Om vores rivaler VII

12 år 3 måneder siden #4501 af BBB
Besvaret af BBB på emne Om vores rivaler VII

Steen skrev: Hmmmm... Øv, tror jeg....

Bare rolig Pinto skal nok få dem tilbage i opgøret.
Emnet er blevet låst.
12 år 3 måneder siden #4502 af Steen
Besvaret af Steen på emne Om vores rivaler VII

BBB skrev:

Haha hvordan?

Edit: Goooool!! Pedro!!

MESSIIIII!!!! 2-1!
Sidste redigering: 12 år 3 måneder siden ved Steen.
Emnet er blevet låst.
12 år 3 måneder siden #4503 af DarioGomez
Besvaret af DarioGomez på emne Om vores rivaler VII

Steen skrev:

BBB skrev:

Haha hvordan?

MESSIIIII!!!! 2-1!

Jeg har ikke afskrevet Barcelona endnu, så det huer mig meget lidt, at de får maksimum point i dag. Det øger blot presset på os selv...

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Følgende bruger(e) sagde tak: anes
Emnet er blevet låst.
12 år 3 måneder siden #4504 af DarioGomez

Steen skrev:

BBB skrev:

Haha hvordan?

MESSIIIII!!!! 2-1!

Desuden er de der sprogorgasmer over Barcelona-mål decideret provokerende og opkastfremmende at læse på en Madrid-side... føj..

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Følgende bruger(e) sagde tak: anes, Real Madrid, Dios, Real HWL, ZizouMo, Lars1991, Mathiaska, JimmyBroe
Emnet er blevet låst.
12 år 3 måneder siden #4505 af DarioGomez

DarioGomez skrev: John Bisgaard under Barcelona-Athletic.

"Mesterskabet er jo ikke længere væk for Barcelona, end at de skal vinde deres kampe og Atlético bare skal spille en kamp uafgjort, så kan de selv afgøre det i sidste runde ..."

Jeg har en besnærende følelse af, at han overset et hold i tabellen ...

Så gør idioten det krafteddeme igen!!!!

Emnet er blevet låst.
12 år 3 måneder siden #4506 af Steen

Jeg har ikke afskrevet Barcelona endnu, så det huer mig meget lidt, at de får maksimum point i dag. Det øger blot presset på os selv...

Hvis Atletico Madrid taber til både Levante og Valencia, så kan vi selv afgøre det. Pres eller ej, det vil være pinligt hvis vi så ikke vinder mesterskabet.

Desuden er de der sprogorgasmer over Barcelona-mål decideret provokerende og opkastfremmende at læse på en Madrid-side... føj..

Så jeg må ikke få sprogorgasmer herinde hvis Messi scorer mod Atletico Madrid og kampen så ender 1-0 til Barcelona, og vi dermed vinder mesterskabet?
Følgende bruger(e) sagde tak: mortenj
Emnet er blevet låst.
12 år 3 måneder siden #4507 af DarioGomez
Jeg skal Gud ske lov ikke bestemme, hvad du må eller ej. Det har jeg store håb om, at du selv er i stand til.

Jeg siger sådan set blot, hvordan jeg oplever blaugrana-jubel på en Madrid-fanside i femtesidste spillerunde...

Sidste redigering: 12 år 3 måneder siden ved DarioGomez.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real Madrid
Emnet er blevet låst.
  • Redondo
  • Gæst
  • Gæst
12 år 3 måneder siden #4508 af Redondo
Besvaret af Redondo på emne Om vores rivaler VII

Så jeg må ikke få sprogorgasmer herinde hvis Messi scorer mod Atletico Madrid og kampen så ender 1-0 til Barcelona, og vi dermed vinder mesterskabet?

Jeg vil nu mene at der er en verden til forskel på de to scenarier.
Emnet er blevet låst.
12 år 3 måneder siden #4509 af Steen
Vi må se. Det er et puslespil. Hvis det ender med at Barcelona vinder mesterskabet, så kommer jeg helt klart til at fortryde det.. Men hvis Barca sender mesterskabet til os i sidste spillerunde, så vil jeg juble over hver eneste mål de laver mod Atletico Madrid.

Jeg vil nu mene at der er en verden til forskel på de to scenarier.

Ikke rigtigt. Netop denne kamp kan være grunden til, at det scenarie overhovedet kommer til at opstå.
Sidste redigering: 12 år 3 måneder siden ved Steen.
Emnet er blevet låst.
12 år 3 måneder siden #4510 af mortenj
Besvaret af mortenj på emne Om vores rivaler VII
Kunne man ikke godt forestille sig at alle kampe i den sidste spillerunde bliver spillet på samme tidspunkt? Plejer man ikke at gøre det? :-)
Emnet er blevet låst.
12 år 3 måneder siden #4511 af Steen

mortenj skrev: Kunne man ikke godt forestille sig at alle kampe i den sidste spillerunde bliver spillet på samme tidspunkt? Plejer man ikke at gøre det? :-)

Jo, alle kampe på samme tid. Heldigvis.
Emnet er blevet låst.
  • rene
  • Gæst
  • Gæst
12 år 3 måneder siden #4512 af rene
Besvaret af rene på emne Om vores rivaler VII
Bliver sku for alvor en spændende afslutning nu, men tror stadig på at vi tager mesterskabet og ser det muligt at vi vinder vores sidste 5 kampe og er ret sikker på at Atletico kommer til at smide point nu, for der venter nogle hårde kampe mod Chelsea + de skal vinde deres sidste kampe i la liga, så som jeg ser det er vi favoritter nu.
Emnet er blevet låst.
Leveret af Kunena Forum