Derudover forstår jeg heller ikke hvorfor City bygger deres spil op på indlæg når de kun har Agüero inde, og ikke en til angriber? Yaya tager løbene, men han når sjældent med ind..

Haha min fejl.. Synes jeg havde set Negredo starte inde :D

Ser det stadig sort ud? Er lige i gang med at sende ansøgninger til studie, så har ikke fulgt med de sidste 15 min :)
Emnet er blevet låst.
12 år 4 måneder siden #4008 af Steen
Pelle skrev:

Ja, enig. City spiller godt nok ikke særlig godt. De kan slet ikke holde fast i bolden.
Derudover er jeg overbevist om, at deres defensiv indkasserer et rødt kort på et tidspunkt. Det der bliver ikke ved med at gå.

Netop, og var det ikke derfor at de spillede med 5 midtbane spillere, så de kunne holde bedre på bolden? Det har ikke virket særlig godt indtil videre..

Brylle skrev:

Haha min fejl.. Synes jeg havde set Negredo starte inde :D

Ser det stadig sort ud? Er lige i gang med at sende ansøgninger til studie, så har ikke fulgt med de sidste 15 min :)

Hmm City er kommet frem til et par chancer, men ikke de helt store. Det samme med Barca. Barcelona er klart bedre på bolden.

Nasri missede lige en stor chance! Det er disse chancer de skal scorer på hvis de vil vinde...
Sidste redigering: 12 år 4 måneder siden ved Steen.
Følgende bruger(e) sagde tak: Brylle
Emnet er blevet låst.
Leveret af Kunena Forum