Om vores rivaler VII
Steen skrev: Hmmmm... Øv, tror jeg....
Bare rolig Pinto skal nok få dem tilbage i opgøret.
BBB skrev:
Haha hvordan?
Edit: Goooool!! Pedro!!
MESSIIIII!!!! 2-1!
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
Steen skrev:
BBB skrev:
Haha hvordan?
MESSIIIII!!!! 2-1!
Jeg har ikke afskrevet Barcelona endnu, så det huer mig meget lidt, at de får maksimum point i dag. Det øger blot presset på os selv...
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
Desuden er de der sprogorgasmer over Barcelona-mål decideret provokerende og opkastfremmende at læse på en Madrid-side... føj..Steen skrev:
BBB skrev:
Haha hvordan?
MESSIIIII!!!! 2-1!
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
DarioGomez skrev: John Bisgaard under Barcelona-Athletic.
"Mesterskabet er jo ikke længere væk for Barcelona, end at de skal vinde deres kampe og Atlético bare skal spille en kamp uafgjort, så kan de selv afgøre det i sidste runde ..."
Jeg har en besnærende følelse af, at han overset et hold i tabellen ...
Så gør idioten det krafteddeme igen!!!!
Jeg har ikke afskrevet Barcelona endnu, så det huer mig meget lidt, at de får maksimum point i dag. Det øger blot presset på os selv...
Hvis Atletico Madrid taber til både Levante og Valencia, så kan vi selv afgøre det. Pres eller ej, det vil være pinligt hvis vi så ikke vinder mesterskabet.
Desuden er de der sprogorgasmer over Barcelona-mål decideret provokerende og opkastfremmende at læse på en Madrid-side... føj..
Så jeg må ikke få sprogorgasmer herinde hvis Messi scorer mod Atletico Madrid og kampen så ender 1-0 til Barcelona, og vi dermed vinder mesterskabet?
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
Jeg siger sådan set blot, hvordan jeg oplever blaugrana-jubel på en Madrid-fanside i femtesidste spillerunde...
- Redondo
- Gæst
-
Jeg vil nu mene at der er en verden til forskel på de to scenarier.Så jeg må ikke få sprogorgasmer herinde hvis Messi scorer mod Atletico Madrid og kampen så ender 1-0 til Barcelona, og vi dermed vinder mesterskabet?
Jeg vil nu mene at der er en verden til forskel på de to scenarier.
Ikke rigtigt. Netop denne kamp kan være grunden til, at det scenarie overhovedet kommer til at opstå.
mortenj skrev: Kunne man ikke godt forestille sig at alle kampe i den sidste spillerunde bliver spillet på samme tidspunkt? Plejer man ikke at gøre det? :-)
Jo, alle kampe på samme tid. Heldigvis.
- rene
- Gæst
-