Om vores rivaler VII
- Humanisten
- Junior bruger
-
At kommentatorerne var så lidt engagerede kan vidst kun betyde en af to ting; at de var høje på morfin eller at de desperat forsøgte at skjule en skuffelse over at Barcelona tabte. Det var lidt pinligt, at ham den ene talte mere om, at det var flot at Camp Nou klappede end om at Atl. havde begået en kæmpe bedrift.
Vil da klart foretrække en finale bliver spillet mellem de to stærkeste opstillinger også vinde, end at vinde mod et reservespækket hold..
Men fortjent at atleti blev mestre, forventeligt og fortjent..
iHala Madrid!
- Raúl 7
- Gæst
-
Humanisten skrev: Det var sgu spændende til sidst. - Og jeg må nok indrømme, at jeg kom til at holde uforholdsvis meget med Atl. Det tager jeg revanche for næste lørdag!
At kommentatorerne var så lidt engagerede kan vidst kun betyde en af to ting; at de var høje på morfin eller at de desperat forsøgte at skjule en skuffelse over at Barcelona tabte. Det var lidt pinligt, at ham den ene talte mere om, at det var flot at Camp Nou klappede end om at Atl. havde begået en kæmpe bedrift.
Var det Bordingaard? Han skal helt holde op med at kommentere spanske kampe. Han er så Barca liderlig at det er åndssvagt.
Fuldt fortjent over hele sæsonen at de vinder Ath Madrid.
- Zizou1981
- Gæst
-
Tillykke til Atletico. Fuldt fortjent.
- Ikertheman
- Gæst
-
Nogen som ved, hvor slemt det står til mht. Costa og Turan?
Zizou1981 skrev: Inden vi griner for meget af Barca, må vi også lige kigge ind ad og konstatere at vi ender på 3. Pladsen med 87 point. Det er på ingen måder godkendt. Vil man være spansk mester og har man et hold som vores, skal man ihvertfald kunne hente 93 point +. La liga har været en skuffelse.
Samtidig kan man konstatere, at sæsonen har været defineret af enkelte blundere, som fik enorm betydning. Uden at det skal blive en hetz, så ville vi have vundet mesterskabet, hvis Diego Lopez* havde reddet et langskud mod Atletico i 2-2 kampen.
Et fucking mål ændrede vores sæson fra muligvis the treble til muligvis the double... eller muligvis en skuffende sæson med et legetøjstrofæ som eneste høst...
*Den kunne i øvrigt bruges på mange spillere, så det var ikke en invitation til en diskussion om Lopez.
Zizou1981 skrev: Inden vi griner for meget af Barca, må vi også lige kigge ind ad og konstatere at vi ender på 3. Pladsen med 87 point. Det er på ingen måder godkendt. Vil man være spansk mester og har man et hold som vores, skal man ihvertfald kunne hente 93 point +. La liga har været en skuffelse.
Undskyld, men din logik er delvis tåbelig:)
Vinderen fik 90 point, nr. 2 og 3 fik 87. Når ligaen er tæt, får man færre point - Sådan er det jo.
Desuden er vi et hold under udvikling, så mesterskabet var en målsætning men ikke et krav. Det vigtigste er udviklingen.... Der er stadig mange ting, som man kan gøre bedre næste sæson, og det tror jeg at man gør.
Hvis vi vinder CL, har sæsonen været sensationel god (for mig at se). Med alle de forandringer der blev igangsat for 10 måneder siden, er det helt vildt hvad man så ville ha opnået.
M_linding skrev:
Vinderen fik 90 point, nr. 2 og 3 fik 87. Når ligaen er tæt, får man færre point - Sådan er det jo.
Desuden er vi et hold under udvikling, så mesterskabet var en målsætning men ikke et krav. Det vigtigste er udviklingen.... Der er stadig mange ting, som man kan gøre bedre næste sæson, og det tror jeg at man gør.
Hvis vi vinder CL, har sæsonen været sensationel god (for mig at se). Med alle de forandringer der blev igangsat for 10 måneder siden, er det helt vildt hvad man så ville ha opnået.
Hvor er det da en fryd at læse dine indlæg! Dejlig sagligt og samtidig utrolig realistisk! Jeg er på alle måder enig med dig! :-)
"Maybe they hate me because I'm too good."
- Humanisten
- Junior bruger
-
M_linding skrev:
Først: Jeg griner ikke af Barca. Jeg er bare glad for at vores inkompetence ikke redede Barcas sæson. Barca har haft en gennemført elendig sæson, men de sluttede alligevel over os i ligaen. Det fortæller en historie om vores indsats i ligaen, hvilket leder til min anden pointe. Det har jo egentlig været en fin sæson, hvis Real vinder næste lørdag, men det er altså en kæmpe skuffelse, at Real ikke vinder ligaen, når Atl. og Barca på skift har fejlet så mange gange, og givet Real så mange muligheder. Hvor meget udvikling har der egentlig været, når vi i vigtige kampe imod Celta og Sevilla sidst på sæsonen spiller så elendigt? Og hvordan kan du sige, at det ikke er et krav at vinde mesterskabet. Det er Real Madrid! - Verdens største klub! Det er altid et krav at vinde alle kampe.
"Maybe they hate me because I'm too good."