Om vores rivaler VII

12 år 1 måned siden #5161 af El_Juan
Besvaret af El_Juan på emne Om vores rivaler VII

Dios skrev: Jeg skulle ikke kunne sige om det er rigtigt, men jeg hørte rygter (intern viden siges der) sidste sæson om, at Alaba ikke var tiltænkt som venstreback længere, og han i stedet skulle spille længere fremme på banen, enten som kantspiller eller central midtbanespiller, så udfra de rygter, så kunne de vel ikke lave et større scoop. Og for så små penge, så er det lige før vi burde have hapset ham!

Lige en lille tilføjelse til den, her på dagen, hvor Bernat er blevet præsenteret i Bayern:

Bayern preparing for life after Kroos: Alaba's new position
The German press think that Kroos's departure will see Alaba move into midfield

The German press remain convinced that Toni Kroos will sign for Real Madrid following the World Cup. The newspaper TZ have speculated that Juan Bernat's arrival at the Bavarian club could see David Alaba occupy Kroos's old position.

Thiago is injured, and is still some way off returning. From there, they thought in Alaba. Sporting director Matthias Sammer said: "David can change position".

Følgende bruger(e) sagde tak: Dios
Emnet er blevet låst.
12 år 1 måned siden #5162 af El_Juan

Dios skrev:

El_Juan skrev: Alexis Sánchez til Arsenal er done deal. Arsenal betaler €34,6 mio. (£27,5 mio.) plus variabler (€3mio. (£2,3 mio.)). Alexis får en kontrakt af fire års varighed med option på yderligere et år. Handlen ventes, at blive offentliggjort onsdag eller torsdag. Debuchy ventes i øvrigt, at koste Arsenal £10 mio.

Har du ikke et link til det beløb? Alle de steder jeg har set handlen, så har den enten heddet £40 eller €40.

Også lige en lille opdatering på den. Guillem Balague har her til aften tweetet følgende:

Just a reminder of the numbers of the Alexis deal that is about to be confirmed: Arsenal will pay FCB £27.5 plus £2.3 for objectives. 4+1 yr

Un recordatorio de las cifras del acuerdo por Alexis: 34.6m E más 3 por objetivos. 4 años más uno opcional

4 + 1 means 4 years deal with one optional (club and player will have to agree to implement it)

Sky Sports og MARCA melder til gengæld noget andet. Sky Sports skriver følgende:

We're hearing that Chile forward Alexis Sánchez has now passed his medical at Arsenal and the 25-year-old's switch from FC Barcelona to the Emirates should be confirmed very soon. Alexis is understood to have agreed a four-year deal and the fee will be around £32million, money that Barca will use to buy Luis Suárez from Liverpool. (Sky Sports)

De melder altså om £32 mio., hvilket svarer til 40 mio. €. Alt imens melder MARCA om en pris, der svaret til noget nær de '£27.5 plus £2.3':

Alexis in London to sign for Arsenal

Chilean striker Alexis Sánchez is currently in London and ready to take a medical at Arsenal, according to local news agency the Press Association, which appears to confirm that a deal has been agreed with Barcelona to sign the player.

According to PA, the two clubs have agreed a price of £30 million (around €37.7 million) in an agreement that could be made official in the next few hours.

The Gunners are also looking to make an offer for French defender Mathieu Debuchy who currently plays at Newcastle, as part of Arsène Wenger's plan to build on the FA Cup success achieved last season.

Og for lige at springe videre til noget helt andet, så skriver MARCA her til aften, at Filipe Luis angiveligt nærmer sig et skifte til Chelsea. London-klubben betaler eftersigende €24 mio. for Atlético Madrid-spilleren:

Filipe Luis is closer to becoming a Chelsea player after it was revealed the English club has decided to pay in full the €24 million transfer clause in the player's contract.

The Brazilian defender has been chosen by Jose Mourinho as the player to occupy the left-back position at Chelsea next season and, according to London tabloid 'The Sun', it is a done deal.

Read more: Filipe Luis closer to Chelsea - MARCA.com (English version)

Sidste redigering: 12 år 1 måned siden ved El_Juan.
Emnet er blevet låst.
12 år 1 måned siden #5163 af JimmyBroe
Besvaret af JimmyBroe på emne Om vores rivaler VII
Så blev det officielt Alexis til Arsenal. Super indkøb for dem.:)

www.arsenal.com/home

Jeg er her stadig XOXO
Følgende bruger(e) sagde tak: HugoSanchez
Emnet er blevet låst.
12 år 1 måned siden #5164 af Steen
Besvaret af Steen på emne Om vores rivaler VII
Jeg kan slet ikke beskrive, hvor glad jeg er for Barcelona har solgt ham. Jeg frygtede ham hver gang vi spillede mod dem. Vanvittigt at de sælger ham, selvom Suarez også er en fremragende spiller.
Et Suarez køb ville faktisk også være godt for os, tror jeg. Jeg kan ikke se hvem der skulle tage de defensive løb som Sanchez altid lavede, for hverken Messi eller Suarez kommer til at arbejde lige så hårdt defensivt som han gjorde. En spiller der altid knoklede røven ud af bukserne, og altid var en trussel offensivt. Suarez kommer nok til at score masser af mål, et gæt ville være mellem 25-35 mål, men jeg tror ikke at han kommer til at øge deres chance for trofæer. Suarez' ankomst kommer til at begrænse Messi, og vi alle husker hvad der skete sidste gang, sådan en situation fandt sted..
Emnet er blevet låst.
12 år 1 måned siden #5165 af El_Juan
Et par markante handler der er gået igennem i løbet af torsdagen, med Mandzukics skifte fra Bayern til Atlético og Alexis' skifte fra FC Barcelona til Arsenal.

Arsenal er i øvrigt meget tæt på, at kunne præsentere endnu en ny spiller, hvis ikke to nye. Højre backen Mathieu Debuchy ventes ligeledes, at blive præsenteret inden længe. Den snart forhenværende Newcastle-spiller, er udset til, at skulle erstatte Bacary Sagna, der har taget turen til Manchester City på en fri transfer. Arsenal betaler i omegnen af £10 mio. for den franske landsholds-back.

Det ser ydermere ud til, at de er på vej til, at hente yderligere forstærkning til højre back-positionen. Her til aften kom det frem, at de angiveligt er tæt på at sikre sig Atlético Madrids 20-årige højre back, Javier Manquillo, på en etårig lejeaftale.

Så er der lidt nyt fra nyoprykkerne, Deportivo La Coruña. Den tidligere Celta-, Zaragoza- og Betis-træner, Víctor Fernández, overtager det ledige trænersæde i Deportivo La Coruña. Han har senest stået i spidsen for belgiske Gent i en kort periode sidste år. Han tager over efter Fernando Vázquez, der for nylig forlod Deportivo efter uoverensstemmelser med ledelsen. Udover at have præsenteret ny træner, har Deportivo ligeledes præsenteret en ny spiller i skikkelse af den tidligere FC Barcelona-spiller, Isaac Cuenca, der helt som ventet skifter til klubben på en fri transfer. Cuenca blev torsdag løsrevet fra sin kontrakt med FC Barcelona.
Sidste redigering: 12 år 1 måned siden ved El_Juan.
Følgende bruger(e) sagde tak: MMM
Emnet er blevet låst.
12 år 4 uger siden #5166 af DarioGomez
Besvaret af DarioGomez på emne Om vores rivaler VII

Steen skrev: Jeg kan slet ikke beskrive, hvor glad jeg er for Barcelona har solgt ham. Jeg frygtede ham hver gang vi spillede mod dem. Vanvittigt at de sælger ham, selvom Suarez også er en fremragende spiller.
Et Suarez køb ville faktisk også være godt for os, tror jeg. Jeg kan ikke se hvem der skulle tage de defensive løb som Sanchez altid lavede, for hverken Messi eller Suarez kommer til at arbejde lige så hårdt defensivt som han gjorde. En spiller der altid knoklede røven ud af bukserne, og altid var en trussel offensivt. Suarez kommer nok til at score masser af mål, et gæt ville være mellem 25-35 mål, men jeg tror ikke at han kommer til at øge deres chance for trofæer. Suarez' ankomst kommer til at begrænse Messi, og vi alle husker hvad der skete sidste gang, sådan en situation fandt sted..

Der er vel en sandhed i, at Suarez ikke ligefrem knokler defensivt - i modsætning til Alexis, og det kan såmænd godt komme til at betyde noget for Barcelonas spil; for de kan naturligvis regne med, at de aldrig kommer til at miste bolden, meeen, det er nok heller ikke helvedes sandsynligt ;0)

Alexis Sanchez har dog om nogen været hæmmet af Barcelonas spillestil. Han var en nydelse i Udinese og en nydelse for Chile, men det er klart, at han, som Neymar i øvrigt, er hæmmet af, at driblefriheden er ganske begrænset i Catalonien.
Deri skal grunden til salget nok også findes, og med det in mente er det jo så som sådan ikke helt uforklarligt.

Grundlæggende set er jeg glad for det; Alexis var faktisk ganske sympatisk, og en spiller der lavede uventede ting - nu bytter de ham ud med et bidedyr, der reelt set ikke hører hjemme på en fodboldbane..

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe
Emnet er blevet låst.
  • Redondo
  • Gæst
  • Gæst
12 år 4 uger siden #5167 af Redondo
Besvaret af Redondo på emne Om vores rivaler VII

Steen skrev: Jeg kan slet ikke beskrive, hvor glad jeg er for Barcelona har solgt ham. Jeg frygtede ham hver gang vi spillede mod dem. Vanvittigt at de sælger ham, selvom Suarez også er en fremragende spiller.

Jeg havde nu ikke den store frygt for ham. Som en anden skriver så var han hæmmet af Barcas spillestil, hvor han var mere sprudlende for Udinese. Jeg tror til gengæld han bliver rigtig god for Arsenal. Og de (Arsenal) lader da til at få et ok hold. Hvis de henter Debuchy og Khedira så ser det da lovende ud for dem, og de kan nok allerede forberede sig på at fejre St. Totteringham's day igen igen igen.
Emnet er blevet låst.
12 år 4 uger siden #5168 af MMM
Besvaret af MMM på emne Om vores rivaler VII
Blandt de mere mærkværdige, men vedholdende rygter - Keylor Navas ender hverken i Atleti eller Portugal, men er derimod på vej til Bayern München for at blive godt bekendt med deres bænk.
Emnet er blevet låst.
12 år 4 uger siden #5169 af El_Juan
Ifølge MARCA er Adrián López på vej væk fra Atlético Madrid. Avisen mener at vide, at han skifter til FC Porto. Historien melder ikke rigtig noget om hverken pris eller længden på kontrakten. Der nævnes kun kort en mulig pris på 11 mio. €. Adrián skulle eftersigende være rejst til lægetjek.

FC Porto har allerede sikret sig én Atlético-spiller for den kommende sæson. Således spiller Óliver Torres i den portugisiske klub på en etårig lejeaftale.
Emnet er blevet låst.
12 år 4 uger siden #5170 af DarioGomez
Besvaret af DarioGomez på emne Om vores rivaler VII
Suárez bekræftet i Barcelona.

Efter forlydener fra det spanske skulle han først lige bestå det obligatoriske tand-lægetjek ...

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, Real HWL, JimmyBroe
Emnet er blevet låst.
12 år 4 uger siden #5171 af Real Madrid
Besvaret af Real Madrid på emne Om vores rivaler VII
Ronaldo Benzema Bale Vs. Neymar Messi Suarez

Det er jo decideret voldsomt!

Ronaldo Benzema Bale:

I alt 735 mål - gennemsnitsalder på 26 år

Neymar Messi Suarez:

I alt 853 mål - gennemsnitsalder på 25 år

No solo soy perfecto, también soy Madridista
Emnet er blevet låst.
  • Zizou1981
  • Gæst
  • Gæst
12 år 4 uger siden #5172 af Zizou1981
Besvaret af Zizou1981 på emne Om vores rivaler VII
Jeg må blankt erkende, at jeg frygter Barcelonas offensiv i de kommende år. Suarez er for mig at se verdens ( måske) bedste gennembrudsspiller. Neymar har "overstået" sit første svære år, og vil formentlig bidrage med noget af det spil vi har set under VM. Messis formkurve vil måske ikke være på samme niveau som 2010-1013. men han er trods alt stadig en sindssyg trussel, selvom han kun rammer 80% af sit topniveau.

Dog utroligt de stadig ikke har forstærket deres defensiv. Forsætter de med samme spillere for de sidste to sæsoner, kan selv verdens bedste angreb ikke redde dem.
Emnet er blevet låst.
Leveret af Kunena Forum