Om vores rivaler VII
MMM skrev:
M_linding skrev: Dios
Jeg er enig med dig, langt hen ad vejen. Men men men... Jeg tror nu alligevel, at Mourinho har gjort nogle ting for Real Madrid, som vi nyder godt af i dag.
Vindermentaliteten og troen på at vi kan slå alle, kom i nogen grad under Mourinho. Og mange af vores profiler i dag, fik helt sikkert et boost af 11/12 sæsonen (også selvom 12/13 var sløj).
Derudover er det min opfattelse, at der var Mourinho som fik indført manager-rollen i Real Madrid - Hvilket jeg tror er guld værd. Det har givet et helt andet fodboldfagligt perspektiv, i den måde som der bliver købt og solgt spillere på. Også selvom Perez stadig har sine meninger.
Din sidste pointe er egentlig der det knækker for mig. Jeg har en del sympati for Siempres argument, på trods af at jeg ikke kunne udstå Mou. Men han havde fat i flere ting, der var problematiske i klubbens organisation og ikke kun omkring førsteholdet, men også omkring Castilla og ungdomsholdene. Som jeg så, så er problemet bare det, at den måde han greb det an på sikrede, at ændringerne ikke blev institutionelle, men derimod alene knyttet til Mou personligt. For at citere Carletto himself, så er han træner i Madrid, ikke manager. Managerrollen kom med Mou og smuttede igen med ham. Det er ikke Ancelotti der står for transfer-strategien og han er heller ikke hovedansvarlig for La Fabrica. Det sidste er måske ikke så skidt, han skal også sove engang imellem, men den fodboldmæssige røde tråd, som jeg tror, vi er mange der har drømt om i de seneste år, den er der ikke rigtig nogen (andre end Pérez) der er ansvarlig for.
Vi snakker selvfølgelig ikke Sir Alex-tilstande. Det er svært for mig at gennemskue helt præcist, hvor meget ansvar Ancelotti har, i forhold til transfers.
Men det er da primært ham og Zidane som er tydelige i det spil, uden direkte indblanding fra en sportsdirektør... Det er da en forskel, i forhold til Valdano-tiderne - hvor træneren vist ikke havde meget med transfers at gøre.
Eller tager jeg helt fejl?;)
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Hvor efterlader det Joe Hart?
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
- Real-Laudrup
-
- Platin bruger
-
På bænken, vistnok. Pellegrini har tydeligvis ikke været tilfreds med ham i denne sæson, han har lavet nogle store fejl, der har kostet City point. Hans form har også været nedadgående det sidste halvandet års tid. Siden den fantastiske kamp han stod mod os på Bernabeu og den efterfølgende gruppekamp mod Dortmund, så har han ikke været den samme Hart vi så i 11/12.Siempre Madrid skrev: Victor Valdés til Manchester City, ifølge L´Equipe.
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Real-Laudrup skrev:
På bænken, vistnok. Pellegrinihar tydeligvis ikke været tilfreds med ham i denne sæson, han har lavet nogle store fejl, der har kostet City point. Hans form har også været nedadgående det sidste halvandet års tid. Siden den fantastiske kamp han stod mod os på Bernabeu og den efterfølgende gruppekamp mod Dortmund, så har han ikke været den samme Hart vi så i 11/12.Siempre Madrid skrev: Victor Valdés til Manchester City, ifølge L´Equipe.
Eller mere sandsynligt i en anden klub. Joe Hart er vel fortsat så stor en målmand, at han ikke skal rådne op på bænken og jeg forestiller mig ikke Manchester City lave en "Real Madrid", hvor man har to så stærke målmænd til at dele turneringerne mellem sig.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Siempre Madrid skrev: Victor Valdés til Manchester City, ifølge L´Equipe.
I en Casillas-lignende situation! ;-)
Siden Monaco angiveligt var ude efter Valdés, så kan de passende tage Joe Hart i stedet, hvis rygtet taler sandt.
Ellers Arsenal. Godt nok har Szczesny holdt et pænt niveau i denne sæson, men han er trods alt stadig en ung keeper med meget at lære endnu. Bevares, Joe Hart er ikke gammel, men han er trods alt tre år ældre en Szczesny. Jeg tror de ville kunne supplere hinanden godt.
Alternativt er der hvis et par faldne italienske kæmper, der godt kunne bruge en ny mand mellem stængerne...
- Barça
- Gæst
-
Sidst de to hold mødtes tabte vi jo 2-1, men hvis man ser tilbage på holdets indstilling, så ville man ikke blive overrasket over nederlaget.
Sådan så holdet ud sidst:
Lopez
Carvajal-Varane-Pepe-Marcelo
Khedira-Ramos-Modric
Di maria-Bale-Ronaldo
Heldigvis, så er der sket meget siden El clasico og jeg forventer at se følgende hold:
Lopez
Carvajal-Pepe-Ramos-Marcelo
Modric-Alonso-Di maria
Bale-Benzema-Ronaldo
No soy sólo perfecto, soy Madridista también.
ZizouMo skrev: Så er El clasico lige rundt om hjørnet! Jeg kan ikke glæde mig mere og forventer, at Real går ind til kampen for at vinde.
Sidst de to hold mødtes tabte vi jo 2-1, men hvis man ser tilbage på holdets indstilling, så ville man ikke blive overrasket over nederlaget.
Sådan så holdet ud sidst:
Lopez
Carvajal-Varane-Pepe-Marcelo
Khedira-Ramos-Modric
Di maria-Bale-Ronaldo
Heldigvis, så er der sket meget siden El clasico og jeg forventer at se følgende hold:
Lopez
Carvajal-Pepe-Ramos-Marcelo
Modric-Alonso-Di maria
Bale-Benzema-Ronaldo
Jeg tror du har ret i det meste. Jeg kunne dog dog godt forstille mig at Isco kom ind i stedet for, efter sin fine præstation mod Schalke, ellers tror jeg måske at Ancelotti kunne finde på at vælge Illarra i stedet for di Maria for at dæmme op for Barcas offensiv.
!Illa, Illa, Illa, Juanito Maravilla¡ !Hala Madrid¡!
Siempre Madrid skrev: Victor Valdés til Manchester City, ifølge L´Equipe.
I situationer som denne håber jeg:
- Brylle
- Gæst
-
Monaco er da på vej i CL? Der vil du få rig mulighed for at se ham, ligesom der er flere gode hold i Ligue 1, som er interessante at følge.Barça skrev: Ville være fantastisk at se Valdés i City. Jeg håber hvert fald ikke han havner i Monaco så vi aldrig nogensinde mere får ham at se, ligesom Falcao. Hold kæft hvor kan man være dum, nu hvor jeg tænker over det. Men omvendt så har Valdés udtalt at han forlader Barca pga. presset, så det skulle ikke undre mig hvis han alligevel endte i Monaco. Jeg håber dog at se ham i England, hvor han kan vise sit værd, og måske hive en PRL-titel i hus.
- Barça
- Gæst
-
Valdés skal spille for et europærisk tophold, og ikke et hold som Monaco der ville være en ønskemodstander i et CL-slutspil.Brylle skrev:
Monaco er da på vej i CL? Der vil du få rig mulighed for at se ham, ligesom der er flere gode hold i Ligue 1, som er interessante at følge.Barça skrev: Ville være fantastisk at se Valdés i City. Jeg håber hvert fald ikke han havner i Monaco så vi aldrig nogensinde mere får ham at se, ligesom Falcao. Hold kæft hvor kan man være dum, nu hvor jeg tænker over det. Men omvendt så har Valdés udtalt at han forlader Barca pga. presset, så det skulle ikke undre mig hvis han alligevel endte i Monaco. Jeg håber dog at se ham i England, hvor han kan vise sit værd, og måske hive en PRL-titel i hus.
- madrid2000
-
- Platin bruger
-
Hvis jeg frit kunne vælge, så vil ønskemodstanderen helt klart været Manchester United. Hold kæft de sejler rund. Grækkerne har skabt masser af chancer og de kommer nemt til dem, men de har ikke kunne udnytte dem.