Om vores rivaler VII
- Gæst
-
Det er bare ærgerligt, at Classico sejren har givet dem et godt momentum, så det er vanskeligt at forestille sig, at de smider noget som helst væk så få kampe fra en Liga titel.
mortenj skrev: Kan ikke finde straffesparkssituationen nogen steder på nettet. Kan nogen fortælle om straffet var korrekt dømt eller ej??
Dommeren var ikke kampens hovedperson. I min verden korrekt dømt straffespark.
Daniel skrev:
mortenj skrev: Kan ikke finde straffesparkssituationen nogen steder på nettet. Kan nogen fortælle om straffet var korrekt dømt eller ej??
Syntes bare det ser ud som om at bolden rammer neymars hånd før den rammer Espanyol spillerens hånd.
Real HWL skrev:
Daniel skrev:
Syntes bare det ser ud som om at bolden rammer neymars hånd før den rammer Espanyol spillerens hånd.
Jeg tænkte det samme, men efter gengivelserne synes jeg mere det ligner, at han "fejltæmmer" bolden med brystet.
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
Bismo skrev: Ja, de mangler stadig villareal på udebane, som kan vise sig at være en spændende kamp. Betis på hjemmebane kan også skjule en overraskelse. .
Jo - Villarreal ude, men de er godt nok gået i stå .- og et nederlag til Betis hjemme, den køber jeg simpelthen ikke ...
Bedre vil det være, hvis Atlético taber ude til Valencia og Bilbao og samtidig vinder i Barcelona - det vil være passende for os ;0)
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Daniel skrev:
Real HWL skrev:
Daniel skrev:
Jeg tænkte det samme, men efter gengivelserne synes jeg mere det ligner, at han "fejltæmmer" bolden med brystet.
Ja det kan også godt være. Men pisse ærgeligt de lige får de 3 point med hjem. Har svært ved at se hvor de skal smide point henne. Håber Granada og Villarreal kan hjælpe os lidt.
Uhh synes nu nok den er lidt iffy
- Lad os nu bare indføre kamera ! Fandens!
Fakta:
Franco fjernede Barcas gæld og hjælp med bygning af Camp Nou.
I Francos tid mellem 1939-1975 vandt Real Madrid 22 spanske pokaler, mens Barca vandt 23.
Som tak udnævnte Barca Franco til æresmedlem og gav ham æresmedaljer.😂😂😂😂😂
- rezamadridista
-
- Platin bruger
-
- Ingen svæver på banen som Zizou!
Raul-rik skrev: Forkert forbruger nøgle/hemmelighed i konfiguration
Uhh synes nu nok den er lidt iffy
Jeg bliver sku lidt pigefornærmet når jeg ser det billedet.