Om vores rivaler VII

• Lassemadrid
  • Gæst
  • Gæst
12 år 3 måneder siden #4537 af Lassemadrid
Besvaret af Lassemadrid på emne Om vores rivaler VII

Steen skrev:

Lassemadrid skrev:

Steen skrev:

Grunden til jeg skrev Stoone, er fordi du har 2 E'er i dit navn, derfor jeg lavet 2 O'er. Men lad det ligge.

Så kan du heller ikke oversætte det.

Der er da 8 point i princippet, da Villarreal er bedre indbyrdes. :)

Det er ligegyldigt hvis de ender med at have flere point end dem. Jeg har aldrig sagt at det sker, men chancen er der.

Det er da ikke ligegyldigt at Villarreal er bedre indbyrdes. Ender Villarreal og Valencia a point, så er det Villareal som får El pladsen og ikke Valencia. Så ergo er det 8 point.

Det er fuldstændig ligegyldigt, hvis de ender med at have flere point end dem.

Nu handler det om der er 7 eller 8 point op til Villarreal og der er 8 point. Længere er den ikke.
Emnet er blevet låst.
12 år 3 måneder siden #4538 af Steen
Besvaret af Steen på emne Om vores rivaler VII
På det punkt havde du ret, jeg beklager, jeg var ikke klar over at Villarreal var bedre indbyrdes, men det hele handlede egentligt om Valencia havde en chance for at nå EL eller ej.
Sidste redigering: 12 år 3 måneder siden ved Steen.
Emnet er blevet låst.
  • Lassemadrid
  • Gæst
  • Gæst
12 år 3 måneder siden #4539 af Lassemadrid
Besvaret af Lassemadrid på emne Om vores rivaler VII

Steen skrev: På det punkt havde du ret, jeg beklager, jeg var ikke klar over at Villarreal var bedre indbyrdes, men det hele handlede egentligt om Valencia havde en chance for at nå EL eller ej.

Det tror jeg sgu ikke de har. Der er mange point op til de pladser, jeg tror de vil satse mere på EL desværre.

Valencia er et svært sted at spille, med Atl kampe mod Chelsea, er det ikke utænkeligt de kan smide point i Valencia, Levante, og point tab i Barcelona er bestemt også til stede.
Emnet er blevet låst.
12 år 3 måneder siden #4540 af Kasillas
Besvaret af Kasillas på emne Om vores rivaler VII
Jeg er lidt vaklende i troen mht. Valencia.

For det første spiller Valencia semifinale 2 gange torsdage, Atletico har 2 dage mere at restituere inden Valencia-kampen, men til gengæld har Valencia 1 dag mere end Atletico til at forbedre sig til returkampen mod Sevilla.

For det andet har Valencia teknisk set ikke noget at spille for i Ligaen. Eller rettere sagt: var jeg træneren, ville jeg have tankerne mere i semifinaler end en liga hvor 6. plads er næsten udenfor rækkevidden. – Atletico derimod har ALT at spille for.

For det tredje har Atletico været på førstepladsen før i denne sæson, for siden at tabe den igen. Så mon ikke de har fået noget erfaring i at være der og mærke presset.

Dét der kan være en plus er at Valencia, i bestræbelse på give pause til potentielle stamspillere, vil stille op med friske reserver der måske kan give mere i kampen mod Atletico.

Og selv hvis Atletico rent faktisk formår at misse point bare en gang i de næste 3 kampe i ligaen, så vil det alligevel afhænge af Barca’s indstilling i sidste ende.

Jeg tror desværre at Atletico vinder 2 gange i Valecia og sikkert også hjemme mod Malaga. -

Fakta:
Franco fjernede Barcas gæld og hjælp med bygning af Camp Nou.
I Francos tid mellem 1939-1975 vandt Real Madrid 22 spanske pokaler, mens Barca vandt 23.
Som tak udnævnte Barca Franco til æresmedlem og gav ham æresmedaljer.😂😂😂😂😂
Emnet er blevet låst.
12 år 3 måneder siden #4541 af BBB
Besvaret af BBB på emne Om vores rivaler VII
Emnet er blevet låst.
12 år 3 måneder siden #4542 af Bismo
Besvaret af Bismo på emne Om vores rivaler VII
Lol, koordineret indsats fra hykleren og co. for at lægge presset over på os.

“Madrid are a special side and with Carlo Ancelotti as their manager they are the most difficult opponents that we could have drawn in this stage of the competition," Guardiola told reporters.

Javi og Robben har begge været ude i dag med præcis de samme udtalelser.
Emnet er blevet låst.
12 år 3 måneder siden #4543 af BBB

Bismo skrev: Lol, koordineret indsats fra hykleren og co. for at lægge presset over på os.

“Madrid are a special side and with Carlo Ancelotti as their manager they are the most difficult opponents that we could have drawn in this stage of the competition," Guardiola told reporters.

Han siger intet sted, at vi er favorit, men blot at de ikke kunne have trukket værre modstander.
Emnet er blevet låst.
12 år 3 måneder siden #4544 af DarioGomez
Besvaret af DarioGomez på emne Om vores rivaler VII

BBB skrev:

Bismo skrev: Lol, koordineret indsats fra hykleren og co. for at lægge presset over på os.

Han siger intet sted, at vi er favorit, men blot at de ikke kunne have trukket værre modstander.

De har vel også ret?

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe
Emnet er blevet låst.
12 år 3 måneder siden #4545 af DarioGomez
Besvaret af DarioGomez på emne Om vores rivaler VII

Kasillas skrev: Jeg er lidt vaklende i troen mht. Valencia.

For det første spiller Valencia semifinale 2 gange torsdage, Atletico har 2 dage mere at restituere inden Valencia-kampen, men til gengæld har Valencia 1 dag mere end Atletico til at forbedre sig til returkampen mod Sevilla.

For det andet har Valencia teknisk set ikke noget at spille for i Ligaen. Eller rettere sagt: var jeg træneren, ville jeg have tankerne mere i semifinaler end en liga hvor 6. plads er næsten udenfor rækkevidden. – Atletico derimod har ALT at spille for.

For det tredje har Atletico været på førstepladsen før i denne sæson, for siden at tabe den igen. Så mon ikke de har fået noget erfaring i at være der og mærke presset.

Dét der kan være en plus er at Valencia, i bestræbelse på give pause til potentielle stamspillere, vil stille op med friske reserver der måske kan give mere i kampen mod Atletico.

Og selv hvis Atletico rent faktisk formår at misse point bare en gang i de næste 3 kampe i ligaen, så vil det alligevel afhænge af Barca’s indstilling i sidste ende.

Jeg tror desværre at Atletico vinder 2 gange i Valecia og sikkert også hjemme mod Malaga. -

Jeg håber godt nok, de smider point. Og tror nu også på det... Faktisk to gange. Både mod Valencia og mod Levante...

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Emnet er blevet låst.
12 år 3 måneder siden #4546 af BBB

DarioGomez skrev:

BBB skrev:

De har vel også ret?

Ja. Derfor ser jeg intet specielt ved udtalelsen.
Emnet er blevet låst.
12 år 3 måneder siden #4547 af Steen
Besvaret af Steen på emne Om vores rivaler VII
Čech; Azpilicueta, Cahill, Terry, Cole; Mikel, David Luiz, Lampard; Ramires, Willian y Torres.
Courtois; Juanfran, Miranda, Godín, Filipe Luís; M. Suárez, Gabi; Koke, Raúl García, Diego; y Diego Costa

Defensivt, men det bliver intensivt og aggressivt. Under 2,5 mål, jeg vil gætte på 2-0 til Atletico Madrid.
Sidste redigering: 12 år 3 måneder siden ved Steen.
Emnet er blevet låst.
12 år 3 måneder siden #4548 af mortenj
Besvaret af mortenj på emne Om vores rivaler VII
Hahahah! Under pressemødet op til Atletico-Chelsea kampen valgte Mourinho simpelthen at få de spørgsmål der blev stillet på spansk, oversat til engelsk via en tolk, og derefter svarede han på engelsk. WTF!

Som den kære Luna, om man kan lide hende eller ej, lige har sagt: "Manden snakker jo bedre spansk end han snakker engelsk"

Men okay, det er jo Mourinho, så det overrasker os vel ikke ;)
Sidste redigering: 12 år 3 måneder siden ved mortenj.
Emnet er blevet låst.
Leveret af Kunena Forum