Om vores rivaler VII
Inspektøren skrev: Arsene Wenger, den fucking narrøv, har lige skubbet til The Special One.
Utroligt at han tør- han ved at Mou har en farlig finger...
"Maybe they hate me because I'm too good."
- Inspektøren
- Gæst
-
Pelle skrev: Fabregas og Costa har for alvor slået sig fast som den bedste duo i europæisk fodbold lige i øjeblikket. Man kan kun være glad for, at de ikke er i vores liga.
Jeg foretrækker personligt mere Messi og Neymar. Men ja, de har da helt sikkert et godt samarbejde.
Inspektøren skrev:
Pelle skrev: Fabregas og Costa har for alvor slået sig fast som den bedste duo i europæisk fodbold lige i øjeblikket. Man kan kun være glad for, at de ikke er i vores liga.
Jeg foretrækker personligt mere Messi og Neymar. Men ja, de har da helt sikkert et godt samarbejde.
BLASFEMI!!
"Maybe they hate me because I'm too good."
- Inspektøren
- Gæst
-
Pelle skrev:
Inspektøren skrev:
BLASFEMI!!
4.bp.blogspot.com/-F7jkdY1jJR8/T6lfZ4D9t...as-cage-laughing.gif
- Johnson
- Gæst
-
Johnson skrev: Hvorfor bruger i denne side til at tale om noget der overhovedet ikke er relevant for Real Madrid. Hvis i gerne vil være fans af andre klubber så bør i måske finde et bedre sted at lufte jeres sympatier
Denne tråd hedder "Om vores rivaler Vll" Så her har man mulighed for at diskutere om andre klubber.
JesperA skrev: Direkte rødt til Alvaro Morata.. Fejldom, endnu en, i en kamp som dommeren slet ikke har kunnet styre.
Det var en helt fantastisk kamp, men stemningen blev meget ond, da Juve scorede til 3-2. Tre straffespark, to røde kort, provokerende trænere og nogle flotte detaljer (bl.a. da Pogba står nede i hjørnet og jonglerer med bolden i 91. minut). Det er sådan nogle kampe, som skal få interessen for italiensk fodbold tilbage :-)
Allerede tidligt var der optræk til ballade, og han stangede også 5 gule kort ud inden for under 5 minutter af første halvleg. Jeg synes dommeren bragte sig selv i unødig fokus gennem stort set hele kampen.
- Inspektøren
- Gæst
-
Kilde: www.marca.com/2014/10/07/futbol/equipos/...lona/1412678350.html
HAHA! Jeg ville elske at se Ronaldos fjæs, hvis dette virklig skulle ske.
Til gengæld synes jeg, ikke bare med Madrid briller, men også fra et neutralt perspektiv, at det er en elendig måde at hylde Messi på. Ja ja, det er da godt gået og fortjener da også ros, men jeg synes ærlig talt, at de burde gøre den slags på Camp Nou uden fodboldforbundets indblanding. Dette vil også styrke konspirationsteorierne omkring FC Barcelona.
- madrid2000
-
- Platin bruger
-
Det sådan set ikke fordi han er mere yndlings end Casillias, Ramos, Marcelo etc. Men når han scorer mister Barca fans fuldstændig besindelsen, mister sutten og kommer ud af trit. Det irritere og provoker dem i sådan grad, at det er Så dejligt :)
Denne tilstand bliver så dokumenteret på FcBarcelona.dk til min fornøjelse. Man kan helt mærke fra deres ord, at de lider. Jeg elsker det.