Om vores rivaler VII

11 år 10 måneder siden #5497 af El_Juan
Besvaret af El_Juan på emne Om vores rivaler VII
FIFA og UEFA er - for én gangs skyld - klar med et ganske interessant udspil:

FIFA will prohibit the control of football players via external companies or investment funds. This practice, common in Europe and South America will be eliminated in the future, commented Sepp Blatter in a press conference held today in Zurich after the Executive Committee meeting.

Blatter announced this "definitive decision", after a full study was carried out by an independent investigative committee, although the implementation will not be carried out with “immediate effect but be introduced over a transitional period of time".

Read more: FIFA to prohibit the control of players via investment funds - AS.com

Følgende spillere i La Liga er IKKE ejet af deres respektive klubber:

Følgende bruger(e) sagde tak: Lars1991, MMM
Emnet er blevet låst.
11 år 10 måneder siden #5498 af Kassow-Rossing
Besvaret af Kassow-Rossing på emne Om vores rivaler VII
Barcelona vandt netop 6-0 på hjemmebane over Granada efter flot spil og endnu et clean-sheet. Imponerende.

Er der andre end mig, der synes at Juventus er en smule interessante at følge i denne sæson?
1. De har både Vidal og Pogba. To af verdens bedste midtbanespillere, der hyppigt bliver rygtet til Real Madrid.
2. De er formentlig det eneste interessante italienske mandskab, der kan gøre sig gældende i CHL (Eller EL) bare en lille smule.
3. De spiller med Morata i angrebet, som har Real Madrid rødder og som selvfølgelig bør være spændende at følge. (Han er netop scoret mod Atalanta)
4. Sidst og mindst: Juventus har denne sommer købt Evra i United med en klausul der siger, at United får et større beløb for forsvarsspilleren, hvis Juve kvaller til CHL i næste sæson. Ikke noget særlig ophidsende, men United er måske fremtidens største konkurrent da deres nye aftaler med ADIDAS og Chevrolet netop kan give kongeklubben økonomisk konkurrence.

Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)
Emnet er blevet låst.
11 år 10 måneder siden #5499 af asp3200
Besvaret af asp3200 på emne Om vores rivaler VII
Granada eller elche.. Ligemeget.

Men Juventus er da spændende at følge. Om de kan gå videre fra puljen og komme længere frem i CHL.
Emnet er blevet låst.
11 år 10 måneder siden #5500 af M_linding
Besvaret af M_linding på emne Om vores rivaler VII
Er jeg den eneste som synes, at det kunne være fedt for ligaen hvis Valencia - som i øvrigt har gang i et fedt projekt - hentede Mata tilbage?;)

Rygterne kører i hvert fald....
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, Jespersk, FranciscoISCO
Emnet er blevet låst.
11 år 10 måneder siden #5501 af asp3200

M_linding skrev: Er jeg den eneste som synes, at det kunne være fedt for ligaen hvis Valencia - som i øvrigt har gang i et fedt projekt - hentede Mata tilbage?;)

Kan ikke helt se hvad de skulle med Mata, alene lønkravet og de har allerede besat pladserne. Hvis han allerede nu overvejer at skifte væk fra Man U så er jeg meget glad for vi ikke fik ham, for så er han da en mega primadonna som ikke kæmper for sin chance.

Men igen, det er nok bare Daily Mail som skal sælge aviser og spalte plads igen igen.
Emnet er blevet låst.
11 år 10 måneder siden #5502 af M_linding
Besvaret af M_linding på emne Om vores rivaler VII

asp3200 skrev:

M_linding skrev: Er jeg den eneste som synes, at det kunne være fedt for ligaen hvis Valencia - som i øvrigt har gang i et fedt projekt - hentede Mata tilbage?;)

Kan ikke helt se hvad de skulle med Mata, alene lønkravet og de har allerede besat pladserne. Hvis han allerede nu overvejer at skifte væk fra Man U så er jeg meget glad for vi ikke fik ham, for så er han da en mega primadonna som ikke kæmper for sin chance.

Men igen, det er nok bare Daily Mail som skal sælge aviser og spalte plads igen igen.

Du kan da ikke mene, at det ikke ville forstærke Valencia at skifte eksempelvis Gomes ud med Mata?;)

I øvrigt kan Mata lige så godt pakke sydfrugterne, for LVG kommer ikke til at bruge ham af samme grund som Mourinho heller ikke ville: Han fylder for lidt defensivt, og mangler både fysik og arbejdsradius. Men hvis han får lov til at spiller luksus-10'er, så er han fremragende...
Emnet er blevet låst.
11 år 10 måneder siden #5503 af Siempre Madrid
Besvaret af Siempre Madrid på emne Om vores rivaler VII

Min egen personlige mening er, at det kunne være fedt for ligaen, hvis Valencia rykkede ned.

Sportsligt for La Liga er det naturligvis en fordel, hvis så mange klubber som muligt kan hente markante forstærkninger, og det vil Mata være for de fleste klubber.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Følgende bruger(e) sagde tak: El_Juan
Emnet er blevet låst.
11 år 10 måneder siden #5504 af El_Juan
Besvaret af El_Juan på emne Om vores rivaler VII

Siempre Madrid skrev:

Min egen personlige mening er, at det kunne være fedt for ligaen, hvis Valencia rykkede ned.

Sportsligt for La Liga er det naturligvis en fordel, hvis så mange klubber som muligt kan hente markante forstærkninger, og det vil Mata være for de fleste klubber.

Haha. Har Marchena virkelig traumatiseret dig så meget? :-D

Nuvel, jeg er godt nok enig med dig. Det er så en anden side af sagen :-))
Emnet er blevet låst.
11 år 10 måneder siden #5505 af asp3200

M_linding skrev:

asp3200 skrev:

Du kan da ikke mene, at det ikke ville forstærke Valencia at skifte eksempelvis Gomes ud med Mata?;)

I øvrigt kan Mata lige så godt pakke sydfrugterne, for LVG kommer ikke til at bruge ham af samme grund som Mourinho heller ikke ville: Han fylder for lidt defensivt, og mangler både fysik og arbejdsradius. Men hvis han får lov til at spiller luksus-10'er, så er han fremragende...

Er ikke den store fan af Mata og som du selv siger fylder han intet defensivt og er en meget humørsyg spiller. Derfor ser jeg Valencia stærkere i hvert fald defensivt uden ham. Offensivt ville de self blive forstærket, men om det er nok på den lange bane med en spiller som så ikke deltager defensivt.
Emnet er blevet låst.
11 år 10 måneder siden #5506 af FranciscoISCO
Besvaret af FranciscoISCO på emne Om vores rivaler VII
Selvfølgelig ville en Mata forstærke Valencias trup, på papiret såvel som psykisk; i form af hvilken signalværdi det ville være at hente en spiller af hans kaliber hjem og samtidig ville han jo bringe en masse erfaring. Så behøver han vel heller ikke nødvendigvis at spille på midten, han kan vel sagtens spille stort set samtlige offensive positioner?

Så er spørgsmålet så om de har råd til at hente og holde på en sådan spiller. Jeg ved ikke meget om projektet med Lim i spidsen, hvor meget han invisterer i det hvis han overhovedet kommer til det. Klubovertagelsen er vist ikke fuldendt endnu.

Jeg var selv ærgerlig over den måde det gik for Malaga med deres sugar-daddy. Jeg synes nemlig La Liga-toppen kunne trænge til lidt mere end det berømte parløb, derfor var sidste sæson - overordnet set, nationalt (Spanien) såvel som internationalt - for mig en af de fedeste og mest forfriskende sæsoner længe.

Valencia skal i min verden være hjertens velkomne i den spanske top; sålænge de ikke bliver alt for grådige ;)

Altid Real Madrid.
Sidste redigering: 11 år 10 måneder siden ved FranciscoISCO.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios
Emnet er blevet låst.
11 år 10 måneder siden #5507 af Siempre Madrid
Besvaret af Siempre Madrid på emne Om vores rivaler VII
Har CSKA Moskva fået en straf, hvor der ikke må komme tilskuere til deres kampe eller er det fordi Boring München er på besøg?

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Følgende bruger(e) sagde tak: M_linding
Emnet er blevet låst.
11 år 10 måneder siden #5508 af asp3200
Kom så Verratti, vis os dine skills ;)
Emnet er blevet låst.
Leveret af Kunena Forum