Om vores rivaler VII

12 år 4 måneder siden #4009 af BBB
Besvaret af BBB på emne Om vores rivaler VII
Toure til Silva til Nasri kan vist sagtens gå hen og blive dagens detalje. Nasris afslutning var dog ikke noget at råbe hurra for.
Emnet er blevet låst.
12 år 4 måneder siden #4010 af Pelle
Besvaret af Pelle på emne Om vores rivaler VII

Brylle skrev:

Steen skrev: Barcelona blev snydt for et straffespark og et mål, der var ikke offside på Alba. City efterlader alt for meget plads til Barca, og de er ikke hurtige nok til at presse dem. Derudover forstår jeg heller ikke hvorfor City bygger deres spil op på indlæg når de kun har Agüero inde, og ikke en til angriber? Yaya tager løbene, men han når sjældent med ind..

Haha min fejl.. Synes jeg havde set Negredo starte inde :D

Ser det stadig sort ud? Er lige i gang med at sende ansøgninger til studie, så har ikke fulgt med de sidste 15 min :)

Kæmpe chance til Nasri, som han selvfølgelig skyder lige på Valdes. Kunne de dog bare få den kasse og skabe usikkerhed i en - som altid - usikker defensiv.

"Maybe they hate me because I'm too good."
Emnet er blevet låst.
12 år 4 måneder siden #4011 af Siempre Madrid
Besvaret af Siempre Madrid på emne Om vores rivaler VII
Hvis det der skal være toppen af engelsk fodbold, så siger jeg bare Vor Herre til hest.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Følgende bruger(e) sagde tak: M_linding, andreashn
Emnet er blevet låst.
  • Storken
  • Gæst
  • Gæst
12 år 4 måneder siden #4012 af Storken
Besvaret af Storken på emne Om vores rivaler VII
Overmodet tog overhånd, da City besluttede at lade Messi og Iniesta få plads mellem kæderne. Det er det værste man kan gøre mod Barca. Hvis man presser højt, så stiller man med en høj bagkæde. Det hjælper ikke noget at efterlade et kæmpe rum mellem forsvaret og midtbanen.
Emnet er blevet låst.
12 år 4 måneder siden #4013 af Jaken
Besvaret af Jaken på emne Om vores rivaler VII
Gaaab...

En af de kedeligste CL-halvlege jeg har set i længere tid (hvor der vel og mærke fortsat har været noget på spil). Langsomt spil, sløsede tæmninger og afleveringer, få chancer og absolut ingen intensitet what so ever.

City begår hovedløse frispark, sparker bolden ligeså hovedløst fremad når de endelig har den og spiller endda med kæmpemæssige afstande mellem kæderne. Ufattelig ustruktureret.

Premier Leagues bedste my bare ass... Barcelona gør hvad de behøver, men fremstår heller ikke ligefrem skræmmende. Man bliver simpelthen nødt til at lægge noget pres på deres vaklende defensiv.

EDIT: 2. halvleg er allerede betydeligt mere spændende.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también
Sidste redigering: 12 år 4 måneder siden ved Jaken.
Emnet er blevet låst.
12 år 4 måneder siden #4014 af Pelle
Jamen City kan jo ikke score om de så fik serveret en ballon og et frit mål. Forhelvede da!

Emnet er blevet låst.
  • Brylle
  • Gæst
  • Gæst
12 år 4 måneder siden #4015 af Brylle
Besvaret af Brylle på emne Om vores rivaler VII

Pelle skrev: Jamen City kan jo ikke score om de så fik serveret en ballon og et frit mål. Forhelvede da!

En ballon er også noget besværligt noget :D

Ja, de bør få meget mere ud af deres chancer. De har fået lidt overtag, som bare skal udnyttes bedre.
Emnet er blevet låst.
12 år 4 måneder siden #4016 af Pelle
Jeg tror City skal på seriøst indkøb efter en ny centerforsvar til sommer. Både Dimechelis og Lescott er jo rystende elendige!

Emnet er blevet låst.
  • Iker1
  • Gæst
  • Gæst
12 år 4 måneder siden #4017 af Iker1
Besvaret af Iker1 på emne Om vores rivaler VII

Siempre Madrid skrev: Hvis det der skal være toppen af engelsk fodbold, så siger jeg bare Vor Herre til hest.

Jeg vil meget gerne vide lige præcist hvad det er du har imod Pellegrini. Jeg har flere gange set dig komme med hånende bemærkninger mod Chileneren. Mit bud ville være at Pro-Mou folk sætter mere pris på arrogante, skandaløse typer uden nogen form for klasse, som Mourinho, frem for de mere rolige, ydmyge typer som Pellegrini eller Del Bosque.
Emnet er blevet låst.
12 år 4 måneder siden #4018 af DarioGomez
Besvaret af DarioGomez på emne Om vores rivaler VII
Giv os endelig Barcelona i næste runde!

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Følgende bruger(e) sagde tak: M_linding, JimmyBroe
Emnet er blevet låst.
12 år 4 måneder siden #4019 af Siempre Madrid
Besvaret af Siempre Madrid på emne Om vores rivaler VII

Iker1 skrev:

Siempre Madrid skrev: Hvis det der skal være toppen af engelsk fodbold, så siger jeg bare Vor Herre til hest.

Jeg vil meget gerne vide lige præcist hvad det er du har imod Pellegrini. Jeg har flere gange set dig komme med hånende bemærkninger mod Chileneren. Mit bud ville være at Pro-Mou folk sætter mere pris på arrogante, skandaløse typer uden nogen form for klasse, som Mourinho, frem for de mere rolige, ydmyge typer som Pellegrini eller Del Bosque.

Hvor ser du lige kritik af Pellegrini? Klovn!

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Emnet er blevet låst.
12 år 4 måneder siden #4020 af MMM
Besvaret af MMM på emne Om vores rivaler VII

Jaken skrev: Gaaab...

En af de kedeligste CL-halvlege jeg har set i længere tid (hvor der vel og mærke fortsat har været noget på spil). Langsomt spil, sløsede tæmninger og afleveringer, få chancer og absolut ingen intensitet what so ever.

City begår hovedløse frispark, sparker bolden ligeså hovedløst fremad når de endelig har den og spiller endda med kæmpemæssige afstande mellem kæderne. Ufattelig ustruktureret.

Premier Leagues bedste my bare ass... Barcelona gør hvad de behøver, men fremstår heller ikke ligefrem skræmmende. Man bliver simpelthen nødt til at lægge noget pres på deres vaklende defensiv.

EDIT: 2. halvleg er allerede betydeligt mere spændende.

Jeg synes nu ikke man skal længere tilbage end til igår, til første halvleg mellem Bayern og Arsenal for at finde et ligeså effektivt sovemiddel ;-)
Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe, Jaken
Emnet er blevet låst.
Leveret af Kunena Forum