Om vores rivaler VII

12 år 1 måned siden #5101 af DarioGomez
Besvaret af DarioGomez på emne Om vores rivaler VII

Siempre Madrid skrev: Til alle jer, der kan lide Cirkus Barcelona, så er der mere guf i vente.

Lionel Messi er fortsat ikke fri af sin skattesag.

Luis Suárez er på vej, for endegyldigt at lægge "Valors" i graven.

Og til marts kommer der en retssag mellem Barcelona og MCM Group, som kræver 100 millioner €, fordi man ikke har fået lov til at reklamere på La Masía. Det fik man kontraktmæssigt lov til under Laportas styre, men Rosell valgte at se bort fra det.

Er der en af jer, der lige sætter en spand pop corn over, det her bliver godt at følge!

Deres ledelse får jo Ramon Calderón til at ligne en genialitet i verdenshistorie ...

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Emnet er blevet låst.
12 år 1 måned siden #5102 af Siempre Madrid
Besvaret af Siempre Madrid på emne Om vores rivaler VII
Og så skal vi da lige have den seneste Neymar Padre.

Han har åbenbart ikke penge nok, selv om han er Barcelonas næstdyreste indkøb nogensinde og derudover impliceret i skattefusk og hvidvask af penge.

Nu er han også under mistanke for at være billet-haj under denne VM-slutrunde (iøvrigt sammen med det spanske fodboldforbund).

Jeg bliver vist lige nødt til at have en liter coca-cola til alle disse føljetoner.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Emnet er blevet låst.
12 år 1 måned siden #5103 af Gribben
Besvaret af Gribben på emne Om vores rivaler VII
Kunne man få lov til at se et link til historien med de 100 mil og La Masia. Det er nemlig slet ikke noget jeg har hørt om...
Emnet er blevet låst.
12 år 1 måned siden #5104 af Siempre Madrid
Besvaret af Siempre Madrid på emne Om vores rivaler VII

Gribben skrev: Kunne man få lov til at se et link til historien med de 100 mil og La Masia. Det er nemlig slet ikke noget jeg har hørt om...

Det kan du tro. Her er det fra deres egen pamflet:

www.sport.es/es/noticias/barca/mcm-barca-iran-juicio-3351087

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Følgende bruger(e) sagde tak: Gribben
Emnet er blevet låst.
12 år 1 måned siden #5105 af El_Juan
Besvaret af El_Juan på emne Om vores rivaler VII
Valencia har præsenteret Jorge Men... undskyld, Nuno Espírito Santo, som ny træner i klubben. Han har senest stået i spidsen for portugisiske Rio Ave og han har i første omgang skrevet en etårig kontrakt med 'Los Che'.
Følgende bruger(e) sagde tak: Jaken
Emnet er blevet låst.
12 år 1 måned siden #5106 af Jaken
Besvaret af Jaken på emne Om vores rivaler VII

El_Juan skrev: Valencia har præsenteret Jorge Men... undskyld, Nuno Espírito Santo, som ny træner i klubben. Han har senest stået i spidsen for portugisiske Rio Ave og han har i første omgang skrevet en etårig kontrakt med 'Los Che'.

Espírito Santo ligefrem? Så kan det vel ikke gå helt galt.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también
Emnet er blevet låst.
12 år 1 måned siden #5107 af Cristiano Ronaldo
Så skete det alligevel, FIFA slækker på straffen til Suarez :-)

Artikel fra EB

Artikel fra MARCA
Emnet er blevet låst.
12 år 1 måned siden #5108 af M_linding
Besvaret af M_linding på emne Om vores rivaler VII

Cristiano Ronaldo skrev: Så skete det alligevel, FIFA slækker på straffen til Suarez :-)

Artikel fra EB

Artikel fra MARCA

Man har et standpunkt, indtil man ta..... (rettelse) ...indtil Barcelona er involveret.

................................

Det skal dog siges, at FIFA nok aldrig har haft ret til, at forbyde Suarez i at træne....:)
Sidste redigering: 12 år 1 måned siden ved M_linding.
Følgende bruger(e) sagde tak: Macon, JimmyBroe, andreashn
Emnet er blevet låst.
12 år 1 måned siden #5109 af El_Juan

Thirty million euros. That is the price tag Manchester City placed on Álvaro Negredo, which they have no intention of lowering and which is the point that Atlético Madrid decided to activate their plan B for a forward. And that plan B, as MARCA already revealed, is the signing of Mario Mandzukic.

The Croatian footballer, with things the way they stand, is very close to becoming the newest member of the 'rojiblanco' set-up. Atlético Madrid's initial offer of 18 million puts him just a small step away from signing for Diego Simeone's side.

Read more: Mandzukic very close - MARCA.com (English version)

Emnet er blevet låst.
12 år 1 måned siden #5110 af M_linding
Besvaret af M_linding på emne Om vores rivaler VII

El_Juan skrev:

Thirty million euros. That is the price tag Manchester City placed on Álvaro Negredo, which they have no intention of lowering and which is the point that Atlético Madrid decided to activate their plan B for a forward. And that plan B, as MARCA already revealed, is the signing of Mario Mandzukic.

The Croatian footballer, with things the way they stand, is very close to becoming the newest member of the 'rojiblanco' set-up. Atlético Madrid's initial offer of 18 million puts him just a small step away from signing for Diego Simeone's side.

Read more: Mandzukic very close - MARCA.com (English version)

Jeg må lette på hatten: Atletico er geniale når det kommer til at købe/sælge/købe angribere...

Ved at udskifte Costa - som jeg stadig mistænker for at have en smule døgnflue over sig - med Mario Mandzukic, tjener de faktisk 18 mio. euro.... Og får en mindst lige så god angriber;)
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, JimmyBroe, andreashn
Emnet er blevet låst.
12 år 1 måned siden #5111 af El_Juan
Som Simeone så rigtigt har udtalt, så overlevede de og kom videre efter salgene af Diego Forlán, Sergio Agüero og Radamel Falcao. I hver sæson efter de har solgt de tre nævnte, er de faktisk blot blevet bedre som hold. Mon det ligeledes bliver tilfældet ovenpå salget af Diego Costa? :-)

Om Mandzukic er lige så god som Costa skal jeg ikke kunne sige. Det er som man ser på det. Jeg synes det er to forskellige angribere. Umiddelbart mener jeg, at Mandzukic er mere stationær end Costa, men de er begge gode som opspilsstation. Jeg er dog ikke i tvivl om, at Simeone nok skal få det til at fungere med Mandzukic - hvis han kommer til - og få kroaten til at finde sig tilrette i den måde, som Simeone gerne vil have hans hold til at spille på.

Negredo bliver det nok næppe. Heldigvis, har jeg et eller andet sted lyst til at sige, for jeg mener Negredo er den bedste spiller af de emner, som har været nævnt. Han er lige den tand bedre i det opbyggende spil end Diego Costa og Mandzukic. Og han er god til, at trække med ned i banen og deltage i spillet, samtidig med, at han er fysisk stærk og kan holde i bolden.

Ifølge MARCA har de i øvrigt eftersigende droppet interessen for Romelu Lukaku. I stedet nævnes Rodrigo nu som et alternativ. Så skulle de angiveligt være ude efter Rodrigos holdkammerat i Benfica, målmanden Jan Oblak, der ligeledes er sat i forbindelse med Real Madrid.

Og for at runde snakken om Atlético af, så har de forlænget kontrakten med Gabi, så den nu løber frem til 2017.
Emnet er blevet låst.
12 år 1 måned siden #5112 af Roden
Besvaret af Roden på emne Om vores rivaler VII
Hvad mener I om det Paul scholes har udtalt?!

www.tv3sport.dk/fodbold/nyheder/suarez-p...-messi-tag-til-real/
Emnet er blevet låst.
Leveret af Kunena Forum