Om vores rivaler VII

• Gæst
  • Gæst
12 år 4 måneder siden #4129 af AvatarEyes
Besvaret af AvatarEyes på emne Om vores rivaler VII
Den sædvanlige opskrift med straffe og rødt kort :)
Emnet er blevet låst.
12 år 4 måneder siden #4130 af mortenj
Besvaret af mortenj på emne Om vores rivaler VII
Kan ikke finde straffesparkssituationen nogen steder på nettet. Kan nogen fortælle om straffet var korrekt dømt eller ej??
Emnet er blevet låst.
12 år 4 måneder siden #4131 af Bismo
Besvaret af Bismo på emne Om vores rivaler VII
Ja, de mangler stadig villareal på udebane, som kan vise sig at være en spændende kamp. Betis på hjemmebane kan også skjule en overraskelse.

Det er bare ærgerligt, at Classico sejren har givet dem et godt momentum, så det er vanskeligt at forestille sig, at de smider noget som helst væk så få kampe fra en Liga titel.
Emnet er blevet låst.
12 år 4 måneder siden #4132 af Daniel
Besvaret af Daniel på emne Om vores rivaler VII

mortenj skrev: Kan ikke finde straffesparkssituationen nogen steder på nettet. Kan nogen fortælle om straffet var korrekt dømt eller ej??

Dommeren var ikke kampens hovedperson. I min verden korrekt dømt straffespark.
Følgende bruger(e) sagde tak: MMM
Emnet er blevet låst.
12 år 4 måneder siden #4133 af Real HWL
Besvaret af Real HWL på emne Om vores rivaler VII

Daniel skrev:

mortenj skrev: Kan ikke finde straffesparkssituationen nogen steder på nettet. Kan nogen fortælle om straffet var korrekt dømt eller ej??

Syntes bare det ser ud som om at bolden rammer neymars hånd før den rammer Espanyol spillerens hånd.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios
Emnet er blevet låst.
12 år 4 måneder siden #4134 af Daniel
Besvaret af Daniel på emne Om vores rivaler VII

Real HWL skrev:

Daniel skrev:

Syntes bare det ser ud som om at bolden rammer neymars hånd før den rammer Espanyol spillerens hånd.

Jeg tænkte det samme, men efter gengivelserne synes jeg mere det ligner, at han "fejltæmmer" bolden med brystet.
Emnet er blevet låst.
12 år 4 måneder siden #4135 af DarioGomez
Besvaret af DarioGomez på emne Om vores rivaler VII

Bismo skrev: Ja, de mangler stadig villareal på udebane, som kan vise sig at være en spændende kamp. Betis på hjemmebane kan også skjule en overraskelse. .

Jo - Villarreal ude, men de er godt nok gået i stå .- og et nederlag til Betis hjemme, den køber jeg simpelthen ikke ...

Bedre vil det være, hvis Atlético taber ude til Valencia og Bilbao og samtidig vinder i Barcelona - det vil være passende for os ;0)

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Sidste redigering: 12 år 4 måneder siden ved DarioGomez.
Emnet er blevet låst.
12 år 4 måneder siden #4136 af Real HWL

Daniel skrev:

Real HWL skrev:

Daniel skrev:

Jeg tænkte det samme, men efter gengivelserne synes jeg mere det ligner, at han "fejltæmmer" bolden med brystet.

Ja det kan også godt være. Men pisse ærgeligt de lige får de 3 point med hjem. Har svært ved at se hvor de skal smide point henne. Håber Granada og Villarreal kan hjælpe os lidt.
Emnet er blevet låst.
12 år 4 måneder siden #4137 af Raul-rik
Besvaret af Raul-rik på emne Om vores rivaler VII
Forkert forbruger nøgle/hemmelighed i konfiguration

Uhh synes nu nok den er lidt iffy
Emnet er blevet låst.
12 år 4 måneder siden #4138 af Kasillas
Besvaret af Kasillas på emne Om vores rivaler VII
Barcelona skal være glade for at dommerkendelser går deres vej. Først nedlagte Mascherano en Espanyol spiller uden at Espanyol fik straffespark. - Og så lige denne straffespark hvor den først ramte Neymars hånd for bagefter at ramme en Espanyol spillers hånd.

- Lad os nu bare indføre kamera ! Fandens!

Fakta:
Franco fjernede Barcas gæld og hjælp med bygning af Camp Nou.
I Francos tid mellem 1939-1975 vandt Real Madrid 22 spanske pokaler, mens Barca vandt 23.
Som tak udnævnte Barca Franco til æresmedlem og gav ham æresmedaljer.😂😂😂😂😂
Emnet er blevet låst.
12 år 4 måneder siden #4139 af rezamadridista
Besvaret af rezamadridista på emne Om vores rivaler VII
Hvor er det dog uheldigt... Havde ellers håbet at de ville tabe point i Espanyol.. Tror mindre og mindre på det mesterskab nu.

- Ingen svæver på banen som Zizou!
Emnet er blevet låst.
12 år 4 måneder siden #4140 af Real HWL

Raul-rik skrev: Forkert forbruger nøgle/hemmelighed i konfiguration

Uhh synes nu nok den er lidt iffy

Jeg bliver sku lidt pigefornærmet når jeg ser det billedet.
Emnet er blevet låst.
Leveret af Kunena Forum