Om vores rivaler VII
Så er Moyes blevet fyret i United. Jeg sidder og overvejer om man burde give ham chancen, når Ancelotti forlader os?
Okaaaay - den ryger i sjov og spas tråden...
Realex skrev: www.bold.dk/nyt/Officielt-Moyes-fyret-i-United
Så er Moyes blevet fyret i United. Jeg sidder og overvejer om man burde give ham chancen, når Ancelotti forlader os?
Klopp eller Simeone til United?
+ 200 mill. pund at købe ind for i transfervinduet.
LasseRMD skrev:
Realex skrev: www.bold.dk/nyt/Officielt-Moyes-fyret-i-United
Klopp eller Simeone til United?
+ 200 mill. pund at købe ind for i transfervinduet.
Så må de gerne byde det hele på Ronaldo, selvom hverken Klopp eller Simeone kunne finde på det.
Men de har også en EL semifinale mod Sevilla lige før og få dage efter. Så det bliver interessant at se hvordan de vil prioritere.
Ja, det er ikke helt optimalt... Men jeg tror stadig på Los Che.
Lassemadrid skrev: Hvor motiveret er Valencia egentlig når de har 10 point op til Real Sociedad på 6 pladsen med 4 spillerunder igen.?
Giver 7. pladsen ikke også Europa League? Det gør den ifølge resultat.dk.
Edit: Bold.dk skriver at det ikke giver adgang til EL. Så er det vel næsten umuligt for Valencia..
Steen skrev: MMM skrev:
Men de har også en EL semifinale mod Sevilla lige før og få dage efter. Så det bliver interessant at se hvordan de vil prioritere.
Lassemadrid skrev: Hvor motiveret er Valencia egentlig når de har 10 point op til Real Sociedad på 6 pladsen med 4 spillerunder igen.?
Edit: Bold.dk skriver at det ikke giver adgang til EL. Så er det vel næsten umuligt for Valencia..
Jeg mener 7. pladsen stadig giver adgang - Spanien har 3 pladser, en til Cup vinderen og 2 til 5.-6. pladsen i ligaen. Da begge CdR finalister er kvalificeret til CL, så mener jeg at den tredje plads ryger tilbage til ligaen og dermed 7. pladsen.
- Lassemadrid
- Gæst
-
Der er 8 point op til Villareal på 7 pladsen med 4 spillerunder igen.
Let it go Stoone.
- Storken
- Gæst
-
MMM skrev:
Jeg mener 7. pladsen stadig giver adgang - Spanien har 3 pladser, en til Cup vinderen og 2 til 5.-6. pladsen i ligaen. Da begge CdR finalister er kvalificeret til CL, så mener jeg at den tredje plads ryger tilbage til ligaen og dermed 7. pladsen.
Ding Ding Ding
Lassemadrid skrev
Der er 8 point op til Villareal på 7 pladsen med 4 spillerunder igen.
Let it go Stoone.
Villarreal møder Barcelona, Sevilla og Real Sociedad og det kan meget vel blive til tre nederlag. Valencia møder dog Real Madrid og Atletico Madrid, så de har det heller ikke nemt. Men det viser, at de stadig kan nå det og at de bør sigte efter det.
Villarreal har 52 point og Valencia har 45, og det får du til 8 points forskel? Flot Lasse. Du lyttede ikke til mig da jeg skrev dette til dig for noget tid siden;
(VillaRReal, 7, stone*)du skal ikke komme for sent til undervisningen i morgen, i skal helt sikkert til at lære noget vigtigt i 5 klasse.
- Lassemadrid
- Gæst
-
Steen skrev: Det lyder rigtigt, tak for det MMM. Så de har stadig noget at spille for, omend det bliver meget svært for dem.
Lassemadrid skrevDer er 8 point op til Villareal på 7 pladsen med 4 spillerunder igen.
Let it go Stoone.
Villarreal møder Barcelona, Sevilla og Real Sociedad og det kan meget vel blive til tre nederlag. Valencia møder dog Real Madrid og Atletico Madrid, så de har det heller ikke nemt. Men det viser, at de stadig kan nå det og at de bør sigte efter det.
Villarreal har 52 point og Valencia har 45, og det får du til 8 points forskel? Flot Lasse. Du lyttede ikke til mig da jeg skrev dette til dig for noget tid siden;(VillaRReal, 7, stone*)du skal ikke komme for sent til undervisningen i morgen, i skal helt sikkert til at lære noget vigtigt i 5 klasse.
Grunden til jeg skrev Stoone, er fordi du har 2 E'er i dit navn, derfor jeg lavet 2 O'er. Men lad det ligge.
Der er da 8 point i princippet, da Villarreal er bedre indbyrdes. :)
Grunden til jeg skrev Stoone, er fordi du har 2 E'er i dit navn, derfor jeg lavet 2 O'er. Men lad det ligge.
Så kan du heller ikke oversætte det.
Det er ligegyldigt hvis de ender med at have flere point end dem. Jeg har aldrig sagt at det sker, men chancen er der.
- Lassemadrid
- Gæst
-
Steen skrev:
Det er ligegyldigt hvis de ender med at have flere point end dem. Jeg har aldrig sagt at det sker, men chancen er der.
Det er da ikke ligegyldigt at Villarreal er bedre indbyrdes. Ender Villarreal og Valencia a point, så er det Villareal som får El pladsen og ikke Valencia. Så ergo er det 8 point.
Lassemadrid skrev:
Steen skrev:
Det er da ikke ligegyldigt at Villarreal er bedre indbyrdes. Ender Villarreal og Valencia a point, så er det Villareal som får El pladsen og ikke Valencia. Så ergo er det 8 point.
Det er fuldstændig ligegyldigt, hvis de ender med at have flere point end dem.