Om vores rivaler VII

11 år 10 måneder siden #5461 af DarioGomez
Besvaret af DarioGomez på emne Om vores rivaler VII

madrid2000 skrev: United vil købe Ronaldo

Alle vil købe Ronaldo, men det gør det jo ikke mere sandsynligt, at det sker?

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Emnet er blevet låst.
  • Moohh
  • Gæst
  • Gæst
11 år 10 måneder siden #5462 af Moohh
Besvaret af Moohh på emne Om vores rivaler VII
Hvor er det bare ærgerligt at se en spiller som Andre Schürrle rådne op på Chelseas bænk. Han er så dygtig når han spiller, bare se ham for det tyske landshold. Mulig Ronaldo erstatning måske? Og angrib mig nu ikke, selvfølgelig er Ronaldo noget for sig selv, men Schürrle minder lidt om ham, samme drive, samme hårde sparketeknik, meget direkte og dygtig spiller. Han kunne sagtens tage over. Arbejder også defensivt. Det jeg har set til ham har i hvert fald ikke skuffet mig.
Emnet er blevet låst.
11 år 10 måneder siden #5463 af Raul7-2880
Besvaret af Raul7-2880 på emne Om vores rivaler VII

Moohh skrev: Hvor er det bare ærgerligt at se en spiller som Andre Schürrle rådne op på Chelseas bænk. Han er så dygtig når han spiller, bare se ham for det tyske landshold. Mulig Ronaldo erstatning måske? Og angrib mig nu ikke, selvfølgelig er Ronaldo noget for sig selv, men Schürrle minder lidt om ham, samme drive, samme hårde sparketeknik, meget direkte og dygtig spiller. Han kunne sagtens tage over. Arbejder også defensivt. Det jeg har set til ham har i hvert fald ikke skuffet mig.

Når man har startet alle PL kampe inde pånær idag og mod Everton, så vil jeg mene at han ikke "rådner på Chelsea's bænk"...
Emnet er blevet låst.
  • Moohh
  • Gæst
  • Gæst
11 år 10 måneder siden #5464 af Moohh

Raul7-2880 skrev:

Moohh skrev: Hvor er det bare ærgerligt at se en spiller som Andre Schürrle rådne op på Chelseas bænk. Han er så dygtig når han spiller, bare se ham for det tyske landshold. Mulig Ronaldo erstatning måske? Og angrib mig nu ikke, selvfølgelig er Ronaldo noget for sig selv, men Schürrle minder lidt om ham, samme drive, samme hårde sparketeknik, meget direkte og dygtig spiller. Han kunne sagtens tage over. Arbejder også defensivt. Det jeg har set til ham har i hvert fald ikke skuffet mig.

Når man har startet alle PL kampe inde pånær idag og mod Everton, så vil jeg mene at han ikke "rådner på Chelsea's bænk"...

Altså han startede bl.a. heller ikke mod Schalke. Og "alle" PL-kampe haha Chelsea har spillet 4. Men jeg mener bare han burde være fast starter, og især når man ser på at det er Willian der spiller i stedet for ham.
Emnet er blevet låst.
11 år 10 måneder siden #5465 af Raul7-2880

Moohh skrev:

Raul7-2880 skrev:

Altså han startede bl.a. heller ikke mod Schalke. Og "alle" PL-kampe haha Chelsea har spillet 4. Men jeg mener bare han burde være fast starter, og især når man ser på at det er Willian der spiller i stedet for ham.

Det er "haha" at konkludere at en spiller "rådner op på bænken" efter 4-5 kampe...
Emnet er blevet låst.
11 år 10 måneder siden #5466 af BBB
Besvaret af BBB på emne Om vores rivaler VII

2:18 skrev:

Moohh skrev: Di Maria er jo verdensklasse. Man nyder bare at se ham spille.

Han har jo de sygeste færdigheder.. fy faen et mål

Dí María er for god til den engelske liga.
Emnet er blevet låst.
11 år 10 måneder siden #5467 af madrid2000
Besvaret af madrid2000 på emne Om vores rivaler VII
Dommeren giver direkte rødt til Levante spilleren, hvor der maksimalt kunne gives gult.

Ødelægger fuldstændig kampen.
Emnet er blevet låst.
11 år 10 måneder siden #5468 af SR4
Besvaret af SR4 på emne Om vores rivaler VII

madrid2000 skrev: Dommeren giver direkte rødt til Levante spilleren, hvor der maksimalt kunne gives gult.

Ødelægger fuldstændig kampen.

Godt Messi ikke er nogen Ronaldo til at skyde ;)
Emnet er blevet låst.
  • Moohh
  • Gæst
  • Gæst
11 år 10 måneder siden #5469 af Moohh

Raul7-2880 skrev:

Moohh skrev:

Raul7-2880 skrev:

Det er "haha" at konkludere at en spiller "rådner op på bænken" efter 4-5 kampe...

Det er da dig der konkluderer på mine vegne? Haha. Jeg har ingen steder i mit første indlæg skrevet at det var denne sæson der var tale om. Hvis du vidste lidt bedre havde du måske regnet ud at jeg mente sidste sæson + vm. Og det ser ud til at fortsætte selvom han gang på gang faktisk præsterer. Mærkeligt at du bare vælger at kritisere mit indlæg på den måde.
Emnet er blevet låst.
11 år 10 måneder siden #5470 af Raul7-2880
Undskyld, jeg vidste ikke at Chelsea spillede VM og at "rådne på bænken" betyder at man ikke starter inde hver gang på sit hold.

Jeg stopper med denne diskussion med lidt statistik fra forrige sæson:

- Andre schürrle spillede 30 PL kampe forrige sæson (de fleste som starter)
- Andre schürrle spillede 10 ud 12 CHL kampe (de fleste som starter).
Følgende bruger(e) sagde tak: Mathiaska
Emnet er blevet låst.
11 år 10 måneder siden #5471 af ZizouMo
Besvaret af ZizouMo på emne Om vores rivaler VII

Raul7-2880 skrev: Undskyld, jeg vidste ikke at Chelsea spillede VM og at "rådne på bænken" betyder at man ikke starter inde hver gang på sit hold.

Jeg stopper med denne diskussion med lidt statistik fra forrige sæson:

- Andre schürrle spillede 30 PL kampe forrige sæson (de fleste som starter)
- Andre schürrle spillede 10 ud 12 CHL kampe (de fleste som starter).

Hold da op et arrogant indlæg.

Chelsea har spillet 61 kampe siden Schürrles ankomst til Chelsea. Af de 64 kampe har Schürrle spillet 47 kampe, dvs. han ikke har spillet i 17 kampe (26,56 %). altså godt og vel hver 4. kamp. Ud af de 47 kampe han har spillet er han blevet indskiftet i 21 kampe og udskiftet i 22 af dem, altså starter i 26 kampe ud af ialt 61 kampe (42,62 %), dvs. han sidder på bænken i mere end hver anden kamp.

For at runde det af så har Schürrle spillet 2.280 min., hvilket svarer til 48,51 min./kamp. Kigger man i forhold til alle de kampe Chelsea har spillet, hvor Schürrle har været til rådighed, så hedder det kun 37,38 min./pr. kamp.

Når det er sagt, så synes jeg ikke Schürrle er god nok til Real, hvis ikke han er god nok til Chelsea. Han scorer hvert 207. minut og lægger op hvert 760. minut, hvilket er alt alt for lidt. Så vil jeg hellere have, at den plads bliver overtaget af Jesé.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también.
Sidste redigering: 11 år 10 måneder siden ved ZizouMo.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real Madrid, JimmyBroe
Emnet er blevet låst.
11 år 10 måneder siden #5472 af Macon
Besvaret af Macon på emne Om vores rivaler VII

BBB skrev:

2:18 skrev:

Moohh skrev: Di Maria er jo verdensklasse. Man nyder bare at se ham spille.

Han har jo de sygeste færdigheder.. fy faen et mål

Dí María er for god til den engelske liga.

Ja og i anden halvleg så vi virkelig hvor lavt hans bund niveau er.
Emnet er blevet låst.
Leveret af Kunena Forum