Om vores rivaler VII

• Brylle
  • Gæst
  • Gæst
12 år 4 måneder siden #4069 af Brylle
Besvaret af Brylle på emne Om vores rivaler VII

Barça skrev:

Brylle skrev:

Barça skrev: Ville være fantastisk at se Valdés i City. Jeg håber hvert fald ikke han havner i Monaco så vi aldrig nogensinde mere får ham at se, ligesom Falcao. Hold kæft hvor kan man være dum, nu hvor jeg tænker over det. Men omvendt så har Valdés udtalt at han forlader Barca pga. presset, så det skulle ikke undre mig hvis han alligevel endte i Monaco. Jeg håber dog at se ham i England, hvor han kan vise sit værd, og måske hive en PRL-titel i hus.

Monaco er da på vej i CL? Der vil du få rig mulighed for at se ham, ligesom der er flere gode hold i Ligue 1, som er interessante at følge.

Valdés skal spille for et europærisk tophold, og ikke et hold som Monaco der ville være en ønskemodstander i et CL-slutspil.

Kan du ikke forholde dig til hvad du selv skriver? Du skriver, at han ikke skal tage til Monaco fordi man så ikke længere vil få ham at se? Det er sådan set det eneste jeg har kommenteret på, og ikke om han skal tage til Monaco eller ej.

Nu er det pludselig en helt anden grund, som du prøver at fiske frem? :)
Emnet er blevet låst.
  • Barça
  • Gæst
  • Gæst
12 år 4 måneder siden #4070 af Barça
Besvaret af Barça på emne Om vores rivaler VII
Der er ikke kun én grund, der er flere grunde. Men kan godt forstå din forvirring.
Emnet er blevet låst.
12 år 4 måneder siden #4071 af Siempre Madrid
Besvaret af Siempre Madrid på emne Om vores rivaler VII

madrid2000 skrev: United fører 2-0.

Hvis jeg frit kunne vælge, så vil ønskemodstanderen helt klart været Manchester United. Hold kæft de sejler rund. Grækkerne har skabt masser af chancer og de kommer nemt til dem, men de har ikke kunne udnytte dem.

Hvis Manchester United havde mødt et klassehold i dag, havde de fået et historisk stort hjemmebanenederlag. De kan meget vel være drømme-lodtrækningen.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Emnet er blevet låst.
  • RasmusKring
  • Gæst
  • Gæst
12 år 4 måneder siden #4072 af RasmusKring
Besvaret af RasmusKring på emne Om vores rivaler VII

Siempre Madrid skrev:

madrid2000 skrev: United fører 2-0.

Hvis jeg frit kunne vælge, så vil ønskemodstanderen helt klart været Manchester United. Hold kæft de sejler rund. Grækkerne har skabt masser af chancer og de kommer nemt til dem, men de har ikke kunne udnytte dem.

Hvis Manchester United havde mødt et klassehold i dag, havde de fået et historisk stort hjemmebanenederlag. De kan meget vel være drømme-lodtrækningen.

Enig. Jeg ville næsten hellere møde United end Olympiakos. Grækerne har nogle giftige og hurtige spillere, mens United ser fuldstændig usammenhængende ud. Det er i skærende kontrast til det hold, vi mødte sidste år. Det skræmmender er vel, at truppen stort set er den samme.
Emnet er blevet låst.
12 år 4 måneder siden #4073 af Chamartin
Besvaret af Chamartin på emne Om vores rivaler VII
Betis-Sevilla går i 2*15 min forlænget spilletid i Europa League.
Det kan vel siges at være en fordel for os i og med vi møder dem (Sevilla) onsdag i næste uge, og de allerede søndag middag har en udekamp mod Osasuna. Eneste ulempe er vel, at de ikke ikke har været på en lang udebanetur til fx. Østeuropa ;).

I øvrigt har Moreno stået for begge assists.
Sidste redigering: 12 år 4 måneder siden ved Chamartin.
Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe
Emnet er blevet låst.
12 år 4 måneder siden #4074 af madrid2000
Besvaret af madrid2000 på emne Om vores rivaler VII
Sevillia går videre. Først indhenter de 0-2 og derefter formår de også, at komme tilbage i penalties efter, at have brændt den første. Stærkt.
Emnet er blevet låst.
12 år 4 måneder siden #4075 af MMM
Besvaret af MMM på emne Om vores rivaler VII
Arsenal godt igang med at fejre Wenger ved at demonstrere alle hans historiske svagheder i en uskøn pærevælling. Men er der nogen der kan huske hvornår en dommer sidst har forkludret en udvisning i sådan en grad?
Emnet er blevet låst.
  • Gæst
  • Gæst
12 år 4 måneder siden #4076 af AvatarEyes
Besvaret af AvatarEyes på emne Om vores rivaler VII

MMM skrev: Arsenal godt igang med at fejre Wenger ved at demonstrere alle hans historiske svagheder i en uskøn pærevælling. Men er der nogen der kan huske hvornår en dommer sidst har forkludret en udvisning i sådan en grad?

Jeg husker op til flere Barcelona kampe hvor dommeren kom til at udvise en spiller fra det forkerte hold.
Emnet er blevet låst.
12 år 4 måneder siden #4077 af madrid2000
Besvaret af madrid2000 på emne Om vores rivaler VII
Håber Özil nyder tilværelsen i London ;)
Emnet er blevet låst.
12 år 4 måneder siden #4078 af Siempre Madrid
Besvaret af Siempre Madrid på emne Om vores rivaler VII

madrid2000 skrev: Håber Özil nyder tilværelsen i London ;)

Özil hvem ;-)

Nej. Nu skal man ikke mobbe en mand, som er omgivet af så dårlige rådgivere.

Stort tillykke til Mou. Dejligt hvis det kan blive til et engelsk mesterskab.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Emnet er blevet låst.
12 år 4 måneder siden #4079 af Bismo
Besvaret af Bismo på emne Om vores rivaler VII

madrid2000 skrev: Håber Özil nyder tilværelsen i London ;)

Det må være hårdt at være Özil lige nu. Madrid er stadig med i kampen om alle trofæer, og står til at vinde ligaen. Mens Arsenal igen igen viser sig som det middelmådige hold, de er.

Arsenal er et hold uden karakter/personlighed, og der skal tit kun et mål eller to til for at ryste dem og så kollapser korthuset fuldstændigt sammen. Wenger er så heller ikke lige frem den, der kan samle sit hold op igen og motivere dem til at kæmpe til det sidste. Jeg fatter ikke, at han stadig har en lang snor hos både fans og ledelse. Alle andre topklubber havde jo fyret manden for længst!
Emnet er blevet låst.
12 år 4 måneder siden #4080 af Pelle
Besvaret af Pelle på emne Om vores rivaler VII
Der bliver ikke rigtig snakket opgøret mod Barca imorgen. Har vi lidt kolde fødder? Eller hvad tænker vi?
Personligt er jeg virkelig spændt men samtidig pissebange! :-)

"Maybe they hate me because I'm too good."
Emnet er blevet låst.
Leveret af Kunena Forum