Om vores rivaler VII
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
12 år 4 måneder siden #4153
af DarioGomez
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Besvaret af DarioGomez på emne Om vores rivaler VII
Og så filmedr Neymar lige igen.
Kan han andet?!?
Kan han andet?!?
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Emnet er blevet låst.
12 år 4 måneder siden #4154
af Pelle
Jeg er helt alvorli ved at kaste op hver gang. Manden er jo virkelig dårlig til det! Det kan ikke blive ved med at gå hos Barcas fans?
"Maybe they hate me because I'm too good."
Besvaret af Pelle på emne Om vores rivaler VII
DarioGomez skrev: Og så filmedr Neymar lige igen.
Kan han andet?!?
Jeg er helt alvorli ved at kaste op hver gang. Manden er jo virkelig dårlig til det! Det kan ikke blive ved med at gå hos Barcas fans?
Emnet er blevet låst.
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
12 år 4 måneder siden #4155
af DarioGomez
Haha. True. Han er alt for gennemskuelig mht sin film...
Emnet er blevet låst.
12 år 4 måneder siden #4156
af HHB65
Tror nu hellere Barca ville have undgået Pique's skade i forhold til at Costa er skadet nu. Synes sku ikke man kan sige de har marginalerne med sig pt i de bagerster linjer med Valdes langtidsskadet og nu Pique også.
Besvaret af HHB65 på emne Om vores rivaler VII
Pelle skrev: Man må godt nok også give Barca, at de har marginalerne med sig!
Diego Costa skadet - lignede en fibersprængning i baglåret.
For fanden da!
Tror nu hellere Barca ville have undgået Pique's skade i forhold til at Costa er skadet nu. Synes sku ikke man kan sige de har marginalerne med sig pt i de bagerster linjer med Valdes langtidsskadet og nu Pique også.
Sidste redigering: 12 år 4 måneder siden ved HHB65.
Emnet er blevet låst.
12 år 4 måneder siden #4157
af Pelle
De har en Marc Bartra, der fint kan tage over. Nu ved vi heller ikke hvor stor en skade Pique pådrog sig. Derimod ser det ud som om, at Diego Costas kommer til at tage et stykke tid, især med tanke på, at han har døjet med det tidligere.
Nu er der jo flere kampe efter denne, og lad os nu bare være ærlige. Uden Diego Costa ryger 50% af Athleticos målfarlighed. Med den skade vandt Barca ligaen - det er jeg fuldstændig overbevist om.
Nu er der jo flere kampe efter denne, og lad os nu bare være ærlige. Uden Diego Costa ryger 50% af Athleticos målfarlighed. Med den skade vandt Barca ligaen - det er jeg fuldstændig overbevist om.
Emnet er blevet låst.
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
12 år 4 måneder siden #4158
af DarioGomez
Diego dit smukke menneske!!!!!!
Emnet er blevet låst.
12 år 4 måneder siden #4159
af Pelle
Athletico og MUFC foran. Aprilsnar?
Følgende bruger(e) sagde tak: DarioGomez
Emnet er blevet låst.
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
12 år 4 måneder siden #4160
af DarioGomez
Godt at se at Iniesta støtter Neymar ved også at filme.
Han skal jo nødig føle sig udenfor...
Han skal jo nødig føle sig udenfor...
Emnet er blevet låst.
12 år 4 måneder siden #4161
af Pelle
Skal vi lave et hurtigt odds på, hvornår Barca får deres straffespark? Umiddelbart tænker jeg om max. 10 minutter. I samme sekvens får Courtois naturligvis det røde kort.
Følgende bruger(e) sagde tak: mortenj
Emnet er blevet låst.
- Brylle
- Gæst
-
12 år 4 måneder siden #4162
af Brylle
Besvaret af Brylle på emne Om vores rivaler VII
Ros til dommeren for ikke at falde for prinsessens tuderi hele tiden. Manden smider sig så snart, han mærker nogen puste ham i nakken.
Emnet er blevet låst.
- Zizou1981
- Gæst
-
12 år 4 måneder siden #4163
af Zizou1981
Besvaret af Zizou1981 på emne Om vores rivaler VII
Atletico var godt nok spillet ud af banen de sidste 25 min. Godt Coutois fandt de helt store redninger frem og holdt Barca nede på en scoring. De har en din chance nu med hjemmebane i næste uge. Dog synes jeg de har en tendens til at gå helt ned de sidste 20
Min.
Min.
Emnet er blevet låst.
- madrid2000
-
- Platin bruger
-
12 år 4 måneder siden #4164
af madrid2000
Besvaret af madrid2000 på emne Om vores rivaler VII
Satte en hund på 2 krydser i aften. Havde egentlig tænkt mig at sætte 200, men små 2000 kroner er vel egentlig også okay. sjældent jeg rammer noget, også sjældent jeg oddser, så dejlig dejlig.
PS Neymar er den mest ulækre spiller. Han laver så meget skuespil og overdramatiser så meget. Det er så ulækkert at se på.
PS Neymar er den mest ulækre spiller. Han laver så meget skuespil og overdramatiser så meget. Det er så ulækkert at se på.
Emnet er blevet låst.