Om vores rivaler VII
"Maybe they hate me because I'm too good."
- Iker1
- Gæst
-
De prøvede at hente Mangala, den franske CB fra Porto i Januar. Han ville være en glimrende makker til Kompany. Derudover har de brug for en vaskeægte CDM. De har tilsyneladende en aftale med Fernando, en brasillianer som også spiller i Porto. Ellers ville Bruno Soriano fra Villareal være et godt køb. Det er i hvert fald ikke et særligt balanceret hold, Manchester City.Pelle skrev: Jeg tror City skal på seriøst indkøb efter en ny centerforsvar til sommer. Både Dimechelis og Lescott er jo rystende elendige!
Pelle skrev: PSG - Barca kunne være et ekstremt spændende match-up igen. I år med anderledes udfald er jeg sikker på.
Vores andethold slog PSG for under 4 måneder siden. Barca vil naturligvis køre PSG over igen.
Mht. City og en makker til Kompany: Hvordan kan I overse Nastasic? Lescott og Demichelis er 3. og 4. valg.
Har ikke tal på hvor mange gange han har sagt "Er det ikke det?", "Er han ikke det?", "Gjorde han ikke det?", "Bør de ikke det?", "Ligner det ikke det?", "Har de ikke det?", "Skulle han ikke det?" ...... og jeg kunne blive ved. Arrrggghhh!!
BBB skrev:
Pelle skrev: PSG - Barca kunne være et ekstremt spændende match-up igen. I år med anderledes udfald er jeg sikker på.
Vores andethold slog PSG for under 4 måneder siden. Barca vil naturligvis køre PSG over igen.
Mht. City og en makker til Kompany: Hvordan kan I overse Nastasic? Lescott og Demichelis er 3. og 4. valg.
Vores hold slog PSG i en venskabskamp, ja. Det er da virkelig ikke det samme?! PSG kører Leverkusen over og jeg ser dem i den grad som en outsider-kandidat til CL-trofæet.
Barca vil køre PSG over igen? Jeg ved ikke hvilke to CL kampe du så sidste år, men i dem jeg så, var Barca mere end almindelig heldige at gå videre fra de to kampe!
- Iker1
- Gæst
-
Ingen grund til at svine til. Det kunne godt ligne en skjult hentydning, måske tager jeg fejl. Men jeg tager ikke fejl når jeg siger at du flere gange har gjort grin med ham, bl.a givet ham øgenavne som Pellegrisen.Siempre Madrid skrev:
Iker1 skrev:
Jeg vil meget gerne vide lige præcist hvad det er du har imod Pellegrini. Jeg har flere gange set dig komme med hånende bemærkninger mod Chileneren. Mit bud ville være at Pro-Mou folk sætter mere pris på arrogante, skandaløse typer uden nogen form for klasse, som Mourinho, frem for de mere rolige, ydmyge typer som Pellegrini eller Del Bosque.Siempre Madrid skrev: Hvis det der skal være toppen af engelsk fodbold, så siger jeg bare Vor Herre til hest.
Hvor ser du lige kritik af Pellegrini? Klovn!
- Brylle
- Gæst
-
Pelle skrev:
BBB skrev:
Vores andethold slog PSG for under 4 måneder siden. Barca vil naturligvis køre PSG overigen.
Vores hold slog PSG i en venskabskamp, ja. Det er da virkelig ikke det samme?! PSG kører Leverkusen over og jeg ser dem i den grad som en outsider-kandidat til CL-trofæet.
Barca vil køre PSG over igen? Jeg ved ikke hvilke to CL kampe du så sidste år, men i dem jeg så, var Barca mere end almindelig heldige at gå videre fra de to kampe!
Så er det rettet. Barca var i en dårlig periode sidste år, og det var ikke fordi at PSG spillede prangende. I den samme dårlige periode blev Barca decimeret af Bayern, så i retrospekt er jeg ikke imponeret over PSGs kampe mod Barca.
Så vidt jeg husker kom Messi på banen, og så blev returopgøret ret hurtigt lukket.
- RasmusKring
- Gæst
-
mortenj skrev: Jeg bliver snart decideret sindssyg af at høre på Jan Mølby aka. "Kongen af retoriske spørgsmål".
Har ikke tal på hvor mange gange han har sagt "Er det ikke det?", "Er han ikke det?", "Gjorde han ikke det?", "Bør de ikke det?", "Ligner det ikke det?", "Har de ikke det?", "Skulle han ikke det?" ...... og jeg kunne blive ved. Arrrggghhh!!
Jeg synes faktisk, at de 10 minutter uden kommentatorer på var en fornøjelse.
Når man først har hørt Mølby kommenterer en kamp mellem Liverpool og ens yndlingshold, så behøver man egentlig ikke høre mere på ham. Specielt ikke, når han også har udtalt følgende: "Jese har ikke fart nok til at spille på kanten" - det er noget af det dummeste, jeg har hørt til dato :D
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Iker1 skrev:
Ingen grund til at svine til. Det kunne godt ligne en skjult hentydning, måske tager jeg fejl. Men jeg tager ikke fejl når jeg siger at du flere gange har gjort grin med ham, bl.a givet ham øgenavne som Pellegrisen.Siempre Madrid skrev:
Iker1 skrev:
Jeg vil meget gerne vide lige præcist hvad det er du har imod Pellegrini. Jeg har flere gange set dig komme med hånende bemærkninger mod Chileneren. Mit bud ville være at Pro-Mou folk sætter mere pris på arrogante, skandaløse typer uden nogen form for klasse, som Mourinho, frem for de mere rolige, ydmyge typer som Pellegrini eller Del Bosque.Siempre Madrid skrev: Hvis det der skal være toppen af engelsk fodbold, så siger jeg bare Vor Herre til hest.
Hvor ser du lige kritik af Pellegrini? Klovn!
Allerførst: Jeg skulle nok bare været gået i seng en time før i stedet for lige at fare i flint over for dig. Beklager og undskylder!
Min kritik af Manchester City i går var nu ikke så meget møntet på Pellegrisen eller Den Dikkende Lammehale, som jeg ynder at kalde ham, men mere en generel kritik af engelsk fodbold, som om en uge risikerer kun at have et hold tilbage i Champions League. Nuvel, to af de fire hold fik svære lodtrækninger, men det var alligevel skræmmende at se, at de var helt og aldeles chanceløse. Der tales godt nok meget om betydningen af et par udvisninger i hver af kampene, men over de 180 minutter er der jo ikke skyggen af tvivl om, at vi har fået de rigtige hold videre.
Til Manuel Pellegrini vs. José Mourinho. Du har helt og aldeles ret i, at jeg til enhver tid vil foretrække Mourinho frem for chileneren. Manuel Pellegrini er slet og ret ikke materiale til en topklub. Han er rigtig god i små klubber som Villarreal og Málaga, hvor det kan være tindrende ligegyldigt, om man slutter på 10. pladsen eller 4. pladsen, men han floppede totalt i Real Madrid og hans første år i Manchester City tegner heller ikke til at blive en succes.
Nu vil nogen måske påpege, at man scorede masser af mål og fik masser af points med Pellegrini. Ja, det gjorde man, men man var aldrig i nærheden af at vinde noget som helst og han efterlod klubben, som han overtog den. Som en decideret taberklub, hvor mentaliteten i spillertruppen var mildest talt elendig.
Hvor tit hørte man ikke spillerne - når de havde ryggen mod muren i eksempelvis cup-kampe - sige, at "Vi er Real Madrid og vi kan godt lave en Remontada og bla-bla-bla"?
Det fik José Mourinho gjort op med, da han kom til klubben. Han gik med det samme ind og trykkede, hvor det gjorde ondt og sagde bramfrit: Real Madrid!? Det er en taberklub. De har i de sidste sæsoner ikke nået længere end til ottendedelsfinalen og i Copa del Rey gør de sig selv til grin.
Jeg har ikke citeret Mourinho 100% korrekt, men essensen af hans ord var ikke til at tage fejl af.
Det tog tid for Mourinho at ændre indstillingen, men det er takket være hans indsats, at Carlo Ancelotti i dag mønstrer et hold, hvor man uden al for stor naivitet godt kan tale om The Treble. Og det siger jeg ikke for at tage noget fra Ancelotti, for han gør rigtig mange ting rigtigt, men for mig at se er der ingen tvivl om, at Carlo Ancelotti ville stå over for en anderledes svær opgave, hvis han havde overtaget tøjlerne efter Den Dikkende Lammehale og ikke The Special One.
Når vi i dag roser Carlo Ancelotti, kan vi ikke gøre det uden også lige at sende en venlig tanke til José Mourinho, for det er hans fundament, der bygges videre på.
Dermed ikke sagt, at Mourinho gjorde alting rigtigt, for det gjorde han åbenlyst ikke. Men han fik ændret mentaliteten i klubben, så man igen er en vinderklub, som er med hvor det er sjovt.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.