Om vores rivaler VII
12 år 4 måneder siden #4165
af Bismo
Besvaret af Bismo på emne Om vores rivaler VII
Dejlig intens kamp der sikkert stadig vil sidde i benene i weekenden hos begge mandskaber!
Jeg regner dog med, at Atleti vil slå Barca ud af CL. Bayern kommer nok tilbage i næste uge og udraderer United.
Jeg regner dog med, at Atleti vil slå Barca ud af CL. Bayern kommer nok tilbage i næste uge og udraderer United.
Emnet er blevet låst.
12 år 4 måneder siden #4166
af Pelle
"Maybe they hate me because I'm too good."
Besvaret af Pelle på emne Om vores rivaler VII
Enig. Flot dommerpræstation.
Bliver spændende om Athletico pakker sig i returen og satser på 0-0 eller om Simeone tør pace spillerne frem.
Jeg tænker, at de vil have størst succes med det sidste.
Bliver spændende om Athletico pakker sig i returen og satser på 0-0 eller om Simeone tør pace spillerne frem.
Jeg tænker, at de vil have størst succes med det sidste.
Emnet er blevet låst.
12 år 4 måneder siden #4167
af Lykke
tillykke med pengene!
og mht Neymar har han offentlig sagt at han filmer hvis han kan få noget ud af det, ret trist.
Ingen hold kan sige sig fri for at have spillere som filmer, men ligefrem at indrømme at man bevidst gør i det er ikke godt for sporten.
Besvaret af Lykke på emne Om vores rivaler VII
madrid2000 skrev: Satte en hund på 2 krydser i aften. Havde egentlig tænkt mig at sætte 200, men små 2000 kroner er vel egentlig også okay. sjældent jeg rammer noget, også sjældent jeg oddser, så dejlig dejlig.
PS Neymar er den mest ulækre spiller. Han laver så meget skuespil og overdramatiser så meget. Det er så ulækkert at se på.
tillykke med pengene!
og mht Neymar har han offentlig sagt at han filmer hvis han kan få noget ud af det, ret trist.
Ingen hold kan sige sig fri for at have spillere som filmer, men ligefrem at indrømme at man bevidst gør i det er ikke godt for sporten.
Følgende bruger(e) sagde tak: Pelle
Emnet er blevet låst.
12 år 4 måneder siden #4168
af El_Juan
Besvaret af El_Juan på emne Om vores rivaler VII
Pelle. Er det dagens skjulte aprilsnar du leverer? ;-) En fusion mellem Athletic og Atlético, som er blevet til Athletico? ;-))
Jeg er godt klar over, at baskerhuerne fra Bilbao og flodfolket fra Manzanares ikke er vilde med dem inde fra storbyen, meeeen!
Det var to røvkedelige kampe der blev spillet her til aften. Mourinho alene er garant for mere underholdning. Og når man så tilsætter lidt Ibrahimovic og en åben slagudveksling i Madrid, mellem to halvsnaldrede 3'ere (nuvel, Dortmund er nummer to i Bayernligaen, men de er skabstreer!), så må det alt andet end lige blive en mere underholdende aften der venter i morgen!
I øvrigt påfaldende, at Barcelona og Atlético - nok engang - spillede uafgjort i denne sæson. Bayern og Atlético til at gå videre, akkurat som jeg sagde efter lodtrækningen.
Jeg er godt klar over, at baskerhuerne fra Bilbao og flodfolket fra Manzanares ikke er vilde med dem inde fra storbyen, meeeen!
Det var to røvkedelige kampe der blev spillet her til aften. Mourinho alene er garant for mere underholdning. Og når man så tilsætter lidt Ibrahimovic og en åben slagudveksling i Madrid, mellem to halvsnaldrede 3'ere (nuvel, Dortmund er nummer to i Bayernligaen, men de er skabstreer!), så må det alt andet end lige blive en mere underholdende aften der venter i morgen!
I øvrigt påfaldende, at Barcelona og Atlético - nok engang - spillede uafgjort i denne sæson. Bayern og Atlético til at gå videre, akkurat som jeg sagde efter lodtrækningen.
Sidste redigering: 12 år 4 måneder siden ved El_Juan.
Emnet er blevet låst.
12 år 4 måneder siden #4169
af elle44
Besvaret af elle44 på emne Om vores rivaler VII
Var der nogen der så United-Bayern her til aften?
Jeg må sige at United stiller en fremragende bus, de har virkelig taget busteknikken til sig. Derudover må man jo rose Bayern for deres fremragende evne til boldflytteri.
Nøj en kedelig kamp!
Men for at være helt ærlig synes jeg det er okay Unitd stiller bussen, det er den eneste mulighed de har.
Jeg må sige at United stiller en fremragende bus, de har virkelig taget busteknikken til sig. Derudover må man jo rose Bayern for deres fremragende evne til boldflytteri.
Nøj en kedelig kamp!
Men for at være helt ærlig synes jeg det er okay Unitd stiller bussen, det er den eneste mulighed de har.
Emnet er blevet låst.
12 år 4 måneder siden #4170
af M_linding
Besvaret af M_linding på emne Om vores rivaler VII
Til dem som ikke så Diego's mål:
ekstrabladet.dk/sport/fodbold/udenlandsk...e/article2252356.ece
AV! - Tro mig, det er værd at se;)
ekstrabladet.dk/sport/fodbold/udenlandsk...e/article2252356.ece
AV! - Tro mig, det er værd at se;)
Emnet er blevet låst.
12 år 4 måneder siden #4171
af El_Juan
Besvaret af El_Juan på emne Om vores rivaler VII
Aftenens eneste svage lysglimt - udover Neymar og Rooneys fornemme lektioner i diving - var Diegos golazo.
Emnet er blevet låst.
12 år 4 måneder siden #4172
af Pelle
Haha ja, sorry! Det var naturligvis vilje og kun for at se, om folk stadig var vågne! ;-)
Nu så jeg ikke Manchester - Bayern, men min respekt for Atlético steg da lige en grad eller to efter kampen i aftes.
Mage til rytme-brydende hold skal man godt nok lede længe efter. Pånær de sidste 20 min. hvor de helt forståeligt trækker sig tilbage.
Besvaret af Pelle på emne Om vores rivaler VII
El_Juan skrev: Pelle. Er det dagens skjulte aprilsnar du leverer? ;-) En fusion mellem Athletic og Atlético, som er blevet til Athletico? ;-))
Haha ja, sorry! Det var naturligvis vilje og kun for at se, om folk stadig var vågne! ;-)
Nu så jeg ikke Manchester - Bayern, men min respekt for Atlético steg da lige en grad eller to efter kampen i aftes.
Mage til rytme-brydende hold skal man godt nok lede længe efter. Pånær de sidste 20 min. hvor de helt forståeligt trækker sig tilbage.
Følgende bruger(e) sagde tak: El_Juan
Emnet er blevet låst.
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
12 år 4 måneder siden #4173
af Siempre Madrid
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Besvaret af Siempre Madrid på emne Om vores rivaler VII
Piqué er ude i fire uger og han misser dermed Copa del Rey-finalen.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios
Emnet er blevet låst.
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
12 år 4 måneder siden #4174
af DarioGomez
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Besvaret af DarioGomez på emne Om vores rivaler VII
Barcelona er godt nok hårdt ramt defensivt efterhånden - de har vel reelt set kun Alba, Alves, Adriano, Bartra, Mascherano, Montoya og til nød Song at gøre med. Af dem er det vel reelt set kun Alves, Alba, Mascherano og så til deles Bartra, der har niveauet til noget som helst.
Læg så dertil, at Pinto er fast starter resten af sæsonen. Det er satme op ad bakke.
Læg så dertil, at Pinto er fast starter resten af sæsonen. Det er satme op ad bakke.
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Emnet er blevet låst.
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
12 år 4 måneder siden #4175
af DarioGomez
Besvaret af DarioGomez på emne Om vores rivaler VII
I øvrigt ville jeg virkelig gerne være en flue på væggen i Barcelonas spillerbus efter kampen - for gad vide, hvordan de andre spillere ser på Neymars uduelige tendenser til film og til at overspille enhver tænkelig situation?
Jeg kunne ikke forestille mig, at det var noget spillere som Puyol eller Messi ligefrem ville synes var synderligt sympatisk.
Jeg kunne ikke forestille mig, at det var noget spillere som Puyol eller Messi ligefrem ville synes var synderligt sympatisk.
Emnet er blevet låst.
- raul7=kongen
-
- Moderator
-
12 år 4 måneder siden #4176
af raul7=kongen
Besvaret af raul7=kongen på emne Om vores rivaler VII
Ved ikke om den har været delt herinde, men glimrende artikel om endnu en tåbelig regel i det spanske.
espnfc.com/blog/_/name/laliga/id/1658?cc=5739
espnfc.com/blog/_/name/laliga/id/1658?cc=5739
Emnet er blevet låst.