Om vores rivaler VII

12 år 4 måneder siden #4117 af MMM
Besvaret af MMM på emne Om vores rivaler VII

DarioGomez skrev: Hvor har du det fra?

Jeg ved ikke hvor Steen har det fra, men både Sport og Cadena SER siger korsbåndet og seks måneder på bænken. Barca selv siger ikke andet end at Valdes er blevet kørt på hospitalet til videre undersøgelser.
Emnet er blevet låst.
12 år 4 måneder siden #4118 af Real HWL
Besvaret af Real HWL på emne Om vores rivaler VII
På dette billede kan det godt se ud som om at elastikken springer

futbol.as.com/futbol/2014/03/26/primera/1395862551_458332.html
Emnet er blevet låst.
12 år 4 måneder siden #4119 af mohbar
Besvaret af mohbar på emne Om vores rivaler VII
Synd for ham. Bortset fra hans irrirerende måde at piske enhver stemning op og bitche over de mindste ting, synes jeg han virker sympatisk ..
Emnet er blevet låst.
12 år 4 måneder siden #4120 af DarioGomez
Besvaret af DarioGomez på emne Om vores rivaler VII
Stakkels mand, jeg føler med ham; det er sgu en trist afsked med en klub, hvor han har været en så vigtig figur de seneste mange år.

Omvendt er det jo heldigt for dem (eller os), at de har en så kyndig erstatning på bænken ...

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Følgende bruger(e) sagde tak: M_linding, -#7-, JimmyBroe, andreashn, MMM
Emnet er blevet låst.
12 år 4 måneder siden #4121 af SR4
Besvaret af SR4 på emne Om vores rivaler VII

mohbar skrev: Synd for ham. Bortset fra hans irrirerende måde at piske enhver stemning op og bitche over de mindste ting, synes jeg han virker sympatisk ..

Ja kan være meget irreterende under kampene, men synes han er meget stille i pressen. Er det De Gea, Lopez og Casillas til VM? Ville det så ikke være første gang samme klub har 2 målmænd i en VM-trup? Men er der egentlig der ved om der er en målmand, som er langt tættere på landsholdet end Lopez?
Emnet er blevet låst.
12 år 4 måneder siden #4122 af JimmyBroe
Besvaret af JimmyBroe på emne Om vores rivaler VII

SR4 skrev:

mohbar skrev: Synd for ham. Bortset fra hans irrirerende måde at piske enhver stemning op og bitche over de mindste ting, synes jeg han virker sympatisk ..

Ja kan være meget irreterende under kampene, men synes han er meget stille i pressen. Er det De Gea, Lopez og Casillas til VM? Ville det så ikke være første gang samme klub har 2 målmænd i en VM-trup? Men er der egentlig der ved om der er en målmand, som er langt tættere på landsholdet end Lopez?

Er Pepe helt ude af landsholdsregi?

Jeg er her stadig XOXO
Emnet er blevet låst.
12 år 4 måneder siden #4123 af MMM
Besvaret af MMM på emne Om vores rivaler VII

SR4 skrev:

Casillas, Pepe Reina, de Gea. Jeg tror ikke sandsynligheden for, at López bliver kaldt op er særlig stor.
Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe
Emnet er blevet låst.
12 år 4 måneder siden #4124 af DarioGomez
72 min spillet i Barcelona. Stadig 0-0. Desværre presser FCB virkelig på, så jeg tror sgu ikke Espanyol holder hjem...

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Sidste redigering: 12 år 4 måneder siden ved DarioGomez.
Emnet er blevet låst.
12 år 4 måneder siden #4125 af DarioGomez
Og rend mig...

Emnet er blevet låst.
12 år 4 måneder siden #4126 af Daniel
Besvaret af Daniel på emne Om vores rivaler VII
Hvorfor jinxe et muligt pointtab, Dario ;-) !

Nå, jeg havde skam forventet, at Barcelona hentede tre point mod Espanyol. Ja, jeg tror ikke rigtig på, at de overhovedet sætter point til i deres nemme slutprogram.
Emnet er blevet låst.
12 år 4 måneder siden #4127 af Daniel
Besvaret af Daniel på emne Om vores rivaler VII
Tragikomisk :-)
Emnet er blevet låst.
12 år 4 måneder siden #4128 af DarioGomez
Daniel, det var reelt set eneste mulighed udover sidste runde. Desværre.

Følgende bruger(e) sagde tak: Daniel
Emnet er blevet låst.
Leveret af Kunena Forum