Om vores rivaler VII

12 år 2 måneder siden #4753 af rezamadridista
Besvaret af rezamadridista på emne Om vores rivaler VII

BREAKING NEWS - Atlético Madrid have confirmed that Arda Turan and Diego Costa are out of the Champions League final due to injury.

Trist for kampen. Godt for os

Edit:

CORRECTION: Atletico president said Arda is out for 2-3 days, but Diego Costa is out for 10-15 days and will miss UCL final.

- Ingen svæver på banen som Zizou!
Sidste redigering: 12 år 2 måneder siden ved rezamadridista.
Emnet er blevet låst.
12 år 2 måneder siden #4754 af El_Juan
Besvaret af El_Juan på emne Om vores rivaler VII
Og som ventet annoncerede Tata Martino på pressemødet efter kampen, at han stopper som træner i FC Barcelona.
Emnet er blevet låst.
  • Zizou1981
  • Gæst
  • Gæst
12 år 2 måneder siden #4755 af Zizou1981
Besvaret af Zizou1981 på emne Om vores rivaler VII

M_linding skrev:

Zizou1981 skrev: Inden vi griner for meget af Barca, må vi også lige kigge ind ad og konstatere at vi ender på 3. Pladsen med 87 point. Det er på ingen måder godkendt. Vil man være spansk mester og har man et hold som vores, skal man ihvertfald kunne hente 93 point +. La liga har været en skuffelse.

Tillykke til Atletico. Fuldt fortjent.

Undskyld, men din logik er delvis tåbelig:)

Vinderen fik 90 point, nr. 2 og 3 fik 87. Når ligaen er tæt, får man færre point - Sådan er det jo.

Desuden er vi et hold under udvikling, så mesterskabet var en målsætning men ikke et krav. Det vigtigste er udviklingen.... Der er stadig mange ting, som man kan gøre bedre næste sæson, og det tror jeg at man gør.

Hvis vi vinder CL, har sæsonen været sensationel god (for mig at se). Med alle de forandringer der blev igangsat for 10 måneder siden, er det helt vildt hvad man så ville ha opnået.

Hvis jeg skal høre den med at dette var en gratis sæson en gang til, så går jeg ud af mit gode skind.

Vi henter en af verdens bedste spillere og ligeså en af verdens bedste trænere. Grundstammen er den samme. Og vi spiller stadig omstillingsspil, som vores kernekomptetence. Det skal da på ingen måde være en undskyldning for at man nu skal bruge 1år + på at spille holdet ind. Mange trænere får ikke engang 6 mdr til at vise resultater.

Der var var et billigt mesterskab til salg og vi sluttede som nr 3. Ikke godt nok.
Emnet er blevet låst.
12 år 2 måneder siden #4756 af DarioGomez
Besvaret af DarioGomez på emne Om vores rivaler VII

rezamadridista skrev:

BREAKING NEWS - Atlético Madrid have confirmed that Arda Turan and Diego Costa are out of the Champions League final due to injury.

Trist for kampen. Godt for os

Edit:

CORRECTION: Atletico president said Arda is out for 2-3 days, but Diego Costa is out for 10-15 days and will miss UCL final.

Jeg tror ikke på en skid før 20.45 på lørdag....

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Følgende bruger(e) sagde tak: M_linding, rezamadridista, BBB
Emnet er blevet låst.
12 år 2 måneder siden #4757 af Siempre Madrid
Besvaret af Siempre Madrid på emne Om vores rivaler VII
Selv med en CL-titel på lørdag vil denne sæson for mit vedkommende have en sort skygge over sig, fordi vi med en pinlig sæson-afslutning smed et mesterskab, som blev lagt på et sølvfad foran os. Det var ganske enkelt ikke godt nok.

Sæsonen som helhed er ikke nogen fiasko - hvis vi vel at mærke vinder på lørdag - men det vil heller ikke være en bragende succes.

Og så kan jeg ikke blive enig med mig selv om, hvorvidt det er Ancelottis "holdet manglede mental energi" eller M_lindings "sæsonen var gratis, for holdet er under opbygning", som er det værste bullshit, jeg har hørt i de seneste måneder.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Følgende bruger(e) sagde tak: Jelle, BBB
Emnet er blevet låst.
12 år 2 måneder siden #4758 af DarioGomez

El_Juan skrev: Og som ventet annoncerede Tata Martino på pressemødet efter kampen, at han stopper som træner i FC Barcelona.

Hurra for os. Nu Enrique mere af samme uduelige filosofi...

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Følgende bruger(e) sagde tak: Kassow-Rossing, BBB, MMM
Emnet er blevet låst.
  • Zizou1981
  • Gæst
  • Gæst
12 år 2 måneder siden #4759 af Zizou1981
Besvaret af Zizou1981 på emne Om vores rivaler VII

Siempre Madrid skrev: Selv med en CL-titel på lørdag vil denne sæson for mit vedkommende have en sort skygge over sig, fordi vi med en pinlig sæson-afslutning smed et mesterskab, som blev lagt på et sølvfad foran os. Det var ganske enkelt ikke godt nok.

Sæsonen som helhed er ikke nogen fiasko - hvis vi vel at mærke vinder på lørdag - men det vil heller ikke være en bragende succes.

Og så kan jeg ikke blive enig med mig selv om, hvorvidt det er Ancelottis "holdet manglede mental energi" eller M_lindings "sæsonen var gratis, for holdet er under opbygning", som er det værste bullshit, jeg har hørt i de seneste måneder.

SPOT ON!
Emnet er blevet låst.
12 år 2 måneder siden #4760 af DarioGomez

Siempre Madrid skrev: Selv med en CL-titel på lørdag vil denne sæson for mit vedkommende have en sort skygge over sig, fordi vi med en pinlig sæson-afslutning smed et mesterskab, som blev lagt på et sølvfad foran os. Det var ganske enkelt ikke godt nok.

Yes. Alt under the treble er uacceptabelt... come on...

Følgende bruger(e) sagde tak: El Madridista, M_linding, Dios, rezamadridista, andreashn, Pelle
Emnet er blevet låst.
  • Halamadrid1990
  • Gæst
  • Gæst
12 år 2 måneder siden #4761 af Halamadrid1990
Besvaret af Halamadrid1990 på emne Om vores rivaler VII
Jeg ved ikke om vindermentaliteten forsvandt med Mourinho, men jeg kunne godt mistænke det. Jammerlig indsats ovenpå de måske to bedste kampe i sæsonen. Det giver fandme ingen mening!
Emnet er blevet låst.
  • Inspektøren
  • Gæst
  • Gæst
12 år 2 måneder siden #4762 af Inspektøren
Besvaret af Inspektøren på emne Om vores rivaler VII
Det er godt og vigtigt for ligaen, at Atletico vinder. Men når det så er sagt, og jeg klæder mig nogle Madridista briller, så er jeg godt nok også skuffet. Vi kunne med lidt mere skarphed og koncentration have stået som vinder af trofæet, hvis bare vi ikke dummede os her til sidst.
En Treble ville have været et statement til hele Europa om, at Real Madrid er verdens absolut bedste hold og, at en ny æra er startet. Desværre forløb det ikke sådan og vi "nøjes" med CHL og Copa del Rey.

Og den der med, at Real Madrid er i en overgangsfase, eller hvad nogle nu kalder det, køber jeg simpelthen ikke som belæg for, hvorfor det er okay, at vi ikke vandt ligaen. Barcelona (vores normal største rival) skiftede også ud på træner posten, med en endda langt dårligere træner. Og tilføj så også lige, at vi har ligaens klart bedste trup, når det kommer til både kvalitet og kvantitet (bredden). Barcelonas defensiv er jo det rene lort og Atletico har en vanvittig smal trup, som på papiret også er dårligere end vores.

Så jo La Liga har været en fiasko, når man tager overstående til eftertanke og vi så ender på en skuffende 3. plads.

Off Topic: I øvrigt er der DFB Pokal på 3+ for de interesserede.

God weekend :)
Emnet er blevet låst.
12 år 2 måneder siden #4763 af Siempre Madrid
Besvaret af Siempre Madrid på emne Om vores rivaler VII

DarioGomez skrev:

Yes. Alt under the treble er uacceptabelt... come on...

Slet ikke, men når man nærmest får et mesterskab rakt i hånden og så kaster det fra sig på skammelig vis, så sætter det da en skygge på sæsonen. Eller en ærgrelse, om du vil.

Det er ikke en ærgrelse, som skal munde ud i en udrensning i spiller-truppen eller en trænerfyring.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Emnet er blevet låst.
12 år 2 måneder siden #4764 af nono
Besvaret af nono på emne Om vores rivaler VII
Hvis man for en kort stund tager Real Madrid-kasketten af så er Atl. Madrids mesterskab simpelthen så velfortjent, så sympatisk og så godt for spansk fodbold som noget kunne være. Jeg vælger i aften, i stedet for at ærgre mig over Real Madrids shortcomings, at juble over madriliensk fodbold som i aften og ugen ud troner over resten af fodboldverdenen.
Sidste redigering: 12 år 2 måneder siden ved nono.
Følgende bruger(e) sagde tak: El Madridista, DarioGomez, Dios, JimmyBroe, BBB, andreashn, Pelle
Emnet er blevet låst.
Leveret af Kunena Forum